ثقفی، مهدی (1394)، بررسی تأثیر بازاریابی سبز بر توسعه اقتصادی، ماهنامه پژوهشهای مدیریت و حسابداری، شماره 17-18، صص42-31.
حقیقی نسب، منیژه، حمیدرضا یزدانی، فاطمه داورپناه کیاسرایی (1395)، تأثیر حمایت مدیریت ارشد از اقدامات زیست محیطی بر استراتژی بازاریابی سبز و عملکرد زیست محیطی کسب وکارهای صنعتی در ایران، فصلنامه علمی- پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین، سال ششم، پیاپی 20، شماره اول: صص38-23.
زرین جوی الوار، سهیلا (1390)، نقش زن در بازاریابی سبز، فصلنامه علمی-پژوهشی زن و فرهنگ، سال دوم، شماره هشتم: صص59-49.
صادقی، منصوره. و مهرانی، هرمز. (1395). بررسی و تجزیه و تحلیل بستهبندی محصولات، حفظ محیط زیست و هزینههای مرتبط. بررسیهای بازرگانی، شماره79، 103-88.
Arago´ n-Correa, J. A., & Sharma, S. (2003). "A contingent Resource-Based View of Proac-tive Corporate Environmental Strategy". Academy of Management Review, Vol 28., No 1., PP: 71–88.
Banerjee, S. B. (2001). «Managerial Perceptions of Corporate Environmentalism: Inter-pretations from Industry and Strategic Implications for Organizations». Journal of Management Studies, Vol 38., No 4., PP: 489–513.
Cao, X. (2011). “Does It Pay to Be Green? An Integrated View of Environmental Marketing with Evidence from the Forest Products Industry in China”,. A dissertation submitted in partial fulfillment of the requirements for the degree of Doctor of Philosophy.
Chen, Yu-Shan., (2011)., “Green Organizational Identity: Sources and Consequence”., Management Decision, Vol. 49., Iss 3., pp: 384 – 404.
Fraj, Elena., Martı´nez, Eva, Matute, Jorge., (2013)., “Green Marketing in B2B organizations: an Empirical Analysis From the Natural-Resource-Based View of the Firm”., Journal of Business & Industrial Marketing., Vol 28., No 5., PP; 396-410.
Leónidas C. Leonidou, Constantine S. Katsikeas, Thomas A. Fotiadis, and Paul Christodoulides., (2013)., “Antecedents and Consequences of an Eco-Friendly Export Marketing Strategy: The Moderating Role of Foreign Public Concern and Competitive Intensity”., Journal of Intemational Marketing., American Marketing Association., Vol. 21. No. 3, pp: 22-46.
Leonidou, L., Thomas A. Fotiadis b, Paul Christodoulides c, Stavroula Spyropoulou d, Constantine S. Katsikeas., (2015)., “Environmentally Friendly Export Business Strategy: Its Determinants and Effects on Competitive Advantage and Performance”., International Business Review., Vol 24., PP: 798-811.
Orsato, Renato. J., (2006)., "Competitive Environmental Strategies: When Does it Pay to be Green?” ., California Management Review, Vol 48., No 2, PP: 127–143.
Rex, Emma and Baumann, Hernrikke, (2007)., “Beyond Ecolab les: what Green Marketiug Can Learn from Conven Tional Marketiug”, journal of Cleaner Prodacfion ,Vol 15, PP: 567-576.
Sambasivan, M., M. Bah, S. and Jo-Ann, H. (2013). “Making the Case for Operating “Green”: Impact of Environmental proactivity on multiple Performance Outcomes of Malaysian Firms”,.Journal of Cleaner Production, Vol 42., PP: 69-82.
White, L. Noble, B. (2013). “Strategic Environmental Assessment for Sustainability: A Review of a Decade of Academic research”. Environmental Impact Assessment Review. journal homepage: www.elsevier.com/ locate/eiar.
Zou, S., Fang, E., & Zhao, S. (2003). “The Effect of Export Marketing Capabilities on Export Performance: An Investigation of Chinese Firms”. Journal of International Marketing, Vol 11., No 4., PP: 32–55.