کلیدواژه‌ها = %D8%A7%D8%B1%D8%B2%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C %D8%B9%D9%85%D9%84%DA%A9%D8%B1%D8%AF %2F %D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%AA%DA%98%DB%8C %D9%88%D8%B1%D9%88%D8%AF %D8%A8%D9%87 %D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C %D8%AE%D8%A7%D8%B1%D8%AC%DB%8C %2F %DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA %D8%A7%D9%85%D8%AA%DB%8C%D8%A7%D8%B2%DB%8C %D9%85%D8%AA%D9%88%D8%A7%D8%B2%D9%86 %2F %D8%AA%D8%AD%D9%84%DB%8C%D9%84 %D8%B3%D9%84%D8%B3%D9%84%D9%87 %D9%85%D8%B1%D8%A7%D8%AA%D8%A8 %D9%81%D8%A7%D8%B2%DB%8C %D9%88 %D8%AE%D9%88%D8%B4%D9%87 %DA%A9%D8%A7%D8%B4%DB%8C %D9%88 %D8%B3%D8%B1%D8%A7%D9%85%DB%8C%DA%A9
تبیین و تحلیل ارزیابی استراتژی‌های ورود به بازارهای خارجی (مطالعه موردی: خوشه کاشی و سرامیک استان یزد)

دوره 16، شماره 88-89، فروردین و اردیبهشت 1397، صفحه 63-78

مریم سمیعی اشکذری؛ غلامرضا سلیمانی؛ کوروش شمس