تعداد مقالات: 241
-46. تأمین مالی فاکتورینگ

دوره 12، شماره 66، مرداد و شهریور 1393، صفحه 1-16


-43. برندسازی مکان؛ تعاریف، موانع و راهکارها

دوره 11، شماره 63، بهمن و اسفند 1392، صفحه 1-24


-36. مطالعه موردی بر روی اندازه‌گیری و اولویت‌بندی عملکرد شعب بانکی برمبنای مدل کارت امتیازی متوازن با بهره‌گیری از روش تحلیل عاملی

دوره 13، شماره 71، خرداد و تیر 1394، صفحه 1-13

هیوا فاروقی؛ فروزان ناصری؛ سیدحامد موسوی‌پور؛ سیران آلانی آذر


-35. تأثیر برنامه‌های تشویق صادرات برعملکرد صادراتی شرکت‌های صادرکننده خدمات فنی و مهندسی

دوره 13، شماره 72، مرداد و شهریور 1394، صفحه 1-14

سهیل سرمدسعیدی؛ بهروز قاسمی؛ خدیجه وجدی؛ صمد نجفی‌مجد


-33. بررسی مزیت رقابتی عسل طبیعی ایران

دوره 13، شماره 74، آذر و دی 1394، صفحه 1-10

فریده عسکرپور کبیر؛ حمیدرضا حری؛ سید عبدالمجید جلایی اسفندآبادی


-32. بررسی رابطه متغیرهای کلان اقتصادی و شاخص قیمت سهام در بورس اوراق بهادار

دوره 13، شماره 75، بهمن و اسفند 1394، صفحه 1-12

محمدرضا مقدم؛ محمدرضا سزاوار


-31. ارائه الگویی به منظور تبیین نقش موفقیت مجتمع-های تجاری در کشور

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 09 اسفند 1395

علیرضا بخشی زاده؛ اسداله کردنائیج؛ سید حمید خداداد حسینی


-30. ارائه الگویی به منظور تبیین نقش موفقیت مجتمع‌های تجاری در کشور

دوره 14، شماره 76، فروردین و اردیبهشت 1395، صفحه 1-100

علیرضا بخشی‌زاده؛ اسداله کردنائیج؛ سیدحمید خدادادحسینی


-29. شناسایی عوامل موثر بر حضور موفق شرکت‌های صادرکننده ایرانی در بازارهای خارجی

دوره 14، شماره 77، خرداد و تیر 1395، صفحه 1-15

علی اشرف احمدیان؛ مهرداد پارسامنش


-28. بررسی تأثیر قیمت‌گذاری با اعداد انتهایی غیر روند بر روی پردازش اطّلاعات قیمتی مصرف‌کنندگان

دوره 14، شماره 78، مرداد و شهریور 1395، صفحه 1-16

محمدرضا طبیبی؛ میثم شیرخدایی؛ امید رحیمی مقدم


-27. مؤلفه‌های کلیدی سیاست صنعتی با رویکرد جدید در راستای بهبود رقابت‌پذیری منطقه‌ای

دوره 14، شماره 79، مهر و آبان 1395، صفحه 1-14

علیرضا گرشاسبی؛ الهام اسمعیلی‌پور ماسوله؛ الناز میاندوآبچی


-26. نوآوری در مدل کسب‌وکار (عامل جدید مزیت رقابتی)

دوره 14، شماره 80، آذر و دی 1395، صفحه 1-13

امین پژوهش جهرمی