ر
-
روابط بین شرکتها
شناسایی الگوی همکاری-رقابت در صنعت خودروسازی ایران بر اساس رویکرد سیستمی: مطالعه داده بنیاد [دوره 16، شماره 88-89، 1397، صفحه 1-22]
-
رویکرد سیستمی
شناسایی الگوی همکاری-رقابت در صنعت خودروسازی ایران بر اساس رویکرد سیستمی: مطالعه داده بنیاد [دوره 16، شماره 88-89، 1397، صفحه 1-22]
ش
-
شرکت فولاد مبارکه
ارزیابی و انتخاب تامینکنندگان با در نظر گرفتن تخفیفات ناشی از حجم سفارش (مطالعه موردی: شرکت فولاد مبارکه اصفهان) [دوره 16، شماره 92-93، 1397، صفحه 55-78]
ص
-
صادرات فرش
تأثیر بازاریابی بینالملل بر عملکرد صادرات فرش ایران [دوره 16، شماره 90-91، 1397، صفحه 40-56]
-
صادرات گاز طبیعی/ تغییرات قیمت گاز/ خط لوله/ ترکیه
تحلیلی بر صادرات گاز ایران به ترکیه [دوره 16، شماره 90-91، 1397، صفحه 78-92]
-
صنعت خودرو
شناسایی الگوی همکاری-رقابت در صنعت خودروسازی ایران بر اساس رویکرد سیستمی: مطالعه داده بنیاد [دوره 16، شماره 88-89، 1397، صفحه 1-22]
ع
-
عملکرد اتحاد
الگوی مفهومی عملکرد اتحادهای استراتژیک با رویکرد مدلسازی معادلات ساختاری (مورد مطالعه: صنعت نفت) [دوره 16، شماره 90-91، 1397، صفحه 93-107]
-
عملکرد صادرات
تأثیر بازاریابی بینالملل بر عملکرد صادرات فرش ایران [دوره 16، شماره 90-91، 1397، صفحه 40-56]
ف
-
فرآیند تحلیل سلسله مراتبی فازی
ارزیابی و انتخاب تامینکنندگان با در نظر گرفتن تخفیفات ناشی از حجم سفارش (مطالعه موردی: شرکت فولاد مبارکه اصفهان) [دوره 16، شماره 92-93، 1397، صفحه 55-78]
ق
-
قابلیت اتحاد
الگوی مفهومی عملکرد اتحادهای استراتژیک با رویکرد مدلسازی معادلات ساختاری (مورد مطالعه: صنعت نفت) [دوره 16، شماره 90-91، 1397، صفحه 93-107]
ن
-
نظریهپردازی داده بنیاد
شناسایی الگوی همکاری-رقابت در صنعت خودروسازی ایران بر اساس رویکرد سیستمی: مطالعه داده بنیاد [دوره 16، شماره 88-89، 1397، صفحه 1-22]
ه
-
همکاری-رقابت
شناسایی الگوی همکاری-رقابت در صنعت خودروسازی ایران بر اساس رویکرد سیستمی: مطالعه داده بنیاد [دوره 16، شماره 88-89، 1397، صفحه 1-22]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد