آ
-
آزاد، ناصر
طراحی مدل ساختاری تفسیری استراتژیهای ورود به بازار اینترنت اشیا (با رویکرد مدل بوم کسب و کار) [دوره 19، شماره 111، 1400، صفحه 121-146]
-
آقاجانی، زهرا
ذخایر راهبردی محصولات کشاورزی: مطالعه تطبیقی تجارب کشورهای آسیایی و ارایه پیشنهاداتی برای ایران [دوره 19، شماره 106، 1400، صفحه 91-102]
-
آقاجانی، زهرا
مطالعه تطبیقی کشورهای توسعه یافته در نگهداری ذخایر اضطراری کالا و ارایه پیشنهاداتی برای ایران [دوره 19، شماره 111، 1400، صفحه 27-44]
-
آقاجانی، زهرا
بررسی موانع جذابیت حمل و نقل ریلی کالا در کشور و ارائه راهکارهایی برای ارتقای آن [دوره 19، شماره 110، 1400، صفحه 1-26]
-
آیت، مسرت
شناسایی تأثیر رهبری تحولآفرین و رفتار سیاسی مدیران بر اشتیاق کاری مدیران در سازمانهای دولتی اصفهان [دوره 19، شماره 110، 1400، صفحه 57-74]
-
آینه، معصومه
بررسی تاثیر کیفیت، قیمت و ارزش اجتماعی برند بر خرید آنلاین ( مطالعه موردی شرکت دیجی کالا) [دوره 19، شماره 108، 1400، صفحه 109-126]
ا
-
اتحاد، مهدیه
شناسایی راهبردهای همکاری مشترک شرکتهای دانشبنیان با زنجیره تأمین و توسعه محصول خودروسازی [دوره 19، شماره 107، 1400، صفحه 101-124]
-
احمدزاده، حمید
بررسی تأثیر نااطمینانی نرخ ارز و متغیرهای کلان اقتصادی بر هزینه تأمین مالی شرکتهای پذیرفته شده در بورس [دوره 19، شماره 110، 1400، صفحه 27-42]
-
احمدی، روح اله
ارزیابی نقش بازیپردازی و ماهیت اجتماعی فناوری در فروشگاههای اینترنتی (مورد مطالعه: فروشگاه اینترنتی مدیسه) [دوره 19، شماره 111، 1400، صفحه 161-175]
-
احمدی، زهرا
تحلیل حقوقی موضوع و طرفهای معامله در قراردادهای آتی با تاکید بر مدیریت ریسک [دوره 19، شماره 111، 1400، صفحه 147-160]
-
اخوان، پیمان
ارزیابی نقش بازیپردازی و ماهیت اجتماعی فناوری در فروشگاههای اینترنتی (مورد مطالعه: فروشگاه اینترنتی مدیسه) [دوره 19، شماره 111، 1400، صفحه 161-175]
-
اقاموسی، رضا
طراحی مدل ساختاری تفسیری استراتژیهای ورود به بازار اینترنت اشیا (با رویکرد مدل بوم کسب و کار) [دوره 19، شماره 111، 1400، صفحه 121-146]
-
اکرمی، فریده
ارزیابی تأثیر بازاریابی دیجیتال بر رشد مشارکت، اعتماد و ارزش مصرف کننده [دوره 19، شماره 110، 1400، صفحه 107-120]
-
امیدی، فریدون
تدوین سنجه های مدل بازاریابی داخلی (مورد مطالعه: شرکت توسعه نیشکر وصنایع جانبی استان خوزستان) [دوره 19، شماره 108، 1400، صفحه 63-90]
-
امیر زاده، مهدی
شناسایی عوامل مؤثر بر شکل گیری شبکه های همکاری در صنایع تولیدی (مطالعه موردی: شرکت های فعال در حوزه صنایع فلزی استان کرمان) [دوره 19، شماره 109، 1400، صفحه 39-52]
-
امیری، مقصود
عوامل مؤثر بر انتقال دانش فنی خدمات پس از فروش ( مطالعه موردی: شرکت ایساکو) [دوره 19، شماره 106، 1400، صفحه 1-24]
-
امینی، سپیده
ارزیابی آثار توانمند سازها در استفاده از مدیریت زنجیره تامین پایدار بر مزیت رقابتی [دوره 19، شماره 108، 1400، صفحه 49-62]
-
اوحدی، فریدون
