باشکوه اجیرلو، محمد؛ ناصر سیف اللهی و اللهیار بیگی فیروزی. (1400). «تأثیر قابلیتهای بازاریابی تجارت الکترونیکی و تجربۀ صادراتی بر عملکرد صادراتی: نقش میانجی کارایی توزیع (مورد مطالعه: کلیۀ شرکتهای فعال در صنایع داخل کشور)». تحقیقات بازاریابی نوین، 11(2)، 113-132.
باشکوه، محمد و اللهیار بیگی فیروزی. (1400). «بررسی اثرات استراتژیهای ترفیع رانش پایهای و کیندر و جنتلر بر یکپارچگی تولیدکننده و اعضای کانال توزیع». بررسیهای بازرگانی، 20 (113)، 108-85.
باشکوه، محمد؛ ناصر سیف اللهی و اللهیار بیگی فیروزی. (1399). «تأثیر روابط مصرفکننده با نام تجاری بر وفاداری برند در بستر تجارت اجتماعی: نقش تعدیلگر ویژگیهای مرتبط با تعامل شبه اجتماعی». پژوهشهای مدیریت عمومی، 13 (48)، 167-137.
رحیمی کلور، حسین؛ زهرا کاظمی و اللهیار بیگی فیروزی. (1399). «تأثیر خصوصیات شخصیتی برند، تعامل مصرفکننده با برند و تعامل شبه اجتماعی بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرفکننده: نقش واسطهای عشق برند». مطالعات رفتار مصرفکننده، 7(1)، 277-299.
شاهرودی، کامبیز و فرشته قویدل. (1395). «تبیین تأثیر نگرش بر قصد خرید مشتریان پوشاک برند لوکس با تأکید بر نقش تعدیلگری گروههای سنی (مطالعه موردی: شهر رشت)». کنفرانس بینالمللی مدیریت و اقتصاد در قرن 21، تهران، ایران.
عسگرنژاد نوری، باقر؛ قاسم زارعی؛ علیرضا حمیدزاده اربابی و اللهیار بیگیفیروزی. (1400).« تأثیر عوامل شخصی و سازمانی بر نگرش نسبت به نوآوری مشترک بهمنظور توسعه خدمات جدید در صنعت بانکداری». فصلنامه مطالعات مدیریت راهبردی، 12(47)، 229-249.
عسگرنژاد نوری، باقر؛ میلاد سلطانی و اللهیار بیگی فیروزی. (1400). «عوامل موثر بر پذیرش فناوری بانکداری الکترونیک: رویکرد فراتحلیل». پژوهشهای مدیریت در ایران، 25(1)، 184-214.
کاظمی، زهرا؛ اللهیار بیگی فیروزی و نورمحمد یعقوبی. (1399). «طراحی مدل استراتژی اقیانوس آبی در بین رهبران بازار در صنعت مواد غذایی با استفاده از روش دلفی». نشریه علمی راهبردهای بازرگانی، 16(14)، 131-154.
Abdi, I. M. (2012). Brand rejuvenation strategies and organization performance: a case study of new Kenya Cooperative Creameries Limited (Doctoral dissertation, SCHOOL OF BUSINESS, UNIVERSITY OF NAIROBI).
Bashokouh ajirlo, M., seifollahi, N., & beigi firoozi, A. (2021). The Effect of E-Commerce Marketing Capabilities and Export Experience on Export Performance: The Mediating Role of Distribution Efficiency (Case Study: All Companies Active in Domestic Industries). New Marketing Research Journal, 11(2), 113-132. doi: 10.22108/nmrj.2021.124782.2224 (In Persian).
Bashokouh, M., & beigi firoozi, A. (2022). Investigating the Effects of Base and Kinder and Gentler Push Promotion Strategies on Manufacturer Integration and Distribution Channel Members. Commercial Surveys, 20(113), 85-108. doi: 10.22034/bs.2022.247023. (In Persian).
Bashokouh, M., Seifollahi, N., & beigi firoozi, A. (2020). The Impact of Brand Consumer Relationships on Brand Loyalty in Social Business: The Modifying Role of Characteristics Related to parasocial Interaction. Public Management Researches, 13(48), 137-167. doi: 10.22111/jmr.2020.33162.4976. (In Persian).
Rahimi kellour, H., kazemi, Z., & beigi firoozi, A. (2020). “the effect of brand personality traits, consumer interaction with brand and quasi-social interaction on brand equity based on consumer and the mediating role of brand love”. Consumer Behavior Studies Journal, 7(1), 277-299. doi: 10.34785/J018.2020.744. (In Persian).
Sharoudi, K., & Ghavidel, F. (2016). Clarifying the effect of attitude on the purchase intention of luxury brand clothing customers with emphasis on the moderating role of age groups (case study: Rasht city). 2nd international conference on Management & Economoics. Tehran-Iran. (In Persian).
Asgarnezhad, B., Zarei, G., Hamidzadeh Arbabi, A., & Beigi Firoozi, A. (2021). “The Impact of Personal and Organizational Factors on Attitudes towards Co-Innovation in order to New Service Development in Banking Industry”. Journal of Strategic Management Studies, 12(47), 229-249. (In Persian).
Asgarnezhad Nouri, B., Soltani, M., Beigi firoozi, A. (2021). Factors Affecting the Adoption of Electronic Banking Technology: A Meta-Analytic Approach. Management Research in Iran, 25(1), 184-214. (In Persian).
Kazemi, Z., beigifiroozi, A., & Yaghoubi, N. M. (2020). Designing a Blue Ocean Strategy Model among Market Leaders in the Food Industry Using the Delphi Method. Commercial Strategies, 16(14), 131-154. doi: 10.22070/cs.2020.2468. (In Persian).
Babu, V. (2006). Issues in brand rejuvenation strategies. Retrieved April, 10, 2013.
Bellman, L. M. (2005). Entrepreneurs: Invent a new brand name or revive an old one? , Business Horizons, 48(3), 215-222.
Brown, S., Kozinets, R.V., and Sherry Jr., J.F. (2003). “Teaching old brands new tricks: retro branding and the revival of brand meaning”, Journal of Marketing, Vol. 67 No. 3, pp. 19-33.
Cattaneo, E., & Guerini, C. (2012). “Assessing the revival potential of brands from the past: How relevant is nostalgia in retro branding strategies?”, Journal of brand management, 19(8), 680-687.
Davari, A., Iyer, P., & Guzmán, F. (2017). “Determinants of brand resurrection movements: Why consumers want dead brands back?”. European Journal of Marketing, 51(11/12), 1896-1917.
Dev, C. S., & Keller, K. L. (2014). Brand revitalization. Cornell Hospitality Quarterly, 55(4), 333-341.
Dion, D., & Mazzalovo, G. (2016). “Reviving sleeping beauty brands by rearticulating brand heritage”. Journal of Business Research, 69 (12), 5894-5900.
Ewing, M. T., Jevons, C. P., & Khalil, E. L. (2009). “Brand death: A developmental model of senescence”. Journal of Business Research, 62(3), 332-338.
Japutra, A., Ekinci, Y., & Simkin, L. (2022). “Discovering the dark side of brand attachment: Impulsive buying, obsessive-compulsive buying and trash talking”. Journal of Business Research, 145, 442-453. Available on: 10.1016/j.jbusres.2022.03.020.
Keller, K. L. (1999). Managing brands for the long run: Brand reinforcement and revitalization strategies. California management review, 41(3), 102-124.
Kieu T.A., Ho P.H. (2018). What Really Drives Customer-Brand Relationships? Evidence from an Emerging Market: An Abstract. In: Krey N., Rossi P. (eds) Boundary Blurred: A Seamless Customer Experience in Virtual and Real Spaces. AMSAC 2018. Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science. Springer, Cham.
Kolbl, Z., Konecnik Ruzzier, M., & Kolar, T. (2015). Brand revitalization: Don’t let your brands turn into sleepyheads, Central European Business Review, 4(02), 5-11.
Light, L., & Joan, K. (2009). Six rules for brand revital-ization: Learn how companies like McDonald’s can re-ener-gize their brands. Upper Saddle River: Pearson-Prentice Hall.
Manohar, S., & Rehman, V. (2018). “Brand resurrection in an emerging economy”. Journal of Marketing Communications, 1-16.
Miller, D., & Merrilees, B. (2013). “Rebuilding community corporate brands: A total stakeholder involvement approach”. Journal of Business Research, 66(2), 172-179.
Munthree, S., Bick, G., & Abratt, R. (2006). “A framework for brand revitalization through an upscale line extension”. Journal of product & brand management, 15(3), 157-167.
Närvänen, E., & Goulding, C. (2016). “Sociocultural brand revitalization: The role of consumer collectives in bringing brands back to life”. European Journal of Marketing, 50(7/8), 1521-1546.
Pade, R., & Feurer, S. (2022). “The mitigating role of nostalgia for consumer price unfairness perceptions in response to disadvantageous personalized pricing”. Journal of Business Research, 145, 277-278. Available on: 10.1016/j.jbusres.2022.02.057.
Rathee, S., Master, T., & Yu-Back, G. (2022). “So fun! How fun brand names affect forgiveness of hedonic and utilitarian products”. Journal of Business Research, 139, 44-55. Available on: 10.1016/j.jbusres.2021.09.041.
Roy, S., Sharma, A., Bose, S., & Singh, G. (2022). Consumer - brand relationship: A brand hate perspective. Journal of Business Research, 144, 1293-1304. Available on: 10.1016/j.jbusres.2022.02.065.
Shah, P. (2015). Kill it or keep it?: The weak brand retain-or-discard decision in brand portfolio management. Journal of Brand Management, 22(2), 154-172.
Shetty, A. S., Raghavendra, A. N., & Mathew, J. (2014). Revival of the Relics: How to Find Gold in the Brand Cemetery? . Global Management Journal, 6(1-2), 12-21.
Smit, Y. (2011). Corporate brand rejuvenation (Doctoral dissertation, Stellenbosch: Stellenbosch University).
Thomas, S., & Kohli, C. (2009). A brand is forever! A framework for revitalizing declining and dead brands. Business Horizons, 52 (4), 337-386.
Yi, W., & Lizhong, M. (2014, December). Under the Brand Based on the Relationship between the Fracture and Adjourned Perspective Pehchaolin Brand Recovery. In 2014 2nd International Conference on Advances in Social Science, Humanities, and Management (ASSHM-14). Atlantis Press.