آ
-
آقاجانی، زهرا
تبیین راهکارهای عملیاتی توانمندسازی نیروی انسانی شرکتهای پخش در ایران [دوره 13، شماره 73، 1394، صفحه 45-54]
-
آقاجانی، زهرا
ظرفیت سرمایه گذاری مشترک در فروشگاههای بزرگ و زنجیره ای در ایران [دوره 13، شماره 75، 1394، صفحه 59-69]
-
آلانی آذر، سیران
مطالعه موردی بر روی اندازهگیری و اولویتبندی عملکرد شعب بانکی برمبنای مدل کارت امتیازی متوازن با بهرهگیری از روش تحلیل عاملی [دوره 13، شماره 71، 1394، صفحه 1-13]
-
آلطه، سیدحسن
تأثیر بازاریابی سبز بر قصد خرید مشتریان با نقش واسطهای مسئولیت اجتماعی شرکت و تصویر محصول [دوره 13، شماره 72، 1394، صفحه 31-42]
-
آلطه، سیدحسین
تأثیر بازاریابی سبز بر قصد خرید مشتریان با نقش واسطهای مسئولیت اجتماعی شرکت و تصویر محصول [دوره 13، شماره 73، 1394، صفحه 34-44]
ا
-
احمدی، زهرا
بررسی راه کارهای برندسازی در صنعت نفت و صنایع وابسته [دوره 13، شماره 74، 1394، صفحه 11-23]
-
اخلاصی، امیر
ارائه مدل برندسازی برای کسبوکارهای کوچک و متوسط در صنعت شیرآلات بهداشتی به روش نظریه بنیادی [دوره 13، شماره 72، 1394، صفحه 80-92]
-
اسدزاده، محبوبه
تاثیر تبلیغات از طریق پیام کوتاه بر ابعاد مختلف ارزش ویژه نام تجاری در صنعت بیمه [دوره 13، شماره 72، 1394، صفحه 60-71]
-
اسمعیلیپور ماسوله، الهام
ارزیابی انحصار، رقابت و تمرکز در بازار سیمان [دوره 13، شماره 71، 1394، صفحه 54-68]
-
اصغری نجیب، مریم
شناسایی مهمترین عوامل تعیینکننده هویت برند و پیامدهای آن [دوره 13، شماره 74، 1394، صفحه 61-71]
-
اکبری، محسن
تأثیر بازاریابی سبز بر قصد خرید مشتریان با نقش واسطهای مسئولیت اجتماعی شرکت و تصویر محصول [دوره 13، شماره 72، 1394، صفحه 31-42]
-
اکبری، محسن
تأثیر بازاریابی سبز بر قصد خرید مشتریان با نقش واسطهای مسئولیت اجتماعی شرکت و تصویر محصول [دوره 13، شماره 73، 1394، صفحه 34-44]
-
انصاری، فهیمه
ارائه مدل برندسازی برای کسبوکارهای کوچک و متوسط در صنعت شیرآلات بهداشتی به روش نظریه بنیادی [دوره 13، شماره 72، 1394، صفحه 80-92]
ب
-
بابایوف، لادن
بررسی تاثیر ویژگیهای خدمات بانکداری اینترنتی بر رضایتمندی مشتریان بانک رفاه در شهر تهران [دوره 13، شماره 74، 1394، صفحه 36-47]
پ
-
پروری، پیمان
شناسایی مهمترین عوامل تعیینکننده هویت برند و پیامدهای آن [دوره 13، شماره 74، 1394، صفحه 61-71]
-
پوردهقان، عادل
بررسی تأثیر عوامل منتخب آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: برند گوشیهای تلفن همراه) [دوره 13، شماره 70، 1394، صفحه 55-70]
ت
-
تشکینی، احمد
الزامات اجرای موفق هدفمند کردن یارانهها با تاکید بر تجارب مرحله اول و کشورهای موفق [دوره 13، شماره 70، 1394، صفحه 1-16]
ث
-
ثاقب، حسن
تبعات موافقتنامه تجارت آزاد دو سویه اقیانوس اطلس بر صادرات ایران به اتحادیه اروپا [دوره 13، شماره 73، 1394، صفحه 21-33]
ح
-
حری، حمیدرضا
بررسی مزیت رقابتی عسل طبیعی ایران [دوره 13، شماره 74، 1394، صفحه 1-10]
-
حسینی، میرعبداله
ارزیابی مزیت تولیدی شمش آلومینیوم ایران با روش هزینه منابع داخلی [دوره 13، شماره 75، 1394، صفحه 25-47]
-
حمیدیانپور، فخریه
بررسی تأثیر عوامل منتخب آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: برند گوشیهای تلفن همراه) [دوره 13، شماره 70، 1394، صفحه 55-70]
