نمایه کلیدواژه ها

آ

ا

ب

پ

  • پاسخگویی بررسی تاثیر ویژگیهای خدمات بانکداری اینترنتی بر رضایتمندی مشتریان بانک رفاه در شهر تهران [دوره 13، شماره 74، 1394، صفحه 36-47]
  • پانل دیتا بررسی ارتباط بین مجمع عمومی سالیانه بر بازده سهام،حجم معاملات و نوسانات بازده سهام شرکتهای صنعت سیمانی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 14، شماره 79، 1395, 1396، صفحه 81-87]
  • پانل دیتا و ایران بررسی عوامل موثر تقاضای اشتغال در بخش صنعت ایران [دوره 18، شماره 104، 1399، صفحه 31-45]
  • پایداری شرکتی تدوین سنجه های مدل بازاریابی داخلی (مورد مطالعه: شرکت توسعه نیشکر وصنایع جانبی استان خوزستان) [دوره 19، شماره 108، 1400، صفحه 63-90]
  • پتانسیل تجاری / روش برآورد ساده بر اساس آزمون مشابهت/ ایران / سازمان همکاری شانگهای (SCO) ارزیابی و برآورد پتانسیل ساده تجاری میان ایران و کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای(SCO) [دوره 11، شماره 62، 1392، صفحه 1-17]
  • پتانسیل صادرات تاثیر ایجاد منطقه تجارت آزاد قاره آفریقا بر صادرات ایران [دوره 18، شماره 100، 1399، صفحه 1-29]
  • پتروشیمی مارون ماهشهر یکپارچه‌سازی سیستم‌های مدیریت مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها (CSR) بر عملکرد اقتصادی (مطالعه موردی: پتروشیمی مارون ماهشهر) [دوره 17، شماره 97، 1398، صفحه 60-78]
  • پذیرش بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش بیمه محصول ( مورد مطالعه خرما در استان کرمان) [دوره 18، شماره 101، 1399، صفحه 63-76]
  • پردازش اطّلاعات قیمتی بررسی تأثیر قیمت‌گذاری با اعداد انتهایی غیر روند بر روی پردازش اطّلاعات قیمتی مصرف‌کنندگان [دوره 14، شماره 78، 1395, 1396، صفحه 1-16]
  • پروژه سرمایه گذاری اولویت بندی پروژه های سرمایه گذاری در شرکت فولاد مبارکه [دوره 19، شماره 108، 1400، صفحه 31-48]
  • پروژه‌های زیر بنایی بررسی چالش‌ها و موانع پیش روی قراردادهای مشارکت بخش خصوصی - دولتی در پروژه‌های زیربنایی [دوره 15، شماره 82-83، 1396، صفحه 85-96]
  • پست بانک ایران ارائه مدل برای مدیریت دانش مشتری در پست بانک ایران [دوره 17، شماره 96، 1398، صفحه 78-92]
  • پلتفرم‌های دیجیتال شناسایی و ارزیابی ارتباط میان عوامل مؤثر بر صادرات از طریق استفاده از پلتفرم‌های دیجیتال در شرکت‌های ایرانی [(مقالات آماده انتشار)]
  • پلی پروپیلن شناسایی عوامل موثر بر حضور موفق شرکت‌های صادرکننده ایرانی در بازارهای خارجی [دوره 14، شماره 77، 1395, 1396، صفحه 1-15]
  • پویایی محیطی تاثیر قابلیت‌های دیجیتالی شدن بر نوآوری باز در کسب‌وکارهای کوچک تولیدی [(مقالات آماده انتشار)]
  • پیشران /تامین مالی / آینده / روش تامین مالی / صنعت نفت ارائه چارچوبی برای شناسایی پیشران‌های موثر روی آینده روش‌های تامین مالی در صنعت نفت ایران [دوره 21، شماره 118، 1402، صفحه 81-101]

