نویسنده = %D8%A2%D9%84%E2%80%8C%D8%B7%D9%87%D8%8C%20%D8%B3%DB%8C%D8%AF%D8%AD%D8%B3%D9%86
تأثیر بازاریابی سبز بر قصد خرید مشتریان با نقش واسطه‌ای مسئولیت اجتماعی شرکت و تصویر محصول

دوره 13، شماره 73، مهر و آبان 1394، صفحه 34-44

محسن اکبری؛ سیدحسین آل‌طه؛ پویا صادق‌پور


تأثیر بازاریابی سبز بر قصد خرید مشتریان با نقش واسطه‌ای مسئولیت اجتماعی شرکت و تصویر محصول

دوره 13، شماره 72، مرداد و شهریور 1394، صفحه 31-42

محسن اکبری؛ سیدحسن آل‌طه؛ پویا صادق‌پور