ارزش مشترک / لوازمخانگی / روش ANPشناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر خلق ارزش مشترک با استفاده از تکنیک فرآیند تحلیل شبکه (مطالعه موردی: صنعت لوازمخانگی) [دوره 20، شماره 113، 1401، صفحه 127-146]
بدترین (BWM) / صنعت خودروسازیاولویتبندی معیارهای مرتبط با توسعه تامینکننده در صنعت خودروسازی با استفاده از BWM [دوره 20، شماره 117، 1401، صفحه 99-118]
توسعه تامینکننده / روش بهتریناولویتبندی معیارهای مرتبط با توسعه تامینکننده در صنعت خودروسازی با استفاده از BWM [دوره 20، شماره 117، 1401، صفحه 99-118]
مسیریابیروش اپسیلونمحدودیت جهت مساله مسیریابی-موجودی داروهای یخچالی و غیریخچالی با در نظر گرفتن تخفیف در زنجیره تامین سبز [دوره 20، شماره 113، 1401، صفحه 69-84]