ارباب شیرانی، بهروز. کاربرد تلفیقی کارت امتیازی متوازن و سنجه هدفگرا در طراحی و اجرای یک سیستم اندازهگیری عملکرد. دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی اصفهان، چهارمین کنفرانس بینالمللی مهندسی صنایع، 1384.
بداغی، لیلا و بهزادیان، مجید. طراحی سیستم مونیتورینگ و طراحی بموقع پروژهها با استفاده از کارت امتیازی متوازن. مرکز آموزش عالی شمال ایران.
حاجیکریمی، عباسعلی و پرهیزگار، محمدمهدی. «سازوکارهای مؤثر در طراحی و پیادهسازی نظامهای نوین ارزیابی عملکرد سازمانی در بانکهای تجاری کشور (مطالعه موردی، بانک ملت)». پژوهشنامه علوم اقتصادی (علوم انسانی و اجتماعی)، ویژه مدیریت، سال هفتم، شماره 27، صفحه 42-12، 1386.
سمیعزاده، رضا؛ چهارسوقی، کمال و جهانیان، سعید. «ارائه مدلی به منظور ارزیابی عملکرد شرکتهای حمل و نقل عمومیدر ورود به تجارت الکترونیکی (مطالعه موردی شرکت قطارهای مسافربری رجا)». فصلنامه پژوهشنامه حمل و نقل، سال پنجم، شماره 4، 1387.
عطاییپور، سعید و کرابی، علی. مدلهای ارزیابی عملکرد و تشریح روش ارزیابی متوازن. سازمان بیمه خدمات درمانی، دفتر تحول اداری و ارتقای کیفیت، شماره 5، 1389.
مهرگان، محمدرضا و شاهبندرزاده، حمید. «ارائه روشی برای ارزیابی عملکرد شعب بانک با استفاده از تکنیک تصمیمگیری چندشاخصه». فصلنامة تحقیقات مالی، شماره20، پاییز و زمستان 1384.
Al-Tamimi HAH, Lootah AM" Evaluating the Operational and Profitability Efficiency of a UAE-based Commercial Bank". Journal of Financial Services Marketing;11:33–48, 2001.
Culbertson, Amy, "Performance Management Using the Balanced Scorecard Approach", Office of Quality Management Office of Research Services National Institutes of Health, 2004.
Giokas DI," Assessing the Efficiency in Operations of a Large Greek Bank Branch Network Adopting Different Economic Behaviors". Economic Modeling; 25:559–74, 2008.
Horeclit, Hanne, "The Balanced Scorecard A Critical Analysis Of Some Of Its Assumption", Management Acounting Research, 2000.
Kongkiti. Phusavat, "Performance Management", International Graduate Program in Industrial Engineering Kasetsart University, Bangkok, Thailand, PP. 4-11.
Wu, Hung-Yi., Tzeng, Gwo-Hshiung & Chen, Yi-Hsuan “A fuzzy MCDM Approach for Evaluating Banking Performance Based on Balanced Scorecard”, Expert Systems with Applications, Volume 36, pp: 10135–10147, 2009.