کلیدواژه‌ها = %D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C %D8%A7%D8%B5%D8%A7%D9%84%DB%8C %2F %D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C %D9%BE%D8%B1%D8%A7%DA%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA%DB%8C%DA%A9 %2F %D8%B4%DB%8C%D9%81%D8%AA %D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D8%AF%D8%A7%DB%8C%D9%85%DB%8C %2F %D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF %D8%A7%D8%B5%DB%8C%D9%84 %2F %D8%AA%D9%88%D8%B3%D8%B9%D9%87 %D9%BE%D8%A7%DB%8C%D8%AF%D8%A7%D8%B1
بررسی تاثیر بازاریابی اصالی و پراگماتیک بر اصالت برند

دوره 18، شماره 104، آذر و دی 1399، صفحه 115-140

زهره علی اسماعیلی؛ بهرام خیری