خ
-
خاکزار بفروئی، مرتضی
بررسی تاثیر ویژگیهای خدمات بانکداری اینترنتی بر رضایتمندی مشتریان بانک رفاه در شهر تهران [دوره 13، شماره 74، 1394، صفحه 36-47]
-
خلیلزاده، محمد
مطالعه امکانسنجی طرح احداث نیروگاه مقیاس کوچک به ظرفیت 25 مگاوات [دوره 13، شماره 73، 1394، صفحه 55-70]
-
خوشنودی، عبدالله
بررسی اثر افزایش نرخ ارز روی ناپایداری مالی بخش بانکی با استفاده از نگرش ترازنامهای [دوره 13، شماره 70، 1394، صفحه 17-30]
-
خیرمند، مرضیه
ارائه الگوی عملیاتی جهت انجام بازاریابی ممتیکی در سازمانها [دوره 13، شماره 75، 1394، صفحه 70-81]
د
-
درزیان عزیزی، عبدالهادی
بررسی شاخصهای اندازهگیری عملکرد صادراتی [دوره 13، شماره 72، 1394، صفحه 44-59]
-
دینی، بهروز
مزیت نسبی ایران در صادرات فناوری [دوره 13، شماره 75، 1394، صفحه 47-56]
ر
-
راستی، محمد
تعهدات آزادسازی خدمات مخابرات در WTO: تجربه کشورهای ملحقشده [دوره 13، شماره 70، 1394، صفحه 87-98]
-
راستی، محمد
بررسی تجربه کشورهای عضو WTO در زمینه تعهدات بخشهای خدمات پستی و پیک [دوره 13، شماره 71، 1394، صفحه 87-98]
-
راستی، محمد
تجارت خدمات مرتبط با گردشگری و مسافرت و الحاق ایران به WTO [دوره 13، شماره 73، 1394، صفحه 92-109]
-
راستی، محمد
بررسی سطح تعهدات آزادسازی کشورهای ملحق شده به WTO در بخش خدمات ساختمان و مهندسی مرتبط با آن [دوره 13، شماره 75، 1394، صفحه 84-99]
-
راسخی، سعید
ارزیابی مزیت تولیدی شمش آلومینیوم ایران با روش هزینه منابع داخلی [دوره 13، شماره 75، 1394، صفحه 25-47]
-
رحمانی، میترا
تبعات موافقتنامه تجارت آزاد دو سویه اقیانوس اطلس بر صادرات ایران به اتحادیه اروپا [دوره 13، شماره 73، 1394، صفحه 21-33]
-
رحیمی، فرجاله
بررسی شاخصهای اندازهگیری عملکرد صادراتی [دوره 13، شماره 72، 1394، صفحه 44-59]
-
رضائی، علی
مفهوم محل تجارت در عهدنامه ارتباطات الکترونیکی آنسیترال [دوره 13، شماره 70، 1394، صفحه 71-86]
-
رضایی، مهدی
بررسی رابطه مبادله ایران در صادرات مواد خام و واردات کالاهای سرمایهای طی دوره(1392-1388) [دوره 13، شماره 72، 1394، صفحه 72-79]
-
رفیعی، احسان
مطالعه امکانسنجی طرح احداث نیروگاه مقیاس کوچک به ظرفیت 25 مگاوات [دوره 13، شماره 73، 1394، صفحه 55-70]
ز
-
زنجیردار، مجید
تاثیر سیاست سرمایه در گردش بر ریسک سقوط قیمت سهام [دوره 13، شماره 74، 1394، صفحه 24-35]
س
-
سرمدسعیدی، سهیل
تأثیر برنامههای تشویق صادرات برعملکرد صادراتی شرکتهای صادرکننده خدمات فنی و مهندسی [دوره 13، شماره 72، 1394، صفحه 1-14]
-
سزاوار، محمدرضا
بررسی رابطه متغیرهای کلان اقتصادی و شاخص قیمت سهام در بورس اوراق بهادار [دوره 13، شماره 75، 1394، صفحه 1-12]
-
سهرابی، روح الله
شناسایی مهمترین عوامل تعیینکننده هویت برند و پیامدهای آن [دوره 13، شماره 74، 1394، صفحه 61-71]
ش
-
شائمی، علی
ارائه الگوی عملیاتی جهت انجام بازاریابی ممتیکی در سازمانها [دوره 13، شماره 75، 1394، صفحه 70-81]
-
شاه طهماسبی، اسماعیل
بررسی نقش تبلیغات و ترفیعات فروش در ایجاد ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: برند سافتلن) [دوره 13، شماره 71، 1394، صفحه 38-53]
-
شفیعی، رضا
ارائه مدل برندسازی برای کسبوکارهای کوچک و متوسط در صنعت شیرآلات بهداشتی به روش نظریه بنیادی [دوره 13، شماره 72، 1394، صفحه 80-92]
ص
-
صادقپور، پویا
تأثیر بازاریابی سبز بر قصد خرید مشتریان با نقش واسطهای مسئولیت اجتماعی شرکت و تصویر محصول [دوره 13، شماره 72، 1394، صفحه 31-42]
-
صادقپور، پویا
تأثیر بازاریابی سبز بر قصد خرید مشتریان با نقش واسطهای مسئولیت اجتماعی شرکت و تصویر محصول [دوره 13، شماره 73، 1394، صفحه 34-44]
-
صادقی، حسین
بررسی اثر افزایش نرخ ارز روی ناپایداری مالی بخش بانکی با استفاده از نگرش ترازنامهای [دوره 13، شماره 70، 1394، صفحه 17-30]
-
صادقی، منصوره
تاثیر گرایش به کارآفرینی بر برندینگ محصولات صنعتی و رشد کسب و کار در بازارهای نوظهور [دوره 13، شماره 73، 1394، صفحه 71-91]
-
صالحی، سمیه
ارائه الگوی عملیاتی جهت انجام بازاریابی ممتیکی در سازمانها [دوره 13، شماره 75، 1394، صفحه 70-81]
ع
-
عابدین مقانکی، محمد رضا
مزیت نسبی ایران در صادرات فناوری [دوره 13، شماره 75، 1394، صفحه 47-56]
-
عریانی، بهاره
الزامات اجرای موفق هدفمند کردن یارانهها با تاکید بر تجارب مرحله اول و کشورهای موفق [دوره 13، شماره 70، 1394، صفحه 1-16]
-
عریانی، بهاره
تبیین راهکارهای عملیاتی توانمندسازی نیروی انسانی شرکتهای پخش در ایران [دوره 13، شماره 73، 1394، صفحه 45-54]
-
عسکرپور کبیر، فریده
بررسی مزیت رقابتی عسل طبیعی ایران [دوره 13، شماره 74، 1394، صفحه 1-10]
-
علوی، هادی
مسیریابی وسایل نقلیه در لجستیک معکوس با تقسیم تقاضای مشتریان و بهینهسازی مصرف سوخت [دوره 13، شماره 71، 1394، صفحه 28-37]
-
عندلیب، بردیا
بررسی نقش تبلیغات و ترفیعات فروش در ایجاد ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: برند سافتلن) [دوره 13، شماره 71، 1394، صفحه 38-53]
-
عیدی، علیرضا
مسیریابی وسایل نقلیه در لجستیک معکوس با تقسیم تقاضای مشتریان و بهینهسازی مصرف سوخت [دوره 13، شماره 71، 1394، صفحه 28-37]
غ
-
غفاریفارسانی، بهنام
مقررات حاکم بر ادغام بنگاهها در حقوق رقابت کرهجنوبی (با تأکید بر سیاست حمایت از شکلگیری بنگاههای بزرگ) [دوره 13، شماره 73، 1394، صفحه 1-20]
-
غلامعلیزاده، ابوذر
بررسی نقش تبلیغات و ترفیعات فروش در ایجاد ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: برند سافتلن) [دوره 13، شماره 71، 1394، صفحه 38-53]
ف
-
فاروقی، هیوا
مطالعه موردی بر روی اندازهگیری و اولویتبندی عملکرد شعب بانکی برمبنای مدل کارت امتیازی متوازن با بهرهگیری از روش تحلیل عاملی [دوره 13، شماره 71، 1394، صفحه 1-13]
-
فتحی، حبیبه
اندازهگیری و تحلیل توان رقابتی کالاهای صادراتی ایران در بازار روسیه [دوره 13، شماره 71، 1394، صفحه 14-27]
-
فتحیزاده، امیرهوشنگ
تدوین راهبردهای حقوق مالکیت فکری جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 72، 1394، صفحه 15-30]
-
فراقیان، حمید
ارائه الگوی عملیاتی جهت انجام بازاریابی ممتیکی در سازمانها [دوره 13، شماره 75، 1394، صفحه 70-81]
ق
-
قاسمی، بهروز
تأثیر برنامههای تشویق صادرات برعملکرد صادراتی شرکتهای صادرکننده خدمات فنی و مهندسی [دوره 13، شماره 72، 1394، صفحه 1-14]
-
قلیپور، سمانه
ساماندهی اصناف بدون پروانه کسب در کشور: دلایل و راهکارها [دوره 13، شماره 74، 1394، صفحه 72-86]
ک
-
کاوه، نفیسه
تاثیر سیاست سرمایه در گردش بر ریسک سقوط قیمت سهام [دوره 13، شماره 74، 1394، صفحه 24-35]
-
کمالی اردکانی، مسعود
نظام ملی کسبوکار و عضویت در سازمان جهانی تجارت مطالعه موردی: کشور چین [دوره 13، شماره 70، 1394، صفحه 45-54]
گ
-
گرشاسبی، علیرضا
نقش مرکز مبادلات ارزی در مدیریت آثار تحریم در بخش واردات [دوره 13، شماره 70، 1394، صفحه 31-44]
-
گرشاسبی، علیرضا
ظرفیت سرمایه گذاری مشترک در فروشگاههای بزرگ و زنجیره ای در ایران [دوره 13، شماره 75، 1394، صفحه 59-69]
-
گلکارانمقدم، سمیرا
بررسی امکان برقراری روابط تجاری با کشورهای عضو اتحادیه همکاریهای منطقهای جنوب آسیا [دوره 13، شماره 74، 1394، صفحه 48-60]
م
-
مقدم، محمدرضا
بررسی رابطه متغیرهای کلان اقتصادی و شاخص قیمت سهام در بورس اوراق بهادار [دوره 13، شماره 75، 1394، صفحه 1-12]
-
مقصودپور، محمدعلی
راهکارهایی برای ارتقای کالاهای کم کیفیت با تاکید بر پدیده اطلاعات نامتقارن [دوره 13، شماره 75، 1394، صفحه 13-24]
-
ملکیمینباشزرگاه، مرتضی
تاثیر تبلیغات از طریق پیام کوتاه بر ابعاد مختلف ارزش ویژه نام تجاری در صنعت بیمه [دوره 13، شماره 72، 1394، صفحه 60-71]
-
مهرانی، هرمز
تاثیر گرایش به کارآفرینی بر برندینگ محصولات صنعتی و رشد کسب و کار در بازارهای نوظهور [دوره 13، شماره 73، 1394، صفحه 71-91]
-
موسوی، سیده مهناز
بررسی شاخصهای اندازهگیری عملکرد صادراتی [دوره 13، شماره 72، 1394، صفحه 44-59]
-
موسویپور، سیدحامد
مطالعه موردی بر روی اندازهگیری و اولویتبندی عملکرد شعب بانکی برمبنای مدل کارت امتیازی متوازن با بهرهگیری از روش تحلیل عاملی [دوره 13، شماره 71، 1394، صفحه 1-13]
-
میرابی، وحیدرضا
بررسی راه کارهای برندسازی در صنعت نفت و صنایع وابسته [دوره 13، شماره 74، 1394، صفحه 11-23]
ن
-
ناصری، فروزان
مطالعه موردی بر روی اندازهگیری و اولویتبندی عملکرد شعب بانکی برمبنای مدل کارت امتیازی متوازن با بهرهگیری از روش تحلیل عاملی [دوره 13، شماره 71، 1394، صفحه 1-13]
-
ناظری، علی
بررسی تاثیر ویژگیهای خدمات بانکداری اینترنتی بر رضایتمندی مشتریان بانک رفاه در شهر تهران [دوره 13، شماره 74، 1394، صفحه 36-47]
-
نجفیمجد، صمد
تأثیر برنامههای تشویق صادرات برعملکرد صادراتی شرکتهای صادرکننده خدمات فنی و مهندسی [دوره 13، شماره 72، 1394، صفحه 1-14]
-
نظریکیا، الهه
مطالعه امکانسنجی طرح احداث نیروگاه مقیاس کوچک به ظرفیت 25 مگاوات [دوره 13، شماره 73، 1394، صفحه 55-70]
و
-
وجدی، خدیجه
تأثیر برنامههای تشویق صادرات برعملکرد صادراتی شرکتهای صادرکننده خدمات فنی و مهندسی [دوره 13، شماره 72، 1394، صفحه 1-14]
-
ولیبیگی، حسن
اندازهگیری و تحلیل توان رقابتی کالاهای صادراتی ایران در بازار روسیه [دوره 13، شماره 71، 1394، صفحه 14-27]
ه
-
هیالی، یونس
مطالعه امکانسنجی طرح احداث نیروگاه مقیاس کوچک به ظرفیت 25 مگاوات [دوره 13، شماره 73، 1394، صفحه 55-70]
ی
-
یعقوبیمنظری، پریسا
بررسی رابطه مبادله ایران در صادرات مواد خام و واردات کالاهای سرمایهای طی دوره(1392-1388) [دوره 13، شماره 72، 1394، صفحه 72-79]
-
یعقوبی منظری، پریسا
تحلیل اقتصادی صنعت سنگ (با تأکید بر سنگهای ساختمانی و تزئینی) [دوره 13، شماره 71، 1394، صفحه 69-86]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد