Toggle navigation
صفحه اصلی
مرور
شماره جاری
بر اساس شمارههای نشریه
بر اساس نویسندگان
بر اساس موضوعات
نمایه نویسندگان
نمایه کلیدواژه ها
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
اهداف و چشم انداز
اعضای هیات تحریریه
اصول اخلاقی انتشار مقاله
بانک ها و نمایه نامه ها
پیوندهای مفید
پرسشهای متداول
فرایند پذیرش مقالات
اخبار و اعلانات
راهنمای نویسندگان
ارسال مقاله
داوران
تماس با ما
ورود به سامانه
ورود به سامانه
ثبت نام
English
نمایه کلیدواژه ها
همه دوره ها
دوره 21
دوره 20
دوره 19
دوره 18
دوره 17
دوره 16
دوره 15
دوره 14
دوره 13
دوره 12
دوره 11
همه
1
آ
4
ا
9
ب
پ
8
ت
ث
ج
چ
2
ح
1
خ
1
د
ذ
2
ر
ز
ژ
1
س
ش
4
ص
ض
ط
ظ
ع
غ
ف
1
ق
5
ک
گ
ل
3
م
1
ن
1
و
ه
ی
آ
آزادسازی تجاری / الگوی ARDL / ذرت / واردات
بررسی تأثیر آزادسازی تجاری بر واردات ذرت در ایران
[دوره 12، شماره 64، 1393، صفحه 82-92]
ا
ارزیابی / رتبهبندی / عملکرد پژوهشی و آموزشی / روشهای تصمیمگیری چندعاملی / سازمانهای بازرگانی استانها
ارزیابی عملکردهای پژوهشی و آموزشی سازمانهای بازرگانی استانها با استفاده از روش تصمیمگیری چند عاملی
[دوره 12، شماره 66، 1393، صفحه 28-42]
اقیانوس آبی / اقیانوس قرمز / استراتژی / فضای بازار
استراتژی اقیانوس آبی: بررسی فضای بلامنازع در بازار
[دوره 12، شماره 68، 1393، صفحه 31-41]
انتقال فناوری / سرمایهگذاری مستقیم خارجی / توسعه صادرات / بخش تولید کارخانهای
رتبهبندی صنایع کارخانهای متکی بر منابع طبیعی ایران برای جذب FDI و انتقال فناوری در راستای توسعه صادرات
[دوره 12، شماره 67، 1393، صفحه 81-93]
اولویتبندی و نزخ ارز
مدیریت واردات کالاهای وارداتی در وضعیت تشدید تحریمهای بینالمللی با اولویتبندی
[دوره 12، شماره 69، 1393، صفحه 1-12]
ب
بازارگرایی / رضایت مشتریان / رضایت کارمندان / عملکرد
ارزیابی رابطه بازارگرایی با عملکرد: نقش رضایت کارمندان و مشتریان (مورد مطالعه: شعب یک بانک)
[دوره 12، شماره 68، 1393، صفحه 42-55]
بازاریابی / بازاریابی صادراتی / عملکرد صادراتی / هیأتهای تجاری / استراتژی صادراتی
بررسی رابطه بین اعزام هیأتهای تجاری با عملکرد صادراتی (استان مرکزی 1387-1390)
[دوره 12، شماره 69، 1393، صفحه 22-32]
بازاریابی/ بازاریابی عصبی/ علم عصب شناسی/ تکنیکهای تصویر برداری عصبی/ تصمیمگیری خرید
مروری بر بازاریابی عصبی و کاربردهای آن
[دوره 12، شماره 65، 1393، صفحه 66-76]
بازاریابی سبز/ ارزش ویژه برند/ مصرفکننده سبز
عوامل موثر بر ارزش ویژه برند سبز
[دوره 12، شماره 64، 1393، صفحه 44-57]
بانکداری الکترونیکی/ سودآوری/ فناوری اطلاعات و ارتباطات/ نظریهی ساختارگرایی/ دادههای پانل
بررسی تأثیر توسعهی بانکداری الکترونیکی بر سودآوری بانکهای منتخب ایران
[دوره 12، شماره 69، 1393، صفحه 33-44]
بانکداری تلفن همراه / رضایت مشتری / کانالهای ارتباط الکترونیکی
بررسی عوامل مؤثر بر رضایت مشتری از پذیرش بانکداری تلفن همراه(مطالعه موردی: بانک ملی، سپه و صادرات)
[دوره 12، شماره 66، 1393، صفحه 64-77]
بستهبندی / نیازهای بایدی / نیازهای تکبعدی / نیازهای جذاب / مدل کانو
طبقهبندی نیازهای مشتریان از بستهبندی محصولات مواد غذایی با استفاده از مدل کانو
[دوره 12، شماره 67، 1393، صفحه 1-15]
بهرهبرداری و واگذاری / حوزه بالادستی صنعت نفت / بهرهبرداری / مالکیت میدان و محصول / مالکیت قطعی نفت و گاز تولیدی
بررسی حقوقی امکان بهکارگیری روش قراردادی ساخت، بهرهبرداری و واگذاری در صنعت نفت ایران
[دوره 12، شماره 64، 1393، صفحه 29-43]
بهرهوری کل عوامل تولید / بهرهوری کار و سرمایه / عوامل پیشبرنده بهرهوری / رقابتپذیری
اندازهگیری و مقایسه تطبیقی شاخصهای بهرهوری در اقتصاد ایران با کشورهای منتخب و تحلیل عوامل پیشبرنده بهرهوری
[دوره 12، شماره 65، 1393، صفحه 1-26]
ت
تئوریهای مدیریت / کسب و کار / مسئولیت اجتماعی شرکتها
تئوریهای بد مدیریت، اقدامات خوب مدیریت را تخریب میکند
[دوره 12، شماره 69، 1393، صفحه 45-67]
تجارت بینالملل / تأمین مالی / فاکتورینگ / موسسات تجاری کوچک و متوسط
تأمین مالی فاکتورینگ
[دوره 12، شماره 66، 1393، صفحه 1-16]
تجارت خدمات/ خدمات توزیع/ خدمات عمده فروشی/ سازمان جهانی تجارت/ WTO
خدمات عمدهفروشی و الحاق ایران به WTO: پیشنویس جدول تعهدات ایران و تجربه کشورها
[دوره 12، شماره 69، 1393، صفحه 87-99]
تجارت خدمات/ خدمات خردهفروشی/ سازمان جهانی تجارت/ WTO
بررسی تجربه کشورهای ملحق شده به WTO در زمینه تعهدات خدمات خردهفروشی
[دوره 12، شماره 67، 1393، صفحه 16-28]
تجارت دوجانبه / ترجیحات تجاری / پتانسیل صادراتی / مزیت نسبی
تحولات شمال آفریقا و فرصتهای تجاری ایران(تعیین کالاهای درخواستی ایران برای کاهش تعرفه در صورت برقراری تجارت ترجیحی)
[دوره 12، شماره 65، 1393، صفحه 38-48]
تحریم
مدیریت واردات کالاهای وارداتی در وضعیت تشدید تحریمهای بینالمللی با اولویتبندی
[دوره 12، شماره 69، 1393، صفحه 1-12]
تدارکات دولتی / موافقتنامه / سازمان جهانی تجارت
بررسی موارد تناقض میان قوانین ناظر بر تدارکات دولتی و موافقتنامه تدارکات دولتی سازمان جهانی تجارت
[دوره 12، شماره 66، 1393، صفحه 57-63]
تقسیمبندی بازار / فرش دستباف اصفهان / ترجیح خرید / درآمد
تقسیمبندی بازار داخلی فـرش دستباف اصفهان بر حسب گروههای درآمدی و سنی
[دوره 12، شماره 67، 1393، صفحه 29-38]
ح
حقوق/ رشد و توسعه
نقش حقوق در رشد و توسعه اقتصادی
[دوره 12، شماره 69، 1393، صفحه 68-86]
حمایت مصرفکننده/ استانداردها/ حقوق مصرفکننده/ قوانین و مقررات/ ایران
نقد و بررسی مواد قانونی راجع به استاندارد و مراجع رسیدگی به دعاوی مربوط به استاندارد
[دوره 12، شماره 67، 1393، صفحه 57-71]
خ
خرید وسواسی / ویژگیهای شخصیتی / ویژگیهای خانوادگی / اثر منفی و کارت اعتباری / تاثیرات کوتاهمدت و بلندمدت
رفتار خرید وسواسی
[دوره 12، شماره 65، 1393، صفحه 90-106]
د
دیپلماسی / دیپلماسی تجاری / ساختار نهادی / جهانی شدن / منطقهگرایی / سازمان توسعه تجارت
دیپلماسی تجاری و ساختار نهادی آن
[دوره 12، شماره 68، 1393، صفحه 75-89]
ر
رابطه مبادله / نفت/ ایران
محاسبهو تحلیل رابطه مبادله نفتخام در جهان و جایگاه ایران در آن در چهار دهه گذشته
[دوره 12، شماره 65، 1393، صفحه 49-65]
رفتار مصرفکننده / سبکهای تصمیمگیری خرید / مدل اسپرولز و کندال
بررسی و شناسایی سبکهای تصمیمگیری خرید مشتریان بر اساس مدل اسپرولز و کندال (مورد مطالعه: مشتریان شعب شهر تهران فروشگاههای زنجیرهای اتکا)
[دوره 12، شماره 65، 1393، صفحه 27-37]
س
