آذر. عادل، رجب زاده. علی، تصمیمگیری کاربردی (رویکرد M.A.D.M)، انتشارات نگاه دانش، 1381.
بابایی زکیلکی.محمدعلی،"بازاریابی بینالمللی"، انتشارات سمت، 1378.
بلوریان تهرانی.محمد، فهیمی فر.جمشید، "تعیین بازارهای هدف سنگهای تزئینی" انتشارات موسسه مطالعات و پژوهشهای وزارت بازرگانی، 1381.
پیرس.جان، رابینسون.ریچارد، مترجم: خلیلی شورینی،سهراب "برنامه استراتژیک" انتشارات یادواره، 1376.
توسعه نگاه صادراتی به سنگ ایران، ماهنامه دنیای سنگ،شورای سیاست گذاری:هیأت مدیره انجمن سنگ ایران، شماره 23.
حافظ نیا.محمدرضا، "مقدمهای بر روش تحقیق در علوم انسانی"، سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه ها(سمت)، چاپ چهاردهم، ص 50-260، 1387.
خاکی.غلامرضا، "روش تحقیق با رویکرد پایاننامه نویسی"، انتشارات بازتاب،ص 180-298، 1389.
فتحی. یحیی، "شناسایی مزیتهای نسبی و اولویتبندی بازارهای هدف صادراتی سنگهای تزئینی ایران"، پژهشنامه بازرگانی، شماره 22، 1381.
فهیمی فر. جمشید، "بازار جهانی سنگهای تزئینی و سهم صادراتی ایران" انتشارات موسسه مطالعات و پژوهشهای وزارت بازرگانی، 1376.
قدسی پور.سید حسن، "مباحثی در تصمیمگیری چند معیاره، فرآیند تحلیل سلسله مرتبی AHP"، انتشارات دانشگاه امیر کبیر، 1385.
مومنی.منصور، شریفی سلیم.علیرضا، "مدلها و نرم افزارهای تصمیمگیری چند شاخصه"، ص1-68، 1391.
Albaum,G.Strandscov.J, Duerr.E.(2004).”International Marketing And Export Management”, Addison-Wesley,Workingham.
Baldouf. Artur And Cravens. David W, And Wanger.Udo (2002), Examining Determinants Of Export Performance In Small Open Economies, Journal Of World Business,Vol 35,Issue 1.
Bilkey, Warren J.(2005),”An Attempted Integration Of The Literature On The Export Behavior Of Firms”.Journal Of International Business Studies 9(1).
Cavusgil .Tammer, Jacob Naor. (1987), ”Firm Management Characteristics As Discriminators Of Export Marketing Activity”. Joufrnal Of Business Research 15.
Czinkota, M.R.(1996) .”Why National Export Promotion?”,International Trade Forum,Vol.2.
Dagdeviren .M, Yavuz.S ,Kilinc.N , Weapon, (2007),”Assessment Indicators To Determine Important Export Companies In The Petrochemical Industry With The Dea,Ahp Environment”,Expert Systems With Appliciantions,Accepted Manuscript.
Destination International Marketing Review. Emerald Group Publishing Limited,Vol.21,No.6,P.537.
Freund,Y (1998),”Critical Success Factor”,Planning Review.No.4.
Guan.J,Ma.N.(2003),Innovative Capability And Export Performance Of Chinese Firms,Technovation,No.23,P 737-747.
Hsin-Hug Wu,Yung-Tai Tang,”A Case Of Applying Importance-Performance Analysis In Identifying Key Success Factors To Develop Marketing Strategies” Research Note,Published Online: 17July 2009.
Ketelhöhn .Werner,” What Is A Key Success Factor?”Original Research Article European Management Journal, Volume 16, Issue 3, June 1998, Pages 335-340.
Koksal,M.H.(2008).How Export Marketing Research Affects Company Export Performance. Marketing Inteligence And Planning 416-430.
Leonidou, Leonidas C,Katsikeas, Constantine S,Samiee, Saeed(2002), Marketing Strategy Determinants Of Export Performance, A Meta Analysis, Journal Of Business Research,No.55,P 51-67.
Madson,Tage Koed.(1989),”Successful Export Marketing Manageme