بررسی تأثیر نااطمینانی نرخ ارز و متغیرهای کلان اقتصادی بر هزینه تأمین مالی شرکتهای پذیرفته شده در بورس [دوره 19، شماره 110، 1400، صفحه 27-42]
ب
-
باشکوه، محمد
نگاهی به ساختار بازار جهانی فرش و برخی اشارات سیاستگذاری [دوره 19، شماره 111، 1400، صفحه 1-26]
-
باقری مقدم، ناصر
ارزیابی نقش بازیپردازی و ماهیت اجتماعی فناوری در فروشگاههای اینترنتی (مورد مطالعه: فروشگاه اینترنتی مدیسه) [دوره 19، شماره 111، 1400، صفحه 161-175]
-
بخشی زاده برج، کبری
تحلیل پدیدارشناسانه مصرف کنندگان پوشاک زنانه خارجی (با رویکرد اصلاح مدل ذهنی مصرف کالای خارجی) [دوره 19، شماره 110، 1400، صفحه 43-56]
-
بستان، یدالله
بررسی عوامل موثر بر صادرات محصولات منتخب جالیزی ایران [دوره 19، شماره 108، 1400، صفحه 21-30]
-
بصیرت، مهدی
تدوین سنجه های مدل بازاریابی داخلی (مورد مطالعه: شرکت توسعه نیشکر وصنایع جانبی استان خوزستان) [دوره 19، شماره 108، 1400، صفحه 63-90]
-
بلوچی، حسین
نیاز سنجی خدمات حضوری مشتریان بانکی با استفاده از تکنیک اهمیت عملکرد [دوره 19، شماره 106، 1400، صفحه 103-126]
-
بیات ترک، امیر
عوامل مؤثر بر انتقال دانش فنی خدمات پس از فروش ( مطالعه موردی: شرکت ایساکو) [دوره 19، شماره 106، 1400، صفحه 1-24]
پ
-
پشوتنی زاده، هومن
ارزیابی عوامل موثر بر برندسازی در شرکت خودروسازی سایپا [دوره 19، شماره 108، 1400، صفحه 91-108]
-
پیرزاد، علی
ارائه مدلی در زمینه تاثیر مولفه های بازاریابی خیرخواهانه بر ارزش ویژه برند در صنعت بیمه [دوره 19، شماره 106، 1400، صفحه 127-145]
ت
-
تقوی، میر حمید
ارزیابی نقش بازیپردازی و ماهیت اجتماعی فناوری در فروشگاههای اینترنتی (مورد مطالعه: فروشگاه اینترنتی مدیسه) [دوره 19، شماره 111، 1400، صفحه 161-175]
-
تقوی فرد، محمد تقی
سنجش عملکرد بانکها با استفاده از مدل DEA دو مرحلهای(مطالعه موردی شعبه بانک سپه استان تهران) [دوره 19، شماره 109، 1400، صفحه 99-114]
ث
-
ثاقب، حسن
بررسی رابطه مبادله ایران در محصولات صنایع شیمیایی طی دوره 1397-1390 [دوره 19، شماره 108، 1400، صفحه 1-20]
ج
-
جباری، نعیمه
تحلیل پدیدارشناسانه مصرف کنندگان پوشاک زنانه خارجی (با رویکرد اصلاح مدل ذهنی مصرف کالای خارجی) [دوره 19، شماره 110، 1400، صفحه 43-56]
-
جعفرپور، محمود
بررسی وجوه افتراق و اشتراک خصوصی سازی در ایران و کشورهای منتخب [دوره 19، شماره 107، 1400، صفحه 39-62]
-
جعفری تیتکانلو، سعید
بخشبندی بازار آجیل و خشکبار بر اساس ارزشهای مورد انتظار مشتریان با استفاده از الگوریتم DBSCAN [دوره 19، شماره 111، 1400، صفحه 45-68]
چ
-
چراغ سحر، رسول
ارائه مدلی در زمینه تاثیر مولفه های بازاریابی خیرخواهانه بر ارزش ویژه برند در صنعت بیمه [دوره 19، شماره 106، 1400، صفحه 127-145]
ح
-
حاجیان، محمد مهدی
تحلیل حقوقی موضوع و طرفهای معامله در قراردادهای آتی با تاکید بر مدیریت ریسک [دوره 19، شماره 111، 1400، صفحه 147-160]
-
حاجی علی اکبری، فیروزه
ارزیابی تأثیر بازاریابی دیجیتال بر رشد مشارکت، اعتماد و ارزش مصرف کننده [دوره 19، شماره 110، 1400، صفحه 107-120]
