آ
-
آسیای میانه
تجزیه و تحلیل استراتژیهای توسعه صادرات به کشورهای آسیای میانه با مدل SWOT در راستای برنامه ششم توسعه [دوره 14، شماره 77، 1395, 1396، صفحه 16-28]
-
آمیخته بازاریابی
ارائه الگوی مفهومی از آمیخته کالایی فرش دستباف ایران برای سنجش تغییرات تقاضا در بازارها [دوره 14، شماره 79، 1395, 1396، صفحه 15-36]
-
آمیخته کالایی فرش دستباف ایرانی
ارائه الگوی مفهومی از آمیخته کالایی فرش دستباف ایران برای سنجش تغییرات تقاضا در بازارها [دوره 14، شماره 79، 1395, 1396، صفحه 15-36]
ا
-
اثربخشی
شناسایی و رتبهبندی عوامل موثر بر اثر بخشی سیستمهای مدیریت کیفیت و عملکرد مالی شرکتهای کوچک و متوسط با استفاده از تکنیکAHP (بررسی موردی: صنایع غذایی استان تهران) [دوره 14، شماره 81، 1395, 1396، صفحه 101-116]
-
ادراک از قیمت
بررسی تأثیر قیمتگذاری با اعداد انتهایی غیر روند بر روی پردازش اطّلاعات قیمتی مصرفکنندگان [دوره 14، شماره 78، 1395, 1396، صفحه 1-16]
-
ارزش ادارک شده مصرف کننده از نگرانی زیست محیطی
اولویتبندی شاخصهای تاثیرگذار بر توسعه محصولات سبز با تکنیک تحلیل شبکهای ANP( مطالعه موردی:صنابع بهداشتی و شوینده) [دوره 14، شماره 81، 1395, 1396، صفحه 17-30]
-
ارزش اقتصادی
اثرات اقتصادی زنجیره ارزش بر تعاونیهای بازرگانی (مورد مطالعه تعاونیهای شهرستان بیرجند) [دوره 14، شماره 80، 1395, 1396، صفحه 69-83]
-
ارزش ویژه برند
تاثیر تصویر شرکت بر رضایت مشتری از طریق ارزش ویژه برند [دوره 14، شماره 78، 1395, 1396، صفحه 58-69]
-
ارزش ویژه برند
بررسی تأثیر رضایت مشتریان بر ارزش ویژه نام تجاری با میانجیگری متغیر اعتماد مشتریان به برند در صنایع غذایی آستان قدس رضوی [دوره 14، شماره 78، 1395, 1396، صفحه 87-97]
-
ارزش ویژه برند بر مبنای کارمند
ارائه مدل پیشایندهای مورد نیاز ارزش ویژه برند بر مبنای کارمندان و تعهد کارکنان به برند در صنعت هتلداری [دوره 14، شماره 80، 1395, 1396، صفحه 84-95]
-
ارزیابی اثرات چرخه حیات بسته بندی
بررسی و تجزیه وتحلیل بسته بندی محصولات،حفظ محیط زیست و هزینه های مرتبط [دوره 14، شماره 79، 1395, 1396، صفحه 88-104]
-
ارس
بررسی عملکرد منطقه آزاد تجاری- صنعتی ارس از منظر صادرات [دوره 14، شماره 81، 1395, 1396، صفحه 85-100]
-
استان گلستان
بررسی عوامل مؤثر بر دریافت وام بانکی (مطالعه موردی: تعاونیهای استان گلستان) [دوره 14، شماره 80، 1395, 1396، صفحه 40-55]
-
استراتژی محصول
ارائه الگوی مفهومی از آمیخته کالایی فرش دستباف ایران برای سنجش تغییرات تقاضا در بازارها [دوره 14، شماره 79، 1395, 1396، صفحه 15-36]
-
استراتژی های رقابتی و عملکرد کسب و کار
بررسی تاثیر یادگیری سازمانی بر انعطاف پذیری سازمانی،استراتژی تمایز،استراتژی رهبری هزینه و عملکرد کسب و کار [دوره 14، شماره 76، 1395, 1396، صفحه 86-100]
-
اسکوپوس
بررسی روند پژوهش در حوزه مدیریت زنجیره تامین پایدار [دوره 14، شماره 78، 1395, 1396، صفحه 17-30]
-
اطلاعات محیطی
بررسی و تجزیه وتحلیل بسته بندی محصولات،حفظ محیط زیست و هزینه های مرتبط [دوره 14، شماره 79، 1395, 1396، صفحه 88-104]
-
اعتماد برخط
ایجاد اعتماد برخط: مطالعه عوامل موثر با رویکرد آزمایشی [دوره 14، شماره 76، 1395, 1396، صفحه 59-73]
-
اعتماد به برند
بررسی تاثیرهویت برند بر وفاداری برند در شرکتهای تولید گوشی های تلفن همراه(اپل، سامسونگ و هوآوی) در بین جوانان 15 تا 35 سال شهر گرگان [دوره 14، شماره 78، 1395, 1396، صفحه 70-87]
-
اعتماد به برند
بررسی تأثیر رضایت مشتریان بر ارزش ویژه نام تجاری با میانجیگری متغیر اعتماد مشتریان به برند در صنایع غذایی آستان قدس رضوی [دوره 14، شماره 78، 1395, 1396، صفحه 87-97]
-
اقتصاد مقامتی
مؤلفههای کلیدی سیاست صنعتی با رویکرد جدید در راستای بهبود رقابتپذیری منطقهای [دوره 14، شماره 79، 1395, 1396، صفحه 1-14]
-
انعطاف پذیری سازمانی
بررسی تاثیر یادگیری سازمانی بر انعطاف پذیری سازمانی،استراتژی تمایز،استراتژی رهبری هزینه و عملکرد کسب و کار [دوره 14، شماره 76، 1395, 1396، صفحه 86-100]
-
انواع نوآوری در مدل کسبوکار
نوآوری در مدل کسبوکار (عامل جدید مزیت رقابتی) [دوره 14، شماره 80، 1395, 1396، صفحه 1-13]
-
اوپک
اوپک و سازمان جهانی تجارت، تقابل یا تعامل؟ درسهایی برای مجمع کشورهای صادرکننده گاز [دوره 14، شماره 76، 1395, 1396، صفحه 15-30]
-
ایران
وضعیت تجارت کالایی ایران و ترکیه از منظر زنجیره ارزش جهانی [دوره 14، شماره 81، 1395, 1396، صفحه 31-42]
ب
-
بازار
مقایسه توان ژئواکونومیک ایران و ترکیه در جنوب غرب آسیا [دوره 14، شماره 78، 1395, 1396، صفحه 31-43]
-
بازار سرمایه
تحلیل تأثیر محدودیتهای مالی بر کارایی سبد سرمایهگذاری شرکتهای سرمایهگذاری پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 14، شماره 77، 1395, 1396، صفحه 68-78]
-
بازارهای جهانی
شناسایی عوامل موثر بر حضور موفق شرکتهای صادرکننده ایرانی در بازارهای خارجی [دوره 14، شماره 77، 1395, 1396، صفحه 1-15]
-
بازاریابی
ارائه الگویی به منظور تبیین نقش موفقیت مجتمعهای تجاری در کشور [دوره 14، شماره 76، 1395, 1396، صفحه 1-100]
-
بازاریابی سبز
اولویتبندی شاخصهای تاثیرگذار بر توسعه محصولات سبز با تکنیک تحلیل شبکهای ANP( مطالعه موردی:صنابع بهداشتی و شوینده) [دوره 14، شماره 81، 1395, 1396، صفحه 17-30]
-
بازده سهام
بررسی ارتباط بین مجمع عمومی سالیانه بر بازده سهام،حجم معاملات و نوسانات بازده سهام شرکتهای صنعت سیمانی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 14، شماره 79، 1395, 1396، صفحه 81-87]
-
بازرگانی
اثرات اقتصادی زنجیره ارزش بر تعاونیهای بازرگانی (مورد مطالعه تعاونیهای شهرستان بیرجند) [دوره 14، شماره 80، 1395, 1396، صفحه 69-83]
-
بانک ملت
تبیین مدل کیفیت خدمات الکترونیکی بانک ملت بر اساس هوش رقابتی [دوره 14، شماره 81، 1395, 1396، صفحه 63-84]
-
برنامهریزی راهبردی
تجزیه و تحلیل استراتژیهای توسعه صادرات به کشورهای آسیای میانه با مدل SWOT در راستای برنامه ششم توسعه [دوره 14، شماره 77، 1395, 1396، صفحه 16-28]
-
برند
بررسی تأثیر رضایت مشتریان بر ارزش ویژه نام تجاری با میانجیگری متغیر اعتماد مشتریان به برند در صنایع غذایی آستان قدس رضوی [دوره 14، شماره 78، 1395, 1396، صفحه 87-97]
-
برندمحوری
توسعه مدل برندمحوری در سازمانهای خدماتی با تاکید بر شرکتهای هواپیمایی [دوره 14، شماره 76، 1395, 1396، صفحه 74-85]
-
برندهای تلفن همراه
بررسی تاثیرهویت برند بر وفاداری برند در شرکتهای تولید گوشی های تلفن همراه(اپل، سامسونگ و هوآوی) در بین جوانان 15 تا 35 سال شهر گرگان [دوره 14، شماره 78، 1395, 1396، صفحه 70-87]
-
بنگاه کوچک و متوسط
بررسی عوامل مؤثر بر دریافت وام بانکی (مطالعه موردی: تعاونیهای استان گلستان) [دوره 14، شماره 80، 1395, 1396، صفحه 40-55]
-
بهرهوری
مؤلفههای کلیدی سیاست صنعتی با رویکرد جدید در راستای بهبود رقابتپذیری منطقهای [دوره 14، شماره 79، 1395, 1396، صفحه 1-14]
-
بورس اوراق بهادار تهران
تحلیل تأثیر محدودیتهای مالی بر کارایی سبد سرمایهگذاری شرکتهای سرمایهگذاری پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 14، شماره 77، 1395, 1396، صفحه 68-78]
پ
-
پانل دیتا
بررسی ارتباط بین مجمع عمومی سالیانه بر بازده سهام،حجم معاملات و نوسانات بازده سهام شرکتهای صنعت سیمانی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 14، شماره 79، 1395, 1396، صفحه 81-87]
-
پردازش اطّلاعات قیمتی
بررسی تأثیر قیمتگذاری با اعداد انتهایی غیر روند بر روی پردازش اطّلاعات قیمتی مصرفکنندگان [دوره 14، شماره 78، 1395, 1396، صفحه 1-16]
-
پلی پروپیلن
شناسایی عوامل موثر بر حضور موفق شرکتهای صادرکننده ایرانی در بازارهای خارجی [دوره 14، شماره 77، 1395, 1396، صفحه 1-15]
ت
-
تبلیغات شفاهی
ارائه الگویی به منظور تبیین نقش موفقیت مجتمعهای تجاری در کشور [دوره 14، شماره 76، 1395, 1396، صفحه 1-100]
-
تجارت کالایی
وضعیت تجارت کالایی ایران و ترکیه از منظر زنجیره ارزش جهانی [دوره 14، شماره 81، 1395, 1396، صفحه 31-42]
-
تحقیق آزمایشی
ایجاد اعتماد برخط: مطالعه عوامل موثر با رویکرد آزمایشی [دوره 14، شماره 76، 1395, 1396، صفحه 59-73]
-
تداعی برند
تاثیر تصویر شرکت بر رضایت مشتری از طریق ارزش ویژه برند [دوره 14، شماره 78، 1395, 1396، صفحه 58-69]
-
ترکیه
وضعیت تجارت کالایی ایران و ترکیه از منظر زنجیره ارزش جهانی [دوره 14، شماره 81، 1395, 1396، صفحه 31-42]
-
تشخیص فرصت
شناسایی عوامل مؤثر بر تشخیص فرصتهای کارآفرینانهی صادرات فرش دستباف ایران (مطالعه موردی: فرش دستباف اصفهان) [دوره 14، شماره 77، 1395, 1396، صفحه 29-39]
-
تصمیم خرید سبز مصرف کننده ها
اولویتبندی شاخصهای تاثیرگذار بر توسعه محصولات سبز با تکنیک تحلیل شبکهای ANP( مطالعه موردی:صنابع بهداشتی و شوینده) [دوره 14، شماره 81، 1395, 1396، صفحه 17-30]
-
تصویر شرکت
تاثیر تصویر شرکت بر رضایت مشتری از طریق ارزش ویژه برند [دوره 14، شماره 78، 1395, 1396، صفحه 58-69]
-
تعاون
اثرات اقتصادی زنجیره ارزش بر تعاونیهای بازرگانی (مورد مطالعه تعاونیهای شهرستان بیرجند) [دوره 14، شماره 80، 1395, 1396، صفحه 69-83]
-
تعاونی
بررسی عوامل مؤثر بر دریافت وام بانکی (مطالعه موردی: تعاونیهای استان گلستان) [دوره 14، شماره 80، 1395, 1396، صفحه 40-55]
-
تعهد به برند
ارائه مدل پیشایندهای مورد نیاز ارزش ویژه برند بر مبنای کارمندان و تعهد کارکنان به برند در صنعت هتلداری [دوره 14، شماره 80، 1395, 1396، صفحه 84-95]
-
تعهد به صادرات
شناسایی عوامل موثر بر حضور موفق شرکتهای صادرکننده ایرانی در بازارهای خارجی [دوره 14، شماره 77، 1395, 1396، صفحه 1-15]
-
توسعه برند
توسعه مدل برندمحوری در سازمانهای خدماتی با تاکید بر شرکتهای هواپیمایی [دوره 14، شماره 76، 1395, 1396، صفحه 74-85]
ح
-
حجم معاملات سهام
بررسی ارتباط بین مجمع عمومی سالیانه بر بازده سهام،حجم معاملات و نوسانات بازده سهام شرکتهای صنعت سیمانی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 14، شماره 79، 1395, 1396، صفحه 81-87]
-
حضور برونخط
ایجاد اعتماد برخط: مطالعه عوامل موثر با رویکرد آزمایشی [دوره 14، شماره 76، 1395, 1396، صفحه 59-73]
خ
-
خلاقیت
بررسی رابطه ی رهبری تحولآفرین با خلاقیت و نوآوری و کارآفرینی سازمانی [دوره 14، شماره 77، 1395, 1396، صفحه 79-93]
د
-
درک کارمند از اهمیت برند
ارائه مدل پیشایندهای مورد نیاز ارزش ویژه برند بر مبنای کارمندان و تعهد کارکنان به برند در صنعت هتلداری [دوره 14، شماره 80، 1395, 1396، صفحه 84-95]
ر
-
راهبردهای بین المللی
شناسایی عوامل موثر بر حضور موفق شرکتهای صادرکننده ایرانی در بازارهای خارجی [دوره 14، شماره 77، 1395, 1396، صفحه 1-15]
-
راهبردهای توسعه صادرات
تجزیه و تحلیل استراتژیهای توسعه صادرات به کشورهای آسیای میانه با مدل SWOT در راستای برنامه ششم توسعه [دوره 14، شماره 77، 1395, 1396، صفحه 16-28]
-
رضایت مشتری
تاثیر تصویر شرکت بر رضایت مشتری از طریق ارزش ویژه برند [دوره 14، شماره 78، 1395, 1396، صفحه 58-69]
-
رضایت مشتریان
بررسی تأثیر رضایت مشتریان بر ارزش ویژه نام تجاری با میانجیگری متغیر اعتماد مشتریان به برند در صنایع غذایی آستان قدس رضوی [دوره 14، شماره 78، 1395, 1396، صفحه 87-97]
-
رفتار شهروندی
بررسی نقش خلق مشترک ارزش در توسعه محصولات جدید در شرکت های لبنی استان فارس [دوره 14، شماره 79، 1395, 1396، صفحه 66-80]
-
رفتار مشارکتی
بررسی نقش خلق مشترک ارزش در توسعه محصولات جدید در شرکت های لبنی استان فارس [دوره 14، شماره 79، 1395, 1396، صفحه 66-80]
-
رفتار مصرفکننده
ارائه الگویی به منظور تبیین نقش موفقیت مجتمعهای تجاری در کشور [دوره 14، شماره 76، 1395, 1396، صفحه 1-100]
-
رفتار مصرفکننده
بررسی تأثیر قیمتگذاری با اعداد انتهایی غیر روند بر روی پردازش اطّلاعات قیمتی مصرفکنندگان [دوره 14، شماره 78، 1395, 1396، صفحه 1-16]
-
رقابتپذیری
مؤلفههای کلیدی سیاست صنعتی با رویکرد جدید در راستای بهبود رقابتپذیری منطقهای [دوره 14، شماره 79، 1395, 1396، صفحه 1-14]
-
رهبری تحولآفرین
بررسی رابطه ی رهبری تحولآفرین با خلاقیت و نوآوری و کارآفرینی سازمانی [دوره 14، شماره 77، 1395, 1396، صفحه 79-93]
-
روش تحلیل فراگیر داده ها
تاثیر بهکارگیری ماشین های خود پرداز و برخی متغیرهای موثر منتخب بر کارایی فنی بانک ها در صنعت بانکداری ایران [دوره 14، شماره 78، 1395, 1396، صفحه 44-57]
-
ریسک
بانکداری و فینتک: چالش یا فرصت؟ [دوره 14، شماره 80، 1395, 1396، صفحه 31-39]
ز
-
زنجیره ارزش
اثرات اقتصادی زنجیره ارزش بر تعاونیهای بازرگانی (مورد مطالعه تعاونیهای شهرستان بیرجند) [دوره 14، شماره 80، 1395, 1396، صفحه 69-83]
-
زنجیره ارزش جهانی
وضعیت تجارت کالایی ایران و ترکیه از منظر زنجیره ارزش جهانی [دوره 14، شماره 81، 1395, 1396، صفحه 31-42]
-
زنجیره تامین پایدار
بررسی روند پژوهش در حوزه مدیریت زنجیره تامین پایدار [دوره 14، شماره 78، 1395, 1396، صفحه 17-30]
س
-
سازمان برندمحور
توسعه مدل برندمحوری در سازمانهای خدماتی با تاکید بر شرکتهای هواپیمایی [دوره 14، شماره 76، 1395, 1396، صفحه 74-85]
-
سازمان جهانی تجارت
اوپک و سازمان جهانی تجارت، تقابل یا تعامل؟ درسهایی برای مجمع کشورهای صادرکننده گاز [دوره 14، شماره 76، 1395, 1396، صفحه 15-30]
-
سازمان خدماتی
توسعه مدل برندمحوری در سازمانهای خدماتی با تاکید بر شرکتهای هواپیمایی [دوره 14، شماره 76، 1395, 1396، صفحه 74-85]
-
سیاست خارجی
مقایسه توان ژئواکونومیک ایران و ترکیه در جنوب غرب آسیا [دوره 14، شماره 78، 1395, 1396، صفحه 31-43]
-
سیستمهای مدیریت کیفیت
شناسایی و رتبهبندی عوامل موثر بر اثر بخشی سیستمهای مدیریت کیفیت و عملکرد مالی شرکتهای کوچک و متوسط با استفاده از تکنیکAHP (بررسی موردی: صنایع غذایی استان تهران) [دوره 14، شماره 81، 1395, 1396، صفحه 101-116]
-
سیمان
بررسی ارتباط بین مجمع عمومی سالیانه بر بازده سهام،حجم معاملات و نوسانات بازده سهام شرکتهای صنعت سیمانی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 14، شماره 79، 1395, 1396، صفحه 81-87]
ش
-
شاخص مالم کوئیست و تحلیل پوششی دادهها
مؤلفههای کلیدی سیاست صنعتی با رویکرد جدید در راستای بهبود رقابتپذیری منطقهای [دوره 14، شماره 79، 1395, 1396، صفحه 1-14]
-
شخصیت برند
بررسی تاثیرهویت برند بر وفاداری برند در شرکتهای تولید گوشی های تلفن همراه(اپل، سامسونگ و هوآوی) در بین جوانان 15 تا 35 سال شهر گرگان [دوره 14، شماره 78، 1395, 1396، صفحه 70-87]
-
شرکتهای سرمایهگذاری
تحلیل تأثیر محدودیتهای مالی بر کارایی سبد سرمایهگذاری شرکتهای سرمایهگذاری پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 14، شماره 77، 1395, 1396، صفحه 68-78]
-
شرکتهای کوچک و متوسط
شناسایی و رتبهبندی عوامل موثر بر اثر بخشی سیستمهای مدیریت کیفیت و عملکرد مالی شرکتهای کوچک و متوسط با استفاده از تکنیکAHP (بررسی موردی: صنایع غذایی استان تهران) [دوره 14، شماره 81، 1395, 1396، صفحه 101-116]
-
شفافیت اهداف
ارائه مدل پیشایندهای مورد نیاز ارزش ویژه برند بر مبنای کارمندان و تعهد کارکنان به برند در صنعت هتلداری [دوره 14، شماره 80، 1395, 1396، صفحه 84-95]
-
شهرت
ایجاد اعتماد برخط: مطالعه عوامل موثر با رویکرد آزمایشی [دوره 14، شماره 76، 1395, 1396، صفحه 59-73]
ص
-
صادرات
مقایسه توان ژئواکونومیک ایران و ترکیه در جنوب غرب آسیا [دوره 14، شماره 78، 1395, 1396، صفحه 31-43]
-
صادرات
بررسی عملکرد منطقه آزاد تجاری- صنعتی ارس از منظر صادرات [دوره 14، شماره 81، 1395, 1396، صفحه 85-100]
-
صادرات فرش
شناسایی عوامل مؤثر بر تشخیص فرصتهای کارآفرینانهی صادرات فرش دستباف ایران (مطالعه موردی: فرش دستباف اصفهان) [دوره 14، شماره 77، 1395, 1396، صفحه 29-39]
-
صنعت بانکداری ایران
تاثیر بهکارگیری ماشین های خود پرداز و برخی متغیرهای موثر منتخب بر کارایی فنی بانک ها در صنعت بانکداری ایران [دوره 14، شماره 78، 1395, 1396، صفحه 44-57]
-
صنعت پتروشیمی
شناسایی چالشها و ارائه راهکارهای توسعه صنعت پتروشیمی از منظر عملکرد مالی شرکتهای بورسی [دوره 14، شماره 80، 1395, 1396، صفحه 14-30]
-
صنعت تولید مواد و محصولات شیمیایی
وضعیت تجارت کالایی ایران و ترکیه از منظر زنجیره ارزش جهانی [دوره 14، شماره 81، 1395, 1396، صفحه 31-42]
-
صنعت خرده فروشی
بررسی وضعیت صنعت خرده فروشی (مورد مطالعه:تاکید بر فروشگاههای زنجیرهای در ایران) [دوره 14، شماره 77، 1395, 1396، صفحه 55-67]
ع
-
عارضه یابی سازمان
بهکارگیری رویکرد تلفیقی مهندسی ارزش و مدل رتبه کامل اندرسون-پیترسون (A&P) به منظور عارضه یابی و تحلیل سناریوی سازمان، مطالعه موردی: مجتمع دخانیات تهران [دوره 14، شماره 79، 1395, 1396، صفحه 50-65]
-
علم سنجی
بررسی روند پژوهش در حوزه مدیریت زنجیره تامین پایدار [دوره 14، شماره 78، 1395, 1396، صفحه 17-30]
-
عملکرد مالی
بررسی تاثیر مدیریت کیفیت جامع بر عملکرد مالی شرکت های شهرک صنعتی البرز استان قزوین: نقش میانجی قابلیت یادگیری سازمانی و نوآوری [دوره 14، شماره 81، 1395, 1396، صفحه 43-62]
-
عملکرد مالی
شناسایی و رتبهبندی عوامل موثر بر اثر بخشی سیستمهای مدیریت کیفیت و عملکرد مالی شرکتهای کوچک و متوسط با استفاده از تکنیکAHP (بررسی موردی: صنایع غذایی استان تهران) [دوره 14، شماره 81، 1395, 1396، صفحه 101-116]
-
عوامل موثر
نوآوری در مدل کسبوکار (عامل جدید مزیت رقابتی) [دوره 14، شماره 80، 1395, 1396، صفحه 1-13]
ف
-
فرش دستباف
ارائه الگوی مفهومی از آمیخته کالایی فرش دستباف ایران برای سنجش تغییرات تقاضا در بازارها [دوره 14، شماره 79، 1395, 1396، صفحه 15-36]
-
فرش دستباف اصفهان
شناسایی عوامل مؤثر بر تشخیص فرصتهای کارآفرینانهی صادرات فرش دستباف ایران (مطالعه موردی: فرش دستباف اصفهان) [دوره 14، شماره 77، 1395, 1396، صفحه 29-39]
-
فرصتهای کارآفرینانه
شناسایی عوامل مؤثر بر تشخیص فرصتهای کارآفرینانهی صادرات فرش دستباف ایران (مطالعه موردی: فرش دستباف اصفهان) [دوره 14، شماره 77، 1395, 1396، صفحه 29-39]
-
فروشگاه
بررسی وضعیت صنعت خرده فروشی (مورد مطالعه:تاکید بر فروشگاههای زنجیرهای در ایران) [دوره 14، شماره 77، 1395, 1396، صفحه 55-67]
-
فروشگاه های زنجیرهای
بررسی وضعیت صنعت خرده فروشی (مورد مطالعه:تاکید بر فروشگاههای زنجیرهای در ایران) [دوره 14، شماره 77، 1395, 1396، صفحه 55-67]
-
فن آماری (AHP)
بررسی و تجزیه وتحلیل بسته بندی محصولات،حفظ محیط زیست و هزینه های مرتبط [دوره 14، شماره 79، 1395, 1396، صفحه 88-104]
-
فن آماری (TOPSIS)؛ بستهبندی پایدار
بررسی و تجزیه وتحلیل بسته بندی محصولات،حفظ محیط زیست و هزینه های مرتبط [دوره 14، شماره 79، 1395, 1396، صفحه 88-104]
-
فینتک
بانکداری و فینتک: چالش یا فرصت؟ [دوره 14، شماره 80، 1395, 1396، صفحه 31-39]
ق
-
قابلیت یادگیری سازمانی
بررسی تاثیر مدیریت کیفیت جامع بر عملکرد مالی شرکت های شهرک صنعتی البرز استان قزوین: نقش میانجی قابلیت یادگیری سازمانی و نوآوری [دوره 14، شماره 81، 1395, 1396، صفحه 43-62]
-
قانون حاکم
اصول کنفرانس لاهه بر انتخاب قانون در قراردادهای تجارتی بین المللی مصوب ۲۰۱۵ [دوره 14، شماره 76، 1395, 1396، صفحه 54-58]
-
قراردادهای تجارتی
اصول کنفرانس لاهه بر انتخاب قانون در قراردادهای تجارتی بین المللی مصوب ۲۰۱۵ [دوره 14، شماره 76، 1395, 1396، صفحه 54-58]
-
قوانین حمایت دولت از محیط زیست
اولویتبندی شاخصهای تاثیرگذار بر توسعه محصولات سبز با تکنیک تحلیل شبکهای ANP( مطالعه موردی:صنابع بهداشتی و شوینده) [دوره 14، شماره 81، 1395, 1396، صفحه 17-30]
-
قیمتگذاری غیر روند
بررسی تأثیر قیمتگذاری با اعداد انتهایی غیر روند بر روی پردازش اطّلاعات قیمتی مصرفکنندگان [دوره 14، شماره 78، 1395, 1396، صفحه 1-16]
ک
-
کارآفرینی
بررسی رابطه ی رهبری تحولآفرین با خلاقیت و نوآوری و کارآفرینی سازمانی [دوره 14، شماره 77، 1395, 1396، صفحه 79-93]
-
کارآفرینی سازمانی
بررسی رابطه ی رهبری تحولآفرین با خلاقیت و نوآوری و کارآفرینی سازمانی [دوره 14، شماره 77، 1395, 1396، صفحه 79-93]
-
کارایی سرمایهگذاری
تحلیل تأثیر محدودیتهای مالی بر کارایی سبد سرمایهگذاری شرکتهای سرمایهگذاری پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 14، شماره 77، 1395, 1396، صفحه 68-78]
-
کارایی فنی
تاثیر بهکارگیری ماشین های خود پرداز و برخی متغیرهای موثر منتخب بر کارایی فنی بانک ها در صنعت بانکداری ایران [دوره 14، شماره 78، 1395, 1396، صفحه 44-57]
-
کنفرانس لاهه
اصول کنفرانس لاهه بر انتخاب قانون در قراردادهای تجارتی بین المللی مصوب ۲۰۱۵ [دوره 14، شماره 76، 1395, 1396، صفحه 54-58]
-
کیفیت خدمات الکترونیکی
تبیین مدل کیفیت خدمات الکترونیکی بانک ملت بر اساس هوش رقابتی [دوره 14، شماره 81، 1395, 1396، صفحه 63-84]
م
-
ماشین های خود پرداز
تاثیر بهکارگیری ماشین های خود پرداز و برخی متغیرهای موثر منتخب بر کارایی فنی بانک ها در صنعت بانکداری ایران [دوره 14، شماره 78، 1395, 1396، صفحه 44-57]
-
مجتمع تجاری
ارائه الگویی به منظور تبیین نقش موفقیت مجتمعهای تجاری در کشور [دوره 14، شماره 76، 1395, 1396، صفحه 1-100]
-
مجتمع دخانیات تهران
بهکارگیری رویکرد تلفیقی مهندسی ارزش و مدل رتبه کامل اندرسون-پیترسون (A&P) به منظور عارضه یابی و تحلیل سناریوی سازمان، مطالعه موردی: مجتمع دخانیات تهران [دوره 14، شماره 79، 1395, 1396، صفحه 50-65]
-
محدودیتهای مالی
تحلیل تأثیر محدودیتهای مالی بر کارایی سبد سرمایهگذاری شرکتهای سرمایهگذاری پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 14، شماره 77، 1395, 1396، صفحه 68-78]
-
محدودیتهای مقداری
اوپک و سازمان جهانی تجارت، تقابل یا تعامل؟ درسهایی برای مجمع کشورهای صادرکننده گاز [دوره 14، شماره 76، 1395, 1396، صفحه 15-30]
-
محصول در آمیخته بازاریابی
ارائه الگوی مفهومی از آمیخته کالایی فرش دستباف ایران برای سنجش تغییرات تقاضا در بازارها [دوره 14، شماره 79، 1395, 1396، صفحه 15-36]
-
محصول لبنی
بررسی نقش خلق مشترک ارزش در توسعه محصولات جدید در شرکت های لبنی استان فارس [دوره 14، شماره 79، 1395, 1396، صفحه 66-80]
-
مدل رتبه بندی کامل اندرسون-پیترسون (A&P)
بهکارگیری رویکرد تلفیقی مهندسی ارزش و مدل رتبه کامل اندرسون-پیترسون (A&P) به منظور عارضه یابی و تحلیل سناریوی سازمان، مطالعه موردی: مجتمع دخانیات تهران [دوره 14، شماره 79، 1395, 1396، صفحه 50-65]
-
مدل کسبوکار
نوآوری در مدل کسبوکار (عامل جدید مزیت رقابتی) [دوره 14، شماره 80، 1395, 1396، صفحه 1-13]
-
مدل لاجیت
بررسی عوامل مؤثر بر دریافت وام بانکی (مطالعه موردی: تعاونیهای استان گلستان) [دوره 14، شماره 80، 1395, 1396، صفحه 40-55]
-
مدیران جهانی نگر
شناسایی عوامل موثر بر حضور موفق شرکتهای صادرکننده ایرانی در بازارهای خارجی [دوره 14، شماره 77، 1395, 1396، صفحه 1-15]
-
مدیریت کیفیت جامع
بررسی تاثیر مدیریت کیفیت جامع بر عملکرد مالی شرکت های شهرک صنعتی البرز استان قزوین: نقش میانجی قابلیت یادگیری سازمانی و نوآوری [دوره 14، شماره 81، 1395, 1396، صفحه 43-62]
-
مشتری
بررسی نقش خلق مشترک ارزش در توسعه محصولات جدید در شرکت های لبنی استان فارس [دوره 14، شماره 79، 1395, 1396، صفحه 66-80]
-
مقررات زیست محیطی
اولویتبندی شاخصهای تاثیرگذار بر توسعه محصولات سبز با تکنیک تحلیل شبکهای ANP( مطالعه موردی:صنابع بهداشتی و شوینده) [دوره 14، شماره 81، 1395, 1396، صفحه 17-30]
-
مقیاس
شناسایی چالشها و ارائه راهکارهای توسعه صنعت پتروشیمی از منظر عملکرد مالی شرکتهای بورسی [دوره 14، شماره 80، 1395, 1396، صفحه 14-30]
-
ملاحظات زیست محیطی
بررسی روند پژوهش در حوزه مدیریت زنجیره تامین پایدار [دوره 14، شماره 78، 1395, 1396، صفحه 17-30]
-
مناطق آزاد
بررسی عملکرد منطقه آزاد تجاری- صنعتی ارس از منظر صادرات [دوره 14، شماره 81، 1395, 1396، صفحه 85-100]
-
مناطق آزاد تجاری - صنعتی
بررسی عملکرد منطقه آزاد تجاری- صنعتی ارس از منظر صادرات [دوره 14، شماره 81، 1395, 1396، صفحه 85-100]
-
مهندسی ارزش
بهکارگیری رویکرد تلفیقی مهندسی ارزش و مدل رتبه کامل اندرسون-پیترسون (A&P) به منظور عارضه یابی و تحلیل سناریوی سازمان، مطالعه موردی: مجتمع دخانیات تهران [دوره 14، شماره 79، 1395, 1396، صفحه 50-65]
ن
-
نسبت مالی
شناسایی چالشها و ارائه راهکارهای توسعه صنعت پتروشیمی از منظر عملکرد مالی شرکتهای بورسی [دوره 14، شماره 80، 1395, 1396، صفحه 14-30]
-
نفت و گاز
