کلیدواژه‌ها = %D8%B1%D9%81%D8%AA%D8%A7%D8%B1 %D9%85%D8%B5%D8%B1%D9%81%E2%80%8C%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%D9%87
بررسی تأثیر قیمت‌گذاری با اعداد انتهایی غیر روند بر روی پردازش اطّلاعات قیمتی مصرف‌کنندگان

دوره 14، شماره 78، مرداد و شهریور 1395، صفحه 1-16

محمدرضا طبیبی؛ میثم شیرخدایی؛ امید رحیمی مقدم


ارائه الگویی به منظور تبیین نقش موفقیت مجتمع‌های تجاری در کشور

دوره 14، شماره 76، فروردین و اردیبهشت 1395، صفحه 1-100

علیرضا بخشی‌زاده؛ اسداله کردنائیج؛ سیدحمید خدادادحسینی