-
حبیبی، رضا
سنجش عملکرد بانکها با استفاده از مدل DEA دو مرحلهای(مطالعه موردی شعبه بانک سپه استان تهران) [دوره 19، شماره 109، 1400، صفحه 99-114]
-
حق وردی زاده دهلیق، ابوالفضل
نگاهی به ساختار بازار جهانی فرش و برخی اشارات سیاستگذاری [دوره 19، شماره 111، 1400، صفحه 1-26]
-
حکیم پور، حسین
طراحی مدل فرآیندی خریدهای ناگهانی(مطالعه موردی فروشگاههای زنجیرهای تهران) [دوره 19، شماره 109، 1400، صفحه 69-82]
-
حیدری، زینب
شناسایی تأثیر رهبری تحولآفرین و رفتار سیاسی مدیران بر اشتیاق کاری مدیران در سازمانهای دولتی اصفهان [دوره 19، شماره 110، 1400، صفحه 57-74]
-
حیدری، محمد
بررسی تاثیر کیفیت وب سایت، ارتقای فروش و استفاده از کارت اعتبارى بر خرید تفننى در فروشگاه هاى آنلاین (مورد مطالعه: فروشگاه آنلاین دیجى کالا) [دوره 19، شماره 111، 1400، صفحه 107-120]
خ
-
خاتمی، سیامک
شناسایی و اولویتبندی عوامل اثرگذار در وفاداری مشتریان بانک (مورد مطالعه: بانک سامان) [دوره 19، شماره 109، 1400، صفحه 83-98]
-
خامه چی، حامد
ارزیابی عوامل موثر بر برندسازی در شرکت خودروسازی سایپا [دوره 19، شماره 108، 1400، صفحه 91-108]
-
خدام، محمود
بررسی تأثیر نااطمینانی نرخ ارز و متغیرهای کلان اقتصادی بر هزینه تأمین مالی شرکتهای پذیرفته شده در بورس [دوره 19، شماره 110، 1400، صفحه 27-42]
-
خسرو کیا، خسرو
تأثیر رقابت در بازار محصول بر کیفیت سود صنایع همگن و غیر همگن (مطالعه موردی: شرکتهای پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار) [دوره 19، شماره 107، 1400، صفحه 77-88]
-
خوش کام، فاطمه
ایجاد بازار بیرقیب با استفاده از استراتژی اقیانوس آبی و نیروهای رقابتی پورتر [دوره 19، شماره 106، 1400، صفحه 41-58]
د
-
دباغ، رحیم
شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر در تحقق تولید پایدار (مطالعه موردی شرکت منتخب صنایع غذایی) [دوره 19، شماره 106، 1400، صفحه 25-40]
-
دباغ، رحیم
شناسایی و اولویتبندی عوامل اثرگذار در وفاداری مشتریان بانک (مورد مطالعه: بانک سامان) [دوره 19، شماره 109، 1400، صفحه 83-98]
-
دریساوی بهمنشیر، حسین
تدوین سنجه های مدل بازاریابی داخلی (مورد مطالعه: شرکت توسعه نیشکر وصنایع جانبی استان خوزستان) [دوره 19، شماره 108، 1400، صفحه 63-90]
-
دوالی، محمد مهدی
اولویتبندی معیارهای انتخاب بندر توسط شرکتهای حمل و نقل بینالمللی ( رویکرد تحلیل سلسله مراتبی) [دوره 19، شماره 109، 1400، صفحه 25-38]
ذ
-
ذاکری، امیر
نقش انواع دانش در مراحل بینالمللیشدن شرکت های دانشبنیان همراه با دلالت های سیاستی آن [دوره 19، شماره 111، 1400، صفحه 85-106]
ر
-
رجوعی، مرتضی
بخشبندی بازار آجیل و خشکبار بر اساس ارزشهای مورد انتظار مشتریان با استفاده از الگوریتم DBSCAN [دوره 19، شماره 111، 1400، صفحه 45-68]
-
رحیمی نیک، اعظم
شناسایی راهبردهای همکاری مشترک شرکتهای دانشبنیان با زنجیره تأمین و توسعه محصول خودروسازی [دوره 19، شماره 107، 1400، صفحه 101-124]
-
رضائی، مهدی
بررسی رابطه مبادله ایران در محصولات صنایع شیمیایی طی دوره 1397-1390 [دوره 19، شماره 108، 1400، صفحه 1-20]
-
ریاحی، محمد
اولویت بندی پروژه های سرمایه گذاری در شرکت فولاد مبارکه [دوره 19، شماره 108، 1400، صفحه 31-48]
ز
-
زارعی محمودآبادی، محمد
شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر بهبود کیفیت محصولات تولیدی صنایع کاشی و سرامیک استان یزد: رویکرد تحلیل تصمیم گیری چندمعیاره فازی (FMCDA) [دوره 19، شماره 106، 1400، صفحه 73-90]
س
-
سالاری نهند، ابراهیم
طراحی مدل فرآیندی خریدهای ناگهانی(مطالعه موردی فروشگاههای زنجیرهای تهران) [دوره 19، شماره 109، 1400، صفحه 69-82]
-
سرآبادانی، ابوالقاسم
عوامل مؤثر بر انتقال دانش فنی خدمات پس از فروش ( مطالعه موردی: شرکت ایساکو) [دوره 19، شماره 106، 1400، صفحه 1-24]
-
سلطان محمدی، محمد
شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر در تحقق تولید پایدار (مطالعه موردی شرکت منتخب صنایع غذایی) [دوره 19، شماره 106، 1400، صفحه 25-40]
-
سلطانی نژاد، حسام الدین
شناسایی عوامل مؤثر بر شکل گیری شبکه های همکاری در صنایع تولیدی (مطالعه موردی: شرکت های فعال در حوزه صنایع فلزی استان کرمان) [دوره 19، شماره 109، 1400، صفحه 39-52]
-
سلیمان زاده، امید
تحلیل پدیدارشناسانه مصرف کنندگان پوشاک زنانه خارجی (با رویکرد اصلاح مدل ذهنی مصرف کالای خارجی) [دوره 19، شماره 110، 1400، صفحه 43-56]
-
سموئی، پروانه
مدلسازی و طراحی انبار عبوری موقت با در نظرگرفتن فضا و رضایت خرده فروشان [دوره 19، شماره 107، 1400، صفحه 89-100]
-
سیادتی، سیدهادی
ارزیابی توانمندی فناورانه بنگاههای داروساز زیستی در ایران [دوره 19، شماره 109، 1400، صفحه 1-24]
-
سید علی اکبر، سید محسن
طراحی مدل ساختاری تفسیری استراتژیهای ورود به بازار اینترنت اشیا (با رویکرد مدل بوم کسب و کار) [دوره 19، شماره 111، 1400، صفحه 121-146]
-
سیدعلی جانلو، محمدحسین
ارزیابی تأثیر سیستم اطلاعاتی استراتژیک بر عملکرد شرکت با میانجیگری جهتگیری استراتژیک [دوره 19، شماره 110، 1400، صفحه 89-106]
ش
-
شاهآبادی، ابوالفضل
عوامل موثر بر ارتقا بهره وری، رقابت پذیری و فناوری واحد های صنعتی کوچک (مطالعه موردی شهرک صنعتی اشتهارد) [دوره 19، شماره 107، 1400، صفحه 1-22]
-
شعاعی، مریم
مدلسازی و طراحی انبار عبوری موقت با در نظرگرفتن فضا و رضایت خرده فروشان [دوره 19، شماره 107، 1400، صفحه 89-100]
-
شفیعی، ساناز
شناسایی تأثیر رهبری تحولآفرین و رفتار سیاسی مدیران بر اشتیاق کاری مدیران در سازمانهای دولتی اصفهان [دوره 19، شماره 110، 1400، صفحه 57-74]
-
شمس الهی، محسن
ماهیت حقوقی تعهد پذیره نویسی [دوره 19، شماره 107، 1400، صفحه 125-141]
ص
-
صادقی، محسن
اعتبارسنجی ضمانت شفاهی در اسناد تجاری [دوره 19، شماره 108، 1400، صفحه 127-140]
-
صالحی، مهرداد
تأثیر رقابت در بازار محصول بر کیفیت سود صنایع همگن و غیر همگن (مطالعه موردی: شرکتهای پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار) [دوره 19، شماره 107، 1400، صفحه 77-88]
