نمایه نویسندگان

آ

  • آبادی، فاطمه ارزیابی عمکرد زنجیره تأمین با رویکرد مدل مرجع عملیاتی زنجیره تأمین(SCOR) ( مورد مطالعه: شرکت صنایع دریایی ایران(صدرا)) [دوره 14، شماره 79، 1395، صفحه 37-49]
  • آقائی، رضا بررسی وضعیت صنعت خرده فروشی (مورد مطالعه:تاکید بر فروشگاه‌های زنجیره‌ای در ایران) [دوره 14، شماره 77، 1395، صفحه 55-67]
  • آقائی، میلاد بررسی وضعیت صنعت خرده فروشی (مورد مطالعه:تاکید بر فروشگاه‌های زنجیره‌ای در ایران) [دوره 14، شماره 77، 1395، صفحه 55-67]

ا

  • احمدیان، علی اشرف شناسایی عوامل موثر بر حضور موفق شرکت‌های صادرکننده ایرانی در بازارهای خارجی [دوره 14، شماره 77، 1395، صفحه 1-15]
  • احمدی کمالی، مهدیه بررسی عملکرد منطقه آزاد تجاری- صنعتی ارس از منظر صادرات [دوره 14، شماره 81، 1395، صفحه 85-100]
  • اخلاصی، امیر توسعه مدل برندمحوری در سازمان‌های خدماتی با تاکید بر شرکتهای هواپیمایی [دوره 14، شماره 76، 1395، صفحه 74-85]
  • اسگندری، کریم تبیین مدل کیفیت خدمات الکترونیکی بانک ملت بر اساس هوش رقابتی [دوره 14، شماره 81، 1395، صفحه 63-84]
  • اسماعیل پور، مجید تاثیر تصویر شرکت بر رضایت مشتری از طریق ارزش ویژه برند [دوره 14، شماره 78، 1395، صفحه 58-69]
  • اسمعیلی‌پور ماسوله، الهام مؤلفه‌های کلیدی سیاست صنعتی با رویکرد جدید در راستای بهبود رقابت‌پذیری منطقه‌ای [دوره 14، شماره 79، 1395، صفحه 1-14]
  • اسمعیلی‌پور ماسوله، الهام شناسایی چالش‌ها و ارائه راهکارهای توسعه صنعت پتروشیمی از منظر عملکرد مالی شرکت‌های بورسی [دوره 14، شماره 80، 1395، صفحه 14-30]
  • امیدپور، علی بررسی ارتباط بین مجمع عمومی سالیانه بر بازده سهام،حجم معاملات و نوسانات بازده سهام شرکتهای صنعت سیمانی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 14، شماره 79، 1395، صفحه 81-87]

ب

  • باقری قره‌بلاغ، هوشمند‌ ارائه مدل پیشایندهای مورد نیاز ارزش ویژه برند بر مبنای کارمندان و تعهد کارکنان به برند در صنعت هتلداری [دوره 14، شماره 80، 1395، صفحه 84-95]
  • بخشی، فریبا بررسی تأثیر رضایت مشتریان بر ارزش ویژه نام تجاری با میانجیگری متغیر اعتماد مشتریان به برند در صنایع غذایی آستان قدس رضوی [دوره 14، شماره 78، 1395، صفحه 87-97]
  • بخشی‌زاده، علیرضا ارائه الگویی به منظور تبیین نقش موفقیت مجتمع‌های تجاری در کشور [دوره 14، شماره 76، 1395، صفحه 1-100]
  • برجویی، صاحبه تاثیر تصویر شرکت بر رضایت مشتری از طریق ارزش ویژه برند [دوره 14، شماره 78، 1395، صفحه 58-69]
  • بنی هاشمی، سید علی تجزیه و تحلیل استراتژی‌های توسعه صادرات به کشورهای آسیای میانه با مدل SWOT در راستای برنامه ششم توسعه [دوره 14، شماره 77، 1395، صفحه 16-28]
  • بهمنی، علی بررسی وضعیت صنعت خرده فروشی (مورد مطالعه:تاکید بر فروشگاه‌های زنجیره‌ای در ایران) [دوره 14، شماره 77، 1395، صفحه 55-67]

پ

  • پارسامنش، مهرداد شناسایی عوامل موثر بر حضور موفق شرکت‌های صادرکننده ایرانی در بازارهای خارجی [دوره 14، شماره 77، 1395، صفحه 1-15]
  • پژوهش جهرمی، امین نوآوری در مدل کسب‌وکار (عامل جدید مزیت رقابتی) [دوره 14، شماره 80، 1395، صفحه 1-13]
  • پورانجنار، عافیه بررسی رابطه ی رهبری تحول‌آفرین با خلاقیت و نوآوری و کارآفرینی سازمانی [دوره 14، شماره 77، 1395، صفحه 79-93]
  • پورانجنار، گل بهار بررسی رابطه ی رهبری تحول‌آفرین با خلاقیت و نوآوری و کارآفرینی سازمانی [دوره 14، شماره 77، 1395، صفحه 79-93]
  • پوریوسف، اعظم اثرات اقتصادی زنجیره ارزش بر تعاونی‌های بازرگانی (مورد مطالعه تعاونی‌های شهرستان بیرجند) [دوره 14، شماره 80، 1395، صفحه 69-83]

ث

  • ثانوی فرد، رسول بررسی تاثیر یادگیری سازمانی بر انعطاف پذیری سازمانی،استراتژی تمایز،استراتژی رهبری هزینه و عملکرد کسب و کار [دوره 14، شماره 76، 1395، صفحه 86-100]
  • ثقفی، مهدی تجزیه و تحلیل استراتژی‌های توسعه صادرات به کشورهای آسیای میانه با مدل SWOT در راستای برنامه ششم توسعه [دوره 14، شماره 77، 1395، صفحه 16-28]
  • ثقفی، مهدی اثرات اقتصادی زنجیره ارزش بر تعاونی‌های بازرگانی (مورد مطالعه تعاونی‌های شهرستان بیرجند) [دوره 14، شماره 80، 1395، صفحه 69-83]

ج

  • جودزاده، مهتا بررسی رابطه ی رهبری تحول‌آفرین با خلاقیت و نوآوری و کارآفرینی سازمانی [دوره 14، شماره 77، 1395، صفحه 79-93]

ح

  • حاجی ولی زاده شبستری، محیا بررسی تأثیر «آموزش عالی و حرفه ای» بر «کارایی بازار نیروی کار» بر اساس الگوی رقابت پذیری جهانی [دوره 14، شماره 80، 1395، صفحه 56-68]
  • حسینی نیا، غلامحسین بررسی نقش خلق مشترک ارزش در توسعه محصولات جدید در شرکت های لبنی استان فارس [دوره 14، شماره 79، 1395، صفحه 66-80]

خ

  • خدادادحسینی، سیدحمید ارائه الگویی به منظور تبیین نقش موفقیت مجتمع‌های تجاری در کشور [دوره 14، شماره 76، 1395، صفحه 1-100]
  • خلاف بروایه، لیلا بررسی عوامل مؤثر بر دریافت وام بانکی (مطالعه موردی: تعاونی‌های استان گلستان) [دوره 14، شماره 80، 1395، صفحه 40-55]
  • خلیل زاده، محمد به‌کارگیری رویکرد تلفیقی مهندسی ارزش و مدل رتبه کامل اندرسون-پیترسون (A&P) به منظور عارضه یابی و تحلیل سناریوی سازمان، مطالعه موردی: مجتمع دخانیات تهران [دوره 14، شماره 79، 1395، صفحه 50-65]