ت

ج

چ

ح

خ

د

ذ

ر

  • رابطه مبادله بررسی رابطه مبادله ایران در محصولات صنایع شیمیایی طی دوره 1397-1390 [دوره 19، شماره 108، 1400، صفحه 1-20]
  • رابطه مبادله/ مواد خام/ کالاهای سرمایه‌ای بررسی رابطه مبادله ایران در صادرات مواد خام و واردات کالاهای سرمایه‌ا‌ی طی دوره(1392-1388) [دوره 13، شماره 72، 1394، صفحه 72-79]
  • رابطه مبادله / نفت/ ایران محاسبه‌و تحلیل رابطه مبادله نفت‌خام در جهان ‌و جایگاه ایران در آن در چهار دهه گذشته [دوره 12، شماره 65، 1393، صفحه 49-65]
  • راهبردهای بین المللی شناسایی عوامل موثر بر حضور موفق شرکت‌های صادرکننده ایرانی در بازارهای خارجی [دوره 14، شماره 77، 1395, 1396، صفحه 1-15]
  • راهبردهای توسعه صادرات تجزیه و تحلیل استراتژی‌های توسعه صادرات به کشورهای آسیای میانه با مدل SWOT در راستای برنامه ششم توسعه [دوره 14، شماره 77، 1395, 1396، صفحه 16-28]
  • راهکار عملیاتی / توانمندسازی / شرکت‌های پخش تبیین راهکارهای عملیاتی توانمندسازی نیروی انسانی شرکت‌های پخش در ایران [دوره 13، شماره 73، 1394، صفحه 45-54]
  • راهکارهای عملیاتی شناسایی موانع توسعه فروشگاه‌های تخفیفی در ایران [دوره 17، شماره 96، 1398، صفحه 105-115]
  • رتبه‌بندی انتخاب و رتبه‌بندی بازارهای هدف صادراتی محصول رگلاتور گاز ایران با رویکرد تصمیم‌گیری فازی (مطالعه موردی: شرکت پارس رگلاتور) [دوره 18، شماره 102، 1399، صفحه 81-92]
  • رسیدن به اهداف مصرف کننده بررسی تاثیر کیفیت، قیمت و ارزش اجتماعی برند بر خرید آنلاین ( مطالعه موردی شرکت دیجی کالا) [دوره 19، شماره 108، 1400، صفحه 109-126]
  • رشد بازارهای صادراتی بررسی رابطه قابلیت‌های بازاریابی اینترنتی و رشد بازارهای صادراتی(مورد مطالعه شرکت‌های صادرکننده کوچک تا متوسط شهر تهران) [دوره 18، شماره 100، 1399، صفحه 63-77]
  • رضایت شغلی بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر تعهد سازمانی با تأکید بر هویت سازمانی و رضایت شغلی کارکنان (مطالعه موردی : سازمان بنادر و دریانوردی استان خوزستان بندر امام خمینی (ره)) [دوره 17، شماره 96، 1398، صفحه 116-128]
  • رضایت مشتری تاثیر تصویر شرکت بر رضایت مشتری از طریق ارزش ویژه برند [دوره 14، شماره 78، 1395, 1396، صفحه 58-69]
  • رضایت مشتریان بررسی تأثیر رضایت مشتریان بر ارزش ویژه نام تجاری با میانجیگری متغیر اعتماد مشتریان به برند در صنایع غذایی آستان قدس رضوی [دوره 14، شماره 78، 1395, 1396، صفحه 87-97]
  • رضایت مشتریان از زنجیره تأمین پایدار تا پایداری شرکت و رضایت ، وفاداری و تبلیغات دهان به دهان مشتریان [دوره 17، شماره 98، 1398، صفحه 7-29]
  • رضایت مشتری / روایت‌گری/مبلمان رستوران/وفاداری مشتری بررسی ویژگی‌های مبلمان مؤثر در ایجاد وفاداری مراجعین به رستوران [دوره 17، شماره 97، 1398، صفحه 8-19]
  • رضایت مصرف کننده بررسی تاثیر کیفیت، قیمت و ارزش اجتماعی برند بر خرید آنلاین ( مطالعه موردی شرکت دیجی کالا) [دوره 19، شماره 108، 1400، صفحه 109-126]
  • رضایتمندی مشتریان بررسی تاثیر ویژگیهای خدمات بانکداری اینترنتی بر رضایتمندی مشتریان بانک رفاه در شهر تهران [دوره 13، شماره 74، 1394، صفحه 36-47]
  • رفتار خرید/ قصد خرید/ پوشاک سوزن‌دوزی بلوچ/ ارزش ادراک شده/ عجین شدن مشتری مقایسه تطبیقی الگوی توسعه یافته رفتار خرید الکترونیکی و غیرالکترونیکی صنایع دستی مطالعه موردی: پوشاک سوزن‌دوزی بلوچ [دوره 21، شماره 123، 1402، صفحه 27-46]
  • رفتار شهروندی بررسی نقش خلق مشترک ارزش در توسعه محصولات جدید در شرکت های لبنی استان فارس [دوره 14، شماره 79، 1395, 1396، صفحه 66-80]
  • رفتار مشارکتی بررسی نقش خلق مشترک ارزش در توسعه محصولات جدید در شرکت های لبنی استان فارس [دوره 14، شماره 79، 1395, 1396، صفحه 66-80]
  • رفتار مصرف‌کننده ارائه الگویی به منظور تبیین نقش موفقیت مجتمع‌های تجاری در کشور [دوره 14، شماره 76، 1395, 1396، صفحه 1-100]
  • رفتار مصرف‌کننده بررسی تأثیر قیمت‌گذاری با اعداد انتهایی غیر روند بر روی پردازش اطّلاعات قیمتی مصرف‌کنندگان [دوره 14، شماره 78، 1395, 1396، صفحه 1-16]
  • رفتار مصرف‌کننده / سبک‌های تصمیم‌گیری خرید / مدل اسپرولز و کندال بررسی و شناسایی سبک‌های تصمیم‌گیری خرید مشتریان بر اساس مدل اسپرولز و کندال (مورد مطالعه: مشتریان شعب شهر تهران فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا) [دوره 12، شماره 65، 1393، صفحه 27-37]
