کلیدواژه‌ها = %D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C%E2%80%8C%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C %2F %D8%AA%D8%B9%D8%A7%D9%85%D9%84%E2%80%8C%D9%BE%D8%B0%DB%8C%D8%B1%DB%8C %2F %D9%85%D8%A7%D9%87%DB%8C%D8%AA %D8%A7%D8%AC%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B9%DB%8C %2F %D9%84%D8%B0%D8%AA %D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87 %2F %D9%82%D8%B5%D8%AF %D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF %2F %D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87 %D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA%DB%8C
ارزیابی نقش بازی‌پردازی و ماهیت اجتماعی فناوری در فروشگاه‌های اینترنتی (مورد مطالعه: فروشگاه اینترنتی مدیسه)

دوره 19، شماره 111، بهمن و اسفند 1400، صفحه 161-175

10.22034/bs.2022.247048

پیمان اخوان؛ روح اله احمدی؛ ناصر باقری مقدم؛ میر حمید تقوی