نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آربیتراژ بررسی استراتژی معاملات جفتی در بازار سهام ایران (مطالعه موردی سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری بورس) [دوره 17، شماره 96، 1398، صفحه 23-37]
  • آزمون همجمعی بررسی استراتژی معاملات جفتی در بازار سهام ایران (مطالعه موردی سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری بورس) [دوره 17، شماره 96، 1398، صفحه 23-37]

ا

  • اثربخشی مدیریت مالی عوامل مؤثر بر توانمندسازی مدیران و اثربخشی مدیریت مالی با تاکید بر بسترهای ارگانیکی در سازمان (مورد مطالعه: شرکت های دانش بینان شهر کرمانشاه) [دوره 17، شماره 96، 1398، صفحه 8-22]
  • استان همدان راهکارهایی برای توانمندسازی کسب و کارهای تعاونی‌( مورد مطالعه: تعاونی های طیور استان همدان ) [دوره 17، شماره 97، 1398، صفحه 97-113]
  • استراتژی معاملات جفتی بررسی استراتژی معاملات جفتی در بازار سهام ایران (مطالعه موردی سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری بورس) [دوره 17، شماره 96، 1398، صفحه 23-37]
  • اصول بودجه بندی و مانیتورینگ سیستم عوامل مؤثر بر توانمندسازی مدیران و اثربخشی مدیریت مالی با تاکید بر بسترهای ارگانیکی در سازمان (مورد مطالعه: شرکت های دانش بینان شهر کرمانشاه) [دوره 17، شماره 96، 1398، صفحه 8-22]
  • اعتقاد به قابلیت های رسانه های اجتماعی بررسی نقش رسانه های اجتماعی در زمینه صادرات؛ مطالعه موردی صنایع صادارتی استان زنجان [دوره 17، شماره 97، 1398، صفحه 79-96]
  • اقتصاد کلان معرفی محیط کلان و ساختار بازار صنعت لوازم خانگی: چالش ها و فرصت ها [دوره 17، شماره 98، 1398، صفحه 66-84]
  • الگوریتم جغرافیای زیستی مروری برکاربرد الگوریتم های فراابتکاری در مباحث مالی [دوره 17، شماره 96، 1398، صفحه 56-77]
  • الگوریتم کرم شب تاب مروری برکاربرد الگوریتم های فراابتکاری در مباحث مالی [دوره 17، شماره 96، 1398، صفحه 56-77]
  • الگوریتم کلونی زنبور عسل مروری برکاربرد الگوریتم های فراابتکاری در مباحث مالی [دوره 17، شماره 96، 1398، صفحه 56-77]
  • الگوریتم کلونی مورچگان مروری برکاربرد الگوریتم های فراابتکاری در مباحث مالی [دوره 17، شماره 96، 1398، صفحه 56-77]
  • الگوریتم هوش مصنوعی رویکرد مدیریتی در تحلیل درماندگی مالی بخش صنعت و معدن بازار سرمایه ایران با بکار گیری روش های یادگیری ماشین(NSGA-II,ABC) [دوره 17، شماره 96، 1398، صفحه 38-55]

ب

  • بازاریابی پایان جنگ بین فروش و بازاریابی [دوره 17، شماره 97، 1398، صفحه 45-59]
  • بازاریابی داخلی بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر تعهد سازمانی با تأکید بر هویت سازمانی و رضایت شغلی کارکنان (مطالعه موردی : سازمان بنادر و دریانوردی استان خوزستان بندر امام خمینی (ره)) [دوره 17، شماره 96، 1398، صفحه 116-128]
  • بازاریابی سبز شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر تمایل افراد به خرید کالاهای سبز [دوره 17، شماره 97، 1398، صفحه 20-32]
  • بازاریابیق از طریق شبکه‌های اجتماعی/آگاهی از برند/تصویر برند/کیفیت درک شده برند/ وفاداری برند/تعهد مشتری بررسی رابطه بین بازاریابی از طریق رسانه‌های اجتماعی و تعهد مشتری به‌واسطه ارزش برند (موردمطالعه: مشتریان فروشگاه‌های اینترنتی لباس زنانه) [دوره 17، شماره95-94، 1398، صفحه 23-39]
  • بازار خنثی بررسی استراتژی معاملات جفتی در بازار سهام ایران (مطالعه موردی سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری بورس) [دوره 17، شماره 96، 1398، صفحه 23-37]
  • بازارگرایی اثر هوش رقابتی بر بازارگرایی و کارآفرینی (مطالعه موردی:در باشگاه‌های خصوصی اصفهان) [دوره 17، شماره 97، 1398، صفحه 33-44]
  • بازارگرایی/استراتژی‌های بازاریابی/ بازاریابی پنهان/تکنیک‌های بازاریابی مدل مفهومی پیاده‌سازی و اجرای استراتژی بازاریابی پنهان [دوره 17، شماره95-94، 1398، صفحه 67-84]
  • بازارگرایی کنش‌گرایانه ‌بررسی تاثیر بازارگرایی کنش‌گرایانه در ایجاد تغییرات بازار و پیامدهای آن در صنعت کاشی و سرامیک [دوره 17، شماره 98، 1398، صفحه 98-113]
  • باشگاه خصوصی اثر هوش رقابتی بر بازارگرایی و کارآفرینی (مطالعه موردی:در باشگاه‌های خصوصی اصفهان) [دوره 17، شماره 97، 1398، صفحه 33-44]
  • بخش صنعت و معدن بازار سرمایه ایران رویکرد مدیریتی در تحلیل درماندگی مالی بخش صنعت و معدن بازار سرمایه ایران با بکار گیری روش های یادگیری ماشین(NSGA-II,ABC) [دوره 17، شماره 96، 1398، صفحه 38-55]
  • برند سازی سبز شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر تمایل افراد به خرید کالاهای سبز [دوره 17، شماره 97، 1398، صفحه 20-32]

پ

  • پتروشیمی مارون ماهشهر یکپارچه‌سازی سیستم‌های مدیریت مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها (CSR) بر عملکرد اقتصادی (مطالعه موردی: پتروشیمی مارون ماهشهر) [دوره 17، شماره 97، 1398، صفحه 60-78]
  • پست بانک ایران ارائه مدل برای مدیریت دانش مشتری در پست بانک ایران [دوره 17، شماره 96، 1398، صفحه 78-92]

ت

  • تبلیغات‌دهان به دهان از زنجیره تأمین پایدار تا پایداری شرکت و رضایت ، وفاداری و تبلیغات دهان به دهان مشتریان [دوره 17، شماره 98، 1398، صفحه 7-29]
  • تجربه مشتری/بازاریابی تجربه/اقتصاد تجربی / تجربه‌گرایی تحلیل تجربه مشتری و جایگاه آن در ادبیات بازاریابی [دوره 17، شماره95-94، 1398، صفحه 85-103]
  • تجزیه تحلیل سلسله مراتبی کاربرد مدل (ISM)جهت رتبه بندی محصولات شوینده صنعتی با استفاده از روش TOPSIS-AHP فازی [دوره 17، شماره 98، 1398، صفحه 85-97]
  • تداوم کسب وکار مدل‌سازی ساختاری تفسیری عوامل مؤثر مدیریت تداوم کسب‌وکار در شرکت‌های کوچک و متوسط [دوره 17، شماره 97، 1398، صفحه 114-130]
  • تعاون راهکارهایی برای توانمندسازی کسب و کارهای تعاونی‌( مورد مطالعه: تعاونی های طیور استان همدان ) [دوره 17، شماره 97، 1398، صفحه 97-113]
  • تعاونی‌های طیور راهکارهایی برای توانمندسازی کسب و کارهای تعاونی‌( مورد مطالعه: تعاونی های طیور استان همدان ) [دوره 17، شماره 97، 1398، صفحه 97-113]
  • تعهد سازمانی بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر تعهد سازمانی با تأکید بر هویت سازمانی و رضایت شغلی کارکنان (مطالعه موردی : سازمان بنادر و دریانوردی استان خوزستان بندر امام خمینی (ره)) [دوره 17، شماره 96، 1398، صفحه 116-128]
  • تغییرات بازار ‌بررسی تاثیر بازارگرایی کنش‌گرایانه در ایجاد تغییرات بازار و پیامدهای آن در صنعت کاشی و سرامیک [دوره 17، شماره 98، 1398، صفحه 98-113]
  • توانمندسازی راهکارهایی برای توانمندسازی کسب و کارهای تعاونی‌( مورد مطالعه: تعاونی های طیور استان همدان ) [دوره 17، شماره 97، 1398، صفحه 97-113]
  • توانمندسازی کارکنان سبز تأملی بر مدیریت زنجیره تأمین سبز: واکاوی نقش توانمندسازی کارکنان سبز بر خرید سبز در شرکت های تولیدکننده مواد غذایی سبز [دوره 17، شماره 98، 1398، صفحه 30-43]
  • توانمند سازی مدیران عوامل مؤثر بر توانمندسازی مدیران و اثربخشی مدیریت مالی با تاکید بر بسترهای ارگانیکی در سازمان (مورد مطالعه: شرکت های دانش بینان شهر کرمانشاه) [دوره 17، شماره 96، 1398، صفحه 8-22]
  • توسعه تعاونی راهکارهایی برای توانمندسازی کسب و کارهای تعاونی‌( مورد مطالعه: تعاونی های طیور استان همدان ) [دوره 17، شماره 97، 1398، صفحه 97-113]

ج

خ

  • خرید سبز تأملی بر مدیریت زنجیره تأمین سبز: واکاوی نقش توانمندسازی کارکنان سبز بر خرید سبز در شرکت های تولیدکننده مواد غذایی سبز [دوره 17، شماره 98، 1398، صفحه 30-43]
  • خصومت/تصویر کشور/تصویر کالا/ملی‌گرایی/تمایل به خرید بررسی تاثیر خصومت با کشور مبدأ بر تمایلات مصرف‌کنندگان (مطالعه: شهروندان منطقه 5 شهر تهران) [دوره 17، شماره95-94، 1398، صفحه 53-66]

د

  • دانش محیط‌زیستی شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر تمایل افراد به خرید کالاهای سبز [دوره 17، شماره 97، 1398، صفحه 20-32]
  • درماندگی مالی رویکرد مدیریتی در تحلیل درماندگی مالی بخش صنعت و معدن بازار سرمایه ایران با بکار گیری روش های یادگیری ماشین(NSGA-II,ABC) [دوره 17، شماره 96، 1398، صفحه 38-55]

ر

  • راهکارهای عملیاتی شناسایی موانع توسعه فروشگاه‌های تخفیفی در ایران [دوره 17، شماره 96، 1398، صفحه 105-115]
  • رضایت شغلی بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر تعهد سازمانی با تأکید بر هویت سازمانی و رضایت شغلی کارکنان (مطالعه موردی : سازمان بنادر و دریانوردی استان خوزستان بندر امام خمینی (ره)) [دوره 17، شماره 96، 1398، صفحه 116-128]
  • رضایت مشتریان از زنجیره تأمین پایدار تا پایداری شرکت و رضایت ، وفاداری و تبلیغات دهان به دهان مشتریان [دوره 17، شماره 98، 1398، صفحه 7-29]
  • رضایت مشتری / روایت‌گری/مبلمان رستوران/وفاداری مشتری بررسی ویژگی‌های مبلمان مؤثر در ایجاد وفاداری مراجعین به رستوران [دوره 17، شماره 97، 1398، صفحه 8-19]
  • رقابت صنعتی معرفی محیط کلان و ساختار بازار صنعت لوازم خانگی: چالش ها و فرصت ها [دوره 17، شماره 98، 1398، صفحه 66-84]

ز

  • زیرساخت های IT ارائه مدل برای مدیریت دانش مشتری در پست بانک ایران [دوره 17، شماره 96، 1398، صفحه 78-92]

س

  • ساختار بازار معرفی محیط کلان و ساختار بازار صنعت لوازم خانگی: چالش ها و فرصت ها [دوره 17، شماره 98، 1398، صفحه 66-84]
  • سلامت سازمانی عوامل مؤثر بر توانمندسازی مدیران و اثربخشی مدیریت مالی با تاکید بر بسترهای ارگانیکی در سازمان (مورد مطالعه: شرکت های دانش بینان شهر کرمانشاه) [دوره 17، شماره 96، 1398، صفحه 8-22]

ش

  • شاخص های مدیریتی رویکرد مدیریتی در تحلیل درماندگی مالی بخش صنعت و معدن بازار سرمایه ایران با بکار گیری روش های یادگیری ماشین(NSGA-II,ABC) [دوره 17، شماره 96، 1398، صفحه 38-55]
  • شرایط احراز پست مدیران عوامل مؤثر بر توانمندسازی مدیران و اثربخشی مدیریت مالی با تاکید بر بسترهای ارگانیکی در سازمان (مورد مطالعه: شرکت های دانش بینان شهر کرمانشاه) [دوره 17، شماره 96، 1398، صفحه 8-22]
  • شرکت شوفاژ کار بررسی رابطه بین مدیریت منابع انسانی قابلیت محور و جهت گیری کارافرینانه بر عملکرد سازمان با توجه به نقش تعدیل کنندگی نواوری دوجانبه گرا [دوره 17، شماره 96، 1398، صفحه 93-104]
  • شرکت های کوچک و متوسط مدل‌سازی ساختاری تفسیری عوامل مؤثر مدیریت تداوم کسب‌وکار در شرکت‌های کوچک و متوسط [دوره 17، شماره 97، 1398، صفحه 114-130]
  • شرکت هواپیمایی آسمان. تعمیرات و نگهداری هواپیما تاثیر طراحی نرم‌افزاری مجدد فرآیند کسب و کار بر مدیریت زنجیره تامین ( مورد مطالعه:شرکت هواپیمایی آسمان) [دوره 17، شماره 98، 1398، صفحه 44-65]
  • شوینده های صنعتی کاربرد مدل (ISM)جهت رتبه بندی محصولات شوینده صنعتی با استفاده از روش TOPSIS-AHP فازی [دوره 17، شماره 98، 1398، صفحه 85-97]

ط

  • طراحی مجدد فرآیند کسب و کار تاثیر طراحی نرم‌افزاری مجدد فرآیند کسب و کار بر مدیریت زنجیره تامین ( مورد مطالعه:شرکت هواپیمایی آسمان) [دوره 17، شماره 98، 1398، صفحه 44-65]

ع

  • عملکرد‌پایداری از زنجیره تأمین پایدار تا پایداری شرکت و رضایت ، وفاداری و تبلیغات دهان به دهان مشتریان [دوره 17، شماره 98، 1398، صفحه 7-29]
  • عملکرد سازمان بررسی رابطه بین مدیریت منابع انسانی قابلیت محور و جهت گیری کارافرینانه بر عملکرد سازمان با توجه به نقش تعدیل کنندگی نواوری دوجانبه گرا [دوره 17، شماره 96، 1398، صفحه 93-104]
  • عملکرد سازمان ‌بررسی تاثیر بازارگرایی کنش‌گرایانه در ایجاد تغییرات بازار و پیامدهای آن در صنعت کاشی و سرامیک [دوره 17، شماره 98، 1398، صفحه 98-113]
  • عوامل انتظاری /عوامل ادراکی/عوامل مراقبتی/مدیریت تجربه مشتری/صنعت بانکداری بررسی تاثیر عوامل انتظاری،عوامل ادراکی وعوامل مراقبتی برمدیریت تجربه مشتری (مطالعه موردی صنعت بانکی) [دوره 17، شماره95-94، 1398، صفحه 40-52]

ف

  • فروش پایان جنگ بین فروش و بازاریابی [دوره 17، شماره 97، 1398، صفحه 45-59]
  • فروشگاه تخفیفی شناسایی موانع توسعه فروشگاه‌های تخفیفی در ایران [دوره 17، شماره 96، 1398، صفحه 105-115]

ق

  • قابلیت‌های بازاریابی ‌بررسی تاثیر بازارگرایی کنش‌گرایانه در ایجاد تغییرات بازار و پیامدهای آن در صنعت کاشی و سرامیک [دوره 17، شماره 98، 1398، صفحه 98-113]
  • قصد استفاده از رسانه های اجتماعی بررسی نقش رسانه های اجتماعی در زمینه صادرات؛ مطالعه موردی صنایع صادارتی استان زنجان [دوره 17، شماره 97، 1398، صفحه 79-96]
  • قیف خرید پایان جنگ بین فروش و بازاریابی [دوره 17، شماره 97، 1398، صفحه 45-59]

ک

  • کارآفرینی اثر هوش رقابتی بر بازارگرایی و کارآفرینی (مطالعه موردی:در باشگاه‌های خصوصی اصفهان) [دوره 17، شماره 97، 1398، صفحه 33-44]

م

  • محیط فازی کاربرد مدل (ISM)جهت رتبه بندی محصولات شوینده صنعتی با استفاده از روش TOPSIS-AHP فازی [دوره 17، شماره 98، 1398، صفحه 85-97]
  • مدیریت استاندارد یکپارچه‌سازی سیستم‌های مدیریت مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها (CSR) بر عملکرد اقتصادی (مطالعه موردی: پتروشیمی مارون ماهشهر) [دوره 17، شماره 97، 1398، صفحه 60-78]
  • مدیریت دانش ارائه مدل برای مدیریت دانش مشتری در پست بانک ایران [دوره 17، شماره 96، 1398، صفحه 78-92]
  • مدیریت دانش مشتری ارائه مدل برای مدیریت دانش مشتری در پست بانک ایران [دوره 17، شماره 96، 1398، صفحه 78-92]
  • مدیریت زنجیره تأمین پایدار از زنجیره تأمین پایدار تا پایداری شرکت و رضایت ، وفاداری و تبلیغات دهان به دهان مشتریان [دوره 17، شماره 98، 1398، صفحه 7-29]
  • مدیریت زنجیره تأمین سبز تأملی بر مدیریت زنجیره تأمین سبز: واکاوی نقش توانمندسازی کارکنان سبز بر خرید سبز در شرکت های تولیدکننده مواد غذایی سبز [دوره 17، شماره 98، 1398، صفحه 30-43]
  • مدیریت منابع انسانی قابلیت محور بررسی رابطه بین مدیریت منابع انسانی قابلیت محور و جهت گیری کارافرینانه بر عملکرد سازمان با توجه به نقش تعدیل کنندگی نواوری دوجانبه گرا [دوره 17، شماره 96، 1398، صفحه 93-104]
  • مدل ساختار تفسیری کاربرد مدل (ISM)جهت رتبه بندی محصولات شوینده صنعتی با استفاده از روش TOPSIS-AHP فازی [دوره 17، شماره 98، 1398، صفحه 85-97]
  • مدلسازی ساختاری- تفسیری مدل‌سازی ساختاری تفسیری عوامل مؤثر مدیریت تداوم کسب‌وکار در شرکت‌های کوچک و متوسط [دوره 17، شماره 97، 1398، صفحه 114-130]
  • مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها یکپارچه‌سازی سیستم‌های مدیریت مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها (CSR) بر عملکرد اقتصادی (مطالعه موردی: پتروشیمی مارون ماهشهر) [دوره 17، شماره 97، 1398، صفحه 60-78]
  • مشتریان دانش محور ارائه مدل برای مدیریت دانش مشتری در پست بانک ایران [دوره 17، شماره 96، 1398، صفحه 78-92]
  • مواد غذایی سبز تأملی بر مدیریت زنجیره تأمین سبز: واکاوی نقش توانمندسازی کارکنان سبز بر خرید سبز در شرکت های تولیدکننده مواد غذایی سبز [دوره 17، شماره 98، 1398، صفحه 30-43]
  • موانع توسعه شناسایی موانع توسعه فروشگاه‌های تخفیفی در ایران [دوره 17، شماره 96، 1398، صفحه 105-115]

ن

  • نگرش استفاده از رسانه های بررسی نقش رسانه های اجتماعی در زمینه صادرات؛ مطالعه موردی صنایع صادارتی استان زنجان [دوره 17، شماره 97، 1398، صفحه 79-96]
  • نوآوری دوجانبه گرا بررسی رابطه بین مدیریت منابع انسانی قابلیت محور و جهت گیری کارافرینانه بر عملکرد سازمان با توجه به نقش تعدیل کنندگی نواوری دوجانبه گرا [دوره 17، شماره 96، 1398، صفحه 93-104]

و

  • وابستگی به صادرات بررسی نقش رسانه های اجتماعی در زمینه صادرات؛ مطالعه موردی صنایع صادارتی استان زنجان [دوره 17، شماره 97، 1398، صفحه 79-96]
  • واژه‌های کلیدی: تاپسیس کاربرد مدل (ISM)جهت رتبه بندی محصولات شوینده صنعتی با استفاده از روش TOPSIS-AHP فازی [دوره 17، شماره 98، 1398، صفحه 85-97]
  • ورزش اثر هوش رقابتی بر بازارگرایی و کارآفرینی (مطالعه موردی:در باشگاه‌های خصوصی اصفهان) [دوره 17، شماره 97، 1398، صفحه 33-44]
  • وفاداری مشتریان از زنجیره تأمین پایدار تا پایداری شرکت و رضایت ، وفاداری و تبلیغات دهان به دهان مشتریان [دوره 17، شماره 98، 1398، صفحه 7-29]

ه

  • هویت سازمانی بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر تعهد سازمانی با تأکید بر هویت سازمانی و رضایت شغلی کارکنان (مطالعه موردی : سازمان بنادر و دریانوردی استان خوزستان بندر امام خمینی (ره)) [دوره 17، شماره 96، 1398، صفحه 116-128]
  • هوش رقابتی اثر هوش رقابتی بر بازارگرایی و کارآفرینی (مطالعه موردی:در باشگاه‌های خصوصی اصفهان) [دوره 17، شماره 97، 1398، صفحه 33-44]

ی

  • یکپارچگی زنجیره تأمین تاثیر طراحی نرم‌افزاری مجدد فرآیند کسب و کار بر مدیریت زنجیره تامین ( مورد مطالعه:شرکت هواپیمایی آسمان) [دوره 17، شماره 98، 1398، صفحه 44-65]
  • یکپارچه سازی سیستم‌های مدیریت یکپارچه‌سازی سیستم‌های مدیریت مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها (CSR) بر عملکرد اقتصادی (مطالعه موردی: پتروشیمی مارون ماهشهر) [دوره 17، شماره 97، 1398، صفحه 60-78]