کلیدواژه‌ها = %D8%AA%D8%AC%D8%A7%D8%B1%D8%AA %D8%A7%D9%84%DA%A9%D8%AA%D8%B1%D9%88%D9%86%DB%8C%DA%A9 %2F %D8%B9%D9%88%D8%A7%D9%85%D9%84 %D8%B9%DB%8C%D9%86%DB%8C %2F %D8%B9%D9%88%D8%A7%D9%85%D9%84 %D8%B0%D9%87%D9%86%DB%8C %2F %D8%A7%D9%84%DA%AF%D9%88%DB%8C AHP %2F %D8%A7%D9%84%DA%AF%D9%88%DB%8C %D9%84%D8%A7%D8%AC%DB%8C%D8%AA
رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر تمایل به خرید اینترنتی مصرفکنندگان

دوره 18، شماره 103، مهر و آبان 1399، صفحه 65-88

اسماعیل پورابراهیم؛ توحید شکری