آ
-
آزمون فریدمن / پذیرش بیمه / پسته / مدل لاجیت
بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش بیمهی محصول پسته [دوره 18، شماره 105، 1399، صفحه 31-42]
-
آسیبشناسی
آسیبشناسی خصوصیسازی در ایران [دوره 18، شماره 104، 1399، صفحه 9-30]
-
آفریقا
تاثیر ایجاد منطقه تجارت آزاد قاره آفریقا بر صادرات ایران [دوره 18، شماره 100، 1399، صفحه 1-29]
ب
-
بازار اقتصادی
رتبه بندی موانع رشد پایدار صادرات غیر نفتی ایران به بازار روسیه با استفاده از روش تحلیل فرآیند شبکه ای [دوره 18، شماره 100، 1399، صفحه 30-45]
-
بازارهای بین المللی
شناسایی و اولویت بندی روشهای ورود به بازارهای بین المللی (مورد مطالعه: کودهای ارگانیک) [دوره 18، شماره 100، 1399، صفحه 77-90]
-
بازارهای صادراتی
شناسایی و اولویت بندی شاخص های ارزیابی جذابیت نسبی بازارهای صادراتی (مورد مطالعه: بازار صادراتی روسیه) [دوره 18، شماره 100، 1399، صفحه 46-62]
-
بازارهای هدف صادراتی
انتخاب و رتبهبندی بازارهای هدف صادراتی محصول رگلاتور گاز ایران با رویکرد تصمیمگیری فازی (مطالعه موردی: شرکت پارس رگلاتور) [دوره 18، شماره 102، 1399، صفحه 81-92]
-
بازاریابی اصالی / بازاریابی پراگماتیک / شیفت پارادایمی / برند اصیل / توسعه پایدار
بررسی تاثیر بازاریابی اصالی و پراگماتیک بر اصالت برند [دوره 18، شماره 104، 1399، صفحه 115-140]
-
بازاریابی بین الملل
بررسی رابطه قابلیتهای بازاریابی اینترنتی و رشد بازارهای صادراتی(مورد مطالعه شرکتهای صادرکننده کوچک تا متوسط شهر تهران) [دوره 18، شماره 100، 1399، صفحه 63-77]
-
بازاریابی رابطهمند / ارزش طول عمر مشتری / کیفیت رابطه / صنعت بانکداری
تأثیر بازاریابی رابطهمند بر ارزش طول عمر مشتری [دوره 18، شماره 105، 1399، صفحه 71-84]
-
بازاریابی سبز، تصمیم خرید سبز ، روش ANP
رتبهبندی مولفههای تامین مالی سبز در بنگاههای کوچک و متوسط ( روش تحلیل شبکهای فازی) [دوره 18، شماره 101، 1399، صفحه 77-92]
-
بازاریابی سبز / رفتار خرید / وفاداری مشتری / محیط زیست
ارزیابی تاثیر بازاریابی سبز بر رفتار خرید و وفاداری مشتریان محصولات غذایی [دوره 18، شماره 104، 1399، صفحه 95-114]
-
باز بودن تجاری / منطقهگرایی / اتحادیه اقتصادی اوراسیا / سازمان همکاری شانگهای
متنوع سازی بازارهای تجاری و منطقه گرایی اقتصادی ایران [دوره 18، شماره 104، 1399، صفحه 79-94]
-
بانک رفاه کارگران
بررسی تأثیر شبکههای اجتماعی بر مدیریت روابط با مشتریان در صنعت بانکداری [دوره 18، شماره 101، 1399، صفحه 27-44]
-
بخشهای صنعتی
بررسی عوامل موثر تقاضای اشتغال در بخش صنعت ایران [دوره 18، شماره 104، 1399، صفحه 31-45]
-
برنامههای وفادارسازی
شناسایی و طبقه بندی برنامههای اثر گذار بر وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: مشتریان بیمه پاسارگاد شهر شیراز) [دوره 18، شماره 102، 1399، صفحه 41-54]
-
بلاک چین
ارائه مدلی فناورانه برای حل چالش های حاصل از عدم تقارن اطلاعات در بیمه مالکیت صنعتی [دوره 18، شماره 101، 1399، صفحه 45-62]
