نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آسیای میانه تجزیه و تحلیل استراتژی‌های توسعه صادرات به کشورهای آسیای میانه با مدل SWOT در راستای برنامه ششم توسعه [دوره 14، شماره 77، 1395, 1396، صفحه 16-28]
  • آمیخته بازاریابی ارائه الگوی مفهومی از آمیخته کالایی فرش دستباف ایران برای سنجش تغییرات تقاضا در بازارها [دوره 14، شماره 79، 1395, 1396، صفحه 15-36]
  • آمیخته کالایی فرش دستباف ایرانی ارائه الگوی مفهومی از آمیخته کالایی فرش دستباف ایران برای سنجش تغییرات تقاضا در بازارها [دوره 14، شماره 79، 1395, 1396، صفحه 15-36]

ا

  • اثربخشی شناسایی و رتبه‌بندی عوامل موثر بر اثر بخشی سیستم‌های مدیریت کیفیت و عملکرد مالی شرکت‌های کوچک و متوسط با استفاده از تکنیکAHP (بررسی موردی: صنایع غذایی استان تهران) [دوره 14، شماره 81، 1395, 1396، صفحه 101-116]
  • ادراک از قیمت بررسی تأثیر قیمت‌گذاری با اعداد انتهایی غیر روند بر روی پردازش اطّلاعات قیمتی مصرف‌کنندگان [دوره 14، شماره 78، 1395, 1396، صفحه 1-16]
  • ایران وضعیت تجارت کالایی ایران و ترکیه از منظر زنجیره ارزش جهانی [دوره 14، شماره 81، 1395, 1396، صفحه 31-42]
  • ارزیابی اثرات چرخه حیات بسته بندی بررسی و تجزیه وتحلیل بسته بندی محصولات،حفظ محیط زیست و هزینه های مرتبط [دوره 14، شماره 79، 1395, 1396، صفحه 88-104]
  • ارزش ادارک شده مصرف کننده از نگرانی زیست محیطی اولویت‌بندی شاخص‌های تاثیرگذار بر توسعه محصولات سبز با تکنیک تحلیل شبکه‌ای ANP( مطالعه موردی:صنابع بهداشتی و شوینده) [دوره 14، شماره 81، 1395, 1396، صفحه 17-30]
  • ارزش اقتصادی اثرات اقتصادی زنجیره ارزش بر تعاونی‌های بازرگانی (مورد مطالعه تعاونی‌های شهرستان بیرجند) [دوره 14، شماره 80، 1395, 1396، صفحه 69-83]
  • ارزش ویژه برند تاثیر تصویر شرکت بر رضایت مشتری از طریق ارزش ویژه برند [دوره 14، شماره 78، 1395, 1396، صفحه 58-69]
  • ارزش ویژه برند بررسی تأثیر رضایت مشتریان بر ارزش ویژه نام تجاری با میانجیگری متغیر اعتماد مشتریان به برند در صنایع غذایی آستان قدس رضوی [دوره 14، شماره 78، 1395, 1396، صفحه 87-97]
  • ارزش ویژه برند بر مبنای کارمند ارائه مدل پیشایندهای مورد نیاز ارزش ویژه برند بر مبنای کارمندان و تعهد کارکنان به برند در صنعت هتلداری [دوره 14، شماره 80، 1395, 1396، صفحه 84-95]
  • ارس بررسی عملکرد منطقه آزاد تجاری- صنعتی ارس از منظر صادرات [دوره 14، شماره 81، 1395, 1396، صفحه 85-100]
  • استان گلستان بررسی عوامل مؤثر بر دریافت وام بانکی (مطالعه موردی: تعاونی‌های استان گلستان) [دوره 14، شماره 80، 1395, 1396، صفحه 40-55]
  • استراتژی محصول ارائه الگوی مفهومی از آمیخته کالایی فرش دستباف ایران برای سنجش تغییرات تقاضا در بازارها [دوره 14، شماره 79، 1395, 1396، صفحه 15-36]
  • استراتژی های رقابتی و عملکرد کسب و کار بررسی تاثیر یادگیری سازمانی بر انعطاف پذیری سازمانی،استراتژی تمایز،استراتژی رهبری هزینه و عملکرد کسب و کار [دوره 14، شماره 76، 1395, 1396، صفحه 86-100]
  • اسکوپوس بررسی روند پژوهش در حوزه مدیریت زنجیره تامین پایدار [دوره 14، شماره 78، 1395, 1396، صفحه 17-30]
  • اطلاعات محیطی بررسی و تجزیه وتحلیل بسته بندی محصولات،حفظ محیط زیست و هزینه های مرتبط [دوره 14، شماره 79، 1395, 1396، صفحه 88-104]
  • اعتماد برخط ایجاد اعتماد برخط: مطالعه عوامل موثر با رویکرد آزمایشی [دوره 14، شماره 76، 1395, 1396، صفحه 59-73]
  • اعتماد به برند بررسی تاثیرهویت برند بر وفاداری برند در شرکتهای تولید گوشی های تلفن همراه(اپل، سامسونگ و هوآوی) در بین جوانان 15 تا 35 سال شهر گرگان [دوره 14، شماره 78، 1395, 1396، صفحه 70-87]
  • اعتماد به برند بررسی تأثیر رضایت مشتریان بر ارزش ویژه نام تجاری با میانجیگری متغیر اعتماد مشتریان به برند در صنایع غذایی آستان قدس رضوی [دوره 14، شماره 78، 1395, 1396، صفحه 87-97]
  • اقتصاد مقامتی مؤلفه‌های کلیدی سیاست صنعتی با رویکرد جدید در راستای بهبود رقابت‌پذیری منطقه‌ای [دوره 14، شماره 79، 1395, 1396، صفحه 1-14]
  • انعطاف پذیری سازمانی بررسی تاثیر یادگیری سازمانی بر انعطاف پذیری سازمانی،استراتژی تمایز،استراتژی رهبری هزینه و عملکرد کسب و کار [دوره 14، شماره 76، 1395, 1396، صفحه 86-100]
  • انواع نوآوری در مدل کسب‌وکار نوآوری در مدل کسب‌وکار (عامل جدید مزیت رقابتی) [دوره 14، شماره 80، 1395, 1396، صفحه 1-13]
  • اوپک اوپک و سازمان جهانی تجارت، تقابل یا تعامل؟ درس‌هایی برای مجمع کشورهای صادرکننده گاز [دوره 14، شماره 76، 1395, 1396، صفحه 15-30]

ب

  • بازار مقایسه توان ژئواکونومیک ایران و ترکیه در جنوب غرب آسیا [دوره 14، شماره 78، 1395, 1396، صفحه 31-43]
  • بازاریابی ارائه الگویی به منظور تبیین نقش موفقیت مجتمع‌های تجاری در کشور [دوره 14، شماره 76، 1395, 1396، صفحه 1-100]
  • بازاریابی سبز اولویت‌بندی شاخص‌های تاثیرگذار بر توسعه محصولات سبز با تکنیک تحلیل شبکه‌ای ANP( مطالعه موردی:صنابع بهداشتی و شوینده) [دوره 14، شماره 81، 1395, 1396، صفحه 17-30]
  • بازار سرمایه تحلیل تأثیر محدودیت‌های مالی بر کارایی سبد سرمایه‌گذاری شرکت‌های سرمایه‌گذاری پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 14، شماره 77، 1395, 1396، صفحه 68-78]
  • بازارهای جهانی شناسایی عوامل موثر بر حضور موفق شرکت‌های صادرکننده ایرانی در بازارهای خارجی [دوره 14، شماره 77، 1395, 1396، صفحه 1-15]
  • بازده سهام بررسی ارتباط بین مجمع عمومی سالیانه بر بازده سهام،حجم معاملات و نوسانات بازده سهام شرکتهای صنعت سیمانی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 14، شماره 79، 1395, 1396، صفحه 81-87]
  • بازرگانی اثرات اقتصادی زنجیره ارزش بر تعاونی‌های بازرگانی (مورد مطالعه تعاونی‌های شهرستان بیرجند) [دوره 14، شماره 80، 1395, 1396، صفحه 69-83]
  • بانک ملت تبیین مدل کیفیت خدمات الکترونیکی بانک ملت بر اساس هوش رقابتی [دوره 14، شماره 81، 1395, 1396، صفحه 63-84]
  • برنامه‌ریزی راهبردی تجزیه و تحلیل استراتژی‌های توسعه صادرات به کشورهای آسیای میانه با مدل SWOT در راستای برنامه ششم توسعه [دوره 14، شماره 77، 1395, 1396، صفحه 16-28]
  • برند بررسی تأثیر رضایت مشتریان بر ارزش ویژه نام تجاری با میانجیگری متغیر اعتماد مشتریان به برند در صنایع غذایی آستان قدس رضوی [دوره 14، شماره 78، 1395, 1396، صفحه 87-97]
  • برندمحوری توسعه مدل برندمحوری در سازمان‌های خدماتی با تاکید بر شرکتهای هواپیمایی [دوره 14، شماره 76، 1395, 1396، صفحه 74-85]
  • برندهای تلفن همراه بررسی تاثیرهویت برند بر وفاداری برند در شرکتهای تولید گوشی های تلفن همراه(اپل، سامسونگ و هوآوی) در بین جوانان 15 تا 35 سال شهر گرگان [دوره 14، شماره 78، 1395, 1396، صفحه 70-87]
  • بنگاه کوچک و متوسط بررسی عوامل مؤثر بر دریافت وام بانکی (مطالعه موردی: تعاونی‌های استان گلستان) [دوره 14، شماره 80، 1395, 1396، صفحه 40-55]
  • بهره‌وری مؤلفه‌های کلیدی سیاست صنعتی با رویکرد جدید در راستای بهبود رقابت‌پذیری منطقه‌ای [دوره 14، شماره 79، 1395, 1396، صفحه 1-14]
  • بورس اوراق بهادار تهران تحلیل تأثیر محدودیت‌های مالی بر کارایی سبد سرمایه‌گذاری شرکت‌های سرمایه‌گذاری پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 14، شماره 77، 1395, 1396، صفحه 68-78]

پ

  • پانل دیتا بررسی ارتباط بین مجمع عمومی سالیانه بر بازده سهام،حجم معاملات و نوسانات بازده سهام شرکتهای صنعت سیمانی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 14، شماره 79، 1395, 1396، صفحه 81-87]
  • پردازش اطّلاعات قیمتی بررسی تأثیر قیمت‌گذاری با اعداد انتهایی غیر روند بر روی پردازش اطّلاعات قیمتی مصرف‌کنندگان [دوره 14، شماره 78، 1395, 1396، صفحه 1-16]
  • پلی پروپیلن شناسایی عوامل موثر بر حضور موفق شرکت‌های صادرکننده ایرانی در بازارهای خارجی [دوره 14، شماره 77، 1395, 1396، صفحه 1-15]

ت

  • تبلیغات شفاهی ارائه الگویی به منظور تبیین نقش موفقیت مجتمع‌های تجاری در کشور [دوره 14، شماره 76، 1395, 1396، صفحه 1-100]
  • تجارت کالایی وضعیت تجارت کالایی ایران و ترکیه از منظر زنجیره ارزش جهانی [دوره 14، شماره 81، 1395, 1396، صفحه 31-42]
  • تحقیق آزمایشی ایجاد اعتماد برخط: مطالعه عوامل موثر با رویکرد آزمایشی [دوره 14، شماره 76، 1395, 1396، صفحه 59-73]
  • تداعی برند تاثیر تصویر شرکت بر رضایت مشتری از طریق ارزش ویژه برند [دوره 14، شماره 78، 1395, 1396، صفحه 58-69]
  • ترکیه وضعیت تجارت کالایی ایران و ترکیه از منظر زنجیره ارزش جهانی [دوره 14، شماره 81، 1395, 1396، صفحه 31-42]
  • تشخیص فرصت شناسایی عوامل مؤثر بر تشخیص فرصت‌های کارآفرینانه‌ی صادرات فرش دستباف ایران (مطالعه موردی: فرش دستباف اصفهان) [دوره 14، شماره 77، 1395, 1396، صفحه 29-39]
  • تصمیم خرید سبز مصرف کننده ها اولویت‌بندی شاخص‌های تاثیرگذار بر توسعه محصولات سبز با تکنیک تحلیل شبکه‌ای ANP( مطالعه موردی:صنابع بهداشتی و شوینده) [دوره 14، شماره 81، 1395, 1396، صفحه 17-30]
  • تصویر شرکت تاثیر تصویر شرکت بر رضایت مشتری از طریق ارزش ویژه برند [دوره 14، شماره 78، 1395, 1396، صفحه 58-69]
  • تعاون اثرات اقتصادی زنجیره ارزش بر تعاونی‌های بازرگانی (مورد مطالعه تعاونی‌های شهرستان بیرجند) [دوره 14، شماره 80، 1395, 1396، صفحه 69-83]
  • تعاونی بررسی عوامل مؤثر بر دریافت وام بانکی (مطالعه موردی: تعاونی‌های استان گلستان) [دوره 14، شماره 80، 1395, 1396، صفحه 40-55]
  • تعهد به برند ارائه مدل پیشایندهای مورد نیاز ارزش ویژه برند بر مبنای کارمندان و تعهد کارکنان به برند در صنعت هتلداری [دوره 14، شماره 80، 1395, 1396، صفحه 84-95]
  • تعهد به صادرات شناسایی عوامل موثر بر حضور موفق شرکت‌های صادرکننده ایرانی در بازارهای خارجی [دوره 14، شماره 77، 1395, 1396، صفحه 1-15]
  • توسعه برند توسعه مدل برندمحوری در سازمان‌های خدماتی با تاکید بر شرکتهای هواپیمایی [دوره 14، شماره 76، 1395, 1396، صفحه 74-85]

ح

  • حجم معاملات سهام بررسی ارتباط بین مجمع عمومی سالیانه بر بازده سهام،حجم معاملات و نوسانات بازده سهام شرکتهای صنعت سیمانی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 14، شماره 79، 1395, 1396، صفحه 81-87]
  • حضور برون‌خط ایجاد اعتماد برخط: مطالعه عوامل موثر با رویکرد آزمایشی [دوره 14، شماره 76، 1395, 1396، صفحه 59-73]

خ

  • خلاقیت بررسی رابطه ی رهبری تحول‌آفرین با خلاقیت و نوآوری و کارآفرینی سازمانی [دوره 14، شماره 77، 1395, 1396، صفحه 79-93]

د

  • درک کارمند از اهمیت برند ارائه مدل پیشایندهای مورد نیاز ارزش ویژه برند بر مبنای کارمندان و تعهد کارکنان به برند در صنعت هتلداری [دوره 14، شماره 80، 1395, 1396، صفحه 84-95]

ر

  • راهبردهای بین المللی شناسایی عوامل موثر بر حضور موفق شرکت‌های صادرکننده ایرانی در بازارهای خارجی [دوره 14، شماره 77، 1395, 1396، صفحه 1-15]
  • راهبردهای توسعه صادرات تجزیه و تحلیل استراتژی‌های توسعه صادرات به کشورهای آسیای میانه با مدل SWOT در راستای برنامه ششم توسعه [دوره 14، شماره 77، 1395, 1396، صفحه 16-28]
  • ریسک بانکداری و فینتک: چالش یا فرصت؟ [دوره 14، شماره 80، 1395, 1396، صفحه 31-39]
  • رضایت مشتری تاثیر تصویر شرکت بر رضایت مشتری از طریق ارزش ویژه برند [دوره 14، شماره 78، 1395, 1396، صفحه 58-69]
  • رضایت مشتریان بررسی تأثیر رضایت مشتریان بر ارزش ویژه نام تجاری با میانجیگری متغیر اعتماد مشتریان به برند در صنایع غذایی آستان قدس رضوی [دوره 14، شماره 78، 1395, 1396، صفحه 87-97]
  • رفتار شهروندی بررسی نقش خلق مشترک ارزش در توسعه محصولات جدید در شرکت های لبنی استان فارس [دوره 14، شماره 79، 1395, 1396، صفحه 66-80]
  • رفتار مشارکتی بررسی نقش خلق مشترک ارزش در توسعه محصولات جدید در شرکت های لبنی استان فارس [دوره 14، شماره 79، 1395, 1396، صفحه 66-80]
  • رفتار مصرف‌کننده ارائه الگویی به منظور تبیین نقش موفقیت مجتمع‌های تجاری در کشور [دوره 14، شماره 76، 1395, 1396، صفحه 1-100]
  • رفتار مصرف‌کننده بررسی تأثیر قیمت‌گذاری با اعداد انتهایی غیر روند بر روی پردازش اطّلاعات قیمتی مصرف‌کنندگان [دوره 14، شماره 78، 1395, 1396، صفحه 1-16]
  • رقابت‌پذیری مؤلفه‌های کلیدی سیاست صنعتی با رویکرد جدید در راستای بهبود رقابت‌پذیری منطقه‌ای [دوره 14، شماره 79، 1395, 1396، صفحه 1-14]
  • رهبری تحول‌آفرین بررسی رابطه ی رهبری تحول‌آفرین با خلاقیت و نوآوری و کارآفرینی سازمانی [دوره 14، شماره 77، 1395, 1396، صفحه 79-93]
  • روش تحلیل فراگیر داده ها تاثیر به‌کارگیری ماشین های خود پرداز و برخی متغیرهای موثر منتخب بر کارایی فنی بانک ها در صنعت بانکداری ایران [دوره 14، شماره 78، 1395, 1396، صفحه 44-57]

ز

  • زنجیره ارزش اثرات اقتصادی زنجیره ارزش بر تعاونی‌های بازرگانی (مورد مطالعه تعاونی‌های شهرستان بیرجند) [دوره 14، شماره 80، 1395, 1396، صفحه 69-83]
  • زنجیره ارزش جهانی وضعیت تجارت کالایی ایران و ترکیه از منظر زنجیره ارزش جهانی [دوره 14، شماره 81، 1395, 1396، صفحه 31-42]
  • زنجیره تامین پایدار بررسی روند پژوهش در حوزه مدیریت زنجیره تامین پایدار [دوره 14، شماره 78، 1395, 1396، صفحه 17-30]

س

  • سازمان برندمحور توسعه مدل برندمحوری در سازمان‌های خدماتی با تاکید بر شرکتهای هواپیمایی [دوره 14، شماره 76، 1395, 1396، صفحه 74-85]
  • سازمان جهانی تجارت اوپک و سازمان جهانی تجارت، تقابل یا تعامل؟ درس‌هایی برای مجمع کشورهای صادرکننده گاز [دوره 14، شماره 76، 1395, 1396، صفحه 15-30]
  • سازمان خدماتی توسعه مدل برندمحوری در سازمان‌های خدماتی با تاکید بر شرکتهای هواپیمایی [دوره 14، شماره 76، 1395, 1396، صفحه 74-85]
  • سیاست خارجی مقایسه توان ژئواکونومیک ایران و ترکیه در جنوب غرب آسیا [دوره 14، شماره 78، 1395, 1396، صفحه 31-43]
  • سیستم‌های مدیریت کیفیت شناسایی و رتبه‌بندی عوامل موثر بر اثر بخشی سیستم‌های مدیریت کیفیت و عملکرد مالی شرکت‌های کوچک و متوسط با استفاده از تکنیکAHP (بررسی موردی: صنایع غذایی استان تهران) [دوره 14، شماره 81، 1395, 1396، صفحه 101-116]
  • سیمان بررسی ارتباط بین مجمع عمومی سالیانه بر بازده سهام،حجم معاملات و نوسانات بازده سهام شرکتهای صنعت سیمانی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 14، شماره 79، 1395, 1396، صفحه 81-87]

ش

  • شاخص‌ مالم کوئیست و تحلیل پوششی داده‌ها مؤلفه‌های کلیدی سیاست صنعتی با رویکرد جدید در راستای بهبود رقابت‌پذیری منطقه‌ای [دوره 14، شماره 79، 1395, 1396، صفحه 1-14]
  • شخصیت برند بررسی تاثیرهویت برند بر وفاداری برند در شرکتهای تولید گوشی های تلفن همراه(اپل، سامسونگ و هوآوی) در بین جوانان 15 تا 35 سال شهر گرگان [دوره 14، شماره 78، 1395, 1396، صفحه 70-87]
  • شرکتهای سرمایه‌گذاری تحلیل تأثیر محدودیت‌های مالی بر کارایی سبد سرمایه‌گذاری شرکت‌های سرمایه‌گذاری پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 14، شماره 77، 1395, 1396، صفحه 68-78]
  • شرکت‌های کوچک و متوسط شناسایی و رتبه‌بندی عوامل موثر بر اثر بخشی سیستم‌های مدیریت کیفیت و عملکرد مالی شرکت‌های کوچک و متوسط با استفاده از تکنیکAHP (بررسی موردی: صنایع غذایی استان تهران) [دوره 14، شماره 81، 1395, 1396، صفحه 101-116]
  • شفافیت اهداف ارائه مدل پیشایندهای مورد نیاز ارزش ویژه برند بر مبنای کارمندان و تعهد کارکنان به برند در صنعت هتلداری [دوره 14، شماره 80، 1395, 1396، صفحه 84-95]
  • شهرت ایجاد اعتماد برخط: مطالعه عوامل موثر با رویکرد آزمایشی [دوره 14، شماره 76، 1395, 1396، صفحه 59-73]

ص

  • صادرات مقایسه توان ژئواکونومیک ایران و ترکیه در جنوب غرب آسیا [دوره 14، شماره 78، 1395, 1396، صفحه 31-43]
  • صادرات بررسی عملکرد منطقه آزاد تجاری- صنعتی ارس از منظر صادرات [دوره 14، شماره 81، 1395, 1396، صفحه 85-100]
  • صادرات فرش شناسایی عوامل مؤثر بر تشخیص فرصت‌های کارآفرینانه‌ی صادرات فرش دستباف ایران (مطالعه موردی: فرش دستباف اصفهان) [دوره 14، شماره 77، 1395, 1396، صفحه 29-39]
  • صنعت بانکداری ایران تاثیر به‌کارگیری ماشین های خود پرداز و برخی متغیرهای موثر منتخب بر کارایی فنی بانک ها در صنعت بانکداری ایران [دوره 14، شماره 78، 1395, 1396، صفحه 44-57]
  • صنعت پتروشیمی شناسایی چالش‌ها و ارائه راهکارهای توسعه صنعت پتروشیمی از منظر عملکرد مالی شرکت‌های بورسی [دوره 14، شماره 80، 1395, 1396، صفحه 14-30]
  • صنعت تولید مواد و محصولات شیمیایی وضعیت تجارت کالایی ایران و ترکیه از منظر زنجیره ارزش جهانی [دوره 14، شماره 81، 1395, 1396، صفحه 31-42]
  • صنعت خرده فروشی بررسی وضعیت صنعت خرده فروشی (مورد مطالعه:تاکید بر فروشگاه‌های زنجیره‌ای در ایران) [دوره 14، شماره 77، 1395, 1396، صفحه 55-67]

ع

  • عارضه یابی سازمان به‌کارگیری رویکرد تلفیقی مهندسی ارزش و مدل رتبه کامل اندرسون-پیترسون (A&P) به منظور عارضه یابی و تحلیل سناریوی سازمان، مطالعه موردی: مجتمع دخانیات تهران [دوره 14، شماره 79، 1395, 1396، صفحه 50-65]
  • علم سنجی بررسی روند پژوهش در حوزه مدیریت زنجیره تامین پایدار [دوره 14، شماره 78، 1395, 1396، صفحه 17-30]
  • عملکرد مالی بررسی تاثیر مدیریت کیفیت جامع بر عملکرد مالی شرکت های شهرک صنعتی البرز استان قزوین: نقش میانجی قابلیت یادگیری سازمانی و نوآوری [دوره 14، شماره 81، 1395, 1396، صفحه 43-62]
  • عملکرد مالی شناسایی و رتبه‌بندی عوامل موثر بر اثر بخشی سیستم‌های مدیریت کیفیت و عملکرد مالی شرکت‌های کوچک و متوسط با استفاده از تکنیکAHP (بررسی موردی: صنایع غذایی استان تهران) [دوره 14، شماره 81، 1395, 1396، صفحه 101-116]
  • عوامل موثر نوآوری در مدل کسب‌وکار (عامل جدید مزیت رقابتی) [دوره 14، شماره 80، 1395, 1396، صفحه 1-13]

ف

  • فرش دستباف ارائه الگوی مفهومی از آمیخته کالایی فرش دستباف ایران برای سنجش تغییرات تقاضا در بازارها [دوره 14، شماره 79، 1395, 1396، صفحه 15-36]
  • فرش دستباف اصفهان شناسایی عوامل مؤثر بر تشخیص فرصت‌های کارآفرینانه‌ی صادرات فرش دستباف ایران (مطالعه موردی: فرش دستباف اصفهان) [دوره 14، شماره 77، 1395, 1396، صفحه 29-39]
  • فرصت‌های کارآفرینانه شناسایی عوامل مؤثر بر تشخیص فرصت‌های کارآفرینانه‌ی صادرات فرش دستباف ایران (مطالعه موردی: فرش دستباف اصفهان) [دوره 14، شماره 77، 1395, 1396، صفحه 29-39]
  • فروشگاه بررسی وضعیت صنعت خرده فروشی (مورد مطالعه:تاکید بر فروشگاه‌های زنجیره‌ای در ایران) [دوره 14، شماره 77، 1395, 1396، صفحه 55-67]
  • فروشگاه های زنجیره‌ای بررسی وضعیت صنعت خرده فروشی (مورد مطالعه:تاکید بر فروشگاه‌های زنجیره‌ای در ایران) [دوره 14، شماره 77، 1395, 1396، صفحه 55-67]
  • فن آماری (AHP) بررسی و تجزیه وتحلیل بسته بندی محصولات،حفظ محیط زیست و هزینه های مرتبط [دوره 14، شماره 79، 1395, 1396، صفحه 88-104]
  • فن آماری (TOPSIS)؛ بسته‌بندی پایدار بررسی و تجزیه وتحلیل بسته بندی محصولات،حفظ محیط زیست و هزینه های مرتبط [دوره 14، شماره 79، 1395, 1396، صفحه 88-104]
  • فینتک بانکداری و فینتک: چالش یا فرصت؟ [دوره 14، شماره 80، 1395, 1396، صفحه 31-39]

ق

  • قابلیت یادگیری سازمانی بررسی تاثیر مدیریت کیفیت جامع بر عملکرد مالی شرکت های شهرک صنعتی البرز استان قزوین: نقش میانجی قابلیت یادگیری سازمانی و نوآوری [دوره 14، شماره 81، 1395, 1396، صفحه 43-62]
  • قانون حاکم اصول کنفرانس لاهه بر انتخاب قانون در قراردادهای تجارتی بین المللی مصوب ۲۰۱۵ [دوره 14، شماره 76، 1395, 1396، صفحه 54-58]
  • قراردادهای تجارتی اصول کنفرانس لاهه بر انتخاب قانون در قراردادهای تجارتی بین المللی مصوب ۲۰۱۵ [دوره 14، شماره 76، 1395, 1396، صفحه 54-58]
  • قیمت‌گذاری غیر روند بررسی تأثیر قیمت‌گذاری با اعداد انتهایی غیر روند بر روی پردازش اطّلاعات قیمتی مصرف‌کنندگان [دوره 14، شماره 78، 1395, 1396، صفحه 1-16]
  • قوانین حمایت دولت از محیط زیست اولویت‌بندی شاخص‌های تاثیرگذار بر توسعه محصولات سبز با تکنیک تحلیل شبکه‌ای ANP( مطالعه موردی:صنابع بهداشتی و شوینده) [دوره 14، شماره 81، 1395, 1396، صفحه 17-30]

ک

  • کارایی سرمایهگذاری تحلیل تأثیر محدودیت‌های مالی بر کارایی سبد سرمایه‌گذاری شرکت‌های سرمایه‌گذاری پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 14، شماره 77، 1395, 1396، صفحه 68-78]
  • کارآفرینی بررسی رابطه ی رهبری تحول‌آفرین با خلاقیت و نوآوری و کارآفرینی سازمانی [دوره 14، شماره 77، 1395, 1396، صفحه 79-93]
  • کارآفرینی سازمانی بررسی رابطه ی رهبری تحول‌آفرین با خلاقیت و نوآوری و کارآفرینی سازمانی [دوره 14، شماره 77، 1395, 1396، صفحه 79-93]
  • کارایی فنی تاثیر به‌کارگیری ماشین های خود پرداز و برخی متغیرهای موثر منتخب بر کارایی فنی بانک ها در صنعت بانکداری ایران [دوره 14، شماره 78، 1395, 1396، صفحه 44-57]
  • کیفیت خدمات الکترونیکی تبیین مدل کیفیت خدمات الکترونیکی بانک ملت بر اساس هوش رقابتی [دوره 14، شماره 81، 1395, 1396، صفحه 63-84]
  • کنفرانس لاهه اصول کنفرانس لاهه بر انتخاب قانون در قراردادهای تجارتی بین المللی مصوب ۲۰۱۵ [دوره 14، شماره 76، 1395, 1396، صفحه 54-58]

م

  • ماشین های خود پرداز تاثیر به‌کارگیری ماشین های خود پرداز و برخی متغیرهای موثر منتخب بر کارایی فنی بانک ها در صنعت بانکداری ایران [دوره 14، شماره 78، 1395, 1396، صفحه 44-57]
  • مجتمع تجاری ارائه الگویی به منظور تبیین نقش موفقیت مجتمع‌های تجاری در کشور [دوره 14، شماره 76، 1395, 1396، صفحه 1-100]
  • مجتمع دخانیات تهران به‌کارگیری رویکرد تلفیقی مهندسی ارزش و مدل رتبه کامل اندرسون-پیترسون (A&P) به منظور عارضه یابی و تحلیل سناریوی سازمان، مطالعه موردی: مجتمع دخانیات تهران [دوره 14، شماره 79، 1395, 1396، صفحه 50-65]
  • محدودیتهای مالی تحلیل تأثیر محدودیت‌های مالی بر کارایی سبد سرمایه‌گذاری شرکت‌های سرمایه‌گذاری پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 14، شماره 77، 1395, 1396، صفحه 68-78]
  • محدودیت‌های مقداری اوپک و سازمان جهانی تجارت، تقابل یا تعامل؟ درس‌هایی برای مجمع کشورهای صادرکننده گاز [دوره 14، شماره 76، 1395, 1396، صفحه 15-30]
  • محصول در آمیخته بازاریابی ارائه الگوی مفهومی از آمیخته کالایی فرش دستباف ایران برای سنجش تغییرات تقاضا در بازارها [دوره 14، شماره 79، 1395, 1396، صفحه 15-36]
  • محصول لبنی بررسی نقش خلق مشترک ارزش در توسعه محصولات جدید در شرکت های لبنی استان فارس [دوره 14، شماره 79، 1395, 1396، صفحه 66-80]
  • مدیران جهانی نگر شناسایی عوامل موثر بر حضور موفق شرکت‌های صادرکننده ایرانی در بازارهای خارجی [دوره 14، شماره 77، 1395, 1396، صفحه 1-15]
  • مدیریت کیفیت جامع بررسی تاثیر مدیریت کیفیت جامع بر عملکرد مالی شرکت های شهرک صنعتی البرز استان قزوین: نقش میانجی قابلیت یادگیری سازمانی و نوآوری [دوره 14، شماره 81، 1395, 1396، صفحه 43-62]
  • مدل رتبه بندی کامل اندرسون-پیترسون (A&P) به‌کارگیری رویکرد تلفیقی مهندسی ارزش و مدل رتبه کامل اندرسون-پیترسون (A&P) به منظور عارضه یابی و تحلیل سناریوی سازمان، مطالعه موردی: مجتمع دخانیات تهران [دوره 14، شماره 79، 1395, 1396، صفحه 50-65]
  • مدل کسب‌وکار نوآوری در مدل کسب‌وکار (عامل جدید مزیت رقابتی) [دوره 14، شماره 80، 1395, 1396، صفحه 1-13]
  • مدل لاجیت بررسی عوامل مؤثر بر دریافت وام بانکی (مطالعه موردی: تعاونی‌های استان گلستان) [دوره 14، شماره 80، 1395, 1396، صفحه 40-55]
  • مشتری بررسی نقش خلق مشترک ارزش در توسعه محصولات جدید در شرکت های لبنی استان فارس [دوره 14، شماره 79، 1395, 1396، صفحه 66-80]
  • مقیاس شناسایی چالش‌ها و ارائه راهکارهای توسعه صنعت پتروشیمی از منظر عملکرد مالی شرکت‌های بورسی [دوره 14، شماره 80، 1395, 1396، صفحه 14-30]
  • مقررات زیست محیطی اولویت‌بندی شاخص‌های تاثیرگذار بر توسعه محصولات سبز با تکنیک تحلیل شبکه‌ای ANP( مطالعه موردی:صنابع بهداشتی و شوینده) [دوره 14، شماره 81، 1395, 1396، صفحه 17-30]
  • ملاحظات زیست محیطی بررسی روند پژوهش در حوزه مدیریت زنجیره تامین پایدار [دوره 14، شماره 78، 1395, 1396، صفحه 17-30]
  • مناطق آزاد بررسی عملکرد منطقه آزاد تجاری- صنعتی ارس از منظر صادرات [دوره 14، شماره 81، 1395, 1396، صفحه 85-100]
  • مناطق آزاد تجاری - صنعتی بررسی عملکرد منطقه آزاد تجاری- صنعتی ارس از منظر صادرات [دوره 14، شماره 81، 1395, 1396، صفحه 85-100]
  • مهندسی ارزش به‌کارگیری رویکرد تلفیقی مهندسی ارزش و مدل رتبه کامل اندرسون-پیترسون (A&P) به منظور عارضه یابی و تحلیل سناریوی سازمان، مطالعه موردی: مجتمع دخانیات تهران [دوره 14، شماره 79، 1395, 1396، صفحه 50-65]

ن

  • نسبت مالی شناسایی چالش‌ها و ارائه راهکارهای توسعه صنعت پتروشیمی از منظر عملکرد مالی شرکت‌های بورسی [دوره 14، شماره 80، 1395, 1396، صفحه 14-30]
  • نفت و گاز اوپک و سازمان جهانی تجارت، تقابل یا تعامل؟ درس‌هایی برای مجمع کشورهای صادرکننده گاز [دوره 14، شماره 76، 1395, 1396، صفحه 15-30]
  • نفوذ مقایسه توان ژئواکونومیک ایران و ترکیه در جنوب غرب آسیا [دوره 14، شماره 78، 1395, 1396، صفحه 31-43]
  • نوآوری بررسی رابطه ی رهبری تحول‌آفرین با خلاقیت و نوآوری و کارآفرینی سازمانی [دوره 14، شماره 77، 1395, 1396، صفحه 79-93]
  • نوآوری بررسی تاثیر مدیریت کیفیت جامع بر عملکرد مالی شرکت های شهرک صنعتی البرز استان قزوین: نقش میانجی قابلیت یادگیری سازمانی و نوآوری [دوره 14، شماره 81، 1395, 1396، صفحه 43-62]
  • نوآوری در مدل کسب‌وکار نوآوری در مدل کسب‌وکار (عامل جدید مزیت رقابتی) [دوره 14، شماره 80، 1395, 1396، صفحه 1-13]
  • نوآوری‌های بانکداری بانکداری و فینتک: چالش یا فرصت؟ [دوره 14، شماره 80، 1395, 1396، صفحه 31-39]
  • نوسانات بازده سهام بررسی ارتباط بین مجمع عمومی سالیانه بر بازده سهام،حجم معاملات و نوسانات بازده سهام شرکتهای صنعت سیمانی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 14، شماره 79، 1395, 1396، صفحه 81-87]
  • نوع محصول ایجاد اعتماد برخط: مطالعه عوامل موثر با رویکرد آزمایشی [دوره 14، شماره 76، 1395, 1396، صفحه 59-73]

و

  • واردات مقایسه توان ژئواکونومیک ایران و ترکیه در جنوب غرب آسیا [دوره 14، شماره 78، 1395, 1396، صفحه 31-43]
  • واژگان کلیدی: خلق مشترک ارزش بررسی نقش خلق مشترک ارزش در توسعه محصولات جدید در شرکت های لبنی استان فارس [دوره 14، شماره 79، 1395, 1396، صفحه 66-80]
  • واژه‌های کلیدی: "رقابت پذیری" بررسی تأثیر «آموزش عالی و حرفه ای» بر «کارایی بازار نیروی کار» بر اساس الگوی رقابت پذیری جهانی [دوره 14، شماره 80، 1395, 1396، صفحه 56-68]
  • وام بانکی بررسی عوامل مؤثر بر دریافت وام بانکی (مطالعه موردی: تعاونی‌های استان گلستان) [دوره 14، شماره 80، 1395, 1396، صفحه 40-55]
  • وفاداری بررسی تأثیر رضایت مشتریان بر ارزش ویژه نام تجاری با میانجیگری متغیر اعتماد مشتریان به برند در صنایع غذایی آستان قدس رضوی [دوره 14، شماره 78، 1395, 1396، صفحه 87-97]
  • وفاداری به برند تاثیر تصویر شرکت بر رضایت مشتری از طریق ارزش ویژه برند [دوره 14، شماره 78، 1395, 1396، صفحه 58-69]
  • وفاداری به برند بررسی تاثیرهویت برند بر وفاداری برند در شرکتهای تولید گوشی های تلفن همراه(اپل، سامسونگ و هوآوی) در بین جوانان 15 تا 35 سال شهر گرگان [دوره 14، شماره 78، 1395, 1396، صفحه 70-87]

ه

  • هم رخدادی بررسی روند پژوهش در حوزه مدیریت زنجیره تامین پایدار [دوره 14، شماره 78، 1395, 1396، صفحه 17-30]
  • هویت برند توسعه مدل برندمحوری در سازمان‌های خدماتی با تاکید بر شرکتهای هواپیمایی [دوره 14، شماره 76، 1395, 1396، صفحه 74-85]
  • هویت برند بررسی تاثیرهویت برند بر وفاداری برند در شرکتهای تولید گوشی های تلفن همراه(اپل، سامسونگ و هوآوی) در بین جوانان 15 تا 35 سال شهر گرگان [دوره 14، شماره 78، 1395, 1396، صفحه 70-87]
  • هوش تبیین مدل کیفیت خدمات الکترونیکی بانک ملت بر اساس هوش رقابتی [دوره 14، شماره 81، 1395, 1396، صفحه 63-84]
  • هوش رقابتی تبیین مدل کیفیت خدمات الکترونیکی بانک ملت بر اساس هوش رقابتی [دوره 14، شماره 81، 1395, 1396، صفحه 63-84]

ی

  • یادگیری سازمانی بررسی تاثیر یادگیری سازمانی بر انعطاف پذیری سازمانی،استراتژی تمایز،استراتژی رهبری هزینه و عملکرد کسب و کار [دوره 14، شماره 76، 1395, 1396، صفحه 86-100]