نمایه نویسندگان

آ

  • آقاجانی، زهرا تبیین راهکارهای عملیاتی توانمندسازی نیروی انسانی شرکت‌های پخش در ایران [دوره 13، شماره 73، 1394، صفحه 45-54]
  • آقاجانی، زهرا ظرفیت سرمایه گذاری مشترک در فروشگاههای بزرگ و زنجیره ای در ایران [دوره 13، شماره 75، 1394، صفحه 59-69]
  • آلانی آذر، سیران مطالعه موردی بر روی اندازه‌گیری و اولویت‌بندی عملکرد شعب بانکی برمبنای مدل کارت امتیازی متوازن با بهره‌گیری از روش تحلیل عاملی [دوره 13، شماره 71، 1394، صفحه 1-13]
  • آل‌طه، سیدحسن تأثیر بازاریابی سبز بر قصد خرید مشتریان با نقش واسطه‌ای مسئولیت اجتماعی شرکت و تصویر محصول [دوره 13، شماره 72، 1394، صفحه 31-42]
  • آل‌طه، سیدحسین تأثیر بازاریابی سبز بر قصد خرید مشتریان با نقش واسطه‌ای مسئولیت اجتماعی شرکت و تصویر محصول [دوره 13، شماره 73، 1394، صفحه 34-44]

ا

  • احمدی، زهرا بررسی راه کارهای برندسازی در صنعت نفت و صنایع وابسته [دوره 13، شماره 74، 1394، صفحه 11-23]
  • اخلاصی، امیر ارائه مدل برندسازی برای کسب‌وکارهای کوچک و متوسط در صنعت شیرآلات بهداشتی به روش نظریه بنیادی [دوره 13، شماره 72، 1394، صفحه 80-92]
  • اسدزاده، محبوبه تاثیر تبلیغات از طریق پیام کوتاه بر ابعاد مختلف ارزش ویژه نام تجاری در صنعت بیمه [دوره 13، شماره 72، 1394، صفحه 60-71]
  • اسمعیلی‌پور ماسوله، الهام ارزیابی انحصار، رقابت و تمرکز در بازار سیمان [دوره 13، شماره 71، 1394، صفحه 54-68]
  • اصغری نجیب، مریم شناسایی مهم‌ترین عوامل تعیین‌کننده هویت برند و پیامدهای آن [دوره 13، شماره 74، 1394، صفحه 61-71]
  • اکبری، محسن تأثیر بازاریابی سبز بر قصد خرید مشتریان با نقش واسطه‌ای مسئولیت اجتماعی شرکت و تصویر محصول [دوره 13، شماره 72، 1394، صفحه 31-42]
  • اکبری، محسن تأثیر بازاریابی سبز بر قصد خرید مشتریان با نقش واسطه‌ای مسئولیت اجتماعی شرکت و تصویر محصول [دوره 13، شماره 73، 1394، صفحه 34-44]
  • انصاری، فهیمه ارائه مدل برندسازی برای کسب‌وکارهای کوچک و متوسط در صنعت شیرآلات بهداشتی به روش نظریه بنیادی [دوره 13، شماره 72، 1394، صفحه 80-92]

ب

  • بابایوف، لادن بررسی تاثیر ویژگیهای خدمات بانکداری اینترنتی بر رضایتمندی مشتریان بانک رفاه در شهر تهران [دوره 13، شماره 74، 1394، صفحه 36-47]

پ

  • پروری، پیمان شناسایی مهم‌ترین عوامل تعیین‌کننده هویت برند و پیامدهای آن [دوره 13، شماره 74، 1394، صفحه 61-71]
  • پوردهقان، عادل بررسی تأثیر عوامل منتخب آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: برند گوشی‌های تلفن همراه) [دوره 13، شماره 70، 1394، صفحه 55-70]

ت

  • تشکینی، احمد الزامات اجرای موفق هدفمند کردن یارانه‌‌‌ها با تاکید بر تجارب مرحله اول و کشورهای موفق [دوره 13، شماره 70، 1394، صفحه 1-16]

ث

  • ثاقب، حسن تبعات موافقت‌نامه تجارت آزاد دو سویه اقیانوس اطلس بر صادرات ایران به اتحادیه اروپا [دوره 13، شماره 73، 1394، صفحه 21-33]

ج

ح

  • حری، حمیدرضا بررسی مزیت رقابتی عسل طبیعی ایران [دوره 13، شماره 74، 1394، صفحه 1-10]
  • حسینی، میرعبداله ارزیابی مزیت تولیدی شمش آلومینیوم ایران با روش هزینه منابع داخلی [دوره 13، شماره 75، 1394، صفحه 25-47]
  • حمیدیان‌پور، فخریه بررسی تأثیر عوامل منتخب آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: برند گوشی‌های تلفن همراه) [دوره 13، شماره 70، 1394، صفحه 55-70]

