ا
-
ابراهیم پور، حبیب
ارزیابی تاثیر بازاریابی سبز بر رفتار خرید و وفاداری مشتریان محصولات غذایی [دوره 18، شماره 104، 1399، صفحه 95-114]
-
ابراهیمی، ابوالقاسم
شناسایی و طبقه بندی برنامههای اثر گذار بر وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: مشتریان بیمه پاسارگاد شهر شیراز) [دوره 18، شماره 102، 1399، صفحه 41-54]
-
ابراهیمی، مهدی
شناسایی و اولویت بندی شاخص های ارزیابی جذابیت نسبی بازارهای صادراتی (مورد مطالعه: بازار صادراتی روسیه) [دوره 18، شماره 100، 1399، صفحه 46-62]
-
اخباری، مهدیه
استفاده از چارچوب کارت امتیازی متوازن برای رتبهبندی واحدهای استراتژیکِ کسبوکارهای الکترونیکی [دوره 18، شماره 105، 1399، صفحه 85-102]
-
افشاری مفرد، مسعود
اولویتبندی ابزارهای سیاستی حمایت از صادرات محصولات با فناوری بالا [دوره 18، شماره 105، 1399، صفحه 1-30]
-
اکبری، محسن
تأثیر قیمت واحد بر تصویر قیمت فروشگاه و قصد خرید مشتریان [دوره 18، شماره 101، 1399، صفحه 93-110]
-
امین طهماسبی، حمزه
انتخاب و رتبهبندی بازارهای هدف صادراتی محصول رگلاتور گاز ایران با رویکرد تصمیمگیری فازی (مطالعه موردی: شرکت پارس رگلاتور) [دوره 18، شماره 102، 1399، صفحه 81-92]
ب
-
بابائی، یاور
ارزیابی تاثیر بازاریابی سبز بر رفتار خرید و وفاداری مشتریان محصولات غذایی [دوره 18، شماره 104، 1399، صفحه 95-114]
-
بختیاری، محمدرضا
طراحی نقشه راه توسعه فناوری های کیفی بینایی ماشین در سالن های پرس و بدنه صنایع خودروسازی ایران [دوره 18، شماره 104، 1399، صفحه 45-62]
-
بزرگی، ,وحید
ارزیابی عملکرد جهانی محیط پشتیبانی تجاری ایران در یک دهه گذشتهو راهکارهای بهبود آن [دوره 18، شماره 101، 1399، صفحه 1-26]
پ
-
پران، محمد مرتضی
بررسی تاثیر برند بر وفاداری مشتری، تمایل به خرید و تمایل به تبلیغات شفاهی( مطالعه موردی: نمایندگیهای ایران خودرو در شیراز) [دوره 18، شماره 102، 1399، صفحه 25-40]
-
پورابراهیم، اسماعیل
رتبهبندی عوامل مؤثر بر تمایل به خرید اینترنتی مصرفکنندگان [دوره 18، شماره 103، 1399، صفحه 65-88]
-
پیروز، الهام
بررسی عوامل موثر تقاضای اشتغال در بخش صنعت ایران [دوره 18، شماره 104، 1399، صفحه 31-45]
ت
-
تاج، سید امیر علی
ارائه مدلی فناورانه برای حل چالش های حاصل از عدم تقارن اطلاعات در بیمه مالکیت صنعتی [دوره 18، شماره 101، 1399، صفحه 45-62]
ج
-
جانی پور، ستاره
تأثیر قیمت واحد بر تصویر قیمت فروشگاه و قصد خرید مشتریان [دوره 18، شماره 101، 1399، صفحه 93-110]
-
جعفرپور، محمود
آسیبشناسی خصوصیسازی در ایران [دوره 18، شماره 104، 1399، صفحه 9-30]
ح
-
حبیبی فر، ناصر
طراحی نقشه راه توسعه فناوری های کیفی بینایی ماشین در سالن های پرس و بدنه صنایع خودروسازی ایران [دوره 18، شماره 104، 1399، صفحه 45-62]
-
حسینی، میرعبداله
ارزیابی عملکرد جهانی محیط پشتیبانی تجاری ایران در یک دهه گذشتهو راهکارهای بهبود آن [دوره 18، شماره 101، 1399، صفحه 1-26]
-
حیدریان دولت آبادی، محمدجواد
مطالعه قواعد عبور از شخصیت حقوقی شرکت با مطالعه تطبیقی در حقوق آلمان و ایران [دوره 18، شماره 100، 1399، صفحه 91-104]
خ
-
خارکش، فاطمه
بررسی حقوق تطبیقی قرارداد سرمایهگذاری مشترک(جوینت ونچر) ایران با چین [دوره 18، شماره 103، 1399، صفحه 1-29]
-
خانی، ناصر
ارزیابی تاثیر چابکی زنجیره تامین بر عملکرد مالی [دوره 18، شماره 104، 1399، صفحه 63-78]
-
خدادادحسینی، سیدحمید
تاثیر مصرفگرایی خارجی بر تمایل به خرید محصولات ایرانی [دوره 18، شماره 102، 1399، صفحه 1-24]
-
خیری، بهرام
بررسی تاثیر بازاریابی اصالی و پراگماتیک بر اصالت برند [دوره 18، شماره 104، 1399، صفحه 115-140]
د
-
دانش پرور، میترا
ارزیابی تأثیر مؤلفههای فرهنگی جمعگرایی و فردگرایی بر تمایل به خرید محصولات آرایشی بهداشتی [دوره 18، شماره 103، 1399، صفحه 89-100]
-
درودی، هما
بررسی رابطه بین رسانههای اجتماعی و ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در فروشگاههای اینترنتی [دوره 18، شماره 103، 1399، صفحه 117-132]
ذ
-
ذاکری نیا، حانیه
ارزیابی عوامل موثر بر مصرف لوازم آرایشی قاچاق [دوره 18، شماره 105، 1399، صفحه 43-56]
ر
-
رئیسی نافچی، سمانه
ارزیابی تاثیر چابکی زنجیره تامین بر عملکرد مالی [دوره 18، شماره 104، 1399، صفحه 63-78]
-
رحیمی اقدم، صمد
تأثیر بازاریابی رابطهمند بر ارزش طول عمر مشتری [دوره 18، شماره 105، 1399، صفحه 71-84]
-
رخیده، محمد رضا
ارائه الگوی توانمندسازی شرکتهای کوچک و متوسط [دوره 18، شماره 102، 1399، صفحه 93-112]
-
رسولی نژاد، احسان
رتبه بندی موانع رشد پایدار صادرات غیر نفتی ایران به بازار روسیه با استفاده از روش تحلیل فرآیند شبکه ای [دوره 18، شماره 100، 1399، صفحه 30-45]
-
رسولی نژاد، احسان
متنوع سازی بازارهای تجاری و منطقه گرایی اقتصادی ایران [دوره 18، شماره 104، 1399، صفحه 79-94]
-
رمضانیان، محمد رحیم
تأثیر قیمت واحد بر تصویر قیمت فروشگاه و قصد خرید مشتریان [دوره 18، شماره 101، 1399، صفحه 93-110]
-
رمضانی قطب آبادی، علی
بررسی تاثیر برند بر وفاداری مشتری، تمایل به خرید و تمایل به تبلیغات شفاهی( مطالعه موردی: نمایندگیهای ایران خودرو در شیراز) [دوره 18، شماره 102، 1399، صفحه 25-40]
ز
-
زارعی، بهروز
شناسایی و اولویت بندی روشهای ورود به بازارهای بین المللی (مورد مطالعه: کودهای ارگانیک) [دوره 18، شماره 100، 1399، صفحه 77-90]
س
-
ساعی، مهدیه
بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش بیمه محصول ( مورد مطالعه خرما در استان کرمان) [دوره 18، شماره 101، 1399، صفحه 63-76]
-
ساعی، مهدیه
بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش بیمهی محصول پسته [دوره 18، شماره 105، 1399، صفحه 31-42]
-
سالار، سحر
بررسی تأثیر شبکههای اجتماعی بر مدیریت روابط با مشتریان در صنعت بانکداری [دوره 18، شماره 101، 1399، صفحه 27-44]
-
سربندی، شادی
ارزیابی تأثیر کاربرد مدیریت کیفیت جامع بر رضایت مشتریان و وفاداری مشتریان [دوره 18، شماره 103، 1399، صفحه 101-116]
