احمدی، علی (1391)، «روش تحقیق در مدیریت»، چاپ چهارم، تهران: انتشارات بازتاب، صفحه 404.
اسلامی، محمد (1396)، «اثرات شدت مزیت رقابتی در صنعت و عملکرد صادرات: محرکهای عملکرد بهتر نام تجاری». فصلنامه مدیریت بازاریابی (کسب و کار) صنعتی. دوره 2. شماره 5.
بافنده، عبدالحسین و فضلاله عزیزی (1395)، «بررسی موانع صادرات غیرنفتی در استان خوزستان با استفاده از تحلیل عاملی». نشریه بررسیهای بازرگانی. دوره 8. شماره 41.
جعفریزاده، حسین (1395)، «بررسی تأثیر جهتگیری راهبردی و قابلیتهای بازاریابی بر عملکرد صادراتی»، فصلنامه مدرس علوم انسانی، دوره 10، شماره 1.
حسنقلیپور، طهمورث؛ محمود متوسلی؛ شاپور محمدی و فرشید حسینی (1396)، «عنوان تأثیر برنامههای تشویق صادرات بر عملکرد صادرات (مطالعه موردی صنعت برق)». دوره 2، شماره 5.
حسینی، میرعبدالله (1394)، «تجربیات منتخبی از کشورهای موفق در توسعه صادرات». بررسیهای بازرگانی، 34، 2-18.
رحمانی، حسین؛ منوچهر انصاری؛ محمد میرکاظمی و محمدرضا ابراهیمی (1393)، «شناسایی و اولویتبندی موانع صادرات و ارائه راهکارهای توسعه صادرات صنایع کوچک و متوسط در صنایع غذایی آذربایجان غربی». مجله علمی- پژوهشی. تحقیقات بازاریابی نوین. دوره 3. شماره 1.
رسولی، اسد (1393)، «بررسی استراتژیهای صادرات و عملکرد صادراتی». بررسیهای بازرگانی، 34، 2-18.
عزتی، ع. (1392)، «بررسی مدل مفهومی و ساختاری»، فصلنامه مدرس علوم انسانی، دوره 10، شماره 1.
ناطق، محمد و نازیلا نیاکان (1396)، «بسترسازی توسعه صادرات با تأکید بر محدودیتها، محرکها و عملکرد صادراتی». نشریه بررسی بازرگانی. دوره 7. شماره 37.
وظیفه دوست، علی (1394)، «بررسی موانع و مشکلات صادرات صنایع دستی ایران و ارائه راهکار مناسب». بازاریابی نوین. دوره 2. شماره23.
Abi, J.C. & Slater, S.F. (2015), “The positive effect of a market orientation on business profitability: a balance replication”. Journal of Business Research, 48(4): 24-38.
Beran TN , Violato C. (2010), Structural equation mode ling in medical research: a primer. Beran and Violato BMC Research Notes. 3: 267.
Chin , W.W. (1998), The partial least squares approach to structural equation modeling. In: G. A. Marcoulides (Ed), Modern Methods for Business Research (pp.295-358). Mahwash, NJ: Lawrence Eelbaum Assocaiates.
Fornell, C., & Larcker, D.F. (1981), “Evaluating structural equation models with unobservable variables and measurement error”. Journal of Marketing Research, 56, 39-50.
Francis, H & Gave, R. (2016), Effect of adaptive effects programs on the realization of export goals and export strategy. Management Research Review, 34, 10.
Henseler, J. Ringle, CM. Sinkovics,R.R. (2010), The use of partial least squares path modeling in international marketing. Advances in International Marketing. 277-319.
Kottabi, J., & Zinkota, R. (2016), “Why don’t we use the same export barrier measurement scale? An empirical analysis in small and medium-sized enterprises”. Journal of Small Business Management, 48(3), 395-420.
Lages, R. P., & Montgomery, Y. (2016), Investigating the relationship between export support and exports. Administrative Science Quarterly, 36(3), 421-458.
Lee, M. (2017), “Strategic orientations, marketing capabilities and firm performance: An empirical investigation in the context of frontline managers in service organizations”, Industrial Marketing Management 41. 1058-1070.
Miler, G. (2013), “Investigation of Export Marketing Strategies on Export Performance”. Journal of World Business, 44(4): 463-475.
Narver, J.C., Slater, S.F., MacLanchlan, D.L., (2015), Total Market Orientation, Business Performance, and Innovation. Working Paper Series, Marketing Science Institute, Cambridge, MA.
Rudolf, R. Sinkovicsa,b,c, Yusuf Kurta, N. (2018), The effect of matching on perceived export barriers and performance in an era of globalization discontents: Empirical evidence from UK SMEs. International Business Review. 1(3), 262-281.
Young, E., Yavas, U., & Haahti, A. (2017), The Perceived Perceptions of Barriers to Regional Export Development from Exporters. European Business Review, 18(1), 4-13.