خ

  • خاکزار بفروئی، مرتضی بررسی تاثیر ویژگیهای خدمات بانکداری اینترنتی بر رضایتمندی مشتریان بانک رفاه در شهر تهران [دوره 13، شماره 74، 1394، صفحه 36-47]
  • خلیل‌زاده، محمد مطالعه امکان‌سنجی طرح احداث نیروگاه مقیاس کوچک به ظرفیت 25 مگاوات [دوره 13، شماره 73، 1394، صفحه 55-70]
  • خوشنودی، عبدالله بررسی اثر افزایش نرخ ارز روی ناپایداری مالی بخش بانکی با استفاده از نگرش ترازنامه‌ای [دوره 13، شماره 70، 1394، صفحه 17-30]
  • خیرمند، مرضیه ارائه الگوی عملیاتی جهت انجام بازاریابی ممتیکی در سازمان‌ها [دوره 13، شماره 75، 1394، صفحه 70-81]

د

ر

  • راستی، محمد تعهدات آزادسازی خدمات مخابرات در WTO: تجربه کشورهای ملحق‌شده [دوره 13، شماره 70، 1394، صفحه 87-98]
  • راستی، محمد بررسی تجربه کشورهای عضو WTO در زمینه تعهدات بخش‌های خدمات پستی و پیک [دوره 13، شماره 71، 1394، صفحه 87-98]
  • راستی، محمد تجارت خدمات مرتبط با گردشگری و مسافرت و الحاق ایران به WTO [دوره 13، شماره 73، 1394، صفحه 92-109]
  • راستی، محمد بررسی سطح تعهدات آزادسازی کشورهای ملحق شده به WTO در بخش خدمات ساختمان و مهندسی مرتبط با آن [دوره 13، شماره 75، 1394، صفحه 84-99]
  • راسخی، سعید ارزیابی مزیت تولیدی شمش آلومینیوم ایران با روش هزینه منابع داخلی [دوره 13، شماره 75، 1394، صفحه 25-47]
  • رحمانی، میترا تبعات موافقت‌نامه تجارت آزاد دو سویه اقیانوس اطلس بر صادرات ایران به اتحادیه اروپا [دوره 13، شماره 73، 1394، صفحه 21-33]
  • رحیمی، فرج‌اله بررسی شاخص‌های اندازه‌گیری عملکرد صادراتی [دوره 13، شماره 72، 1394، صفحه 44-59]
  • رضائی، علی مفهوم محل تجارت در عهدنامه ارتباطات الکترونیکی آنسیترال [دوره 13، شماره 70، 1394، صفحه 71-86]
  • رضایی، مهدی بررسی رابطه مبادله ایران در صادرات مواد خام و واردات کالاهای سرمایه‌ا‌ی طی دوره(1392-1388) [دوره 13، شماره 72، 1394، صفحه 72-79]
  • رفیعی، احسان مطالعه امکان‌سنجی طرح احداث نیروگاه مقیاس کوچک به ظرفیت 25 مگاوات [دوره 13، شماره 73، 1394، صفحه 55-70]

ز

  • زنجیردار، مجید تاثیر سیاست سرمایه در گردش بر ریسک سقوط قیمت سهام [دوره 13، شماره 74، 1394، صفحه 24-35]

س

  • سرمدسعیدی، سهیل تأثیر برنامه‌های تشویق صادرات برعملکرد صادراتی شرکت‌های صادرکننده خدمات فنی و مهندسی [دوره 13، شماره 72، 1394، صفحه 1-14]
  • سزاوار، محمدرضا بررسی رابطه متغیرهای کلان اقتصادی و شاخص قیمت سهام در بورس اوراق بهادار [دوره 13، شماره 75، 1394، صفحه 1-12]
  • سهرابی، روح الله شناسایی مهم‌ترین عوامل تعیین‌کننده هویت برند و پیامدهای آن [دوره 13، شماره 74، 1394، صفحه 61-71]

ش

  • شائمی، علی ارائه الگوی عملیاتی جهت انجام بازاریابی ممتیکی در سازمان‌ها [دوره 13، شماره 75، 1394، صفحه 70-81]
  • شاه طهماسبی، اسماعیل بررسی نقش تبلیغات و ترفیعات فروش در ایجاد ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: برند سافتلن) [دوره 13، شماره 71، 1394، صفحه 38-53]
  • شفیعی، رضا ارائه مدل برندسازی برای کسب‌وکارهای کوچک و متوسط در صنعت شیرآلات بهداشتی به روش نظریه بنیادی [دوره 13، شماره 72، 1394، صفحه 80-92]