-
سلمان زاده، حامد
طراحی نقشه راه توسعه فناوری های کیفی بینایی ماشین در سالن های پرس و بدنه صنایع خودروسازی ایران [دوره 18، شماره 104، 1399، صفحه 45-62]
ش
-
شاکری، زهرا
واکاوی معاهده پی سی تی؛ دریچهای بهنظام بینالمللی حمایت از اختراع [دوره 18، شماره 102، 1399، صفحه 69-80]
-
شبابی، هومن
ارزیابی تأثیر انطباق با استانداردهای وارداتی کشورهای دیگر بر عملکرد صادرات [دوره 18، شماره 103، 1399، صفحه 47-64]
-
شفیعی، زهرا
استفاده از چارچوب کارت امتیازی متوازن برای رتبهبندی واحدهای استراتژیکِ کسبوکارهای الکترونیکی [دوره 18، شماره 105، 1399، صفحه 85-102]
-
شکری، توحید
رتبهبندی عوامل مؤثر بر تمایل به خرید اینترنتی مصرفکنندگان [دوره 18، شماره 103، 1399، صفحه 65-88]
-
شمس الهی، محسن
ماهیت حقوقی و حدود صلاحیت هیأت داوری بورس [دوره 18، شماره 105، 1399، صفحه 103-116]
-
شیخ علیشاهی، محمد
اولویتبندی ابزارهای سیاستی حمایت از صادرات محصولات با فناوری بالا [دوره 18، شماره 105، 1399، صفحه 1-30]
-
شیرطوانی، سینا
انتخاب و رتبهبندی بازارهای هدف صادراتی محصول رگلاتور گاز ایران با رویکرد تصمیمگیری فازی (مطالعه موردی: شرکت پارس رگلاتور) [دوره 18، شماره 102، 1399، صفحه 81-92]
ص
-
صابریان، فاطمه
شناسایی و اولویت بندی شاخص های ارزیابی جذابیت نسبی بازارهای صادراتی (مورد مطالعه: بازار صادراتی روسیه) [دوره 18، شماره 100، 1399، صفحه 46-62]
-
صبری، پریسا
متنوع سازی بازارهای تجاری و منطقه گرایی اقتصادی ایران [دوره 18، شماره 104، 1399، صفحه 79-94]
ع
-
عابدین مقانکی، محمد رضا
تاثیر ایجاد منطقه تجارت آزاد قاره آفریقا بر صادرات ایران [دوره 18، شماره 100، 1399، صفحه 1-29]
-
عادلی نیک، حامد
اولویتبندی ابزارهای سیاستی حمایت از صادرات محصولات با فناوری بالا [دوره 18، شماره 105، 1399، صفحه 1-30]
-
عاشوری، سمیه
ارزیابی تأثیر مؤلفههای فرهنگی جمعگرایی و فردگرایی بر تمایل به خرید محصولات آرایشی بهداشتی [دوره 18، شماره 103، 1399، صفحه 89-100]
-
عربی، سیدهادی
بررسی اثرات معافیتهای گمرکی و تخفیفات حقوق ورودی بر درآمد گمرکی دولت [دوره 18، شماره 100، 1399، صفحه 105-125]
-
عزیزخواه، سعیده
تأثیر بازاریابی رابطهمند بر ارزش طول عمر مشتری [دوره 18، شماره 105، 1399، صفحه 71-84]
-
عسکری فر، کاظم
شناسایی و طبقه بندی برنامههای اثر گذار بر وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: مشتریان بیمه پاسارگاد شهر شیراز) [دوره 18، شماره 102، 1399، صفحه 41-54]
-
عسگری، منصور
بررسی عوامل موثر تقاضای اشتغال در بخش صنعت ایران [دوره 18، شماره 104، 1399، صفحه 31-45]
-
علی اسماعیلی، زهره
بررسی تاثیر بازاریابی اصالی و پراگماتیک بر اصالت برند [دوره 18، شماره 104، 1399، صفحه 115-140]
-
علیزاده سیاهرودکلایی، الهام
ارزیابی تأثیر انطباق با استانداردهای وارداتی کشورهای دیگر بر عملکرد صادرات [دوره 18، شماره 103، 1399، صفحه 47-64]
ف
-
فاریابی، محمد
تأثیر بازاریابی رابطهمند بر ارزش طول عمر مشتری [دوره 18، شماره 105، 1399، صفحه 71-84]
-
فتحی، محمدرضا
ارزیابی تاثیر چابکی زنجیره تامین بر عملکرد مالی [دوره 18، شماره 104، 1399، صفحه 63-78]
-
فتحی، محمدرضا
ارزیابی عوامل موثر بر رقابتپذیری گردشگری مذهبی( روش فنون دیمتل و معادلات ساختاری) [دوره 18، شماره 105، 1399، صفحه 57-70]
-
فتحیزاده، امیرهوشنگ
بررسی حقوق تطبیقی قرارداد سرمایهگذاری مشترک(جوینت ونچر) ایران با چین [دوره 18، شماره 103، 1399، صفحه 1-29]
-
فتوره چی، زهرا
ارزیابی تاثیر بازاریابی سبز بر رفتار خرید و وفاداری مشتریان محصولات غذایی [دوره 18، شماره 104، 1399، صفحه 95-114]
-
فرزاد، سروه
شناسایی عوامل موثر بر سقوط قیمت سهام ( مرور ادبیات) [دوره 18، شماره 101، 1399، صفحه 11-132]
-
فرهادی، پیام
بررسی تاثیر برند بر وفاداری مشتری، تمایل به خرید و تمایل به تبلیغات شفاهی( مطالعه موردی: نمایندگیهای ایران خودرو در شیراز) [دوره 18، شماره 102، 1399، صفحه 25-40]
ق
-
قاسمی، جمال
شناسایی عوامل موثر بر سقوط قیمت سهام ( مرور ادبیات) [دوره 18، شماره 101، 1399، صفحه 11-132]
-
قلی پور، پروانه
رتبهبندی مولفههای تامین مالی سبز در بنگاههای کوچک و متوسط ( روش تحلیل شبکهای فازی) [دوره 18، شماره 101، 1399، صفحه 77-92]
-
قلی زاده، همت
ارزیابی تأثیر کاربرد مدیریت کیفیت جامع بر رضایت مشتریان و وفاداری مشتریان [دوره 18، شماره 103، 1399، صفحه 101-116]
-
قیصری، زهره
واکاوی معاهده پی سی تی؛ دریچهای بهنظام بینالمللی حمایت از اختراع [دوره 18، شماره 102، 1399، صفحه 69-80]
ک
-
کاظمی، زهره
ارزیابی عوامل موثر بر مصرف لوازم آرایشی قاچاق [دوره 18، شماره 105، 1399، صفحه 43-56]
-
کراری، حبیب
طراحی نقشه راه توسعه فناوری های کیفی بینایی ماشین در سالن های پرس و بدنه صنایع خودروسازی ایران [دوره 18، شماره 104، 1399، صفحه 45-62]
-
کشاورز، سیروس
ارزیابی تاثیر چابکی زنجیره تامین بر عملکرد مالی [دوره 18، شماره 104، 1399، صفحه 63-78]
گ
-
گرشاسبی، علیرضا
جایگاه بازار عمان در توسعه صادرات ایران [دوره 18، شماره 102، 1399، صفحه 55-68]
-
گلکاران مقدم، سمیرا
بررسی ابزارها و مشوقهای صادراتی در کشور [دوره 18، شماره 103، 1399، صفحه 29-46]
م
-
محمدکاظمی، رضا
شناسایی و اولویت بندی روشهای ورود به بازارهای بین المللی (مورد مطالعه: کودهای ارگانیک) [دوره 18، شماره 100، 1399، صفحه 77-90]
-
محمد نسب، مهدی
ارزیابی عوامل موثر بر رقابتپذیری گردشگری مذهبی( روش فنون دیمتل و معادلات ساختاری) [دوره 18، شماره 105، 1399، صفحه 57-70]
-
مرادی شهر بابک، حسین
بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش بیمهی محصول پسته [دوره 18، شماره 105، 1399، صفحه 31-42]
-
مشبکی، اصغر
تاثیر مصرفگرایی خارجی بر تمایل به خرید محصولات ایرانی [دوره 18، شماره 102، 1399، صفحه 1-24]
-
مظاهری کوهانستانی، رسول
مطالعه قواعد عبور از شخصیت حقوقی شرکت با مطالعه تطبیقی در حقوق آلمان و ایران [دوره 18، شماره 100، 1399، صفحه 91-104]
-
مظفری، محمد مهدی
رتبهبندی مولفههای تامین مالی سبز در بنگاههای کوچک و متوسط ( روش تحلیل شبکهای فازی) [دوره 18، شماره 101، 1399، صفحه 77-92]
-
معصوم، محمد
شناسایی و اولویت بندی روشهای ورود به بازارهای بین المللی (مورد مطالعه: کودهای ارگانیک) [دوره 18، شماره 100، 1399، صفحه 77-90]
-
معینی، حسین
ارزیابی عوامل موثر بر مصرف لوازم آرایشی قاچاق [دوره 18، شماره 105، 1399، صفحه 43-56]
-
ملکی، محمد حسن
ارزیابی عوامل موثر بر رقابتپذیری گردشگری مذهبی( روش فنون دیمتل و معادلات ساختاری) [دوره 18، شماره 105، 1399، صفحه 57-70]
-
منصوری موید، فرشته
تاثیر مصرفگرایی خارجی بر تمایل به خرید محصولات ایرانی [دوره 18، شماره 102، 1399، صفحه 1-24]
ن
-
ناصر، مهدی
ارائه مدلی فناورانه برای حل چالش های حاصل از عدم تقارن اطلاعات در بیمه مالکیت صنعتی [دوره 18، شماره 101، 1399، صفحه 45-62]
-
نظری فرخی، حسین
بررسی رابطه بین رسانههای اجتماعی و ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در فروشگاههای اینترنتی [دوره 18، شماره 103، 1399، صفحه 117-132]
-
نعیمی صدیق، علی
استفاده از چارچوب کارت امتیازی متوازن برای رتبهبندی واحدهای استراتژیکِ کسبوکارهای الکترونیکی [دوره 18، شماره 105، 1399، صفحه 85-102]
-
نوربخش، پروانه
ارزیابی تاثیر چابکی زنجیره تامین بر عملکرد مالی [دوره 18، شماره 104، 1399، صفحه 63-78]
-
نیکبخت، امین
شناسایی و طبقه بندی برنامههای اثر گذار بر وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: مشتریان بیمه پاسارگاد شهر شیراز) [دوره 18، شماره 102، 1399، صفحه 41-54]
و
-
وشکائی نژاد، سیده صدف
تأثیر قیمت واحد بر تصویر قیمت فروشگاه و قصد خرید مشتریان [دوره 18، شماره 101، 1399، صفحه 93-110]
-
وظیفه، زهرا
بررسی تأثیر شبکههای اجتماعی بر مدیریت روابط با مشتریان در صنعت بانکداری [دوره 18، شماره 101، 1399، صفحه 27-44]
-
وفادار، میلاد
بررسی تأثیر شبکههای اجتماعی بر مدیریت روابط با مشتریان در صنعت بانکداری [دوره 18، شماره 101، 1399، صفحه 27-44]
ه
-
هرورانی، حسین
بررسی اثرات معافیتهای گمرکی و تخفیفات حقوق ورودی بر درآمد گمرکی دولت [دوره 18، شماره 100، 1399، صفحه 105-125]
ی
-
یحیی زاده فر، محمود
ارزیابی تأثیر انطباق با استانداردهای وارداتی کشورهای دیگر بر عملکرد صادرات [دوره 18، شماره 103، 1399، صفحه 47-64]
-
یزدانی، ناصر
بررسی رابطه قابلیتهای بازاریابی اینترنتی و رشد بازارهای صادراتی(مورد مطالعه شرکتهای صادرکننده کوچک تا متوسط شهر تهران) [دوره 18، شماره 100، 1399، صفحه 63-77]
-
یعقوبی، سمیه
ارزیابی عوامل موثر بر رقابتپذیری گردشگری مذهبی( روش فنون دیمتل و معادلات ساختاری) [دوره 18، شماره 105، 1399، صفحه 57-70]
-
یوسفی، محمد
بررسی رابطه قابلیتهای بازاریابی اینترنتی و رشد بازارهای صادراتی(مورد مطالعه شرکتهای صادرکننده کوچک تا متوسط شهر تهران) [دوره 18، شماره 100، 1399، صفحه 63-77]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد