کلیدواژه‌ها = وفاداری مشتریان
تاثیراعتماد برند بروفاداری مشتریان با میانجیگری ارزش برند وتعدیلگری احترام،شهرت وعشق به برند در صنعت فروشگاه تخفیفی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 22 خرداد 1402

10.22034/bs.2023.1999803.2769

مینو بیدلی؛ عباس منوریان؛ فرح عالیخانی


از زنجیره تأمین پایدار تا پایداری شرکت و رضایت ، وفاداری و تبلیغات دهان به دهان مشتریان

دوره 17، شماره 98، آذر و دی 1398، صفحه 7-29

ندا طهماسبی روشن؛ علی مروتی شریف آبادی؛ سید حیدر میر فخرالدینی؛ سید حبیب الله میر غفوری