نمایه کلیدواژه ها

آ

ا

ب

پ

  • پانل دیتا و ایران بررسی عوامل موثر تقاضای اشتغال در بخش صنعت ایران [دوره 18، شماره 104، 1399، صفحه 31-45]
  • پتانسیل صادرات تاثیر ایجاد منطقه تجارت آزاد قاره آفریقا بر صادرات ایران [دوره 18، شماره 100، 1399، صفحه 1-29]
  • پذیرش بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش بیمه محصول ( مورد مطالعه خرما در استان کرمان) [دوره 18، شماره 101، 1399، صفحه 63-76]

ت

  • تبلیغات شفاهی بررسی تاثیر برند بر وفاداری مشتری، تمایل به خرید و تمایل به تبلیغات شفاهی( مطالعه موردی: نمایندگی‌های ایران خودرو در شیراز) [دوره 18، شماره 102، 1399، صفحه 25-40]
  • تجارت الکترونیک / عوامل عینی / عوامل ذهنی / الگوی AHP / الگوی لاجیت رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر تمایل به خرید اینترنتی مصرفکنندگان [دوره 18، شماره 103، 1399، صفحه 65-88]
  • تجربه صادرات ارزیابی تأثیر انطباق با استانداردهای وارداتی کشورهای دیگر بر عملکرد صادرات [دوره 18، شماره 103، 1399، صفحه 47-64]
  • تحلیل محتوای کیفی شناسایی و اولویت بندی روش‌های ورود به بازارهای بین المللی (مورد مطالعه: کودهای ارگانیک) [دوره 18، شماره 100، 1399، صفحه 77-90]
  • تخفیفات حقوق ورودی بررسی اثرات معافیت‌های گمرکی و تخفیفات حقوق ورودی بر درآمد گمرکی دولت [دوره 18، شماره 100، 1399، صفحه 105-125]
  • تصمیم گیری چندمعیاره AHP شناسایی و اولویت بندی شاخص های ارزیابی جذابیت نسبی بازارهای صادراتی (مورد مطالعه: بازار صادراتی روسیه) [دوره 18، شماره 100، 1399، صفحه 46-62]
  • تصمیم‌گیری چندمعیاره فازی انتخاب و رتبه‌بندی بازارهای هدف صادراتی محصول رگلاتور گاز ایران با رویکرد تصمیم‌گیری فازی (مطالعه موردی: شرکت پارس رگلاتور) [دوره 18، شماره 102، 1399، صفحه 81-92]
  • تصویر قیمت فروشگاه تأثیر قیمت واحد بر تصویر قیمت فروشگاه و قصد خرید مشتریان [دوره 18، شماره 101، 1399، صفحه 93-110]
  • تعهدات امانی بررسی حقوق تطبیقی قرارداد سرمایه‌گذاری مشترک(‌جوینت ونچر) ایران با چین [دوره 18، شماره 103، 1399، صفحه 1-29]
  • تعهد صادرات ارزیابی تأثیر انطباق با استانداردهای وارداتی کشورهای دیگر بر عملکرد صادرات [دوره 18، شماره 103، 1399، صفحه 47-64]
  • تقاضای اشتغال بررسی عوامل موثر تقاضای اشتغال در بخش صنعت ایران [دوره 18، شماره 104، 1399، صفحه 31-45]
  • تمایل به خرید بررسی تاثیر برند بر وفاداری مشتری، تمایل به خرید و تمایل به تبلیغات شفاهی( مطالعه موردی: نمایندگی‌های ایران خودرو در شیراز) [دوره 18، شماره 102، 1399، صفحه 25-40]
  • توافق محرمانگی بررسی حقوق تطبیقی قرارداد سرمایه‌گذاری مشترک(‌جوینت ونچر) ایران با چین [دوره 18، شماره 103، 1399، صفحه 1-29]

ج

  • جهانشهری تاثیر مصرف‌گرایی خارجی بر تمایل به خرید محصولات ایرانی [دوره 18، شماره 102، 1399، صفحه 1-24]
  • جهت گیری استراتژیک بین الملل بررسی رابطه قابلیت‌های بازاریابی اینترنتی و رشد بازارهای صادراتی(مورد مطالعه شرکت‌های صادرکننده کوچک تا متوسط شهر تهران) [دوره 18، شماره 100، 1399، صفحه 63-77]