-
صحرانورد، غزاله
اعتبارسنجی ضمانت شفاهی در اسناد تجاری [دوره 19، شماره 108، 1400، صفحه 127-140]
-
صداقت، شهباز
تأثیر رقابت در بازار محصول بر کیفیت سود صنایع همگن و غیر همگن (مطالعه موردی: شرکتهای پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار) [دوره 19، شماره 107، 1400، صفحه 77-88]
ض
-
ضیایی بیده، مهلا
شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر بهبود کیفیت محصولات تولیدی صنایع کاشی و سرامیک استان یزد: رویکرد تحلیل تصمیم گیری چندمعیاره فازی (FMCDA) [دوره 19، شماره 106، 1400، صفحه 73-90]
ط
-
طیبی، سهیل
ارزیابی تأثیر تراز استراتژیک سه جانبه بر عملکرد شرکت (مطالعه موردی شرکتهای تولیدی استان خوزستان) [دوره 19، شماره 109، 1400، صفحه 53-68]
ع
-
عادلی، امید علی
اثرات تسهیلات پرداختی بانک مسکن بر ارزش افزوده بخش مسکن [دوره 19، شماره 107، 1400، صفحه 63-76]
-
عباسی، علی
شناسایی و اولویتبندی عوامل اثرگذار در وفاداری مشتریان بانک (مورد مطالعه: بانک سامان) [دوره 19، شماره 109، 1400، صفحه 83-98]
-
عباسی، مهدی
ایجاد بازار بیرقیب با استفاده از استراتژی اقیانوس آبی و نیروهای رقابتی پورتر [دوره 19، شماره 106، 1400، صفحه 41-58]
-
عذیری، برزان
ارائه مدل تحلیل پوششی دادهها (DEA) شبکهای رابطهای برای ارزیابی کارایی و بهرهوری سیستم بانکی [دوره 19، شماره 110، 1400، صفحه 75-88]
-
عرب، محمد
بررسی عوامل موثر بر صادرات محصولات منتخب جالیزی ایران [دوره 19، شماره 108، 1400، صفحه 21-30]
-
عیدی، علیرضا
ارائه مدل تحلیل پوششی دادهها (DEA) شبکهای رابطهای برای ارزیابی کارایی و بهرهوری سیستم بانکی [دوره 19، شماره 110، 1400، صفحه 75-88]
غ
-
غریب، ایمان
نیاز سنجی خدمات حضوری مشتریان بانکی با استفاده از تکنیک اهمیت عملکرد [دوره 19، شماره 106، 1400، صفحه 103-126]
-
غلامرضایی، داوود
تحلیل شکاف استراتژیک در شرکت سیمان تهران بر اساس سند چشمانداز بتن 1404 با رویکرد چند معیاره [دوره 19، شماره 106، 1400، صفحه 59-72]
ف
-
فتاحی اردکانی، احمد
بررسی عوامل موثر بر صادرات محصولات منتخب جالیزی ایران [دوره 19، شماره 108، 1400، صفحه 21-30]
-
فتحی، رستم
بررسی راهبرد جایگزینی واردات در بخش کشاورزی آرژانتین [دوره 19، شماره 111، 1400، صفحه 69-84]
-
فتحی، محمدرضا
اثرات تسهیلات پرداختی بانک مسکن بر ارزش افزوده بخش مسکن [دوره 19، شماره 107، 1400، صفحه 63-76]
-
فتحی، محمدرضا
ارزیابی آثار توانمند سازها در استفاده از مدیریت زنجیره تامین پایدار بر مزیت رقابتی [دوره 19، شماره 108، 1400، صفحه 49-62]
-
فراغت، فریبرز
بررسی تأثیر نااطمینانی نرخ ارز و متغیرهای کلان اقتصادی بر هزینه تأمین مالی شرکتهای پذیرفته شده در بورس [دوره 19، شماره 110، 1400، صفحه 27-42]
-
فراهانی فرد، سعید
اثرات تسهیلات پرداختی بانک مسکن بر ارزش افزوده بخش مسکن [دوره 19، شماره 107، 1400، صفحه 63-76]
-
فرحزادی، علی اکبر
حق بر تبادل داده های خصوصی و راهکارهای رفع چالشهای آن در سازوکار عملکرد ابزارهای اینترنت اشیا [دوره 19، شماره 109، 1400، صفحه 115-129]
-
فهرستی ثانی، مسعود
بررسی عوامل موثر بر صادرات محصولات منتخب جالیزی ایران [دوره 19، شماره 108، 1400، صفحه 21-30]
ق
-
قاضی نوری، سیدسپهر
ارزیابی توانمندی فناورانه بنگاههای داروساز زیستی در ایران [دوره 19، شماره 109، 1400، صفحه 1-24]
-
قربانی فاراب، محمدتقی
ارزیابی تأثیر سیستم اطلاعاتی استراتژیک بر عملکرد شرکت با میانجیگری جهتگیری استراتژیک [دوره 19، شماره 110، 1400، صفحه 89-106]
-
قلی پور، فرشاد
اثرات تسهیلات پرداختی بانک مسکن بر ارزش افزوده بخش مسکن [دوره 19، شماره 107، 1400، صفحه 63-76]
-
قندهاری، مهسا
اولویت بندی پروژه های سرمایه گذاری در شرکت فولاد مبارکه [دوره 19، شماره 108، 1400، صفحه 31-48]
ک
-
کتابی، سعیده
اولویت بندی پروژه های سرمایه گذاری در شرکت فولاد مبارکه [دوره 19، شماره 108، 1400، صفحه 31-48]
-
کفاش بازاری، علی اکبر
تحلیل شکاف استراتژیک در شرکت سیمان تهران بر اساس سند چشمانداز بتن 1404 با رویکرد چند معیاره [دوره 19، شماره 106، 1400، صفحه 59-72]
م
-
محمدی، عمران
چرخه تقنین نامناسب در تجارت خدمات حرفهای [دوره 19، شماره 110، 1400، صفحه 121-137]
-
محمدی سرخه لیژهء، سیامک
عوامل مؤثر بر انتقال دانش فنی خدمات پس از فروش ( مطالعه موردی: شرکت ایساکو) [دوره 19، شماره 106، 1400، صفحه 1-24]
-
محمودیان، یعقوب
بررسی تاثیر کیفیت، قیمت و ارزش اجتماعی برند بر خرید آنلاین ( مطالعه موردی شرکت دیجی کالا) [دوره 19، شماره 108، 1400، صفحه 109-126]
-
معصوم، محمد
عوامل مؤثر بر عملکرد صادرات [دوره 19، شماره 107، 1400، صفحه 23-38]
-
معصوم زاده جوزدانی، رسول
اولویتبندی معیارهای انتخاب بندر توسط شرکتهای حمل و نقل بینالمللی ( رویکرد تحلیل سلسله مراتبی) [دوره 19، شماره 109، 1400، صفحه 25-38]
-
مکوندی، فواد
تدوین سنجه های مدل بازاریابی داخلی (مورد مطالعه: شرکت توسعه نیشکر وصنایع جانبی استان خوزستان) [دوره 19، شماره 108، 1400، صفحه 63-90]
-
ملایی، الهه
شناسایی تأثیر رهبری تحولآفرین و رفتار سیاسی مدیران بر اشتیاق کاری مدیران در سازمانهای دولتی اصفهان [دوره 19، شماره 110، 1400، صفحه 57-74]
-
منطقی، منوچهر
شناسایی راهبردهای همکاری مشترک شرکتهای دانشبنیان با زنجیره تأمین و توسعه محصول خودروسازی [دوره 19، شماره 107، 1400، صفحه 101-124]
-
منطقی، منوچهر
ارزیابی توانمندی فناورانه بنگاههای داروساز زیستی در ایران [دوره 19، شماره 109، 1400، صفحه 1-24]
-
مهدوی مزده، بیژن
نقش انواع دانش در مراحل بینالمللیشدن شرکت های دانشبنیان همراه با دلالت های سیاستی آن [دوره 19، شماره 111، 1400، صفحه 85-106]
-
مهدی زاده، حجت
سنجش عملکرد بانکها با استفاده از مدل DEA دو مرحلهای(مطالعه موردی شعبه بانک سپه استان تهران) [دوره 19، شماره 109، 1400، صفحه 99-114]
-
موسوی، نجم الدین
ارائه مدلی در زمینه تاثیر مولفه های بازاریابی خیرخواهانه بر ارزش ویژه برند در صنعت بیمه [دوره 19، شماره 106، 1400، صفحه 127-145]
-
میاندوآبچی، الناز
ذخایر راهبردی محصولات کشاورزی: مطالعه تطبیقی تجارب کشورهای آسیایی و ارایه پیشنهاداتی برای ایران [دوره 19، شماره 106، 1400، صفحه 91-102]
-
میاندوآبچی، الناز
مطالعه تطبیقی کشورهای توسعه یافته در نگهداری ذخایر اضطراری کالا و ارایه پیشنهاداتی برای ایران [دوره 19، شماره 111، 1400، صفحه 27-44]
-
میاندوآبچی، الناز
بررسی موانع جذابیت حمل و نقل ریلی کالا در کشور و ارائه راهکارهایی برای ارتقای آن [دوره 19، شماره 110، 1400، صفحه 1-26]
-
میرزامحمدی، ُسعید
نقش انواع دانش در مراحل بینالمللیشدن شرکت های دانشبنیان همراه با دلالت های سیاستی آن [دوره 19، شماره 111، 1400، صفحه 85-106]
ن
-
ناصر، مهدی
حق بر تبادل داده های خصوصی و راهکارهای رفع چالشهای آن در سازوکار عملکرد ابزارهای اینترنت اشیا [دوره 19، شماره 109، 1400، صفحه 115-129]
-
ناطق، تهمینه
طراحی مدل فرآیندی خریدهای ناگهانی(مطالعه موردی فروشگاههای زنجیرهای تهران) [دوره 19، شماره 109، 1400، صفحه 69-82]
-
نصراللهی، مهدی
ارزیابی آثار توانمند سازها در استفاده از مدیریت زنجیره تامین پایدار بر مزیت رقابتی [دوره 19، شماره 108، 1400، صفحه 49-62]
-
نظام پور، مینا
بخشبندی بازار آجیل و خشکبار بر اساس ارزشهای مورد انتظار مشتریان با استفاده از الگوریتم DBSCAN [دوره 19، شماره 111، 1400، صفحه 45-68]
-
نعمتیان، محمود
ارزیابی تأثیر تراز استراتژیک سه جانبه بر عملکرد شرکت (مطالعه موردی شرکتهای تولیدی استان خوزستان) [دوره 19، شماره 109، 1400، صفحه 53-68]
-
نعمتی زاده، سینا
شناسایی راهبردهای همکاری مشترک شرکتهای دانشبنیان با زنجیره تأمین و توسعه محصول خودروسازی [دوره 19، شماره 107، 1400، صفحه 101-124]
-
نعیما، حمیدرضا
عوامل موثر بر ارتقا بهره وری، رقابت پذیری و فناوری واحد های صنعتی کوچک (مطالعه موردی شهرک صنعتی اشتهارد) [دوره 19، شماره 107، 1400، صفحه 1-22]
-
نوابی، مرتضی
اولویت بندی پروژه های سرمایه گذاری در شرکت فولاد مبارکه [دوره 19، شماره 108، 1400، صفحه 31-48]
-
نوروزی، حسین
ارزیابی عوامل موثر بر برندسازی در شرکت خودروسازی سایپا [دوره 19، شماره 108، 1400، صفحه 91-108]
-
نوروزی، یعقوب
ماهیت حقوقی تعهد پذیره نویسی [دوره 19، شماره 107، 1400، صفحه 125-141]
-
نوری زاده، هایده
بررسی تاثیر کیفیت، قیمت و ارزش اجتماعی برند بر خرید آنلاین ( مطالعه موردی شرکت دیجی کالا) [دوره 19، شماره 108، 1400، صفحه 109-126]
-
نیکنام، منوچهر
ارزیابی تأثیر سیستم اطلاعاتی استراتژیک بر عملکرد شرکت با میانجیگری جهتگیری استراتژیک [دوره 19، شماره 110، 1400، صفحه 89-106]
ه
-
همتی فراهانی، مهرنوش
طراحی مدل ساختاری تفسیری استراتژیهای ورود به بازار اینترنت اشیا (با رویکرد مدل بوم کسب و کار) [دوره 19، شماره 111، 1400، صفحه 121-146]
ی
-
یوسفی، شبنم
عوامل مؤثر بر عملکرد صادرات [دوره 19، شماره 107، 1400، صفحه 23-38]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد