@article { author = {heydari, mohammad}, title = {Investigating the Impact of Website Quality Sales Promotion and Credit Card Use on Fancy Shopping in Online Stores (Case Study: Digikala Online Store)}, journal = {Commercial Surveys}, volume = {19}, number = {111}, pages = {107-120}, year = {2022}, publisher = {The Institute for Trade Studies & Research}, issn = {2676-7562}, eissn = {2676-735X}, doi = {10.22034/bs.2022.247057}, abstract = {The purpose of this study is to investigating the effect of website quality, sales promotion and use of credit cards on impulse buying in online Store. The research method is applied in terms of purpose and in terms of collecting data, descriptive. The population of this study is customers of Digi kala Online Store. For this purpose, 420 questionnaires were distributed between the statistical sample and 391 questionnaires was gathered. The data collection tool was a questionnaire whose reliability was calculated as 0.81 using Cronbach’s alpha coefficient. The validity of the research instrument was confirmed by confirmatory factor analysis technique. Structural equation modeling method was also used for data analysis. The results of the research showed that except the effects of credit cards on impulse buying and the moderating effect of sales promotion in the effect of credit cards on impulse buying, all other research hypotheses was confirmed.}, keywords = {website quality,sales promotion,use of credit cards,Impulse Buying,online Store}, title_fa = {بررسی تاثیر کیفیت وب سایت، ارتقای فروش و استفاده از کارت اعتبارى بر خرید تفننى در فروشگاه هاى آنلاین (مورد مطالعه: فروشگاه آنلاین دیجى کالا)}, abstract_fa = {هدف از انجام این پژوهش بررسی تأثیر کیفیت وب‌سایت، ارتقای فروش و استفاده از کارت اعتبارى بر خرید تفننى در فروشگاه‌هاى آنلاین می‌باشد. فرضیات این تحقیق به بررسی تأثیر کیفیت وب‌سایت، ارتقای فروش و استفاده از کارت اعتبارى بر خرید تفننى پرداخته است. روش پژوهش از نظر هدف کاربردی و از منظر گردآوری داده‌ها توصیفی می‌باشد. جامعه مورد بررسی در این تحقیق شامل مشتریان فروشگاه آنلاین دیجی کالا می‌باشند که به این منظور تعداد 420 عدد پرسشنامه بین نمونه آماری توزیع و 391 پرسشنامه گردآوری شد. ابزار گردآوری داده‌های تحقیق حاضر پرسشنامه است که پایایی پرسشنامه با ضریب آلفای کرونباخ محاسبه شده که به میزان 81/0 بوده است. روایی ابزار تحقیق نیر با انجام تکنیک تحلیل عاملی تأییدی مورد تأیید قرار گرفته است. همچنین جهت تجزیه و تحلیل اطلاعات از روش مدل‌یابی معادلات ساختاری استفاده شده است. نتایج به‌دست آمده از تحقیق حاکی از این بود که کیفیت وب‌‌سایت و ارتقاء فروش بر خرید تفننی تأثیر داشته و ارتقای فروش رابطه بین کیفیت وب‌‌سایت و خرید تفننی راتعدیل می‌‌کند. }, keywords_fa = {کیفیت وبسایت / ارتقای فروش / استفاده از کارت اعتبارى / خرید تفننى / فروشگاههاى آنلاین}, url = {https://barresybazargani.itsr.ir/article_247057.html}, eprint = {https://barresybazargani.itsr.ir/article_247057_370c7b1f6ad2ea109dd276ca17b4e770.pdf} }