نمایه نویسندگان

آ

  • آقاجانی، زهرا شناسایی موانع توسعه فروشگاه‌های تخفیفی در ایران [دوره 17، شماره 96، 1398، صفحه 105-115]
  • آقامیری، سید امید پایان جنگ بین فروش و بازاریابی [دوره 17، شماره 97، 1398، صفحه 45-59]

ا

  • ابراهیمی، عباس مدل‌سازی ساختاری تفسیری عوامل مؤثر مدیریت تداوم کسب‌وکار در شرکت‌های کوچک و متوسط [دوره 17، شماره 97، 1398، صفحه 114-130]
  • احمدی، سهیلا ارائه مدل برای مدیریت دانش مشتری در پست بانک ایران [دوره 17، شماره 96، 1398، صفحه 78-92]
  • احمدی، فرید ارائه مدل برای مدیریت دانش مشتری در پست بانک ایران [دوره 17، شماره 96، 1398، صفحه 78-92]
  • احمری، محسن یکپارچه‌سازی سیستم‌های مدیریت مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها (CSR) بر عملکرد اقتصادی (مطالعه موردی: پتروشیمی مارون ماهشهر) [دوره 17، شماره 97، 1398، صفحه 60-78]
  • اختری، اصغر بررسی نقش رسانه های اجتماعی در زمینه صادرات؛ مطالعه موردی صنایع صادارتی استان زنجان [دوره 17، شماره 97، 1398، صفحه 79-96]
  • اداره حیدرآبادی، مجید مطالعه عوامل موثر بر وفادارساختن استفاده کنندگان تلفن همراه به پیام رسان سروش [دوره 17، شماره 99، 1398، صفحه 91-103]
  • اسلامی، قاسم بررسی رابطه بین بازاریابی از طریق رسانه‌های اجتماعی و تعهد مشتری به‌واسطه ارزش برند (موردمطالعه: مشتریان فروشگاه‌های اینترنتی لباس زنانه) [دوره 17، شماره95-94، 1398، صفحه 23-39]
  • اصغری، حرمت بررسی رابطه بین مدیریت منابع انسانی قابلیت محور و جهت گیری کارافرینانه بر عملکرد سازمان با توجه به نقش تعدیل کنندگی نواوری دوجانبه گرا [دوره 17، شماره 96، 1398، صفحه 93-104]

ب

  • باقری قره بلاغ، هوشمند تأملی بر مدیریت زنجیره تأمین سبز: واکاوی نقش توانمندسازی کارکنان سبز بر خرید سبز در شرکت های تولیدکننده مواد غذایی سبز [دوره 17، شماره 98، 1398، صفحه 30-43]
  • بدیع زاده، علی بررسی تاثیر عوامل انتظاری،عوامل ادراکی وعوامل مراقبتی برمدیریت تجربه مشتری (مطالعه موردی صنعت بانکی) [دوره 17، شماره95-94، 1398، صفحه 40-52]
  • برزگر، مجید کاربرد مدل (ISM)جهت رتبه بندی محصولات شوینده صنعتی با استفاده از روش TOPSIS-AHP فازی [دوره 17، شماره 98، 1398، صفحه 85-97]
  • بشیرپور، مهدی شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر تمایل افراد به خرید کالاهای سبز [دوره 17، شماره 97، 1398، صفحه 20-32]
  • بشیرپور، مهدی الگوی شناخت رفتار مصرف کنندگان کالاهای لوکس بر مبنای نظریات مصرف تظاهری [دوره 17، شماره 99، 1398، صفحه 30-51]
  • بندزن، عباس مطالعه عوامل موثر بر وفادارساختن استفاده کنندگان تلفن همراه به پیام رسان سروش [دوره 17، شماره 99، 1398، صفحه 91-103]
  • بیدگلی، عباس پایان جنگ بین فروش و بازاریابی [دوره 17، شماره 97، 1398، صفحه 45-59]

ت

  • تارزاده، حجت ارائه مدل برای مدیریت دانش مشتری در پست بانک ایران [دوره 17، شماره 96، 1398، صفحه 78-92]

ث

  • ثانوی فرد، رسول مطالعه عوامل موثر بر وفادارساختن استفاده کنندگان تلفن همراه به پیام رسان سروش [دوره 17، شماره 99، 1398، صفحه 91-103]

ج

  • جلیلیان، جمال بررسی استراتژی معاملات جفتی در بازار سهام ایران (مطالعه موردی سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری بورس) [دوره 17، شماره 96، 1398، صفحه 23-37]

ح

  • حری، محمدصادق رتبه بندی شاخص های برندسازی مشارکتی در خوشه‌های کسب و کار(مطالعه موردی:پارس واگن اراک) [دوره 17، شماره 99، 1398، صفحه 10-29]
  • حسینی مهر، محمدرضا تاثیر تصویر برند و قدرت برند بر تمایل خرید مشتریان از فروشگاههای اینترنتی [دوره 17، شماره 99، 1398، صفحه 52-76]
  • حشمتی، ابراهیم بررسی تاثیر عوامل انتظاری،عوامل ادراکی وعوامل مراقبتی برمدیریت تجربه مشتری (مطالعه موردی صنعت بانکی) [دوره 17، شماره95-94، 1398، صفحه 40-52]
  • حق وردی زاده، ابوالفضل تبیین مدلی برای کسب مزیت رقابتی پایدار مبتنی بر استراتژی مدیریت استعداد در صنعت بیمه [دوره 17، شماره 99، 1398، صفحه 104-116]
  • حقیقی، محمد بررسی تاثیر خصومت با کشور مبدأ بر تمایلات مصرف‌کنندگان (مطالعه: شهروندان منطقه 5 شهر تهران) [دوره 17، شماره95-94، 1398، صفحه 53-66]

خ

  • خان بلوکی، صدف رفتار مصرف کننده جشنواره های آنلاین: بررسی مشوق های اطلاعاتی و تاثیرات اجتماعی [دوره 17، شماره95-94، 1398، صفحه 8-22]
  • خدایی گرگری، محمدتقی مدل مفهومی پیاده‌سازی و اجرای استراتژی بازاریابی پنهان [دوره 17، شماره95-94، 1398، صفحه 67-84]
  • خمش‌آیا، احمد مدل‌سازی ساختاری تفسیری عوامل مؤثر مدیریت تداوم کسب‌وکار در شرکت‌های کوچک و متوسط [دوره 17، شماره 97، 1398، صفحه 114-130]
  • خواجه زاده، سامیران رویکرد مدیریتی در تحلیل درماندگی مالی بخش صنعت و معدن بازار سرمایه ایران با بکار گیری روش های یادگیری ماشین(NSGA-II,ABC) [دوره 17، شماره 96، 1398، صفحه 38-55]

د

  • داودی، سید محمدرضا یکپارچه‌سازی سیستم‌های مدیریت مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها (CSR) بر عملکرد اقتصادی (مطالعه موردی: پتروشیمی مارون ماهشهر) [دوره 17، شماره 97، 1398، صفحه 60-78]
  • درودی، هما بررسی نقش رسانه های اجتماعی در زمینه صادرات؛ مطالعه موردی صنایع صادارتی استان زنجان [دوره 17، شماره 97، 1398، صفحه 79-96]
  • دلشاد، زهرا رتبه بندی شاخص های برندسازی مشارکتی در خوشه‌های کسب و کار(مطالعه موردی:پارس واگن اراک) [دوره 17، شماره 99، 1398، صفحه 10-29]
  • دهدشتی، زهره تاثیر تصویر برند و قدرت برند بر تمایل خرید مشتریان از فروشگاههای اینترنتی [دوره 17، شماره 99، 1398، صفحه 52-76]
  • دیندار، یاشار بررسی تاثیر خصومت با کشور مبدأ بر تمایلات مصرف‌کنندگان (مطالعه: شهروندان منطقه 5 شهر تهران) [دوره 17، شماره95-94، 1398، صفحه 53-66]

ر

  • رحیم نیا، فریبرز بررسی رابطه بین بازاریابی از طریق رسانه‌های اجتماعی و تعهد مشتری به‌واسطه ارزش برند (موردمطالعه: مشتریان فروشگاه‌های اینترنتی لباس زنانه) [دوره 17، شماره95-94، 1398، صفحه 23-39]
  • رحیمی اقدم، صمد تبیین مدلی برای کسب مزیت رقابتی پایدار مبتنی بر استراتژی مدیریت استعداد در صنعت بیمه [دوره 17، شماره 99، 1398، صفحه 104-116]
  • رخیده، محمد رضا مدل‌سازی ساختاری تفسیری عوامل مؤثر مدیریت تداوم کسب‌وکار در شرکت‌های کوچک و متوسط [دوره 17، شماره 97، 1398، صفحه 114-130]
  • رستگار، عباسعلی تأملی بر مدیریت زنجیره تأمین سبز: واکاوی نقش توانمندسازی کارکنان سبز بر خرید سبز در شرکت های تولیدکننده مواد غذایی سبز [دوره 17، شماره 98، 1398، صفحه 30-43]
  • رشیدی، سمیه مطالعه عوامل موثر بر وفادارساختن استفاده کنندگان تلفن همراه به پیام رسان سروش [دوره 17، شماره 99، 1398، صفحه 91-103]
  • رضایی پور، محمد معرفی محیط کلان و ساختار بازار صنعت لوازم خانگی: چالش ها و فرصت ها [دوره 17، شماره 98، 1398، صفحه 66-84]

ز

  • زارع مهرجردی، علیرضا ‌بررسی تاثیر بازارگرایی کنش‌گرایانه در ایجاد تغییرات بازار و پیامدهای آن در صنعت کاشی و سرامیک [دوره 17، شماره 98، 1398، صفحه 98-113]

س

  • سرخوندی، سحر عوامل مؤثر بر توانمندسازی مدیران و اثربخشی مدیریت مالی با تاکید بر بسترهای ارگانیکی در سازمان (مورد مطالعه: شرکت های دانش بینان شهر کرمانشاه) [دوره 17، شماره 96، 1398، صفحه 8-22]
  • سعیدنیا، حمیدرضا بررسی تاثیر عوامل انتظاری،عوامل ادراکی وعوامل مراقبتی برمدیریت تجربه مشتری (مطالعه موردی صنعت بانکی) [دوره 17، شماره95-94، 1398، صفحه 40-52]
  • سنجری، بهزاد بررسی تاثیر تبلیغات طنزآمیز در ایجاد ارزش ویژه برند [دوره 17، شماره 99، 1398، صفحه 77-90]
  • سوری، علی رفتار مصرف کننده جشنواره های آنلاین: بررسی مشوق های اطلاعاتی و تاثیرات اجتماعی [دوره 17، شماره95-94، 1398، صفحه 8-22]

ش

  • شادمهری، نیلوفر بررسی ویژگی‌های مبلمان مؤثر در ایجاد وفاداری مراجعین به رستوران [دوره 17، شماره 97، 1398، صفحه 8-19]
  • شیرمحمدی، یزدان تاثیر طراحی نرم‌افزاری مجدد فرآیند کسب و کار بر مدیریت زنجیره تامین ( مورد مطالعه:شرکت هواپیمایی آسمان) [دوره 17، شماره 98، 1398، صفحه 44-65]

ص

  • صنوبر، ناصر تبیین مدلی برای کسب مزیت رقابتی پایدار مبتنی بر استراتژی مدیریت استعداد در صنعت بیمه [دوره 17، شماره 99، 1398، صفحه 104-116]

ط

  • طاهرخانی، نسیم بررسی استراتژی معاملات جفتی در بازار سهام ایران (مطالعه موردی سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری بورس) [دوره 17، شماره 96، 1398، صفحه 23-37]
  • طهماسبی، داریوش بررسی تاثیر خصومت با کشور مبدأ بر تمایلات مصرف‌کنندگان (مطالعه: شهروندان منطقه 5 شهر تهران) [دوره 17، شماره95-94، 1398، صفحه 53-66]
  • طهماسبی روشن، ندا از زنجیره تأمین پایدار تا پایداری شرکت و رضایت ، وفاداری و تبلیغات دهان به دهان مشتریان [دوره 17، شماره 98، 1398، صفحه 7-29]

ع

  • عباسی اسفنجانی، حسین مدل مفهومی پیاده‌سازی و اجرای استراتژی بازاریابی پنهان [دوره 17، شماره95-94، 1398، صفحه 67-84]
  • عمادی، سید حمید رتبه بندی شاخص های برندسازی مشارکتی در خوشه‌های کسب و کار(مطالعه موردی:پارس واگن اراک) [دوره 17، شماره 99، 1398، صفحه 10-29]
  • عین علی، محسن تأملی بر مدیریت زنجیره تأمین سبز: واکاوی نقش توانمندسازی کارکنان سبز بر خرید سبز در شرکت های تولیدکننده مواد غذایی سبز [دوره 17، شماره 98، 1398، صفحه 30-43]

