آ
-
آذربایجانی، کریم
بررسی تأثیر تجارت و سرمایهگذاری مستقیم خارجی بر توزیع درآمد در ایران با رویکرد الگوی خودتوضیح با وقفههای گسترده (ARDL) [دوره 11، شماره 61، 1392، صفحه 69-82]
-
آقازاده، هاشم
بررسی کارکردهای هوشمندی بازار [دوره 11، شماره 60، 1392، صفحه 87-96]
ا
-
احمدی، آناهیتا
ارائه چارچوب تعیین وضعیت رقابتی منابع سازمان براساس معیارهای کسب مزیت رقابتی [دوره 11، شماره 58، 1392، صفحه 14-25]
-
ارباب شیرانی، بهروز
ارائه چارچوب تعیین وضعیت رقابتی منابع سازمان براساس معیارهای کسب مزیت رقابتی [دوره 11، شماره 58، 1392، صفحه 14-25]
-
اردستانی، مریم
بررسی مزیت نسبی تولید محصولات کشاورزی در استان کرمان، مطالعه موردی بخش ماهان [دوره 11، شماره 62، 1392، صفحه 72-86]
-
اسماعیلپور، حسن
برندسازی مکان؛ تعاریف، موانع و راهکارها [دوره 11، شماره 63، 1392، صفحه 1-24]
-
اسمعیلی، هدی
شرح وقایع اصلاح یارانهها [دوره 11، شماره 63، 1392، صفحه 37-59]
-
افضلی ابرقویی، وجیهه
بررسی زمینههای صادراتی ایران در تجارت با مصر با رویکرد شاخص پتانسیل صادراتی دوجانبه [دوره 11، شماره 59، 1392، صفحه 78-89]
-
امیدی، حوریه
بررسی مقایسهای صنعت نان کشور مالزی با ایران (با تاکید بر نظام آموزشی) [دوره 11، شماره 59، 1392، صفحه 47-58]
ب
-
بزرگی، وحید
مطالعه رفتار رابطه مبادله قیمتی و درآمدی فرش دستباف صادراتی ایران [دوره 11، شماره 60، 1392، صفحه 97-111]
-
بهنام، غفار
نقش تغییرپذیری در سنجش آمادگی کارکنان برای پذیرش کسب وکار الکترونیکی [دوره 11، شماره 61، 1392، صفحه 97-107]
پ
-
پارسا، سمانه
برندسازی مکان؛ تعاریف، موانع و راهکارها [دوره 11، شماره 63، 1392، صفحه 1-24]
-
پرند، فرهاد
نقش ترانزیت خارجی در توسعه روابط بازرگانی ایران با کشورهای آسیای مرکزی، فرصتها و چالشها [دوره 11، شماره 60، 1392، صفحه 72-86]
-
پرهیزگار، محمدمهدی
نقش تغییرپذیری در سنجش آمادگی کارکنان برای پذیرش کسب وکار الکترونیکی [دوره 11، شماره 61، 1392، صفحه 97-107]
ت
-
تیمورپور، بهار
تقسیمبندی بازار کالاهای تجملی برمبنای ارزش تجملی ادراک شده توسط مصرفکنندگان [دوره 11، شماره 59، 1392، صفحه 90-102]
ج
-
جعفرپور، محمود
بررسی نقش و جایگاه وفاداری الکترونیکی در تدوین استراتژیهای بازاریابی الکترونیکی (مطالعه در خدمات بانکداری الکترونیکی کشور) [دوره 11، شماره 60، 1392، صفحه 29-46]
-
جعفری، پژمان
بررسی رفتار مصرفکنندگان سبز بر اساس متغیرهای جمعیتی و نگرشی، مطالعه موردی تهران [دوره 11، شماره 61، 1392، صفحه 37-52]
-
جعفری صمیمی، احمد
تأثیر شاخصهای آزادی اقتصادی بر فساد مالی در کشورهای درحال توسعه با تأکید بر ایران [دوره 11، شماره 61، 1392، صفحه 83-96]
-
جلیلیان، جمال
تنوعبخشی: مبانی، تعاریف، تاریخچه و شیوههای اندازهگیری آن [دوره 11، شماره 60، 1392، صفحه 47-58]
-
جودزاده، مهتا
ارائه الگویی برای تبیین چالشهای جهانی شدن [دوره 11، شماره 61، 1392، صفحه 1-21]
چ
-
چراغی، داود
