Toggle navigation
صفحه اصلی
مرور
شماره جاری
بر اساس شمارههای نشریه
بر اساس نویسندگان
بر اساس موضوعات
نمایه نویسندگان
نمایه کلیدواژه ها
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
اهداف و چشم انداز
اعضای هیات تحریریه
اصول اخلاقی انتشار مقاله
بانک ها و نمایه نامه ها
پیوندهای مفید
پرسشهای متداول
فرایند پذیرش مقالات
اخبار و اعلانات
راهنمای نویسندگان
ارسال مقاله
داوران
تماس با ما
ورود به سامانه
ورود به سامانه
ثبت نام
English
نمایه کلیدواژه ها
همه دوره ها
دوره 21
دوره 20
دوره 19
دوره 18
دوره 17
دوره 16
دوره 15
دوره 14
دوره 13
دوره 12
دوره 11
همه
2
آ
2
ا
6
ب
1
پ
11
ت
ث
1
ج
چ
ح
خ
د
ذ
2
ر
1
ز
ژ
1
س
1
ش
3
ص
ض
ط
ظ
ع
غ
2
ف
ق
2
ک
گ
ل
6
م
ن
1
و
3
ه
1
ی
آ
آزادی اقتصادی / فساد مالی / دادههای تابلویی / کشورهای درحال توسعه / ایران
تأثیر شاخصهای آزادی اقتصادی بر فساد مالی در کشورهای درحال توسعه با تأکید بر ایران
[دوره 11، شماره 61، 1392، صفحه 83-96]
آمیخته بازار / بازار جهانی / بخشبندی بازار / تعاونی / مدیریت بازاریابی / محیط بازاریابی
عوامل مؤثر بر میزان آمادگی تعاونیها در صادرات خرما برای ورود به بازار جهانی (مطالعه موردی: استانهای هرمزگان و فارس)
[دوره 11، شماره 63، 1392، صفحه 74-84]
ا
ارزیابی / رتبهبندی / مدیریت زنجیره تأمین سبز / ANP / TOPSIS / DEMATEL
ارزیابی و رتبهبندی تأمینکنندگان شرکت دیزل سنگین ایران (دسا) در مدیریت زنجیرهتأمین سبز با استفاده از تکنیکهای MADM فازی
[دوره 11، شماره 58، 1392، صفحه 1-13]
انرژی
شرح وقایع اصلاح یارانهها
[دوره 11، شماره 63، 1392، صفحه 37-59]
ب
بازار/ گوجه فرنگی/ کاهش تهدیدهای پیشرو/ تنظیم بازار
بررسی بازار گوجهفرنگی در جهان و ایران و ارائه رهنمودهایی جهت کاهش تهدیدهای پیشروی آن در ایران
[دوره 11، شماره 63، 1392، صفحه 60-73]
بازرگانی/ دیپلماسی/ مناسبات جدید اقتصادی
دیپلماسی بازرگانی و مناسبات جدید اقتصادی و تجاری
[دوره 11، شماره 63، 1392، صفحه 25-36]
بحران مالی / سیاستهای ریاضت مالی / رشد اقتصادی / سیاستهای انبساطی / نابرابری درآمدها / سیاستهای ضد ادواری / بحران بدهی دولت / ثابتکنندههای خودکار / صنعتزدایی / محدودسازی افزایش دستمزدها / اقدامات حمایت درآمدی
خلاصه گزارش تجارت و توسعه 2012، کنفرانس تجارت و توسعه سازمان ملل متحد (آنکتاد)
[دوره 11، شماره 62، 1392، صفحه 54-71]
برندسازی / مکان / صنعت گردشگری / تصویر مکان / شخصیت مکان
برندسازی مکان؛ تعاریف، موانع و راهکارها
[دوره 11، شماره 63، 1392، صفحه 1-24]
برندسازی / مکان / صنعت گردشگری / تصویر مکان / شخصیت مکان
برند سازی مکان، تعاریف،موانع و راهکارها
[دوره 11، شماره 63، 1392، صفحه 1-24]
بیثباتیقیمت / رابطه مبادلهقیمتی / رابطه مبادلهدرآمدی / رقبا / شرکایتجاری / فرشدستباف / بازارجهانی و ایران
مطالعه رفتار رابطه مبادله قیمتی و درآمدی فرش دستباف صادراتی ایران
[دوره 11، شماره 60، 1392، صفحه 97-111]
پ
پتانسیل تجاری / روش برآورد ساده بر اساس آزمون مشابهت/ ایران / سازمان همکاری شانگهای (SCO)
ارزیابی و برآورد پتانسیل ساده تجاری میان ایران و کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای(SCO)
[دوره 11، شماره 62، 1392، صفحه 1-17]
ت
تبلیغات / وفاداری به برند / آگاهی از برند / درک از کیفیت برند / دارایی برند کلی
بررسی رابطه ابعاد دارایی برند با عوامل موثر در انتخاب برند توسط مصرفکننده، مطالعه موردی: صنعت محصولات آرایشی- بهداشتی
[دوره 11، شماره 62، 1392، صفحه 31-44]
تجارت خدمات / تحقیق وتوسعه / سازمان جهانی تجارت / WTO
بررسی تجربه کشورهای عضو سازمان جهانی تجارت در زمینه تعهدات بخش خدمات تحقیق و توسعه
[دوره 11، شماره 61، 1392، صفحه 22-36]
تجارت / سرمایهگذاری مستقیم خارجی / نابرابری درآمدی / خود توضیح با وقفههای گسترده / مدل تصحیح خطا
بررسی تأثیر تجارت و سرمایهگذاری مستقیم خارجی بر توزیع درآمد در ایران با رویکرد الگوی خودتوضیح با وقفههای گسترده (ARDL)
[دوره 11، شماره 61، 1392، صفحه 69-82]
ترانزیت/ اقتصاد جهانی/ بازرگانی بینالمللی/ بازاریابی بینالمللی/ آسیای مرکزی/ ایران
نقش ترانزیت خارجی در توسعه روابط بازرگانی ایران با کشورهای آسیای مرکزی، فرصتها و چالشها
[دوره 11، شماره 60، 1392، صفحه 72-86]
تفکر مدیریتی /تفکر جهانی/ مدلهای تفکر جهانی
تحلیلی برمفاهیم تفکر جهانی و مدلهای آن
[دوره 11، شماره 59، 1392، صفحه 1-11]
تنظیم بازار/ سیب درختی/ سیاستهای اقتصادی
بررسی اثر سیاستهای اقتصادی بر تنظیم بازار سیب درختی در ایران
[دوره 11، شماره 63، 1392، صفحه 99-117]
تنوعبخشی / استراتژی / کسب و کار / اندازهگیری / شاخص
تنوعبخشی: مبانی، تعاریف، تاریخچه و شیوههای اندازهگیری آن
[دوره 11، شماره 60، 1392، صفحه 47-58]
تنوع صادراتی / کالاهای صادراتی / بازارهای هدف / کشورهای هدف
بررسی و تحلیل تنوع در بازارهای هدف صادراتی ایران:به تفکیک استانها
[دوره 11، شماره 61، 1392، صفحه 53-68]
توزیع درامد/ حمایت دولت/ همدان/ یارانه
اثر کارآمدی یارانه کالاهای اساسی بر توزیع درآمد: مطالعه موردی استان همدان
[دوره 11، شماره 60، 1392، صفحه 17-28]
توسعه محصول جدید / مزیت رقابتی / معادلات ساختاری / لیزرل
بررسی توسعه محصول جدید و رابطه آن با مزیت رقابتی (مطالعه موردی: صنایع غذایی منتخب استان آذربایجان شرقی)
[دوره 11، شماره 63، 1392، صفحه 85-94]
تولید / تجارت / واردات / صادرات / ساختار بازار / بازارهای هدف / خرما / ایران و جهان
تحولات ساختار بازار جهانی خرما و بازارهای هدف خرمای ایران
[دوره 11، شماره 62، 1392، صفحه 87-106]
ج
جهانی شدن / رقابت جهانی / حاکمیت جهانی / ارتباطات جهانی
ارائه الگویی برای تبیین چالشهای جهانی شدن
[دوره 11، شماره 61، 1392، صفحه 1-21]
ر
رقابت/ توسعه صنعتی/ اقتصاد ایران
بررسی مفهوم رقابت در اقتصاد و اندازه آن در اقتصاد ایران
[دوره 11، شماره 60، 1392، صفحه 1-16]
رکود اقتصادی / بازاریابی فعال / استراتژی بازاریابی / عملکرد تجاری / فرهنگ کارآفرینی/ منابع کمکی
عوامل موثر بر بهکارگیری بازاریابی فعال در دوران رکود اقتصادی و تاثیر آنها بر عملکرد شرکت؛مطالعه شرکتهای فعال در شهرک صنعتی عباسآباد
[دوره 11، شماره 59، 1392، صفحه 59-77]
ز
زنجیره عرضه / پیاز / تحلیل SWOT / استان آذربایجانشرقی
بررسی عملکرد زنجیره عرضه پیاز در استان آذربایجان شرقی
[دوره 11، شماره 58، 1392، صفحه 68-79]
س
سود نفت
شرح وقایع اصلاح یارانهها
[دوره 11، شماره 63، 1392، صفحه 37-59]
ش
شش سیگما/ مدیریت پروژه/ مدیریت فرآیند/ نوآوری فناوری/ اکتشاف/ بهرهبرداری
تاثیر پروژههای شش سیگما بر نوآوری و عملکرد شرکتها
[دوره 11، شماره 60، 1392، صفحه 59-71]
ص
صادرات/ تجارت/پتانسیل صادراتی دوجانبه/ مصر
بررسی زمینههای صادراتی ایران در تجارت با مصر با رویکرد شاخص پتانسیل صادراتی دوجانبه
[دوره 11، شماره 59، 1392، صفحه 78-89]
صنعت فرش/خلاقیت/صادرات
بررسی تاثیر توان خلاقیت و نوآوری در توسعه صنعت فرش
[دوره 11، شماره 59، 1392، صفحه 103-115]
صنعت نان / نظام آموزشی / مالزی / مطالعه تطبیقی
بررسی مقایسهای صنعت نان کشور مالزی با ایران (با تاکید بر نظام آموزشی)
[دوره 11، شماره 59، 1392، صفحه 47-58]
ف
فناوری ارتباطات و اطلاعات / بانکداری الکترونیکی / منابع انسانی / بهرهوری سازمانی
بررسی میزان اجرای بانکداری الکترونیکی در بانک ملی شهر کرمان و تعیین رابطه آن با عوامل انسانی
[دوره 11، شماره 62، 1392، صفحه 45-53]
فناوری اطلاعات و ارتباطات / ارزش افزوده / بهرهوری / اشتغال / مزیت نسبی
تحلیل آماری وضعیت صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) در کشور: رویکرد توسعه صادرات
[دوره 11، شماره 59، 1392، صفحه 23-46]
ک
کالاهای تجملی / مصرف / رفتار مصرفکننده / تقسیمبندی بازار
تقسیمبندی بازار کالاهای تجملی برمبنای ارزش تجملی ادراک شده توسط مصرفکنندگان
[دوره 11، شماره 59، 1392، صفحه 90-102]
کسب وکار الکترونیکی / آمادگی / معیار
نقش تغییرپذیری در سنجش آمادگی کارکنان برای پذیرش کسب وکار الکترونیکی
[دوره 11، شماره 61، 1392، صفحه 97-107]
م
محصولات زراعی و باغی / ماتریس تحلیل سیاستی / مزیت نسبی / ماهان / کرمان
بررسی مزیت نسبی تولید محصولات کشاورزی در استان کرمان، مطالعه موردی بخش ماهان
[دوره 11، شماره 62، 1392، صفحه 72-86]
مدیریت دانش/ مدیریت زنجیره تامین/ سیر تکامل زنجیره تامین
نقش مدیریت دانش در تکامل زنجیره تامین شرکت
[دوره 11، شماره 58، 1392، صفحه 26-33]
مزیت رقابتی/ مزیت رقابتی پایدار/ منابع سازمان/ زنجیره ارزش پورتر
ارائه چارچوب تعیین وضعیت رقابتی منابع سازمان براساس معیارهای کسب مزیت رقابتی
[دوره 11، شماره 58، 1392، صفحه 14-25]
مصرفکننده سبز / کالای سبز / متغیرهای جمعیت شناختی / ارزشها / نگرشها / رفتار مصرفی
بررسی رفتار مصرفکنندگان سبز بر اساس متغیرهای جمعیتی و نگرشی، مطالعه موردی تهران
[دوره 11، شماره 61، 1392، صفحه 37-52]
ملیگرایی مصرفی / اثر کشور مبداء / طبقات کالایی / ادراک از کیفیت / قصد خرید
رابطه ملیگرایی مصرفی و اثر کشور مبداء در ادراک افراد از کیفیت طبقات کالایی مختلف در شهر مشهد
[دوره 11، شماره 59، 1392، صفحه 12-22]
منطق «ارائه خدمت-کسب برتری» / زنجیره تأمین / شبکههای ارزش / خدمات / یادگیری
بررسی نظری ارزشافزایی در زنجیرهتأمین با استفاده از منطق «ارائه خدمت-کسب برتری
[دوره 11، شماره 58، 1392، صفحه 55-67]
و
وفاداری الکترونیکی/ بانکداری نیمه الکترونیکی/ بانکداری تمام الکترونیکی/ استراتژیهای بازاریابی
بررسی نقش و جایگاه وفاداری الکترونیکی در تدوین استراتژیهای بازاریابی الکترونیکی (مطالعه در خدمات بانکداری الکترونیکی کشور)
[دوره 11، شماره 60، 1392، صفحه 29-46]
ه
هزینه مبادله/ صادرات و واردات/ کسب و کار
هزینه مبادله صادرات و واردات ایران در شاخص سهولت انجام کسب وکار
[دوره 11، شماره 62، 1392، صفحه 18-30]
هزینههای لجستیک / مدل مفهومی هزینه / طرح هدفمندی یارانهها / راهکارهای کاهش هزینه
تحلیل هزینههای لجستیک با استفاده از مدل مفهومی و بررسی تأثیر اجرای مرحله اوّل طرح هدفمندی یارانهها بر هزینهها (مطالعههای موردی در شرکتهای کوچک و متوسط)
[دوره 11، شماره 58، 1392، صفحه 34-54]
هوشمندی/ هوشمندی بازار/ کارکردهای هوشمندی بازار/ کارکرد اطلاعاتی/ کارکرد ارتباطی/ کارکرد اجرایی
بررسی کارکردهای هوشمندی بازار
[دوره 11، شماره 60، 1392، صفحه 87-96]
ی
یارانه
شرح وقایع اصلاح یارانهها
[دوره 11، شماره 63، 1392، صفحه 37-59]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد