کلیدواژه‌ها = %D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DA%AF%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DB%8C%2F%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%AA%DA%98%DB%8C%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C %D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C%2F %D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C %D9%BE%D9%86%D9%87%D8%A7%D9%86%2F%D8%AA%DA%A9%D9%86%DB%8C%DA%A9%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C %D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C
مدل مفهومی پیاده‌سازی و اجرای استراتژی بازاریابی پنهان

دوره 17، شماره95-94، فروردین و اردیبهشت 1398، صفحه 67-84

حسین عباسی اسفنجانی؛ محمدتقی خدایی گرگری