بررسی اثر سیاستهای اقتصادی بر تنظیم بازار سیب درختی در ایران [دوره 11، شماره 63، 1392، صفحه 99-117]
ح
-
حاجیآبادی، فاطمه
ارزیابی و رتبهبندی تأمینکنندگان شرکت دیزل سنگین ایران (دسا) در مدیریت زنجیرهتأمین سبز با استفاده از تکنیکهای MADM فازی [دوره 11، شماره 58، 1392، صفحه 1-13]
-
حسنقلیپور، طهمورث
رابطه ملیگرایی مصرفی و اثر کشور مبداء در ادراک افراد از کیفیت طبقات کالایی مختلف در شهر مشهد [دوره 11، شماره 59، 1392، صفحه 12-22]
-
حسینی، میرزاحسن
بررسی نظری ارزشافزایی در زنجیرهتأمین با استفاده از منطق «ارائه خدمت-کسب برتری [دوره 11، شماره 58، 1392، صفحه 55-67]
-
حسینی، میرعبداله
تحولات ساختار بازار جهانی خرما و بازارهای هدف خرمای ایران [دوره 11، شماره 62، 1392، صفحه 87-106]
-
حسینی، میرعبداله
مطالعه رفتار رابطه مبادله قیمتی و درآمدی فرش دستباف صادراتی ایران [دوره 11، شماره 60، 1392، صفحه 97-111]
-
حسینی امیری، سیدمحمود
بررسی نظری ارزشافزایی در زنجیرهتأمین با استفاده از منطق «ارائه خدمت-کسب برتری [دوره 11، شماره 58، 1392، صفحه 55-67]
-
حقیقی، محمد
رابطه ملیگرایی مصرفی و اثر کشور مبداء در ادراک افراد از کیفیت طبقات کالایی مختلف در شهر مشهد [دوره 11، شماره 59، 1392، صفحه 12-22]
-
حقیقیراد، فرزاد
تحلیل هزینههای لجستیک با استفاده از مدل مفهومی و بررسی تأثیر اجرای مرحله اوّل طرح هدفمندی یارانهها بر هزینهها (مطالعههای موردی در شرکتهای کوچک و متوسط) [دوره 11، شماره 58، 1392، صفحه 34-54]
-
حیدرزاده، کامبیز
تقسیمبندی بازار کالاهای تجملی برمبنای ارزش تجملی ادراک شده توسط مصرفکنندگان [دوره 11، شماره 59، 1392، صفحه 90-102]
خ
-
خالدی، محمد
بررسی مزیت نسبی تولید محصولات کشاورزی در استان کرمان، مطالعه موردی بخش ماهان [دوره 11، شماره 62، 1392، صفحه 72-86]
-
خالدی، محمد
بررسی عملکرد زنجیره عرضه پیاز در استان آذربایجان شرقی [دوره 11، شماره 58، 1392، صفحه 68-79]
-
خدامرادی، سعید
تنوعبخشی: مبانی، تعاریف، تاریخچه و شیوههای اندازهگیری آن [دوره 11، شماره 60، 1392، صفحه 47-58]
-
خلیل، مریم
بررسی کارکردهای هوشمندی بازار [دوره 11، شماره 60، 1392، صفحه 87-96]
-
خیری، بهرام
عوامل موثر بر بهکارگیری بازاریابی فعال در دوران رکود اقتصادی و تاثیر آنها بر عملکرد شرکت؛مطالعه شرکتهای فعال در شهرک صنعتی عباسآباد [دوره 11، شماره 59، 1392، صفحه 59-77]
د
-
دائی کریمزاده، سعید
بررسی تأثیر تجارت و سرمایهگذاری مستقیم خارجی بر توزیع درآمد در ایران با رویکرد الگوی خودتوضیح با وقفههای گسترده (ARDL) [دوره 11، شماره 61، 1392، صفحه 69-82]
-
دینی ترکمانی، پوریا
تحلیل آماری وضعیت صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) در کشور: رویکرد توسعه صادرات [دوره 11، شماره 59، 1392، صفحه 23-46]
ر
-
رازینی، ابراهیم علی
ارزیابی و برآورد پتانسیل ساده تجاری میان ایران و کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای(SCO) [دوره 11، شماره 62، 1392، صفحه 1-17]
-
رازینی، ابراهیم علی
بررسی و تحلیل تنوع در بازارهای هدف صادراتی ایران:به تفکیک استانها [دوره 11، شماره 61، 1392، صفحه 53-68]
-
راستی، محمد
بررسی تجربه کشورهای عضو سازمان جهانی تجارت در زمینه تعهدات بخش خدمات تحقیق و توسعه [دوره 11، شماره 61، 1392، صفحه 22-36]
-
رضایی، زینب
تحلیلی برمفاهیم تفکر جهانی و مدلهای آن [دوره 11، شماره 59، 1392، صفحه 1-11]
-
رمضانپور، اسماعیل
بررسی توسعه محصول جدید و رابطه آن با مزیت رقابتی (مطالعه موردی: صنایع غذایی منتخب استان آذربایجان شرقی) [دوره 11، شماره 63، 1392، صفحه 85-94]
ز
-
زارع، محمدحسن
بررسی تجربه کشورهای عضو سازمان جهانی تجارت در زمینه تعهدات بخش خدمات تحقیق و توسعه [دوره 11، شماره 61، 1392، صفحه 22-36]
-
زندهباد، سعیده
بررسی تاثیر توان خلاقیت و نوآوری در توسعه صنعت فرش [دوره 11، شماره 59، 1392، صفحه 103-115]
س
-
سپهردوست، حمید
اثر کارآمدی یارانه کالاهای اساسی بر توزیع درآمد: مطالعه موردی استان همدان [دوره 11، شماره 60، 1392، صفحه 17-28]
-
سعیدی، حسام
تاثیر پروژههای شش سیگما بر نوآوری و عملکرد شرکتها [دوره 11، شماره 60، 1392، صفحه 59-71]
-
سعیدی، نیما
بررسی تاثیر توان خلاقیت و نوآوری در توسعه صنعت فرش [دوره 11، شماره 59، 1392، صفحه 103-115]
-
سلاجقه، سنجر
بررسی میزان اجرای بانکداری الکترونیکی در بانک ملی شهر کرمان و تعیین رابطه آن با عوامل انسانی [دوره 11، شماره 62، 1392، صفحه 45-53]
-
سلطانی، ساناز
بررسی توسعه محصول جدید و رابطه آن با مزیت رقابتی (مطالعه موردی: صنایع غذایی منتخب استان آذربایجان شرقی) [دوره 11، شماره 63، 1392، صفحه 85-94]
-
سلیمانی سهدهی، مجتبی
بررسی مقایسهای صنعت نان کشور مالزی با ایران (با تاکید بر نظام آموزشی) [دوره 11، شماره 59، 1392، صفحه 47-58]
ش
-
شاهانی، فائقه
ارزیابی و برآورد پتانسیل ساده تجاری میان ایران و کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای(SCO) [دوره 11، شماره 62، 1392، صفحه 1-17]
-
شمآبادی، محمدعلی
عوامل مؤثر بر میزان آمادگی تعاونیها در صادرات خرما برای ورود به بازار جهانی (مطالعه موردی: استانهای هرمزگان و فارس) [دوره 11، شماره 63، 1392، صفحه 74-84]
-
شهریاری، محسن
ارائه چارچوب تعیین وضعیت رقابتی منابع سازمان براساس معیارهای کسب مزیت رقابتی [دوره 11، شماره 58، 1392، صفحه 14-25]
-
شهیکی تاش، محمدنبی
بررسی مفهوم رقابت در اقتصاد و اندازه آن در اقتصاد ایران [دوره 11، شماره 60، 1392، صفحه 1-16]
ص
-
صاحب اختیاری، شهرزاد
بررسی میزان اجرای بانکداری الکترونیکی در بانک ملی شهر کرمان و تعیین رابطه آن با عوامل انسانی [دوره 11، شماره 62، 1392، صفحه 45-53]
-
صالحی، علی
تأثیر شاخصهای آزادی اقتصادی بر فساد مالی در کشورهای درحال توسعه با تأکید بر ایران [دوره 11، شماره 61، 1392، صفحه 83-96]
-
صفایی قادیکلایی، عبدالحمید
ارزیابی و رتبهبندی تأمینکنندگان شرکت دیزل سنگین ایران (دسا) در مدیریت زنجیرهتأمین سبز با استفاده از تکنیکهای MADM فازی [دوره 11، شماره 58، 1392، صفحه 1-13]
ط
-
طالاری، محمد
نقش مدیریت دانش در تکامل زنجیره تامین شرکت [دوره 11، شماره 58، 1392، صفحه 26-33]
-
طباطبایینسب، سیدمحمد
بررسی رابطه ابعاد دارایی برند با عوامل موثر در انتخاب برند توسط مصرفکننده، مطالعه موردی: صنعت محصولات آرایشی- بهداشتی [دوره 11، شماره 62، 1392، صفحه 31-44]
-
طبیبی، محمدرضا
ارزیابی و رتبهبندی تأمینکنندگان شرکت دیزل سنگین ایران (دسا) در مدیریت زنجیرهتأمین سبز با استفاده از تکنیکهای MADM فازی [دوره 11، شماره 58، 1392، صفحه 1-13]
ظ
-
ظریفیان، شاپور
عوامل مؤثر بر میزان آمادگی تعاونیها در صادرات خرما برای ورود به بازار جهانی (مطالعه موردی: استانهای هرمزگان و فارس) [دوره 11، شماره 63، 1392، صفحه 74-84]
ع
-
عرفانی، ابراهیم
عوامل موثر بر بهکارگیری بازاریابی فعال در دوران رکود اقتصادی و تاثیر آنها بر عملکرد شرکت؛مطالعه شرکتهای فعال در شهرک صنعتی عباسآباد [دوره 11، شماره 59، 1392، صفحه 59-77]
-
عریانی، بهاره
شرح وقایع اصلاح یارانهها [دوره 11، شماره 63، 1392، صفحه 37-59]
-
علیمحمدی، عباس
نقش مدیریت دانش در تکامل زنجیره تامین شرکت [دوره 11، شماره 58، 1392، صفحه 26-33]
غ
-
غفاری، فرهاد
بررسی رفتار مصرفکنندگان سبز بر اساس متغیرهای جمعیتی و نگرشی، مطالعه موردی تهران [دوره 11، شماره 61، 1392، صفحه 37-52]
ف
-
فتحی، حبیبه
تحولات ساختار بازار جهانی خرما و بازارهای هدف خرمای ایران [دوره 11، شماره 62، 1392، صفحه 87-106]
-
فتحی، حبیبه
مطالعه رفتار رابطه مبادله قیمتی و درآمدی فرش دستباف صادراتی ایران [دوره 11، شماره 60، 1392، صفحه 97-111]
-
فربیز، فاطمه
تحلیلی برمفاهیم تفکر جهانی و مدلهای آن [دوره 11، شماره 59، 1392، صفحه 1-11]
ق
-
قدیمی، امیررضا
بررسی مزیت نسبی تولید محصولات کشاورزی در استان کرمان، مطالعه موردی بخش ماهان [دوره 11، شماره 62، 1392، صفحه 72-86]
-
قلیپور، سمانه
بررسی بازار گوجهفرنگی در جهان و ایران و ارائه رهنمودهایی جهت کاهش تهدیدهای پیشروی آن در ایران [دوره 11، شماره 63، 1392، صفحه 60-73]
ک
-
کریمینژاد، فهیمه
تحلیل هزینههای لجستیک با استفاده از مدل مفهومی و بررسی تأثیر اجرای مرحله اوّل طرح هدفمندی یارانهها بر هزینهها (مطالعههای موردی در شرکتهای کوچک و متوسط) [دوره 11، شماره 58، 1392، صفحه 34-54]
-
کمری، انور
دیپلماسی بازرگانی و مناسبات جدید اقتصادی و تجاری [دوره 11، شماره 63، 1392، صفحه 25-36]
ل
-
لطفی، صنم
بررسی عملکرد زنجیره عرضه پیاز در استان آذربایجان شرقی [دوره 11، شماره 58، 1392، صفحه 68-79]
م
-
محمدرضایی، رسول
عوامل مؤثر بر میزان آمادگی تعاونیها در صادرات خرما برای ورود به بازار جهانی (مطالعه موردی: استانهای هرمزگان و فارس) [دوره 11، شماره 63، 1392، صفحه 74-84]
-
محمدزاده، رویا
بررسی بازار گوجهفرنگی در جهان و ایران و ارائه رهنمودهایی جهت کاهش تهدیدهای پیشروی آن در ایران [دوره 11، شماره 63، 1392، صفحه 60-73]
-
محمدزاده، زهرا
رابطه ملیگرایی مصرفی و اثر کشور مبداء در ادراک افراد از کیفیت طبقات کالایی مختلف در شهر مشهد [دوره 11، شماره 59، 1392، صفحه 12-22]
-
مداح، مرتضی
بررسی رابطه ابعاد دارایی برند با عوامل موثر در انتخاب برند توسط مصرفکننده، مطالعه موردی: صنعت محصولات آرایشی- بهداشتی [دوره 11، شماره 62، 1392، صفحه 31-44]
-
مرادی، محمدعلی
هزینه مبادله صادرات و واردات ایران در شاخص سهولت انجام کسب وکار [دوره 11، شماره 62، 1392، صفحه 18-30]
-
ملااسمعیلی دهشیری، حسن
بررسی تأثیر تجارت و سرمایهگذاری مستقیم خارجی بر توزیع درآمد در ایران با رویکرد الگوی خودتوضیح با وقفههای گسترده (ARDL) [دوره 11، شماره 61، 1392، صفحه 69-82]
-
ملک اخلاق، اسماعیل
تحلیلی برمفاهیم تفکر جهانی و مدلهای آن [دوره 11، شماره 59، 1392، صفحه 1-11]
-
مهدوی، مریم
عوامل مؤثر بر میزان آمادگی تعاونیها در صادرات خرما برای ورود به بازار جهانی (مطالعه موردی: استانهای هرمزگان و فارس) [دوره 11، شماره 63، 1392، صفحه 74-84]
-
موسوی زنوز، موسی
خلاصه گزارش تجارت و توسعه 2012، کنفرانس تجارت و توسعه سازمان ملل متحد (آنکتاد) [دوره 11، شماره 62، 1392، صفحه 54-71]
-
میرحسینی، سیده سامیه
تاثیر پروژههای شش سیگما بر نوآوری و عملکرد شرکتها [دوره 11، شماره 60، 1392، صفحه 59-71]
ن
-
نداف، مهدی
ارائه الگویی برای تبیین چالشهای جهانی شدن [دوره 11، شماره 61، 1392، صفحه 1-21]
-
نصیری، میترا
بررسی تجربه کشورهای عضو سازمان جهانی تجارت در زمینه تعهدات بخش خدمات تحقیق و توسعه [دوره 11، شماره 61، 1392، صفحه 22-36]
-
نوده فراهانی، فریبا
بررسی رفتار مصرفکنندگان سبز بر اساس متغیرهای جمعیتی و نگرشی، مطالعه موردی تهران [دوره 11، شماره 61، 1392، صفحه 37-52]
-
نوروزنژاد درزی نقیبی، امیر
بررسی تاثیر توان خلاقیت و نوآوری در توسعه صنعت فرش [دوره 11، شماره 59، 1392، صفحه 103-115]
-
نوعپسند، سیدمحمد
بررسی توسعه محصول جدید و رابطه آن با مزیت رقابتی (مطالعه موردی: صنایع غذایی منتخب استان آذربایجان شرقی) [دوره 11، شماره 63، 1392، صفحه 85-94]
-
نیکپور، امین
بررسی میزان اجرای بانکداری الکترونیکی در بانک ملی شهر کرمان و تعیین رابطه آن با عوامل انسانی [دوره 11، شماره 62، 1392، صفحه 45-53]
و
-
وجدانی طهرانی، هدیه
ارزیابی و برآورد پتانسیل ساده تجاری میان ایران و کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای(SCO) [دوره 11، شماره 62، 1392، صفحه 1-17]
-
وجدانی طهرانی، هدیه
بررسی و تحلیل تنوع در بازارهای هدف صادراتی ایران:به تفکیک استانها [دوره 11، شماره 61، 1392، صفحه 53-68]
ی
-
یاوری، غلامرضا
بررسی مزیت نسبی تولید محصولات کشاورزی در استان کرمان، مطالعه موردی بخش ماهان [دوره 11، شماره 62، 1392، صفحه 72-86]
-
یاوری، غلامرضا
بررسی عملکرد زنجیره عرضه پیاز در استان آذربایجان شرقی [دوره 11، شماره 58، 1392، صفحه 68-79]
-
یعقوبی منظری، پریسا
بررسی زمینههای صادراتی ایران در تجارت با مصر با رویکرد شاخص پتانسیل صادراتی دوجانبه [دوره 11، شماره 59، 1392، صفحه 78-89]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد