کلیدواژه‌ها = %D8%B9%D9%84%D9%85 %D9%85%D9%85%D8%AA%DB%8C%DA%A9 %2F %D9%85%D9%85 %2F %D9%88%DB%8C%D8%B1%D9%88%D8%B3%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C %D8%B0%D9%87%D9%86%DB%8C %2F %D8%B9%D9%84%D9%85 %D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C %2F %D9%85%D9%87%D9%86%D8%AF%D8%B3%DB%8C %D9%85%D9%85%D8%AA%DB%8C%DA%A9
ارائه الگوی عملیاتی جهت انجام بازاریابی ممتیکی در سازمان‌ها

دوره 13، شماره 75، بهمن و اسفند 1394، صفحه 70-81

علی شائمی؛ سمیه صالحی؛ مرضیه خیرمند؛ حمید فراقیان