کلیدواژه‌ها = %D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C %D8%A7%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85%DB%8C %2F %D8%AA%D8%AD%D9%84%DB%8C%D9%84 %D9%85%D8%AD%D8%AA%D9%88%D8%A7 %2F %D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D8%AA %D8%AA%D8%B9%D8%A7%D9%85%D9%84%DB%8C %2F %D9%86%DA%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA %D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%AE%D8%AA %D9%81%D8%A7%D8%B2%DB%8C
نگاشت بازاریابی اسلامی در کسب و کارهای ایرانی

دوره 20، شماره 112، فروردین و اردیبهشت 1401، صفحه 81-102

10.22034/bs.2022.247038

سید حسن حاتمی نسب