غ

  • غریبی، حسن تاثیر تصویر برند و قدرت برند بر تمایل خرید مشتریان از فروشگاههای اینترنتی [دوره 17، شماره 99، 1398، صفحه 52-76]
  • غلامیان، الهام یکپارچه‌سازی سیستم‌های مدیریت مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها (CSR) بر عملکرد اقتصادی (مطالعه موردی: پتروشیمی مارون ماهشهر) [دوره 17، شماره 97، 1398، صفحه 60-78]

ف

  • فرجی، آناهیتا عوامل مؤثر بر توانمندسازی مدیران و اثربخشی مدیریت مالی با تاکید بر بسترهای ارگانیکی در سازمان (مورد مطالعه: شرکت های دانش بینان شهر کرمانشاه) [دوره 17، شماره 96، 1398، صفحه 8-22]
  • فرزاد، سروه مروری برکاربرد الگوریتم های فراابتکاری در مباحث مالی [دوره 17، شماره 96، 1398، صفحه 56-77]
  • فیاض، علی رویکرد مدیریتی در تحلیل درماندگی مالی بخش صنعت و معدن بازار سرمایه ایران با بکار گیری روش های یادگیری ماشین(NSGA-II,ABC) [دوره 17، شماره 96، 1398، صفحه 38-55]

ق

  • قادری، فرشاد بررسی رابطه بین بازاریابی از طریق رسانه‌های اجتماعی و تعهد مشتری به‌واسطه ارزش برند (موردمطالعه: مشتریان فروشگاه‌های اینترنتی لباس زنانه) [دوره 17، شماره95-94، 1398، صفحه 23-39]
  • قاسمی، جمال مروری برکاربرد الگوریتم های فراابتکاری در مباحث مالی [دوره 17، شماره 96، 1398، صفحه 56-77]
  • قفقازی، مهرالسادات اثر هوش رقابتی بر بازارگرایی و کارآفرینی (مطالعه موردی:در باشگاه‌های خصوصی اصفهان) [دوره 17، شماره 97، 1398، صفحه 33-44]

ک

  • کشاورز، محمد تأملی بر مدیریت زنجیره تأمین سبز: واکاوی نقش توانمندسازی کارکنان سبز بر خرید سبز در شرکت های تولیدکننده مواد غذایی سبز [دوره 17، شماره 98، 1398، صفحه 30-43]
  • کمالی‌اردکانی، مسعود معرفی محیط کلان و ساختار بازار صنعت لوازم خانگی: چالش ها و فرصت ها [دوره 17، شماره 98، 1398، صفحه 66-84]
  • کوشکی جهرمی، علیرضا بررسی رابطه بین مدیریت منابع انسانی قابلیت محور و جهت گیری کارافرینانه بر عملکرد سازمان با توجه به نقش تعدیل کنندگی نواوری دوجانبه گرا [دوره 17، شماره 96، 1398، صفحه 93-104]

م

  • مام صالحی، پرویز رویکرد مدیریتی در تحلیل درماندگی مالی بخش صنعت و معدن بازار سرمایه ایران با بکار گیری روش های یادگیری ماشین(NSGA-II,ABC) [دوره 17، شماره 96، 1398، صفحه 38-55]
  • محبی، حسین ‌بررسی تاثیر بازارگرایی کنش‌گرایانه در ایجاد تغییرات بازار و پیامدهای آن در صنعت کاشی و سرامیک [دوره 17، شماره 98، 1398، صفحه 98-113]
  • محمدی، مصطفی معرفی محیط کلان و ساختار بازار صنعت لوازم خانگی: چالش ها و فرصت ها [دوره 17، شماره 98، 1398، صفحه 66-84]
  • محمدیان، محمود تحلیل تجربه مشتری و جایگاه آن در ادبیات بازاریابی [دوره 17، شماره95-94، 1398، صفحه 85-103]
  • محمدیان، محمود شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر تمایل افراد به خرید کالاهای سبز [دوره 17، شماره 97، 1398، صفحه 20-32]
  • محمدیان، محمود الگوی شناخت رفتار مصرف کنندگان کالاهای لوکس بر مبنای نظریات مصرف تظاهری [دوره 17، شماره 99، 1398، صفحه 30-51]
  • محمدی نسب، مهدی رفتار مصرف کننده جشنواره های آنلاین: بررسی مشوق های اطلاعاتی و تاثیرات اجتماعی [دوره 17، شماره95-94، 1398، صفحه 8-22]
  • مرادی، مرتضی بررسی تاثیر تبلیغات طنزآمیز در ایجاد ارزش ویژه برند [دوره 17، شماره 99، 1398، صفحه 77-90]
  • مروتی شریف آبادی، علی از زنجیره تأمین پایدار تا پایداری شرکت و رضایت ، وفاداری و تبلیغات دهان به دهان مشتریان [دوره 17، شماره 98، 1398، صفحه 7-29]
  • مسرور، غلامعلی بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر تعهد سازمانی با تأکید بر هویت سازمانی و رضایت شغلی کارکنان (مطالعه موردی : سازمان بنادر و دریانوردی استان خوزستان بندر امام خمینی (ره)) [دوره 17، شماره 96، 1398، صفحه 116-128]
  • معاونی، محمدامین تاثیر طراحی نرم‌افزاری مجدد فرآیند کسب و کار بر مدیریت زنجیره تامین ( مورد مطالعه:شرکت هواپیمایی آسمان) [دوره 17، شماره 98، 1398، صفحه 44-65]
  • معتقد، مهسا راهکارهایی برای توانمندسازی کسب و کارهای تعاونی‌( مورد مطالعه: تعاونی های طیور استان همدان ) [دوره 17، شماره 97، 1398، صفحه 97-113]
  • ملکی پور، هلیانه بررسی ویژگی‌های مبلمان مؤثر در ایجاد وفاداری مراجعین به رستوران [دوره 17، شماره 97، 1398، صفحه 8-19]
  • میاندوآبچی، الناز شناسایی موانع توسعه فروشگاه‌های تخفیفی در ایران [دوره 17، شماره 96، 1398، صفحه 105-115]
  • میربها، سیده معصومه بررسی رابطه بین مدیریت منابع انسانی قابلیت محور و جهت گیری کارافرینانه بر عملکرد سازمان با توجه به نقش تعدیل کنندگی نواوری دوجانبه گرا [دوره 17، شماره 96، 1398، صفحه 93-104]
  • میر غفوری، سید حبیب الله از زنجیره تأمین پایدار تا پایداری شرکت و رضایت ، وفاداری و تبلیغات دهان به دهان مشتریان [دوره 17، شماره 98، 1398، صفحه 7-29]
  • میر فخرالدینی، سید حیدر از زنجیره تأمین پایدار تا پایداری شرکت و رضایت ، وفاداری و تبلیغات دهان به دهان مشتریان [دوره 17، شماره 98، 1398، صفحه 7-29]

ن

  • نائلی، مریم تحلیل تجربه مشتری و جایگاه آن در ادبیات بازاریابی [دوره 17، شماره95-94، 1398، صفحه 85-103]
  • نظری، رسول اثر هوش رقابتی بر بازارگرایی و کارآفرینی (مطالعه موردی:در باشگاه‌های خصوصی اصفهان) [دوره 17، شماره 97، 1398، صفحه 33-44]
  • نعمتیان، محمود بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر تعهد سازمانی با تأکید بر هویت سازمانی و رضایت شغلی کارکنان (مطالعه موردی : سازمان بنادر و دریانوردی استان خوزستان بندر امام خمینی (ره)) [دوره 17، شماره 96، 1398، صفحه 116-128]
  • نیکدل، امیر بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر تعهد سازمانی با تأکید بر هویت سازمانی و رضایت شغلی کارکنان (مطالعه موردی : سازمان بنادر و دریانوردی استان خوزستان بندر امام خمینی (ره)) [دوره 17، شماره 96، 1398، صفحه 116-128]
  • نیکنام‌فر، امیرحسین کاربرد مدل (ISM)جهت رتبه بندی محصولات شوینده صنعتی با استفاده از روش TOPSIS-AHP فازی [دوره 17، شماره 98، 1398، صفحه 85-97]

و

  • وقفی، سید حسام رویکرد مدیریتی در تحلیل درماندگی مالی بخش صنعت و معدن بازار سرمایه ایران با بکار گیری روش های یادگیری ماشین(NSGA-II,ABC) [دوره 17، شماره 96، 1398، صفحه 38-55]

ی

  • یاراحمدی، فتانه بررسی تاثیر تبلیغات طنزآمیز در ایجاد ارزش ویژه برند [دوره 17، شماره 99، 1398، صفحه 77-90]
  • یعقوبی فرانی، احمد راهکارهایی برای توانمندسازی کسب و کارهای تعاونی‌( مورد مطالعه: تعاونی های طیور استان همدان ) [دوره 17، شماره 97، 1398، صفحه 97-113]