-
بنگاه دولتی
آسیبشناسی خصوصیسازی در ایران [دوره 18، شماره 104، 1399، صفحه 9-30]
-
بیگانگی
تاثیر مصرفگرایی خارجی بر تمایل به خرید محصولات ایرانی [دوره 18، شماره 102، 1399، صفحه 1-24]
-
بیمه
بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش بیمه محصول ( مورد مطالعه خرما در استان کرمان) [دوره 18، شماره 101، 1399، صفحه 63-76]
-
بیمه مالکیت صنعتی
ارائه مدلی فناورانه برای حل چالش های حاصل از عدم تقارن اطلاعات در بیمه مالکیت صنعتی [دوره 18، شماره 101، 1399، صفحه 45-62]
-
بین المللی بودن و تمایل به خرید محصولات داخلی
تاثیر مصرفگرایی خارجی بر تمایل به خرید محصولات ایرانی [دوره 18، شماره 102، 1399، صفحه 1-24]
پ
-
پانل دیتا و ایران
بررسی عوامل موثر تقاضای اشتغال در بخش صنعت ایران [دوره 18، شماره 104، 1399، صفحه 31-45]
-
پتانسیل صادرات
تاثیر ایجاد منطقه تجارت آزاد قاره آفریقا بر صادرات ایران [دوره 18، شماره 100، 1399، صفحه 1-29]
-
پذیرش
بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش بیمه محصول ( مورد مطالعه خرما در استان کرمان) [دوره 18، شماره 101، 1399، صفحه 63-76]
ت
-
تبلیغات شفاهی
بررسی تاثیر برند بر وفاداری مشتری، تمایل به خرید و تمایل به تبلیغات شفاهی( مطالعه موردی: نمایندگیهای ایران خودرو در شیراز) [دوره 18، شماره 102، 1399، صفحه 25-40]
-
تجارت الکترونیک / عوامل عینی / عوامل ذهنی / الگوی AHP / الگوی لاجیت
رتبهبندی عوامل مؤثر بر تمایل به خرید اینترنتی مصرفکنندگان [دوره 18، شماره 103، 1399، صفحه 65-88]
-
تجربه صادرات
ارزیابی تأثیر انطباق با استانداردهای وارداتی کشورهای دیگر بر عملکرد صادرات [دوره 18، شماره 103، 1399، صفحه 47-64]
-
تحلیل محتوای کیفی
شناسایی و اولویت بندی روشهای ورود به بازارهای بین المللی (مورد مطالعه: کودهای ارگانیک) [دوره 18، شماره 100، 1399، صفحه 77-90]
-
تخفیفات حقوق ورودی
بررسی اثرات معافیتهای گمرکی و تخفیفات حقوق ورودی بر درآمد گمرکی دولت [دوره 18، شماره 100، 1399، صفحه 105-125]
-
تصمیم گیری چندمعیاره AHP
شناسایی و اولویت بندی شاخص های ارزیابی جذابیت نسبی بازارهای صادراتی (مورد مطالعه: بازار صادراتی روسیه) [دوره 18، شماره 100، 1399، صفحه 46-62]
-
تصمیمگیری چندمعیاره فازی
انتخاب و رتبهبندی بازارهای هدف صادراتی محصول رگلاتور گاز ایران با رویکرد تصمیمگیری فازی (مطالعه موردی: شرکت پارس رگلاتور) [دوره 18، شماره 102، 1399، صفحه 81-92]
-
تصویر قیمت فروشگاه
تأثیر قیمت واحد بر تصویر قیمت فروشگاه و قصد خرید مشتریان [دوره 18، شماره 101، 1399، صفحه 93-110]
-
تعهدات امانی
بررسی حقوق تطبیقی قرارداد سرمایهگذاری مشترک(جوینت ونچر) ایران با چین [دوره 18، شماره 103، 1399، صفحه 1-29]
-
تعهد صادرات
ارزیابی تأثیر انطباق با استانداردهای وارداتی کشورهای دیگر بر عملکرد صادرات [دوره 18، شماره 103، 1399، صفحه 47-64]
-
تقاضای اشتغال
