کلیدواژه‌ها = %D9%85%D8%B5%D8%B1%D9%81%E2%80%8C%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%D9%87 %D8%B3%D8%A8%D8%B2 %2F %DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%A7%DB%8C %D8%B3%D8%A8%D8%B2 %2F %D9%85%D8%AA%D8%BA%DB%8C%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C %D8%AC%D9%85%D8%B9%DB%8C%D8%AA %D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%AE%D8%AA%DB%8C %2F %D8%A7%D8%B1%D8%B2%D8%B4%E2%80%8C%D9%87%D8%A7 %2F %D9%86%DA%AF%D8%B1%D8%B4%E2%80%8C%D9%87%D8%A7 %2F %D8%B1%D9%81%D8%AA%D8%A7%D8%B1 %D9%85%D8%B5%D8%B1%D9%81%DB%8C
بررسی رفتار مصرف‌کنندگان سبز بر اساس متغیرهای جمعیتی و نگرشی، مطالعه موردی تهران

دوره 11، شماره 61، مهر و آبان 1392، صفحه 37-52

فریبا نوده فراهانی؛ پژمان جعفری؛ فرهاد غفاری