ص

  • صادق‌پور، پویا تأثیر بازاریابی سبز بر قصد خرید مشتریان با نقش واسطه‌ای مسئولیت اجتماعی شرکت و تصویر محصول [دوره 13، شماره 72، 1394، صفحه 31-42]
  • صادق‌پور، پویا تأثیر بازاریابی سبز بر قصد خرید مشتریان با نقش واسطه‌ای مسئولیت اجتماعی شرکت و تصویر محصول [دوره 13، شماره 73، 1394، صفحه 34-44]
  • صادقی، حسین بررسی اثر افزایش نرخ ارز روی ناپایداری مالی بخش بانکی با استفاده از نگرش ترازنامه‌ای [دوره 13، شماره 70، 1394، صفحه 17-30]
  • صادقی، منصوره تاثیر گرایش به کارآفرینی بر برندینگ محصولات صنعتی و رشد کسب و کار در بازارهای نوظهور [دوره 13، شماره 73، 1394، صفحه 71-91]
  • صالحی، سمیه ارائه الگوی عملیاتی جهت انجام بازاریابی ممتیکی در سازمان‌ها [دوره 13، شماره 75، 1394، صفحه 70-81]

ع

  • عابدین مقانکی، محمد رضا مزیت نسبی ایران در صادرات فناوری [دوره 13، شماره 75، 1394، صفحه 47-56]
  • عریانی، بهاره الزامات اجرای موفق هدفمند کردن یارانه‌‌‌ها با تاکید بر تجارب مرحله اول و کشورهای موفق [دوره 13، شماره 70، 1394، صفحه 1-16]
  • عریانی، بهاره تبیین راهکارهای عملیاتی توانمندسازی نیروی انسانی شرکت‌های پخش در ایران [دوره 13، شماره 73، 1394، صفحه 45-54]
  • عسکرپور کبیر، فریده بررسی مزیت رقابتی عسل طبیعی ایران [دوره 13، شماره 74، 1394، صفحه 1-10]
  • علوی، هادی مسیریابی وسایل نقلیه در لجستیک معکوس با تقسیم تقاضای مشتریان و بهینه‌سازی مصرف سوخت [دوره 13، شماره 71، 1394، صفحه 28-37]
  • عندلیب، بردیا بررسی نقش تبلیغات و ترفیعات فروش در ایجاد ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: برند سافتلن) [دوره 13، شماره 71، 1394، صفحه 38-53]
  • عیدی، علیرضا مسیریابی وسایل نقلیه در لجستیک معکوس با تقسیم تقاضای مشتریان و بهینه‌سازی مصرف سوخت [دوره 13، شماره 71، 1394، صفحه 28-37]

غ

  • غفاری‌فارسانی، بهنام مقررات حاکم بر ادغام بنگاه‌‌ها در حقوق رقابت کره‌جنوبی (با تأکید بر سیاست حمایت از شکل‌گیری بنگاه‌های بزرگ) [دوره 13، شماره 73، 1394، صفحه 1-20]
  • غلامعلی‌زاده، ابوذر بررسی نقش تبلیغات و ترفیعات فروش در ایجاد ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: برند سافتلن) [دوره 13، شماره 71، 1394، صفحه 38-53]

ف

  • فاروقی، هیوا مطالعه موردی بر روی اندازه‌گیری و اولویت‌بندی عملکرد شعب بانکی برمبنای مدل کارت امتیازی متوازن با بهره‌گیری از روش تحلیل عاملی [دوره 13، شماره 71، 1394، صفحه 1-13]
  • فتحی، حبیبه اندازه‌گیری و تحلیل توان رقابتی کالاهای صادراتی ایران در بازار روسیه [دوره 13، شماره 71، 1394، صفحه 14-27]
  • فتحی‌زاده، امیرهوشنگ تدوین راهبردهای حقوق مالکیت فکری جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 72، 1394، صفحه 15-30]
  • فراقیان، حمید ارائه الگوی عملیاتی جهت انجام بازاریابی ممتیکی در سازمان‌ها [دوره 13، شماره 75، 1394، صفحه 70-81]

ق

  • قاسمی، بهروز تأثیر برنامه‌های تشویق صادرات برعملکرد صادراتی شرکت‌های صادرکننده خدمات فنی و مهندسی [دوره 13، شماره 72، 1394، صفحه 1-14]
  • قلی‌پور، سمانه ساماندهی اصناف بدون پروانه کسب در کشور: دلایل و راه‌کارها [دوره 13، شماره 74، 1394، صفحه 72-86]

ک

  • کاوه، نفیسه تاثیر سیاست سرمایه در گردش بر ریسک سقوط قیمت سهام [دوره 13، شماره 74، 1394، صفحه 24-35]
  • کمالی اردکانی، مسعود نظام ملی کسب‌وکار و عضویت در سازمان جهانی تجارت مطالعه موردی: کشور چین [دوره 13، شماره 70، 1394، صفحه 45-54]

گ

  • گرشاسبی، علیرضا نقش مرکز مبادلات ارزی در مدیریت آثار تحریم در بخش واردات [دوره 13، شماره 70، 1394، صفحه 31-44]
  • گرشاسبی، علیرضا ظرفیت سرمایه گذاری مشترک در فروشگاههای بزرگ و زنجیره ای در ایران [دوره 13، شماره 75، 1394، صفحه 59-69]
  • گلکاران‌‌مقدم، سمیرا بررسی امکان برقراری روابط تجاری با کشورهای عضو اتحادیه همکاری‌های منطقه‌ای جنوب آسیا [دوره 13، شماره 74، 1394، صفحه 48-60]

م

  • مقدم، محمدرضا بررسی رابطه متغیرهای کلان اقتصادی و شاخص قیمت سهام در بورس اوراق بهادار [دوره 13، شماره 75، 1394، صفحه 1-12]
  • مقصودپور، محمدعلی راهکارهایی برای ارتقای کالاهای کم کیفیت با تاکید بر پدیده اطلاعات نامتقارن [دوره 13، شماره 75، 1394، صفحه 13-24]
  • ملکی‌مین‌باش‌‍زرگاه، مرتضی تاثیر تبلیغات از طریق پیام کوتاه بر ابعاد مختلف ارزش ویژه نام تجاری در صنعت بیمه [دوره 13، شماره 72، 1394، صفحه 60-71]
  • مهرانی، هرمز تاثیر گرایش به کارآفرینی بر برندینگ محصولات صنعتی و رشد کسب و کار در بازارهای نوظهور [دوره 13، شماره 73، 1394، صفحه 71-91]
  • موسوی، سیده مهناز بررسی شاخص‌های اندازه‌گیری عملکرد صادراتی [دوره 13، شماره 72، 1394، صفحه 44-59]
  • موسوی‌پور، سیدحامد مطالعه موردی بر روی اندازه‌گیری و اولویت‌بندی عملکرد شعب بانکی برمبنای مدل کارت امتیازی متوازن با بهره‌گیری از روش تحلیل عاملی [دوره 13، شماره 71، 1394، صفحه 1-13]
  • میرابی، وحیدرضا بررسی راه کارهای برندسازی در صنعت نفت و صنایع وابسته [دوره 13، شماره 74، 1394، صفحه 11-23]

ن

  • ناصری، فروزان مطالعه موردی بر روی اندازه‌گیری و اولویت‌بندی عملکرد شعب بانکی برمبنای مدل کارت امتیازی متوازن با بهره‌گیری از روش تحلیل عاملی [دوره 13، شماره 71، 1394، صفحه 1-13]
  • ناظری، علی بررسی تاثیر ویژگیهای خدمات بانکداری اینترنتی بر رضایتمندی مشتریان بانک رفاه در شهر تهران [دوره 13، شماره 74، 1394، صفحه 36-47]
  • نجفی‌مجد، صمد تأثیر برنامه‌های تشویق صادرات برعملکرد صادراتی شرکت‌های صادرکننده خدمات فنی و مهندسی [دوره 13، شماره 72، 1394، صفحه 1-14]
  • نظری‌کیا، الهه مطالعه امکان‌سنجی طرح احداث نیروگاه مقیاس کوچک به ظرفیت 25 مگاوات [دوره 13، شماره 73، 1394، صفحه 55-70]

و

  • وجدی، خدیجه تأثیر برنامه‌های تشویق صادرات برعملکرد صادراتی شرکت‌های صادرکننده خدمات فنی و مهندسی [دوره 13، شماره 72، 1394، صفحه 1-14]
  • ولی‌بیگی، حسن اندازه‌گیری و تحلیل توان رقابتی کالاهای صادراتی ایران در بازار روسیه [دوره 13، شماره 71، 1394، صفحه 14-27]

ه

  • هیالی، یونس مطالعه امکان‌سنجی طرح احداث نیروگاه مقیاس کوچک به ظرفیت 25 مگاوات [دوره 13، شماره 73، 1394، صفحه 55-70]

ی

  • یعقوبی‌منظری، پریسا بررسی رابطه مبادله ایران در صادرات مواد خام و واردات کالاهای سرمایه‌ا‌ی طی دوره(1392-1388) [دوره 13، شماره 72، 1394، صفحه 72-79]
  • یعقوبی منظری، پریسا تحلیل اقتصادی صنعت سنگ (با تأکید بر سنگ‌های ساختمانی و تزئینی) [دوره 13، شماره 71، 1394، صفحه 69-86]