بررسی عوامل موثر تقاضای اشتغال در بخش صنعت ایران [دوره 18، شماره 104، 1399، صفحه 31-45]
-
تمایل به خرید
بررسی تاثیر برند بر وفاداری مشتری، تمایل به خرید و تمایل به تبلیغات شفاهی( مطالعه موردی: نمایندگیهای ایران خودرو در شیراز) [دوره 18، شماره 102، 1399، صفحه 25-40]
-
توافق محرمانگی
بررسی حقوق تطبیقی قرارداد سرمایهگذاری مشترک(جوینت ونچر) ایران با چین [دوره 18، شماره 103، 1399، صفحه 1-29]
ج
-
جهانشهری
تاثیر مصرفگرایی خارجی بر تمایل به خرید محصولات ایرانی [دوره 18، شماره 102، 1399، صفحه 1-24]
-
جهت گیری استراتژیک بین الملل
بررسی رابطه قابلیتهای بازاریابی اینترنتی و رشد بازارهای صادراتی(مورد مطالعه شرکتهای صادرکننده کوچک تا متوسط شهر تهران) [دوره 18، شماره 100، 1399، صفحه 63-77]
خ
-
خرما
بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش بیمه محصول ( مورد مطالعه خرما در استان کرمان) [دوره 18، شماره 101، 1399، صفحه 63-76]
-
خصوصیسازی
آسیبشناسی خصوصیسازی در ایران [دوره 18، شماره 104، 1399، صفحه 9-30]
-
خطر سقوط قیمت سهام
شناسایی عوامل موثر بر سقوط قیمت سهام ( مرور ادبیات) [دوره 18، شماره 101، 1399، صفحه 11-132]
د
-
دسترسی به بازار
تاثیر ایجاد منطقه تجارت آزاد قاره آفریقا بر صادرات ایران [دوره 18، شماره 100، 1399، صفحه 1-29]
ر
-
رتبهبندی
انتخاب و رتبهبندی بازارهای هدف صادراتی محصول رگلاتور گاز ایران با رویکرد تصمیمگیری فازی (مطالعه موردی: شرکت پارس رگلاتور) [دوره 18، شماره 102، 1399، صفحه 81-92]
-
رشد بازارهای صادراتی
بررسی رابطه قابلیتهای بازاریابی اینترنتی و رشد بازارهای صادراتی(مورد مطالعه شرکتهای صادرکننده کوچک تا متوسط شهر تهران) [دوره 18، شماره 100، 1399، صفحه 63-77]
-
رقابتپذیری / گردشگری مذهبی / دیمتل / مدلسازی معادلات ساختاری
ارزیابی عوامل موثر بر رقابتپذیری گردشگری مذهبی( روش فنون دیمتل و معادلات ساختاری) [دوره 18، شماره 105، 1399، صفحه 57-70]
-
روش فرآیند تحلیل شبکه ای
رتبه بندی موانع رشد پایدار صادرات غیر نفتی ایران به بازار روسیه با استفاده از روش تحلیل فرآیند شبکه ای [دوره 18، شماره 100، 1399، صفحه 30-45]
-
روشهای ورود به بازار
شناسایی و اولویت بندی روشهای ورود به بازارهای بین المللی (مورد مطالعه: کودهای ارگانیک) [دوره 18، شماره 100، 1399، صفحه 77-90]
-
رویکرد تحلیل سلسه مراتبی
شناسایی و اولویت بندی روشهای ورود به بازارهای بین المللی (مورد مطالعه: کودهای ارگانیک) [دوره 18، شماره 100، 1399، صفحه 77-90]
ز
-
زنجیرههای تامین
ارزیابی عملکرد جهانی محیط پشتیبانی تجاری ایران در یک دهه گذشتهو راهکارهای بهبود آن [دوره 18، شماره 101، 1399، صفحه 1-26]
-
زیرساختها
ارزیابی عملکرد جهانی محیط پشتیبانی تجاری ایران در یک دهه گذشتهو راهکارهای بهبود آن [دوره 18، شماره 101، 1399، صفحه 1-26]
س
-
سرمایهگذاری مشترک
بررسی حقوق تطبیقی قرارداد سرمایهگذاری مشترک(جوینت ونچر) ایران با چین [دوره 18، شماره 103، 1399، صفحه 1-29]
-
سیگمای حداکثری
شناسایی عوامل موثر بر سقوط قیمت سهام ( مرور ادبیات) [دوره 18، شماره 101، 1399، صفحه 11-132]
ش
-
شاخص عملکرد پشتیبانی
ارزیابی عملکرد جهانی محیط پشتیبانی تجاری ایران در یک دهه گذشتهو راهکارهای بهبود آن [دوره 18، شماره 101، 1399، صفحه 1-26]
-
شاخص های جذابیت نسبی
شناسایی و اولویت بندی شاخص های ارزیابی جذابیت نسبی بازارهای صادراتی (مورد مطالعه: بازار صادراتی روسیه) [دوره 18، شماره 100، 1399، صفحه 46-62]
-
شبکههای اجتماعی
بررسی تأثیر شبکههای اجتماعی بر مدیریت روابط با مشتریان در صنعت بانکداری [دوره 18، شماره 101، 1399، صفحه 27-44]
-
شخصیت برند
بررسی تاثیر برند بر وفاداری مشتری، تمایل به خرید و تمایل به تبلیغات شفاهی( مطالعه موردی: نمایندگیهای ایران خودرو در شیراز) [دوره 18، شماره 102، 1399، صفحه 25-40]
-
شرط عدم رقابت
بررسی حقوق تطبیقی قرارداد سرمایهگذاری مشترک(جوینت ونچر) ایران با چین [دوره 18، شماره 103، 1399، صفحه 1-29]
-
شرکت پارس رگلاتور
انتخاب و رتبهبندی بازارهای هدف صادراتی محصول رگلاتور گاز ایران با رویکرد تصمیمگیری فازی (مطالعه موردی: شرکت پارس رگلاتور) [دوره 18، شماره 102، 1399، صفحه 81-92]
-
شرکتهای کوچک و متوسط
ارائه الگوی توانمندسازی شرکتهای کوچک و متوسط [دوره 18، شماره 102، 1399، صفحه 93-112]
ص
-
صادرات به روسیه
شناسایی و اولویت بندی شاخص های ارزیابی جذابیت نسبی بازارهای صادراتی (مورد مطالعه: بازار صادراتی روسیه) [دوره 18، شماره 100، 1399، صفحه 46-62]
-
صادرات غیر نفتی
رتبه بندی موانع رشد پایدار صادرات غیر نفتی ایران به بازار روسیه با استفاده از روش تحلیل فرآیند شبکه ای [دوره 18، شماره 100، 1399، صفحه 30-45]
-
صنعت بانکداری
بررسی تأثیر شبکههای اجتماعی بر مدیریت روابط با مشتریان در صنعت بانکداری [دوره 18، شماره 101، 1399، صفحه 27-44]
ع
-
عدم تقارن اطلاعات
ارائه مدلی فناورانه برای حل چالش های حاصل از عدم تقارن اطلاعات در بیمه مالکیت صنعتی [دوره 18، شماره 101، 1399، صفحه 45-62]
-
عملکرد صادرات
ارزیابی تأثیر انطباق با استانداردهای وارداتی کشورهای دیگر بر عملکرد صادرات [دوره 18، شماره 103، 1399، صفحه 47-64]
ق
-
قابلیت های بازاریابی اینترنتی
بررسی رابطه قابلیتهای بازاریابی اینترنتی و رشد بازارهای صادراتی(مورد مطالعه شرکتهای صادرکننده کوچک تا متوسط شهر تهران) [دوره 18، شماره 100، 1399، صفحه 63-77]
-
قاچاق کالا / رفتار مصرفکننده / لوازم آرایشی / زنان / تحلیل تم
ارزیابی عوامل موثر بر مصرف لوازم آرایشی قاچاق [دوره 18، شماره 105، 1399، صفحه 43-56]
-
قصد خرید
تأثیر قیمت واحد بر تصویر قیمت فروشگاه و قصد خرید مشتریان [دوره 18، شماره 101، 1399، صفحه 93-110]
-
قیمت واحد
تأثیر قیمت واحد بر تصویر قیمت فروشگاه و قصد خرید مشتریان [دوره 18، شماره 101، 1399، صفحه 93-110]
ل
-
لجستیک (پشتیبانی) تجاری