اوپک و سازمان جهانی تجارت، تقابل یا تعامل؟ درسهایی برای مجمع کشورهای صادرکننده گاز [دوره 14، شماره 76، 1395, 1396، صفحه 15-30]
-
نفوذ
مقایسه توان ژئواکونومیک ایران و ترکیه در جنوب غرب آسیا [دوره 14، شماره 78، 1395, 1396، صفحه 31-43]
-
نوآوری
بررسی رابطه ی رهبری تحولآفرین با خلاقیت و نوآوری و کارآفرینی سازمانی [دوره 14، شماره 77، 1395, 1396، صفحه 79-93]
-
نوآوری
بررسی تاثیر مدیریت کیفیت جامع بر عملکرد مالی شرکت های شهرک صنعتی البرز استان قزوین: نقش میانجی قابلیت یادگیری سازمانی و نوآوری [دوره 14، شماره 81، 1395, 1396، صفحه 43-62]
-
نوآوری در مدل کسبوکار
نوآوری در مدل کسبوکار (عامل جدید مزیت رقابتی) [دوره 14، شماره 80، 1395, 1396، صفحه 1-13]
-
نوآوریهای بانکداری
بانکداری و فینتک: چالش یا فرصت؟ [دوره 14، شماره 80، 1395, 1396، صفحه 31-39]
-
نوسانات بازده سهام
بررسی ارتباط بین مجمع عمومی سالیانه بر بازده سهام،حجم معاملات و نوسانات بازده سهام شرکتهای صنعت سیمانی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 14، شماره 79، 1395, 1396، صفحه 81-87]
-
نوع محصول
ایجاد اعتماد برخط: مطالعه عوامل موثر با رویکرد آزمایشی [دوره 14، شماره 76، 1395, 1396، صفحه 59-73]
و
-
واردات
مقایسه توان ژئواکونومیک ایران و ترکیه در جنوب غرب آسیا [دوره 14، شماره 78، 1395, 1396، صفحه 31-43]
-
واژگان کلیدی: خلق مشترک ارزش
بررسی نقش خلق مشترک ارزش در توسعه محصولات جدید در شرکت های لبنی استان فارس [دوره 14، شماره 79، 1395, 1396، صفحه 66-80]
-
واژههای کلیدی: "رقابت پذیری"
بررسی تأثیر «آموزش عالی و حرفه ای» بر «کارایی بازار نیروی کار» بر اساس الگوی رقابت پذیری جهانی [دوره 14، شماره 80، 1395, 1396، صفحه 56-68]
-
وام بانکی
بررسی عوامل مؤثر بر دریافت وام بانکی (مطالعه موردی: تعاونیهای استان گلستان) [دوره 14، شماره 80، 1395, 1396، صفحه 40-55]
-
وفاداری
بررسی تأثیر رضایت مشتریان بر ارزش ویژه نام تجاری با میانجیگری متغیر اعتماد مشتریان به برند در صنایع غذایی آستان قدس رضوی [دوره 14، شماره 78، 1395, 1396، صفحه 87-97]
-
وفاداری به برند
تاثیر تصویر شرکت بر رضایت مشتری از طریق ارزش ویژه برند [دوره 14، شماره 78، 1395, 1396، صفحه 58-69]
-
وفاداری به برند
بررسی تاثیرهویت برند بر وفاداری برند در شرکتهای تولید گوشی های تلفن همراه(اپل، سامسونگ و هوآوی) در بین جوانان 15 تا 35 سال شهر گرگان [دوره 14، شماره 78، 1395, 1396، صفحه 70-87]
ه
-
هم رخدادی
بررسی روند پژوهش در حوزه مدیریت زنجیره تامین پایدار [دوره 14، شماره 78، 1395, 1396، صفحه 17-30]
-
هوش
تبیین مدل کیفیت خدمات الکترونیکی بانک ملت بر اساس هوش رقابتی [دوره 14، شماره 81، 1395, 1396، صفحه 63-84]
-
هوش رقابتی
تبیین مدل کیفیت خدمات الکترونیکی بانک ملت بر اساس هوش رقابتی [دوره 14، شماره 81، 1395, 1396، صفحه 63-84]
-
هویت برند
توسعه مدل برندمحوری در سازمانهای خدماتی با تاکید بر شرکتهای هواپیمایی [دوره 14، شماره 76، 1395, 1396، صفحه 74-85]
-
هویت برند
بررسی تاثیرهویت برند بر وفاداری برند در شرکتهای تولید گوشی های تلفن همراه(اپل، سامسونگ و هوآوی) در بین جوانان 15 تا 35 سال شهر گرگان [دوره 14، شماره 78، 1395, 1396، صفحه 70-87]
ی
-
یادگیری سازمانی
بررسی تاثیر یادگیری سازمانی بر انعطاف پذیری سازمانی،استراتژی تمایز،استراتژی رهبری هزینه و عملکرد کسب و کار [دوره 14، شماره 76، 1395, 1396، صفحه 86-100]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد