کلیدواژه‌ها = %DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%A7%DB%8C %D8%AA%D8%AC%D9%85%D9%84%D8%A7%D8%AA%DB%8C %2F %D8%A7%D8%B1%D8%B2%D8%B4%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C %D9%85%D8%B5%D8%B1%D9%81%DB%8C %2F %D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88 %D8%AA%D8%AC%D9%85%D9%84%D8%A7%D8%AA%DB%8C %2F %D8%A8%D9%88%D9%85%E2%80%8C%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%AE%D8%AA%DB%8C %D9%85%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%86
بررسی اثر ارزش‌های مصرفی در خرید خودروهای تجملاتی با تحلیلی بر تفاوت بوم‌شناختی مشتری

دوره 12، شماره 66، مرداد و شهریور 1393، صفحه 43-56

سیدمسلم علوی؛ مهدی نجفی سیاهرودی