سیستمهای بازاریابی هوشمند / تصمیمگیری استراتژیک / معیارهای اولویتبندی مدل / روش AHP
تبیین و تحلیل و اولویتبندی مدلهای سیستم بازاریابی هوشمند با استفاده از روش AHP
[دوره 12، شماره 64، 1393، صفحه 69-81]
ص
صادرات محصولات کشاورزی / شاخص بیثباتی / رشد اقتصادی / انباشت سرمایه
تاثیر بیثباتی صادرات محصولات کشاورزی در رشد اقتصادی (مورد ایران)
[دوره 12، شماره 67، 1393، صفحه 72-80]
صنایع دستی / SPACE / اقدام استراتژیک / استان ایلام
بررسی موقعیت استراتژیک صنایع دستی استان ایلام (براساس مدل SPACE)
[دوره 12، شماره 64، 1393، صفحه 58-68]
صنایع غذایی حلال / صادرات
بررسی صنعت حلال کشور با محوریت صنایع غذایی
[دوره 12، شماره 68، 1393، صفحه 16-30]
صنعت سیمان / همجمعی / نرخ ارز
اثر نرخ ارز بر صادرات سیمان: مطالعه موردی سیمان مازندران
[دوره 12، شماره 69، 1393، صفحه 13-21]
ق
قراردادهای ساخت
بررسی حقوقی امکان بهکارگیری روش قراردادی ساخت، بهرهبرداری و واگذاری در صنعت نفت ایران
[دوره 12، شماره 64، 1393، صفحه 29-43]
ک
کالاهای حساس / مذاکرات تجاری / WTO
ارائه روشی برای تعیین فهرست کالاهای حساس در مذاکرات تجاری
[دوره 12، شماره 68، 1393، صفحه 67-76]
کالاهای خاص / بخش کشاورزی / سازمان جهانی تجارت/ امنیت غذایی / امنیت معیشتی و توسعه روستایی
معرفی متدولوژی تعیین کالاهای خاص بخش کشاورزی ایران
[دوره 12، شماره 64، 1393، صفحه 1-17]
کالای تجملاتی / ارزشهای مصرفی / خودرو تجملاتی / بومشناختی مشتریان
بررسی اثر ارزشهای مصرفی در خرید خودروهای تجملاتی با تحلیلی بر تفاوت بومشناختی مشتری
[دوره 12، شماره 66، 1393، صفحه 43-56]
کنترل / استانداردسازی / صنعت نمایشگاهی
مروری بر مبانی استانداردسازی صنعت نمایشگاهی
[دوره 12، شماره 66، 1393، صفحه 17-27]
کیفیت ارائه خدمات / چیدمان محصول / موقعیت مکانی / رفتار خرید مصرفکننده / فروشگاه اتکا
بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی خریداران مواد غذایی فروشگاههای زنجیرهای اتکا
[دوره 12، شماره 67، 1393، صفحه 39-56]
م
مدبریت واردات
مدیریت واردات کالاهای وارداتی در وضعیت تشدید تحریمهای بینالمللی با اولویتبندی
[دوره 12، شماره 69، 1393، صفحه 1-12]
مغازههای خردهفروشی / توسعه روستایی / شهرستان هرسین
آسیبشناسی کارکرد مغازههای خردهفروشی در توسعه روستایی (مطالعه موردی: دهستان حومه شهرستان هرسین)
[دوره 12، شماره 68، 1393، صفحه 56-66]
موانع فنی / استاندارد / سازمان جهانی تجارت / TBT
شناسایی اقدامات فنی فراروی تجارت (TBT) ایران در راستای الحاق به WTO
[دوره 12، شماره 68، 1393، صفحه 1-15]
ن
نمایشگاه / شرکت سهامی نمایشگاههای بینالمللی جمهوری اسلامی ایران / نمایشگاهای تخصصی بینالمللی / اهداف شرکتکنندگان / معیارهای انتخاب نمایشگاه / حمایتهای دولتی / آمیخته بازاریابی / عوامل محیطی
بررسی و شناسایی عوامل موثر بر حضور شرکتهای تولیدی و خدماتی در نمایشگاههای بینالمللی تهران
[دوره 12، شماره 64، 1393، صفحه 18-28]
و
ویژگیهای درونی محصول / ویژگیهای بیرونی محصول / رضایتمندی مشتری / رقابت / نقاط مرجع استراتژیک بازاریابی
بررسی رابطه ویژگیهای درونی و بیرونی محصول با رضایتمندی مشتری
[دوره 12، شماره 65، 1393، صفحه 76-89]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد