کلیدواژه‌ها = %D8%A2%D9%85%DB%8C%D8%AE%D8%AA%D9%87 %D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1 %2F %D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1 %D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86%DB%8C %2F %D8%A8%D8%AE%D8%B4%E2%80%8C%D8%A8%D9%86%D8%AF%DB%8C %D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1 %2F %D8%AA%D8%B9%D8%A7%D9%88%D9%86%DB%8C %2F %D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D8%AA %D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C %2F %D9%85%D8%AD%DB%8C%D8%B7 %D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C
عوامل مؤثر بر میزان آمادگی تعاونی‌ها در صادرات خرما برای ورود به بازار جهانی (مطالعه موردی: استان‌های هرمزگان و فارس)

دوره 11، شماره 63، بهمن و اسفند 1392، صفحه 74-84

مریم مهدوی؛ شاپور ظریفیان؛ رسول محمدرضایی؛ محمدعلی شم‌آبادی