نوع مقاله : مقاله پژوهشی
نویسندگان
1 استادیار دانشگاه مازندران، دکترای مدیریت استراتژیک، پردیس بابلسر، دانشکده علوم اقتصادی و اداری، گروه مدیریت بازرگانی
2 استادیار دانشگاه مازندران، دکترای بازاریابی بین الملل، پردیس بابلسر، دانشکده علوم اقتصادی و اداری، گروه مدیریت بازرگانی
3 دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی دانشگاه مازندران ( نویسنده مسئول)
چکیده
کلیدواژهها
· محمدپورزرندی، محمدابراهیم؛ فدوی اصغری، عارفه و جعفریان، عطیه، (1393). قیمتگذاری محصولات جدید در صنعت شیشه ایران با استفاده از سیستمهای خبره فازی، فصلنامه علمی-پژوهشی دانش سرمایه گذاری، 1، صص 124-99.
· موون، جان سی و مینور، میشل اس، (1386). رفتار مصرفکننده، عوامل درونی و بیرونی، (عباس صالح اردستانی و محمدرضا سعدی مترجمان)، تهران: انتشارات اتحاد-جهان نو.
· نظری، محسن؛ قدس الهی، احمد و شهریوری، شهرزاد، (1392). بررسی ادراک مشتریان از واحد پولی و تأثیر آن بر حساسیت قیمتی مشتریان، فصلنامه علمی-پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین، 1، صص 137-119.