  • رقابت‌پذیری مؤلفه‌های کلیدی سیاست صنعتی با رویکرد جدید در راستای بهبود رقابت‌پذیری منطقه‌ای [دوره 14، شماره 79، 1395, 1396، صفحه 1-14]
  • رقابت‌پذیری ارتقای توان رقابت‌پذیری صنعت لوازم خانگی ایران بر مبنای مطالعه تطبیقی برنامه‌ها و سیاست‌های کشورهای منتخب [(مقالات آماده انتشار)]
  • رقابت پذیری بررسی توسعه یافتگی بازارهای مالی کشور با تاکید بر نظام بانکی از منظر رقابت‌پذیری مجمع جهانی اقتصاد [دوره 15، شماره 82-83، 1396، صفحه 7-19]
  • رقابتپذیری / گردشگری مذهبی / دیمتل / مدلسازی معادلات ساختاری ارزیابی عوامل موثر بر رقابت‌پذیری گردشگری مذهبی( روش فنون دیمتل و معادلات ساختاری) [دوره 18، شماره 105، 1399، صفحه 57-70]
  • رقابت/ توسعه صنعتی/ اقتصاد ایران بررسی مفهوم رقابت در اقتصاد و اندازه آن در اقتصاد ایران [دوره 11، شماره 60، 1392، صفحه 1-16]
  • رقابت صنعتی معرفی محیط کلان و ساختار بازار صنعت لوازم خانگی: چالش ها و فرصت ها [دوره 17، شماره 98، 1398، صفحه 66-84]
  • رکود اقتصادی / بازاریابی فعال / استراتژی بازاریابی / عملکرد تجاری / فرهنگ کارآفرینی/ منابع کمکی عوامل موثر بر به‌کارگیری بازاریابی فعال در دوران رکود اقتصادی و تاثیر آن‌ها بر عملکرد شرکت؛مطالعه شرکت‌های فعال در شهرک صنعتی عباس‌آباد [دوره 11، شماره 59، 1392، صفحه 59-77]
  • رهبری تحول‌آفرین بررسی رابطه ی رهبری تحول‌آفرین با خلاقیت و نوآوری و کارآفرینی سازمانی [دوره 14، شماره 77، 1395, 1396، صفحه 79-93]
  • روابط بین شرکت‌ها شناسایی الگوی همکاری-رقابت در صنعت خودروسازی ایران بر اساس رویکرد سیستمی: مطالعه داده بنیاد [دوره 16، شماره 88-89، 1397، صفحه 1-22]
  • روابط تجاری / مزیت رقابتی / اتحادیه همکاری‌های منطقه‌ای جنوب آسیا بررسی امکان برقراری روابط تجاری با کشورهای عضو اتحادیه همکاری‌های منطقه‌ای جنوب آسیا [دوره 13، شماره 74، 1394، صفحه 48-60]
  • روسیه/ توان رقابتی/ صادرات /CSM / موقعیت‌یابی تجاری اندازه‌گیری و تحلیل توان رقابتی کالاهای صادراتی ایران در بازار روسیه [دوره 13، شماره 71، 1394، صفحه 14-27]
  • روش تحلیل فراگیر داده ها تاثیر به‌کارگیری ماشین های خود پرداز و برخی متغیرهای موثر منتخب بر کارایی فنی بانک ها در صنعت بانکداری ایران [دوره 14، شماره 78، 1395, 1396، صفحه 44-57]
  • روش داده بنیاد طراحی و اعتبارسنجی مدل تصویر ذهنی مشتریان از فروشگاه با رویکرد آمیخته اکتشافی [(مقالات آماده انتشار)]
  • روش فرآیند تحلیل شبکه ای رتبه بندی موانع رشد پایدار صادرات غیر نفتی ایران به بازار روسیه با استفاده از روش تحلیل فرآیند شبکه ای [دوره 18، شماره 100، 1399، صفحه 30-45]
  • روش‌های ورود به بازار شناسایی و اولویت بندی روش‌های ورود به بازارهای بین المللی (مورد مطالعه: کودهای ارگانیک) [دوره 18، شماره 100، 1399، صفحه 77-90]
  • روندهای آینده / دیده‌بانی / صنعت ایران / آینده‌نگاری دیده‌بانی روندهای مؤثر بر صنعت ایران برپایه یک روش آینده‌نگاری [دوره 21، شماره 120، 1402، صفحه 31-48]
  • رویکرد آمیخته طراحی و اعتبارسنجی مدل تصویر ذهنی مشتریان از فروشگاه با رویکرد آمیخته اکتشافی [(مقالات آماده انتشار)]
  • رویکرد تحلیل سلسه مراتبی شناسایی و اولویت بندی روش‌های ورود به بازارهای بین المللی (مورد مطالعه: کودهای ارگانیک) [دوره 18، شماره 100، 1399، صفحه 77-90]
  • رویکرد سیستمی شناسایی الگوی همکاری-رقابت در صنعت خودروسازی ایران بر اساس رویکرد سیستمی: مطالعه داده بنیاد [دوره 16، شماره 88-89، 1397، صفحه 1-22]
  • ریسک بانکداری و فینتک: چالش یا فرصت؟ [دوره 14، شماره 80، 1395, 1396، صفحه 31-39]
  • ریسک اختلال ارائه یک مدل فازی برای مسئله مکان یابی- مسیریابی در زنجیره تامین مواد غذایی فسادپذیر [دوره 15، شماره 84-85، 1396، صفحه 20-36]
  • ریسک زنجیره تأمین / محدودیت تأمین مالی / عملکرد مالی واکاوی ریسک در زنجیره تامین با محدودیت مالی و عملکرد مالی (رویکرد: معادلات ساختاری) [دوره 20، شماره 113، 1401، صفحه 147-160]
  • ریسک سقوط قیمت سهام تاثیر سیاست سرمایه در گردش بر ریسک سقوط قیمت سهام [دوره 13، شماره 74، 1394، صفحه 24-35]
  • ریسک سقوط قیمت سهام بررسی تاثیر سیاست سرمایه‌گذاران نهادی، همزمانی قیمت سهام و شاخص سودآوری بر ریسک کاهش قیمت سهام شرکت‌ها [دوره 15، شماره 82-83، 1396، صفحه 37-51]