د

  • داودی، سید محمد رضا شناسایی و رتبه‌بندی عوامل موثر بر اثر بخشی سیستم‌های مدیریت کیفیت و عملکرد مالی شرکت‌های کوچک و متوسط با استفاده از تکنیکAHP (بررسی موردی: صنایع غذایی استان تهران) [دوره 14، شماره 81، 1395، صفحه 101-116]
  • دباغی، حامد بررسی روند پژوهش در حوزه مدیریت زنجیره تامین پایدار [دوره 14، شماره 78، 1395، صفحه 17-30]
  • دستمالچی، شراره اصول کنفرانس لاهه بر انتخاب قانون در قراردادهای تجارتی بین المللی مصوب ۲۰۱۵ [دوره 14، شماره 76، 1395، صفحه 54-58]

ر

  • رحیمی مقدم، امید بررسی تأثیر قیمت‌گذاری با اعداد انتهایی غیر روند بر روی پردازش اطّلاعات قیمتی مصرف‌کنندگان [دوره 14، شماره 78، 1395، صفحه 1-16]
  • رضائی، علی ارزیابی شیوه شناسایی و تشخیص کشورهای در حال توسعه در سازمان تجارت جهانی [دوره 14، شماره 77، 1395، صفحه 40-54]
  • رضائی، مهدی وضعیت تجارت کالایی ایران و ترکیه از منظر زنجیره ارزش جهانی [دوره 14، شماره 81، 1395، صفحه 31-42]
  • رفیعی، احسان به‌کارگیری رویکرد تلفیقی مهندسی ارزش و مدل رتبه کامل اندرسون-پیترسون (A&P) به منظور عارضه یابی و تحلیل سناریوی سازمان، مطالعه موردی: مجتمع دخانیات تهران [دوره 14، شماره 79، 1395، صفحه 50-65]
  • روستا، پیام بررسی نقش خلق مشترک ارزش در توسعه محصولات جدید در شرکت های لبنی استان فارس [دوره 14، شماره 79، 1395، صفحه 66-80]
  • روشن، سید علیقلی بررسی تأثیر رضایت مشتریان بر ارزش ویژه نام تجاری با میانجیگری متغیر اعتماد مشتریان به برند در صنایع غذایی آستان قدس رضوی [دوره 14، شماره 78، 1395، صفحه 87-97]

ز

  • زبیدی، حیدر تاثیر به‌کارگیری ماشین های خود پرداز و برخی متغیرهای موثر منتخب بر کارایی فنی بانک ها در صنعت بانکداری ایران [دوره 14، شماره 78، 1395، صفحه 44-57]

س

  • سنجریان، زهرا شناسایی عوامل مؤثر بر تشخیص فرصت‌های کارآفرینانه‌ی صادرات فرش دستباف ایران (مطالعه موردی: فرش دستباف اصفهان) [دوره 14، شماره 77، 1395، صفحه 29-39]

ش

  • شاه‌بندرزاده، حمید ارزیابی عمکرد زنجیره تأمین با رویکرد مدل مرجع عملیاتی زنجیره تأمین(SCOR) ( مورد مطالعه: شرکت صنایع دریایی ایران(صدرا)) [دوره 14، شماره 79، 1395، صفحه 37-49]
  • شریعتی‌نیا، محسن مقایسه توان ژئواکونومیک ایران و ترکیه در جنوب غرب آسیا [دوره 14، شماره 78، 1395، صفحه 31-43]
  • شهرکی، کاوه تحلیل تأثیر محدودیت‌های مالی بر کارایی سبد سرمایه‌گذاری شرکت‌های سرمایه‌گذاری پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 14، شماره 77، 1395، صفحه 68-78]
  • شیرخدایی، میثم بررسی تأثیر قیمت‌گذاری با اعداد انتهایی غیر روند بر روی پردازش اطّلاعات قیمتی مصرف‌کنندگان [دوره 14، شماره 78، 1395، صفحه 1-16]

ص

  • صادقی، فرزاد بررسی تاثیر یادگیری سازمانی بر انعطاف پذیری سازمانی،استراتژی تمایز،استراتژی رهبری هزینه و عملکرد کسب و کار [دوره 14، شماره 76، 1395، صفحه 86-100]
  • صادقی، محسن اصول کنفرانس لاهه بر انتخاب قانون در قراردادهای تجارتی بین المللی مصوب ۲۰۱۵ [دوره 14، شماره 76، 1395، صفحه 54-58]
  • صادقی، منصوره بررسی و تجزیه وتحلیل بسته بندی محصولات،حفظ محیط زیست و هزینه های مرتبط [دوره 14، شماره 79، 1395، صفحه 88-104]
  • صالحی، شیرین توسعه مدل برندمحوری در سازمان‌های خدماتی با تاکید بر شرکتهای هواپیمایی [دوره 14، شماره 76، 1395، صفحه 74-85]

ط

  • طالب نیا، قدرت اله بررسی ارتباط بین مجمع عمومی سالیانه بر بازده سهام،حجم معاملات و نوسانات بازده سهام شرکتهای صنعت سیمانی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 14، شماره 79، 1395، صفحه 81-87]
  • طاهری، مرتضی توسعه مدل برندمحوری در سازمان‌های خدماتی با تاکید بر شرکتهای هواپیمایی [دوره 14، شماره 76، 1395، صفحه 74-85]
  • طباطبایی نسب، سید محمد ارائه مدل پیشایندهای مورد نیاز ارزش ویژه برند بر مبنای کارمندان و تعهد کارکنان به برند در صنعت هتلداری [دوره 14، شماره 80، 1395، صفحه 84-95]
  • طباطبایی نسب، محمد بررسی روند پژوهش در حوزه مدیریت زنجیره تامین پایدار [دوره 14، شماره 78، 1395، صفحه 17-30]
  • طبیبی، محمدرضا بررسی تأثیر قیمت‌گذاری با اعداد انتهایی غیر روند بر روی پردازش اطّلاعات قیمتی مصرف‌کنندگان [دوره 14، شماره 78، 1395، صفحه 1-16]
  • طغرایی، محمدتقی شناسایی عوامل مؤثر بر تشخیص فرصت‌های کارآفرینانه‌ی صادرات فرش دستباف ایران (مطالعه موردی: فرش دستباف اصفهان) [دوره 14، شماره 77، 1395، صفحه 29-39]

ع

  • عابدین مقانکی، محمد رضا مقایسه توان ژئواکونومیک ایران و ترکیه در جنوب غرب آسیا [دوره 14، شماره 78، 1395، صفحه 31-43]
  • عاطفی منش، رویا نگاهی به مبانی تشکیل منطقه پولی مشترک در جهان:مزیت ها و محدودیت ها و چشم انداز پیش روی ایران [دوره 14، شماره 76، 1395، صفحه 31-53]
  • عاملی، راضیه ارائه مدل پیشایندهای مورد نیاز ارزش ویژه برند بر مبنای کارمندان و تعهد کارکنان به برند در صنعت هتلداری [دوره 14، شماره 80، 1395، صفحه 84-95]
  • عباسی اسفنجانی، حسین بررسی عملکرد منطقه آزاد تجاری- صنعتی ارس از منظر صادرات [دوره 14، شماره 81، 1395، صفحه 85-100]
  • عبدالوند، ندا ایجاد اعتماد برخط: مطالعه عوامل موثر با رویکرد آزمایشی [دوره 14، شماره 76، 1395، صفحه 59-73]
  • عجم، علیرضا تحلیل تأثیر محدودیت‌های مالی بر کارایی سبد سرمایه‌گذاری شرکت‌های سرمایه‌گذاری پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 14، شماره 77، 1395، صفحه 68-78]
  • عدالتی، حسین ارائه الگوی مفهومی از آمیخته کالایی فرش دستباف ایران برای سنجش تغییرات تقاضا در بازارها [دوره 14، شماره 79، 1395، صفحه 15-36]
  • عربصالحی، مهدی تحلیل تأثیر محدودیت‌های مالی بر کارایی سبد سرمایه‌گذاری شرکت‌های سرمایه‌گذاری پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 14، شماره 77، 1395، صفحه 68-78]

ف

  • فاتح، علی اوپک و سازمان جهانی تجارت، تقابل یا تعامل؟ درس‌هایی برای مجمع کشورهای صادرکننده گاز [دوره 14، شماره 76، 1395، صفحه 15-30]
  • فتحی، سعید تحلیل تأثیر محدودیت‌های مالی بر کارایی سبد سرمایه‌گذاری شرکت‌های سرمایه‌گذاری پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 14، شماره 77، 1395، صفحه 68-78]
  • فتحی، محمدرضا بررسی تاثیر مدیریت کیفیت جامع بر عملکرد مالی شرکت های شهرک صنعتی البرز استان قزوین: نقش میانجی قابلیت یادگیری سازمانی و نوآوری [دوره 14، شماره 81، 1395، صفحه 43-62]
  • فتحی‌زاده، امیرهوشنگ اوپک و سازمان جهانی تجارت، تقابل یا تعامل؟ درس‌هایی برای مجمع کشورهای صادرکننده گاز [دوره 14، شماره 76، 1395، صفحه 15-30]
  • فیاضی، مرجان بررسی تأثیر «آموزش عالی و حرفه ای» بر «کارایی بازار نیروی کار» بر اساس الگوی رقابت پذیری جهانی [دوره 14، شماره 80، 1395، صفحه 56-68]

ق

  • قاسم نژاد، میثم بانکداری و فینتک: چالش یا فرصت؟ [دوره 14، شماره 80، 1395، صفحه 31-39]
  • قلی پور، پروانه اولویت‌بندی شاخص‌های تاثیرگذار بر توسعه محصولات سبز با تکنیک تحلیل شبکه‌ای ANP( مطالعه موردی:صنابع بهداشتی و شوینده) [دوره 14، شماره 81، 1395، صفحه 17-30]
  • قلی زاده، محمد حسن بانکداری و فینتک: چالش یا فرصت؟ [دوره 14، شماره 80، 1395، صفحه 31-39]

ک

  • کردنائیج، اسداله ارائه الگویی به منظور تبیین نقش موفقیت مجتمع‌های تجاری در کشور [دوره 14، شماره 76، 1395، صفحه 1-100]

گ

  • گرشاسبی، علیرضا مؤلفه‌های کلیدی سیاست صنعتی با رویکرد جدید در راستای بهبود رقابت‌پذیری منطقه‌ای [دوره 14، شماره 79، 1395، صفحه 1-14]
  • گرشاسبی، علیرضا شناسایی چالش‌ها و ارائه راهکارهای توسعه صنعت پتروشیمی از منظر عملکرد مالی شرکت‌های بورسی [دوره 14، شماره 80، 1395، صفحه 14-30]
  • گرشاسبی، علیرضا صادرات محصولات با فناوری بالا و قدرت های اقتصادی نوظهور؛ واکاوی مولفه های مرتبط در اقتصاد ایران [دوره 14، شماره 81، 1395، صفحه 1-16]
  • گودرزی، آتوسا تاثیر به‌کارگیری ماشین های خود پرداز و برخی متغیرهای موثر منتخب بر کارایی فنی بانک ها در صنعت بانکداری ایران [دوره 14، شماره 78، 1395، صفحه 44-57]

م

  • محمدی خیاره، محسن بررسی عوامل مؤثر بر دریافت وام بانکی (مطالعه موردی: تعاونی‌های استان گلستان) [دوره 14، شماره 80، 1395، صفحه 40-55]
  • محمودی، آرمان ایجاد اعتماد برخط: مطالعه عوامل موثر با رویکرد آزمایشی [دوره 14، شماره 76، 1395، صفحه 59-73]
  • مظفری، محمد مهدی اولویت‌بندی شاخص‌های تاثیرگذار بر توسعه محصولات سبز با تکنیک تحلیل شبکه‌ای ANP( مطالعه موردی:صنابع بهداشتی و شوینده) [دوره 14، شماره 81، 1395، صفحه 17-30]
  • مقدس، فرنوش تحلیل تأثیر محدودیت‌های مالی بر کارایی سبد سرمایه‌گذاری شرکت‌های سرمایه‌گذاری پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 14، شماره 77، 1395، صفحه 68-78]
  • مهرانی، هرمز بررسی تاثیرهویت برند بر وفاداری برند در شرکتهای تولید گوشی های تلفن همراه(اپل، سامسونگ و هوآوی) در بین جوانان 15 تا 35 سال شهر گرگان [دوره 14، شماره 78، 1395، صفحه 70-87]
  • مهرانی، هرمز بررسی و تجزیه وتحلیل بسته بندی محصولات،حفظ محیط زیست و هزینه های مرتبط [دوره 14، شماره 79، 1395، صفحه 88-104]
  • میاندوآبچی، الناز مؤلفه‌های کلیدی سیاست صنعتی با رویکرد جدید در راستای بهبود رقابت‌پذیری منطقه‌ای [دوره 14، شماره 79، 1395، صفحه 1-14]
  • میرزائی، حسین بررسی عملکرد منطقه آزاد تجاری- صنعتی ارس از منظر صادرات [دوره 14، شماره 81، 1395، صفحه 85-100]
  • میرواحدی، سیدسعید شناسایی عوامل مؤثر بر تشخیص فرصت‌های کارآفرینانه‌ی صادرات فرش دستباف ایران (مطالعه موردی: فرش دستباف اصفهان) [دوره 14، شماره 77، 1395، صفحه 29-39]

ن

  • نصراللهی، مهدی بررسی تاثیر مدیریت کیفیت جامع بر عملکرد مالی شرکت های شهرک صنعتی البرز استان قزوین: نقش میانجی قابلیت یادگیری سازمانی و نوآوری [دوره 14، شماره 81، 1395، صفحه 43-62]
  • نظری، حمید بررسی تاثیر مدیریت کیفیت جامع بر عملکرد مالی شرکت های شهرک صنعتی البرز استان قزوین: نقش میانجی قابلیت یادگیری سازمانی و نوآوری [دوره 14، شماره 81، 1395، صفحه 43-62]
  • نظری کیا، الهه به‌کارگیری رویکرد تلفیقی مهندسی ارزش و مدل رتبه کامل اندرسون-پیترسون (A&P) به منظور عارضه یابی و تحلیل سناریوی سازمان، مطالعه موردی: مجتمع دخانیات تهران [دوره 14، شماره 79، 1395، صفحه 50-65]
  • نعمت اللهی، سمیه صادرات محصولات با فناوری بالا و قدرت های اقتصادی نوظهور؛ واکاوی مولفه های مرتبط در اقتصاد ایران [دوره 14، شماره 81، 1395، صفحه 1-16]

ه

  • همت فر، محمود اثرات اقتصادی زنجیره ارزش بر تعاونی‌های بازرگانی (مورد مطالعه تعاونی‌های شهرستان بیرجند) [دوره 14، شماره 80، 1395، صفحه 69-83]

ی

  • یعقوبی، احمد بررسی نقش خلق مشترک ارزش در توسعه محصولات جدید در شرکت های لبنی استان فارس [دوره 14، شماره 79، 1395، صفحه 66-80]
  • یعقوبی‌منظری، پریسا وضعیت تجارت کالایی ایران و ترکیه از منظر زنجیره ارزش جهانی [دوره 14، شماره 81، 1395، صفحه 31-42]
  • یگانگی، هدیه شناسایی و رتبه‌بندی عوامل موثر بر اثر بخشی سیستم‌های مدیریت کیفیت و عملکرد مالی شرکت‌های کوچک و متوسط با استفاده از تکنیکAHP (بررسی موردی: صنایع غذایی استان تهران) [دوره 14، شماره 81، 1395، صفحه 101-116]