نویسنده = حمیدرضا سعیدنیا
ارائه مدل مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها در حوزه بازاریابی سبز با تاکید بر وابستگی به برند از نگاه مصرف‌کنندگان محصولات ارگانیک با رویکرد داده‌بنیاد

دوره 21، شماره 118، فروردین و اردیبهشت 1402، صفحه 61-80

10.22034/bs.2022.554189.2553

روزا طاعتی؛ عبدالحمید ابراهیمی؛ حمیدرضا سعیدنیا؛ زهرا علیپور درویشی؛ محمد طالقانی


ارائه مدل توسعه صادرات فرآورده‌های نفتی در بازار بین المللی

دوره 21، شماره 118، فروردین و اردیبهشت 1402، صفحه 101-114

10.22034/bs.2022.556225.2574

حمید رضا جعفری؛ حسین وظیفه دوست؛ حمیدرضا سعیدنیا؛ کامبیز حیدرزاده


شناسایی پیامدهای به کارگیری فروشگاه های موقت در صنعت خرده فروشی کالاهای تندمصرف

دوره 20، شماره 114، مرداد و شهریور 1401، صفحه 25-44

10.22034/bs.2022.247018

نسا محمدی؛ حمیدرضا سعیدنیا؛ کامبیز حیدرزاده


بررسی تاثیر عوامل انتظاری،عوامل ادراکی وعوامل مراقبتی برمدیریت تجربه مشتری (مطالعه موردی صنعت بانکی)

دوره 17، شماره95-94، فروردین و اردیبهشت 1398، صفحه 40-52

ابراهیم حشمتی؛ حمیدرضا سعیدنیا؛ علی بدیع زاده