چ

خ

  • خرق حجاب شرکت مطالعه قواعد عبور از شخصیت حقوقی شرکت با مطالعه تطبیقی در حقوق آلمان و ایران [دوره 18، شماره 100، 1399، صفحه 91-105]
  • خرما بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش بیمه محصول ( مورد مطالعه خرما در استان کرمان) [دوره 18، شماره 101، 1399، صفحه 63-76]
  • خصوصی‌سازی آسیب‌شناسی خصوصی‌سازی در ایران [دوره 18، شماره 104، 1399، صفحه 9-30]
  • خطر سقوط قیمت سهام شناسایی عوامل موثر بر سقوط قیمت سهام ( مرور ادبیات) [دوره 18، شماره 101، 1399، صفحه 11-132]

د

  • دسترسی به بازار تاثیر ایجاد منطقه تجارت آزاد قاره آفریقا بر صادرات ایران [دوره 18، شماره 100، 1399، صفحه 1-29]

ر

  • رتبه‌بندی انتخاب و رتبه‌بندی بازارهای هدف صادراتی محصول رگلاتور گاز ایران با رویکرد تصمیم‌گیری فازی (مطالعه موردی: شرکت پارس رگلاتور) [دوره 18، شماره 102، 1399، صفحه 81-92]
  • رشد بازارهای صادراتی بررسی رابطه قابلیت‌های بازاریابی اینترنتی و رشد بازارهای صادراتی(مورد مطالعه شرکت‌های صادرکننده کوچک تا متوسط شهر تهران) [دوره 18، شماره 100، 1399، صفحه 63-77]
  • رقابتپذیری / گردشگری مذهبی / دیمتل / مدلسازی معادلات ساختاری ارزیابی عوامل موثر بر رقابت‌پذیری گردشگری مذهبی( روش فنون دیمتل و معادلات ساختاری) [دوره 18، شماره 105، 1399، صفحه 57-70]
  • روش فرآیند تحلیل شبکه ای رتبه بندی موانع رشد پایدار صادرات غیر نفتی ایران به بازار روسیه با استفاده از روش تحلیل فرآیند شبکه ای [دوره 18، شماره 100، 1399، صفحه 30-45]
  • روش‌های ورود به بازار شناسایی و اولویت بندی روش‌های ورود به بازارهای بین المللی (مورد مطالعه: کودهای ارگانیک) [دوره 18، شماره 100، 1399، صفحه 77-90]
  • رویکرد تحلیل سلسه مراتبی شناسایی و اولویت بندی روش‌های ورود به بازارهای بین المللی (مورد مطالعه: کودهای ارگانیک) [دوره 18، شماره 100، 1399، صفحه 77-90]

ز

  • زنجیره‌های تامین ارزیابی عملکرد جهانی محیط پشتیبانی تجاری ایران در یک ‌دهه گذشته‌و راه‌کارهای بهبود آن [دوره 18، شماره 101، 1399، صفحه 1-26]
  • زیرساخت‌ها ارزیابی عملکرد جهانی محیط پشتیبانی تجاری ایران در یک ‌دهه گذشته‌و راه‌کارهای بهبود آن [دوره 18، شماره 101، 1399، صفحه 1-26]

س

  • سرمایهگذاری مشترک بررسی حقوق تطبیقی قرارداد سرمایه‌گذاری مشترک(‌جوینت ونچر) ایران با چین [دوره 18، شماره 103، 1399، صفحه 1-29]
  • سوء استفاده از حق مطالعه قواعد عبور از شخصیت حقوقی شرکت با مطالعه تطبیقی در حقوق آلمان و ایران [دوره 18، شماره 100، 1399، صفحه 91-105]
  • سیگمای حداکثری شناسایی عوامل موثر بر سقوط قیمت سهام ( مرور ادبیات) [دوره 18، شماره 101، 1399، صفحه 11-132]

ش

  • شاخص عملکرد پشتیبانی ارزیابی عملکرد جهانی محیط پشتیبانی تجاری ایران در یک ‌دهه گذشته‌و راه‌کارهای بهبود آن [دوره 18، شماره 101، 1399، صفحه 1-26]
  • شاخص های جذابیت نسبی شناسایی و اولویت بندی شاخص های ارزیابی جذابیت نسبی بازارهای صادراتی (مورد مطالعه: بازار صادراتی روسیه) [دوره 18، شماره 100، 1399، صفحه 46-62]
  • شبکه‌های اجتماعی بررسی تأثیر شبکه‌های اجتماعی بر مدیریت روابط با مشتریان در صنعت بانکداری [دوره 18، شماره 101، 1399، صفحه 27-44]
  • شخصیت برند بررسی تاثیر برند بر وفاداری مشتری، تمایل به خرید و تمایل به تبلیغات شفاهی( مطالعه موردی: نمایندگی‌های ایران خودرو در شیراز) [دوره 18، شماره 102، 1399، صفحه 25-40]
  • شرط عدم رقابت بررسی حقوق تطبیقی قرارداد سرمایه‌گذاری مشترک(‌جوینت ونچر) ایران با چین [دوره 18، شماره 103، 1399، صفحه 1-29]
  • شرکت پارس رگلاتور انتخاب و رتبه‌بندی بازارهای هدف صادراتی محصول رگلاتور گاز ایران با رویکرد تصمیم‌گیری فازی (مطالعه موردی: شرکت پارس رگلاتور) [دوره 18، شماره 102، 1399، صفحه 81-92]
  • شرکت‌های کوچک و متوسط ارائه الگوی توانمندسازی شرکت‌های کوچک و متوسط [دوره 18، شماره 102، 1399، صفحه 93-112]
  • شرکت های گروهی مطالعه قواعد عبور از شخصیت حقوقی شرکت با مطالعه تطبیقی در حقوق آلمان و ایران [دوره 18، شماره 100، 1399، صفحه 91-105]

ص

  • صادرات به روسیه شناسایی و اولویت بندی شاخص های ارزیابی جذابیت نسبی بازارهای صادراتی (مورد مطالعه: بازار صادراتی روسیه) [دوره 18، شماره 100، 1399، صفحه 46-62]
  • صادرات غیر نفتی رتبه بندی موانع رشد پایدار صادرات غیر نفتی ایران به بازار روسیه با استفاده از روش تحلیل فرآیند شبکه ای [دوره 18، شماره 100، 1399، صفحه 30-45]
  • صنعت بانکداری بررسی تأثیر شبکه‌های اجتماعی بر مدیریت روابط با مشتریان در صنعت بانکداری [دوره 18، شماره 101، 1399، صفحه 27-44]

ع

  • عدم تقارن اطلاعات ارائه مدلی فناورانه برای حل چالش های حاصل از عدم تقارن اطلاعات در بیمه مالکیت صنعتی [دوره 18، شماره 101، 1399، صفحه 45-62]
  • عملکرد صادرات ارزیابی تأثیر انطباق با استانداردهای وارداتی کشورهای دیگر بر عملکرد صادرات [دوره 18، شماره 103، 1399، صفحه 47-64]

ف

ق

  • قابلیت های بازاریابی اینترنتی بررسی رابطه قابلیت‌های بازاریابی اینترنتی و رشد بازارهای صادراتی(مورد مطالعه شرکت‌های صادرکننده کوچک تا متوسط شهر تهران) [دوره 18، شماره 100، 1399، صفحه 63-77]
  • قاچاق کالا / رفتار مصرفکننده / لوازم آرایشی / زنان / تحلیل تم ارزیابی عوامل موثر بر مصرف لوازم آرایشی قاچاق [دوره 18، شماره 105، 1399، صفحه 43-56]
  • قاعده مسئولیت محدود مطالعه قواعد عبور از شخصیت حقوقی شرکت با مطالعه تطبیقی در حقوق آلمان و ایران [دوره 18، شماره 100، 1399، صفحه 91-105]
  • قصد خرید تأثیر قیمت واحد بر تصویر قیمت فروشگاه و قصد خرید مشتریان [دوره 18، شماره 101، 1399، صفحه 93-110]
  • قیمت واحد تأثیر قیمت واحد بر تصویر قیمت فروشگاه و قصد خرید مشتریان [دوره 18، شماره 101، 1399، صفحه 93-110]

ک

ل

  • لجستیک (پشتیبانی) تجاری ارزیابی عملکرد جهانی محیط پشتیبانی تجاری ایران در یک ‌دهه گذشته‌و راه‌کارهای بهبود آن [دوره 18، شماره 101، 1399، صفحه 1-26]

م

  • محصول سبز رتبه‌بندی مولفه‌های تامین مالی سبز در بنگاه‌های کوچک و متوسط ( روش تحلیل شبکه‌ای فازی) [دوره 18، شماره 101، 1399، صفحه 77-92]
  • مخترع واکاوی معاهده پی سی تی؛ دریچه‌ای به‌نظام بین‌المللی حمایت از اختراع [دوره 18، شماره 102، 1399، صفحه 69-80]
  • مدل‌سازی ساختاری تفسیری ارائه الگوی توانمندسازی شرکت‌های کوچک و متوسط [دوره 18، شماره 102، 1399، صفحه 93-112]
  • مدیریت ارتباط با مشتری شناسایی و طبقه بندی برنامه‌های اثر گذار بر وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: مشتریان بیمه پاسارگاد شهر شیراز) [دوره 18، شماره 102، 1399، صفحه 41-54]
  • مدیریت ارتباط با مشتری / رسانههای اجتماعی / سازمان / ارتباطات بررسی رابطه بین رسانه‌های اجتماعی و ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در فروشگاه‌های اینترنتی [دوره 18، شماره 103، 1399، صفحه 117-132]
  • مدیریت روابط با مشتری بررسی تأثیر شبکه‌های اجتماعی بر مدیریت روابط با مشتریان در صنعت بانکداری [دوره 18، شماره 101، 1399، صفحه 27-44]
  • مدیریت کیفیت جامع / کیفیت خدمات / وفاداری مشتریان / رضایت مشتریان ارزیابی تأثیر کاربرد مدیریت کیفیت جامع بر رضایت مشتریان و وفاداری مشتریان [دوره 18، شماره 103، 1399، صفحه 101-116]
  • مشوقهای صادراتی بررسی ابزارها و مشوق‌های صادراتی در کشور [دوره 18، شماره 103، 1399، صفحه 29-46]
  • معافیت‌های گمرکی بررسی اثرات معافیت‌های گمرکی و تخفیفات حقوق ورودی بر درآمد گمرکی دولت [دوره 18، شماره 100، 1399، صفحه 105-125]
  • معاهده پی سی تی واکاوی معاهده پی سی تی؛ دریچه‌ای به‌نظام بین‌المللی حمایت از اختراع [دوره 18، شماره 102، 1399، صفحه 69-80]
  • ملی گرایی تاثیر مصرف‌گرایی خارجی بر تمایل به خرید محصولات ایرانی [دوره 18، شماره 102، 1399، صفحه 1-24]
  • منطقه تجارت آزاد قاره آفریقا تاثیر ایجاد منطقه تجارت آزاد قاره آفریقا بر صادرات ایران [دوره 18، شماره 100، 1399، صفحه 1-29]
  • موانع درک شده صادراتی ارزیابی تأثیر انطباق با استانداردهای وارداتی کشورهای دیگر بر عملکرد صادرات [دوره 18، شماره 103، 1399، صفحه 47-64]

ن

  • نرخ حقوق ورودی بررسی اثرات معافیت‌های گمرکی و تخفیفات حقوق ورودی بر درآمد گمرکی دولت [دوره 18، شماره 100، 1399، صفحه 105-125]
  • نوسان پایین به بالا شناسایی عوامل موثر بر سقوط قیمت سهام ( مرور ادبیات) [دوره 18، شماره 101، 1399، صفحه 11-132]

و

  • وفاداری شناسایی و طبقه بندی برنامه‌های اثر گذار بر وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: مشتریان بیمه پاسارگاد شهر شیراز) [دوره 18، شماره 102، 1399، صفحه 41-54]
  • وفاداری مشتری بررسی تاثیر برند بر وفاداری مشتری، تمایل به خرید و تمایل به تبلیغات شفاهی( مطالعه موردی: نمایندگی‌های ایران خودرو در شیراز) [دوره 18، شماره 102، 1399، صفحه 25-40]

ه