ز

س

ش

  • شاخص رقابت‌پذیری شناسایی استراتژی‌های توسعه پایدار صنعت گردشگری ایران با استفاده از تکنیک متاسوات و ارائه راهکارهای مناسب [دوره 15، شماره 86-87، 1396، صفحه 1-16]
  • شاخص سهم بازار پایدار بررسی مزیت رقابتی عسل طبیعی ایران [دوره 13، شماره 74، 1394، صفحه 1-10]
  • شاخص سودآوری بررسی تاثیر سیاست سرمایه‌گذاران نهادی، همزمانی قیمت سهام و شاخص سودآوری بر ریسک کاهش قیمت سهام شرکت‌ها [دوره 15، شماره 82-83، 1396، صفحه 37-51]
  • شاخص عملکرد پشتیبانی ارزیابی عملکرد جهانی محیط پشتیبانی تجاری ایران در یک ‌دهه گذشته‌و راه‌کارهای بهبود آن [دوره 18، شماره 101، 1399، صفحه 1-26]
  • شاخص‌ مالم کوئیست و تحلیل پوششی داده‌ها مؤلفه‌های کلیدی سیاست صنعتی با رویکرد جدید در راستای بهبود رقابت‌پذیری منطقه‌ای [دوره 14، شماره 79، 1395, 1396، صفحه 1-14]
  • شاخص های جذابیت نسبی شناسایی و اولویت بندی شاخص های ارزیابی جذابیت نسبی بازارهای صادراتی (مورد مطالعه: بازار صادراتی روسیه) [دوره 18، شماره 100، 1399، صفحه 46-62]
  • شاخص های مدیریتی رویکرد مدیریتی در تحلیل درماندگی مالی بخش صنعت و معدن بازار سرمایه ایران با بکار گیری روش های یادگیری ماشین(NSGA-II,ABC) [دوره 17، شماره 96، 1398، صفحه 38-55]
  • شایستگی / الگوی شایستگی / مدیران فروش ارائه چارچوبی برای شایستگی مدیران فروش شرکت بیمه البرز [دوره 21، شماره 123، 1402، صفحه 72-90]
  • شبکه‌های اجتماعی بررسی تأثیر شبکه‌های اجتماعی بر مدیریت روابط با مشتریان در صنعت بانکداری [دوره 18، شماره 101، 1399، صفحه 27-44]
  • شبکه‌های اجتماعی / بازاریابی شبکه‌های اجتماعی / فعالیت‌های بازاریابی شبکه‌های اجتماعی شرکت / یکپارچگی و پاسخگویی طراحی مدل راهبردی موفقیت فعالیت‌های بازاریابی شبکه‌های اجتماعی با تاکید بر دو خصوصیت یکپارچگی و پاسخگویی [دوره 21، شماره 120، 1402، صفحه 99-114]
  • شبکه‌های همکاری / تحلیل شبکه‌های اجتماعی / صنایع تولیدی / رقابت شناسایی عوامل مؤثر بر شکل گیری شبکه های همکاری در صنایع تولیدی (مطالعه موردی: شرکت های فعال در حوزه صنایع فلزی استان کرمان) [دوره 19، شماره 109، 1400، صفحه 39-52]
  • شخصیت برند بررسی تاثیرهویت برند بر وفاداری برند در شرکتهای تولید گوشی های تلفن همراه(اپل، سامسونگ و هوآوی) در بین جوانان 15 تا 35 سال شهر گرگان [دوره 14، شماره 78، 1395, 1396، صفحه 70-87]
  • شخصیت برند بررسی تاثیر برند بر وفاداری مشتری، تمایل به خرید و تمایل به تبلیغات شفاهی( مطالعه موردی: نمایندگی‌های ایران خودرو در شیراز) [دوره 18، شماره 102، 1399، صفحه 25-40]
  • شرایط احراز پست مدیران عوامل مؤثر بر توانمندسازی مدیران و اثربخشی مدیریت مالی با تاکید بر بسترهای ارگانیکی در سازمان (مورد مطالعه: شرکت های دانش بینان شهر کرمانشاه) [دوره 17، شماره 96، 1398، صفحه 8-22]
  • شرط عدم رقابت بررسی حقوق تطبیقی قرارداد سرمایه‌گذاری مشترک(‌جوینت ونچر) ایران با چین [دوره 18، شماره 103، 1399، صفحه 1-29]
  • شرکت پارس رگلاتور انتخاب و رتبه‌بندی بازارهای هدف صادراتی محصول رگلاتور گاز ایران با رویکرد تصمیم‌گیری فازی (مطالعه موردی: شرکت پارس رگلاتور) [دوره 18، شماره 102، 1399، صفحه 81-92]
  • شرکت شوفاژ کار بررسی رابطه بین مدیریت منابع انسانی قابلیت محور و جهت گیری کارافرینانه بر عملکرد سازمان با توجه به نقش تعدیل کنندگی نواوری دوجانبه گرا [دوره 17، شماره 96، 1398، صفحه 93-104]
  • شرکت فولاد مبارکه ارزیابی و انتخاب تامین‌کنندگان با در نظر گرفتن تخفیفات ناشی از حجم سفارش (مطالعه موردی: شرکت فولاد مبارکه اصفهان) [دوره 16، شماره 92-93، 1397، صفحه 55-78]
  • شرکت های ایرانی ارزیابی آثار توانمند سازها در استفاده از مدیریت زنجیره تامین پایدار بر مزیت رقابتی [دوره 19، شماره 108، 1400، صفحه 49-62]
  • شرکتهای سرمایه‌گذاری تحلیل تأثیر محدودیت‌های مالی بر کارایی سبد سرمایه‌گذاری شرکت‌های سرمایه‌گذاری پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 14، شماره 77، 1395, 1396، صفحه 68-78]
  • شرکت‌های کوچک و متوسط شناسایی و رتبه‌بندی عوامل موثر بر اثر بخشی سیستم‌های مدیریت کیفیت و عملکرد مالی شرکت‌های کوچک و متوسط با استفاده از تکنیکAHP (بررسی موردی: صنایع غذایی استان تهران) [دوره 14، شماره 81، 1395, 1396، صفحه 101-116]
  • شرکت‌های کوچک و متوسط ارائه الگوی توانمندسازی شرکت‌های کوچک و متوسط [دوره 18، شماره 102، 1399، صفحه 93-112]
  • شرکت های کوچک و متوسط مدل‌سازی ساختاری تفسیری عوامل مؤثر مدیریت تداوم کسب‌وکار در شرکت‌های کوچک و متوسط [دوره 17، شماره 97، 1398، صفحه 114-130]
  • شرکت هواپیمایی آسمان. تعمیرات و نگهداری هواپیما تاثیر طراحی نرم‌افزاری مجدد فرآیند کسب و کار بر مدیریت زنجیره تامین ( مورد مطالعه:شرکت هواپیمایی آسمان) [دوره 17، شماره 98، 1398، صفحه 44-65]
  • شش سیگما/ مدیریت پروژه/ مدیریت فرآیند/ نوآوری فناوری/ اکتشاف/ بهره‌برداری تاثیر پروژه‌های شش سیگما بر نوآوری و عملکرد شرکت‌ها [دوره 11، شماره 60، 1392، صفحه 59-71]
  • شفافیت اهداف ارائه مدل پیشایندهای مورد نیاز ارزش ویژه برند بر مبنای کارمندان و تعهد کارکنان به برند در صنعت هتلداری [دوره 14، شماره 80، 1395, 1396، صفحه 84-95]
  • شکاف استراتژیک / سند چشمانداز بتن 1404 / شرکت سیمان تهران تحلیل شکاف استراتژیک در شرکت سیمان تهران بر اساس سند چشم‌انداز بتن 1404 با رویکرد چند معیاره [دوره 19، شماره 106، 1400، صفحه 59-72]
  • شهرت ایجاد اعتماد برخط: مطالعه عوامل موثر با رویکرد آزمایشی [دوره 14، شماره 76، 1395, 1396، صفحه 59-73]
  • شوینده های صنعتی کاربرد مدل (ISM)جهت رتبه بندی محصولات شوینده صنعتی با استفاده از روش TOPSIS-AHP فازی [دوره 17، شماره 98، 1398، صفحه 85-97]
  • شیوه‌های مدیریت دانش / نوآوری / کاربرد دانش / شرکت پتروشیمی ماهشهر بررسی رابطه بین شیوه‌های مدیریت دانش و نوآوری در سازمان با در نظر گرفتن متغیر میانجی کاربرد دانش (مورد مطالعه: شرکت پتروشیمی ماهشهر) [دوره 21، شماره 120، 1402، صفحه 49-62]

ص

ض

  • ضمانت شفاهی اعتبارسنجی ضمانت شفاهی در اسناد تجاری [دوره 19، شماره 108، 1400، صفحه 127-140]

ط

  • طبقه‌بندی JEL:‌ L1 ظرفیت سرمایه گذاری مشترک در فروشگاههای بزرگ و زنجیره ای در ایران [دوره 13، شماره 75، 1394، صفحه 59-69]
  • طراحی مجدد فرآیند کسب و کار تاثیر طراحی نرم‌افزاری مجدد فرآیند کسب و کار بر مدیریت زنجیره تامین ( مورد مطالعه:شرکت هواپیمایی آسمان) [دوره 17، شماره 98، 1398، صفحه 44-65]

ع

  • عارضه یابی سازمان به‌کارگیری رویکرد تلفیقی مهندسی ارزش و مدل رتبه کامل اندرسون-پیترسون (A&P) به منظور عارضه یابی و تحلیل سناریوی سازمان، مطالعه موردی: مجتمع دخانیات تهران [دوره 14، شماره 79، 1395, 1396، صفحه 50-65]
  • عدم تقارن اطلاعات ارائه مدلی فناورانه برای حل چالش های حاصل از عدم تقارن اطلاعات در بیمه مالکیت صنعتی [دوره 18، شماره 101، 1399، صفحه 45-62]
  • عسل بررسی مزیت رقابتی عسل طبیعی ایران [دوره 13، شماره 74، 1394، صفحه 1-10]
  • علم سنجی بررسی روند پژوهش در حوزه مدیریت زنجیره تامین پایدار [دوره 14، شماره 78، 1395, 1396، صفحه 17-30]
  • علم ممتیک / مم / ویروس‌های ذهنی / علم بازاریابی / مهندسی ممتیک ارائه الگوی عملیاتی جهت انجام بازاریابی ممتیکی در سازمان‌ها [دوره 13، شماره 75، 1394، صفحه 70-81]
  • عملکرد بررسی نقش استراتژی زنجیره تامین چابک بر بهبود عملکرد شرکت های صنایع غذایی و آشامیدنی شهرستان شیراز [دوره 15، شماره 84-85، 1396، صفحه 37-48]
  • عملکرد اتحاد الگوی مفهومی عملکرد اتحادهای استراتژیک با رویکرد مدلسازی معادلات ساختاری (مورد مطالعه: صنعت نفت) [دوره 16، شماره 90-91، 1397، صفحه 93-107]
  • عملکرد‌پایداری از زنجیره تأمین پایدار تا پایداری شرکت و رضایت ، وفاداری و تبلیغات دهان به دهان مشتریان [دوره 17، شماره 98، 1398، صفحه 7-29]
  • عملکرد تجاری شبکه هوشمند رقابتی و عملکرد تجاری با میانجیگری قابلیتهای بازاریابی و مزیت رقابتی در شرکت دانش بنیان [(مقالات آماده انتشار)]
  • عملکرد تجاری تحلیل نقش واسطه ای عملکرد زنجیره تامین در رابطه بین مدیریت منابع انسانی سبز، یادگیری سازمانی زنجیره تامین و عملکرد تجاری ( مورد مطالعه : شرکتهای تولیدی استان اردبیل) [(مقالات آماده انتشار)]
  • عملکرد زنجیره تامین تحلیل نقش واسطه ای عملکرد زنجیره تامین در رابطه بین مدیریت منابع انسانی سبز، یادگیری سازمانی زنجیره تامین و عملکرد تجاری ( مورد مطالعه : شرکتهای تولیدی استان اردبیل) [(مقالات آماده انتشار)]
  • عملکرد سازمان بررسی رابطه بین مدیریت منابع انسانی قابلیت محور و جهت گیری کارافرینانه بر عملکرد سازمان با توجه به نقش تعدیل کنندگی نواوری دوجانبه گرا [دوره 17، شماره 96، 1398، صفحه 93-104]
  • عملکرد سازمان ‌بررسی تاثیر بازارگرایی کنش‌گرایانه در ایجاد تغییرات بازار و پیامدهای آن در صنعت کاشی و سرامیک [دوره 17، شماره 98، 1398، صفحه 98-113]
  • عملکرد صادرات تأثیر بازاریابی بین‌الملل بر عملکرد صادرات فرش ایران [دوره 16، شماره 90-91، 1397، صفحه 40-56]
  • عملکرد صادرات ارزیابی تأثیر انطباق با استانداردهای وارداتی کشورهای دیگر بر عملکرد صادرات [دوره 18، شماره 103، 1399، صفحه 47-64]
  • عملکرد صادراتی / هوش هیجانی / قابلیت رابطه‌ای / جو ارتباطی بررسی تأثیر هوش هیجانی بر عملکرد صادراتی مبتنی بر ابعاد اتمسفر (جو) ارتباطی مطالعه موردی صادرکنندگان فرش شهرهای تهران و مشهد [دوره 21، شماره 120، 1402، صفحه 1-30]
  • عملکرد/ عملکرد صادراتی/ شاخص‌های عملکرد صادراتی بررسی شاخص‌های اندازه‌گیری عملکرد صادراتی [دوره 13، شماره 72، 1394، صفحه 44-59]
  • عملکرد مالی بررسی تاثیر مدیریت کیفیت جامع بر عملکرد مالی شرکت های شهرک صنعتی البرز استان قزوین: نقش میانجی قابلیت یادگیری سازمانی و نوآوری [دوره 14، شماره 81، 1395, 1396، صفحه 43-62]
  • عملکرد مالی شناسایی و رتبه‌بندی عوامل موثر بر اثر بخشی سیستم‌های مدیریت کیفیت و عملکرد مالی شرکت‌های کوچک و متوسط با استفاده از تکنیکAHP (بررسی موردی: صنایع غذایی استان تهران) [دوره 14، شماره 81، 1395, 1396، صفحه 101-116]
  • عوامل انتظاری /عوامل ادراکی/عوامل مراقبتی/مدیریت تجربه مشتری/صنعت بانکداری بررسی تاثیر عوامل انتظاری،عوامل ادراکی وعوامل مراقبتی برمدیریت تجربه مشتری (مطالعه موردی صنعت بانکی) [دوره 17، شماره95-94، 1398، صفحه 40-52]
  • عوامل کلیدی موفقیت شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت شرکت های صادرکننده سنگ های تزئینی ایران [دوره 15، شماره 84-85، 1396، صفحه 49-61]
  • عوامل موثر نوآوری در مدل کسب‌وکار (عامل جدید مزیت رقابتی) [دوره 14، شماره 80، 1395, 1396، صفحه 1-13]

ف

ق

  • قابلیت اتحاد الگوی مفهومی عملکرد اتحادهای استراتژیک با رویکرد مدلسازی معادلات ساختاری (مورد مطالعه: صنعت نفت) [دوره 16، شماره 90-91، 1397، صفحه 93-107]
  • قابلیت پویا گونه شناسی رویکردها و نظریات زیربنایی قابلیت‌ پویای بازاریابی [(مقالات آماده انتشار)]
  • قابلیت پویای بازاریابی گونه شناسی رویکردها و نظریات زیربنایی قابلیت‌ پویای بازاریابی [(مقالات آماده انتشار)]
  • قابلیت‌های بازاریابی ‌بررسی تاثیر بازارگرایی کنش‌گرایانه در ایجاد تغییرات بازار و پیامدهای آن در صنعت کاشی و سرامیک [دوره 17، شماره 98، 1398، صفحه 98-113]
  • قابلیت های بازاریابی اینترنتی بررسی رابطه قابلیت‌های بازاریابی اینترنتی و رشد بازارهای صادراتی(مورد مطالعه شرکت‌های صادرکننده کوچک تا متوسط شهر تهران) [دوره 18، شماره 100، 1399، صفحه 63-77]
  • قابلیت‌های دیجیتالی شدن تاثیر قابلیت‌های دیجیتالی شدن بر نوآوری باز در کسب‌وکارهای کوچک تولیدی [(مقالات آماده انتشار)]
  • قابلیت یادگیری سازمانی بررسی تاثیر مدیریت کیفیت جامع بر عملکرد مالی شرکت های شهرک صنعتی البرز استان قزوین: نقش میانجی قابلیت یادگیری سازمانی و نوآوری [دوره 14، شماره 81، 1395, 1396، صفحه 43-62]
  • قاچاق کالا / رفتار مصرفکننده / لوازم آرایشی / زنان / تحلیل تم ارزیابی عوامل موثر بر مصرف لوازم آرایشی قاچاق [دوره 18، شماره 105، 1399، صفحه 43-56]
  • قانون حاکم اصول کنفرانس لاهه بر انتخاب قانون در قراردادهای تجارتی بین المللی مصوب ۲۰۱۵ [دوره 14، شماره 76، 1395, 1396، صفحه 54-58]
  • قدرت برند تاثیر تصویر برند و قدرت برند بر تمایل خرید مشتریان از فروشگاههای اینترنتی [دوره 17، شماره 99، 1398، صفحه 52-76]
  • قراردادهای تجارتی اصول کنفرانس لاهه بر انتخاب قانون در قراردادهای تجارتی بین المللی مصوب ۲۰۱۵ [دوره 14، شماره 76، 1395, 1396، صفحه 54-58]
  • قراردادهای ساخت بررسی حقوقی امکان به‌کارگیری روش قراردادی ساخت، بهره‌برداری و واگذاری در صنعت نفت ایران [دوره 12، شماره 64، 1393، صفحه 29-43]
  • قصد استفاده از رسانه های اجتماعی بررسی نقش رسانه های اجتماعی در زمینه صادرات؛ مطالعه موردی صنایع صادارتی استان زنجان [دوره 17، شماره 97، 1398، صفحه 79-96]
  • قصد خرید تأثیر قیمت واحد بر تصویر قیمت فروشگاه و قصد خرید مشتریان [دوره 18، شماره 101، 1399، صفحه 93-110]
  • قطعات الکترونیک شناسایی و رتبه بندی عوامل کاهنده آسیب های ناشی از تحریم های بین المللی در حوزه واردات قطعات الکترونیکی براساس تکنیک سلسله مراتبی AHP [(مقالات آماده انتشار)]
  • قوانین حمایت دولت از محیط زیست اولویت‌بندی شاخص‌های تاثیرگذار بر توسعه محصولات سبز با تکنیک تحلیل شبکه‌ای ANP( مطالعه موردی:صنابع بهداشتی و شوینده) [دوره 14، شماره 81، 1395, 1396، صفحه 17-30]
  • قیف خرید پایان جنگ بین فروش و بازاریابی [دوره 17، شماره 97، 1398، صفحه 45-59]
  • قیمت‌گذاری غیر روند بررسی تأثیر قیمت‌گذاری با اعداد انتهایی غیر روند بر روی پردازش اطّلاعات قیمتی مصرف‌کنندگان [دوره 14، شماره 78، 1395, 1396، صفحه 1-16]
  • قیمت واحد تأثیر قیمت واحد بر تصویر قیمت فروشگاه و قصد خرید مشتریان [دوره 18، شماره 101، 1399، صفحه 93-110]

ک

گ

ل

  • لجستیک (پشتیبانی) تجاری ارزیابی عملکرد جهانی محیط پشتیبانی تجاری ایران در یک ‌دهه گذشته‌و راه‌کارهای بهبود آن [دوره 18، شماره 101، 1399، صفحه 1-26]
  • لجستیک / حمل و نقل / ریل بررسی موانع جذابیت حمل و نقل ریلی کالا در کشور و ارائه راه‌کارهایی برای ارتقای آن [دوره 19، شماره 110، 1400، صفحه 1-26]

م

ن

  • ناپایداری مالی / نگرش ترازنامه‌‌‌ای / شاخص وضعیت مالی خالص بررسی اثر افزایش نرخ ارز روی ناپایداری مالی بخش بانکی با استفاده از نگرش ترازنامه‌ای [دوره 13، شماره 70، 1394، صفحه 17-30]
  • نامتقارن آثار نامتقارن و سرریز تکانه‌های ارزی بر بازار سهام در ایران [(مقالات آماده انتشار)]
  • نتیجه رابطه مبادله بازرگانی / رفاه اقتصادی / روش خود رگرسیونی با وقفه‌های توزیعی / شاخص ترکیبی رفاه اقتصادی بررسی اثر نتیجه رابطه مبادله بازرگانی بر رفاه اقتصادی در ایران [دوره 20، شماره 115، 1401، صفحه 1-26]
  • نرخ بهره بررسی تأثیر نااطمینانی نرخ ارز و متغیرهای کلان اقتصادی بر هزینه تأمین مالی شرکت‌های پذیرفته شده در بورس [دوره 19، شماره 110، 1400، صفحه 27-42]
  • نرخ حقوق ورودی بررسی اثرات معافیت‌های گمرکی و تخفیفات حقوق ورودی بر درآمد گمرکی دولت [دوره 18، شماره 100، 1399، صفحه 105-125]
  • نرخ رشد اقتصادی بررسی تأثیر نااطمینانی نرخ ارز و متغیرهای کلان اقتصادی بر هزینه تأمین مالی شرکت‌های پذیرفته شده در بورس [دوره 19، شماره 110، 1400، صفحه 27-42]
  • نرخ رشد شاخص کل قیمت بازار بررسی تأثیر نااطمینانی نرخ ارز و متغیرهای کلان اقتصادی بر هزینه تأمین مالی شرکت‌های پذیرفته شده در بورس [دوره 19، شماره 110، 1400، صفحه 27-42]
  • نرخ رشد فروش بررسی تاثیر نسبت سرمایه‌گذاران نهادی، محدودیت‌های مالی، نقدشوندگی بازار سهام و نوسان‌پذیری قیمت سهام بر نرخ رشد فروش در شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 15، شماره 82-83، 1396، صفحه 20-36]
  • نسبت مالی شناسایی چالش‌ها و ارائه راهکارهای توسعه صنعت پتروشیمی از منظر عملکرد مالی شرکت‌های بورسی [دوره 14، شماره 80، 1395, 1396، صفحه 14-30]
  • نظام بانکی بررسی توسعه یافتگی بازارهای مالی کشور با تاکید بر نظام بانکی از منظر رقابت‌پذیری مجمع جهانی اقتصاد [دوره 15، شماره 82-83، 1396، صفحه 7-19]
  • نظام مسائل / چالش‌ها / بخش صنعت / معدن و تجارت / درخت مساله نظام مسائل و چالش های بخش صنعت، معدن و تجارت در آستانه برنامه هفتم توسعه [دوره 21، شماره 122، 1402، صفحه 33-48]
  • نظریه‌پردازی داده بنیاد شناسایی الگوی همکاری-رقابت در صنعت خودروسازی ایران بر اساس رویکرد سیستمی: مطالعه داده بنیاد [دوره 16، شماره 88-89، 1397، صفحه 1-22]
  • نظریه منبع محور تبیین مدلی برای کسب مزیت رقابتی پایدار مبتنی بر استراتژی مدیریت استعداد در صنعت بیمه [دوره 17، شماره 99، 1398، صفحه 104-116]
  • نظریه‌های بازاریابی/رفتار مصرف‌کننده/ مسیر نظریه مروری بر تحلیل و مسیر تکامل نظریه های رفتار مصرف کننده [دوره 20، شماره 117، 1401، صفحه 119-137]
  • نظریه وبلن الگوی شناخت رفتار مصرف کنندگان کالاهای لوکس بر مبنای نظریات مصرف تظاهری [دوره 17، شماره 99، 1398، صفحه 30-51]
  • نفت و گاز اوپک و سازمان جهانی تجارت، تقابل یا تعامل؟ درس‌هایی برای مجمع کشورهای صادرکننده گاز [دوره 14، شماره 76، 1395, 1396، صفحه 15-30]
  • نفوذ مقایسه توان ژئواکونومیک ایران و ترکیه در جنوب غرب آسیا [دوره 14، شماره 78، 1395, 1396، صفحه 31-43]
  • نقدشوندگی بازار سهام بررسی تاثیر نسبت سرمایه‌گذاران نهادی، محدودیت‌های مالی، نقدشوندگی بازار سهام و نوسان‌پذیری قیمت سهام بر نرخ رشد فروش در شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 15، شماره 82-83، 1396، صفحه 20-36]
  • نقشه راهبردی شناسایی استراتژی‌های توسعه پایدار صنعت گردشگری ایران با استفاده از تکنیک متاسوات و ارائه راهکارهای مناسب [دوره 15، شماره 86-87، 1396، صفحه 1-16]
  • نگرش بررسی تأثیر تصویر کشور مبدأ بر تمایل خرید مصرف‌کنندگان [دوره 15، شماره 84-85، 1396، صفحه 7-19]
  • نگرش استفاده از رسانه های بررسی نقش رسانه های اجتماعی در زمینه صادرات؛ مطالعه موردی صنایع صادارتی استان زنجان [دوره 17، شماره 97، 1398، صفحه 79-96]
  • نگهداشت منابع انسانی دانش بنیان طراحی مدل نگهداشت منابع انسانی بر اساس معادلات ساختاری در نرم افزار Smart PLS (مورد مطالعه: سازمانهای دانش بنیان استان تهران) [(مقالات آماده انتشار)]
  • نمایشگاه / شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران / نمایشگاهای تخصصی بین‌المللی / اهداف شرکت‌کنندگان / معیارهای انتخاب نمایشگاه / حمایت‌های دولتی / آمیخته بازاریابی / عوامل محیطی بررسی و شناسایی عوامل موثر بر حضور شرکت‌های تولیدی و خدماتی در نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران [دوره 12، شماره 64، 1393، صفحه 18-28]
  • نوآوری بررسی رابطه ی رهبری تحول‌آفرین با خلاقیت و نوآوری و کارآفرینی سازمانی [دوره 14، شماره 77، 1395, 1396، صفحه 79-93]
  • نوآوری بررسی تاثیر مدیریت کیفیت جامع بر عملکرد مالی شرکت های شهرک صنعتی البرز استان قزوین: نقش میانجی قابلیت یادگیری سازمانی و نوآوری [دوره 14، شماره 81، 1395, 1396، صفحه 43-62]
  • نوآوری باز تاثیر قابلیت‌های دیجیتالی شدن بر نوآوری باز در کسب‌وکارهای کوچک تولیدی [(مقالات آماده انتشار)]
  • نوآوری در مدل کسب‌وکار نوآوری در مدل کسب‌وکار (عامل جدید مزیت رقابتی) [دوره 14، شماره 80، 1395, 1396، صفحه 1-13]
  • نوآوری دوجانبه گرا بررسی رابطه بین مدیریت منابع انسانی قابلیت محور و جهت گیری کارافرینانه بر عملکرد سازمان با توجه به نقش تعدیل کنندگی نواوری دوجانبه گرا [دوره 17، شماره 96، 1398، صفحه 93-104]
  • نوآوری‌های بانکداری بانکداری و فینتک: چالش یا فرصت؟ [دوره 14، شماره 80، 1395, 1396، صفحه 31-39]
  • نوسانات بازده سهام بررسی ارتباط بین مجمع عمومی سالیانه بر بازده سهام،حجم معاملات و نوسانات بازده سهام شرکتهای صنعت سیمانی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 14، شماره 79، 1395, 1396، صفحه 81-87]
  • نوسان پایین به بالا شناسایی عوامل موثر بر سقوط قیمت سهام ( مرور ادبیات) [دوره 18، شماره 101، 1399، صفحه 11-132]
  • نوسان‌پذیری قیمت سهام و پانل دیتا بررسی تاثیر نسبت سرمایه‌گذاران نهادی، محدودیت‌های مالی، نقدشوندگی بازار سهام و نوسان‌پذیری قیمت سهام بر نرخ رشد فروش در شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 15، شماره 82-83، 1396، صفحه 20-36]
  • نوسان نرخ ارز بررسی تأثیر نااطمینانی نرخ ارز و متغیرهای کلان اقتصادی بر هزینه تأمین مالی شرکت‌های پذیرفته شده در بورس [دوره 19، شماره 110، 1400، صفحه 27-42]
  • نوع محصول ایجاد اعتماد برخط: مطالعه عوامل موثر با رویکرد آزمایشی [دوره 14، شماره 76، 1395, 1396، صفحه 59-73]
  • نیروهای رقابتی پورتر / استراتژی اقیانوس آبی / تاپسیس گروهی / بازار بیرقیب / نوآوری در ارزش ایجاد بازار بی‌رقیب با استفاده از استراتژی اقیانوس آبی و نیروهای رقابتی پورتر [دوره 19، شماره 106، 1400، صفحه 41-58]

و

ه

ی

  • یادگیری سازمانی بررسی تاثیر یادگیری سازمانی بر انعطاف پذیری سازمانی،استراتژی تمایز،استراتژی رهبری هزینه و عملکرد کسب و کار [دوره 14، شماره 76، 1395, 1396، صفحه 86-100]
  • یادگیری سازمانی زنجیره تامین تحلیل نقش واسطه ای عملکرد زنجیره تامین در رابطه بین مدیریت منابع انسانی سبز، یادگیری سازمانی زنجیره تامین و عملکرد تجاری ( مورد مطالعه : شرکتهای تولیدی استان اردبیل) [(مقالات آماده انتشار)]
  • یارانه شرح وقایع اصلاح یارانه‌ها [دوره 11، شماره 63، 1392، صفحه 37-59]
  • یارانه‌ها الزامات اجرای موفق هدفمند کردن یارانه‌‌‌ها با تاکید بر تجارب مرحله اول و کشورهای موفق [دوره 13، شماره 70، 1394، صفحه 1-16]
  • یکپارچگی زنجیره تأمین تاثیر طراحی نرم‌افزاری مجدد فرآیند کسب و کار بر مدیریت زنجیره تامین ( مورد مطالعه:شرکت هواپیمایی آسمان) [دوره 17، شماره 98، 1398، صفحه 44-65]
  • یکپارچه سازی سیستم‌های مدیریت یکپارچه‌سازی سیستم‌های مدیریت مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها (CSR) بر عملکرد اقتصادی (مطالعه موردی: پتروشیمی مارون ماهشهر) [دوره 17، شماره 97، 1398، صفحه 60-78]
  • ین‌المللی‌سازی/ مدل آپ‌سالا / نظریه شبکه مروری بر مدل‌های بین المللی‌سازی شرکت‌ها [دوره 16، شماره 90-91، 1397، صفحه 23-39]