ارزیابی عملکرد جهانی محیط پشتیبانی تجاری ایران در یک دهه گذشتهو راهکارهای بهبود آن [دوره 18، شماره 101، 1399، صفحه 1-26]
م
-
محصول سبز
رتبهبندی مولفههای تامین مالی سبز در بنگاههای کوچک و متوسط ( روش تحلیل شبکهای فازی) [دوره 18، شماره 101، 1399، صفحه 77-92]
-
مخترع
واکاوی معاهده پی سی تی؛ دریچهای بهنظام بینالمللی حمایت از اختراع [دوره 18، شماره 102، 1399، صفحه 69-80]
-
مدلسازی ساختاری تفسیری
ارائه الگوی توانمندسازی شرکتهای کوچک و متوسط [دوره 18، شماره 102، 1399، صفحه 93-112]
-
مدیریت ارتباط با مشتری
شناسایی و طبقه بندی برنامههای اثر گذار بر وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: مشتریان بیمه پاسارگاد شهر شیراز) [دوره 18، شماره 102، 1399، صفحه 41-54]
-
مدیریت ارتباط با مشتری / رسانههای اجتماعی / سازمان / ارتباطات
بررسی رابطه بین رسانههای اجتماعی و ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در فروشگاههای اینترنتی [دوره 18، شماره 103، 1399، صفحه 117-132]
-
مدیریت روابط با مشتری
بررسی تأثیر شبکههای اجتماعی بر مدیریت روابط با مشتریان در صنعت بانکداری [دوره 18، شماره 101، 1399، صفحه 27-44]
-
مدیریت کیفیت جامع / کیفیت خدمات / وفاداری مشتریان / رضایت مشتریان
ارزیابی تأثیر کاربرد مدیریت کیفیت جامع بر رضایت مشتریان و وفاداری مشتریان [دوره 18، شماره 103، 1399، صفحه 101-116]
-
مشوقهای صادراتی
بررسی ابزارها و مشوقهای صادراتی در کشور [دوره 18، شماره 103، 1399، صفحه 29-46]
-
معافیتهای گمرکی
بررسی اثرات معافیتهای گمرکی و تخفیفات حقوق ورودی بر درآمد گمرکی دولت [دوره 18، شماره 100، 1399، صفحه 105-125]
-
معاهده پی سی تی
واکاوی معاهده پی سی تی؛ دریچهای بهنظام بینالمللی حمایت از اختراع [دوره 18، شماره 102، 1399، صفحه 69-80]
-
ملی گرایی
تاثیر مصرفگرایی خارجی بر تمایل به خرید محصولات ایرانی [دوره 18، شماره 102، 1399، صفحه 1-24]
-
منطقه تجارت آزاد قاره آفریقا
تاثیر ایجاد منطقه تجارت آزاد قاره آفریقا بر صادرات ایران [دوره 18، شماره 100، 1399، صفحه 1-29]
-
موانع درک شده صادراتی
ارزیابی تأثیر انطباق با استانداردهای وارداتی کشورهای دیگر بر عملکرد صادرات [دوره 18، شماره 103، 1399، صفحه 47-64]
ن
-
نرخ حقوق ورودی
بررسی اثرات معافیتهای گمرکی و تخفیفات حقوق ورودی بر درآمد گمرکی دولت [دوره 18، شماره 100، 1399، صفحه 105-125]
-
نوسان پایین به بالا
شناسایی عوامل موثر بر سقوط قیمت سهام ( مرور ادبیات) [دوره 18، شماره 101، 1399، صفحه 11-132]
و
-
وفاداری
شناسایی و طبقه بندی برنامههای اثر گذار بر وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: مشتریان بیمه پاسارگاد شهر شیراز) [دوره 18، شماره 102، 1399، صفحه 41-54]
-
وفاداری مشتری
بررسی تاثیر برند بر وفاداری مشتری، تمایل به خرید و تمایل به تبلیغات شفاهی( مطالعه موردی: نمایندگیهای ایران خودرو در شیراز) [دوره 18، شماره 102، 1399، صفحه 25-40]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد