آ
-
آریانی، فائزه
اثر نرخ ارز بر صادرات سیمان: مطالعه موردی سیمان مازندران [دوره 12، شماره 69، 1393، صفحه 13-21]
ا
-
احسانفر، محمدحسین
بررسی تأثیر توسعهی بانکداری الکترونیکی بر سودآوری بانکهای منتخب ایران [دوره 12، شماره 69، 1393، صفحه 33-44]
-
اخلاصی، امیر
بررسی و شناسایی سبکهای تصمیمگیری خرید مشتریان بر اساس مدل اسپرولز و کندال (مورد مطالعه: مشتریان شعب شهر تهران فروشگاههای زنجیرهای اتکا) [دوره 12، شماره 65، 1393، صفحه 27-37]
-
ازوجی، علاءالدین
اندازهگیری و مقایسه تطبیقی شاخصهای بهرهوری در اقتصاد ایران با کشورهای منتخب و تحلیل عوامل پیشبرنده بهرهوری [دوره 12، شماره 65، 1393، صفحه 1-26]
-
اکبری، مهسا
مروری بر بازاریابی عصبی و کاربردهای آن [دوره 12، شماره 65، 1393، صفحه 66-76]
-
الماسی، هادی
آسیبشناسی کارکرد مغازههای خردهفروشی در توسعه روستایی (مطالعه موردی: دهستان حومه شهرستان هرسین) [دوره 12، شماره 68، 1393، صفحه 56-66]
-
امیدی، محمدرضا
بررسی موقعیت استراتژیک صنایع دستی استان ایلام (براساس مدل SPACE) [دوره 12، شماره 64، 1393، صفحه 58-68]
-
امیدی، نبی
بررسی موقعیت استراتژیک صنایع دستی استان ایلام (براساس مدل SPACE) [دوره 12، شماره 64، 1393، صفحه 58-68]
-
امینی، علیرضا
اندازهگیری و مقایسه تطبیقی شاخصهای بهرهوری در اقتصاد ایران با کشورهای منتخب و تحلیل عوامل پیشبرنده بهرهوری [دوره 12، شماره 65، 1393، صفحه 1-26]
ب
-
باقری، فاطمه
محاسبهو تحلیل رابطه مبادله نفتخام در جهان و جایگاه ایران در آن در چهار دهه گذشته [دوره 12، شماره 65، 1393، صفحه 49-65]
-
بخشی، لطفعلی
تأمین مالی فاکتورینگ [دوره 12، شماره 66، 1393، صفحه 1-16]
-
بزرگی، وحید
دیپلماسی تجاری و ساختار نهادی آن [دوره 12، شماره 68، 1393، صفحه 75-89]
-
بصام، سیدجلالالدین
تقسیمبندی بازار داخلی فـرش دستباف اصفهان بر حسب گروههای درآمدی و سنی [دوره 12، شماره 67، 1393، صفحه 29-38]
پ
-
پرون، صدیقه
تاثیر بیثباتی صادرات محصولات کشاورزی در رشد اقتصادی (مورد ایران) [دوره 12، شماره 67، 1393، صفحه 72-80]
-
پرون، عبدالمجید
تاثیر بیثباتی صادرات محصولات کشاورزی در رشد اقتصادی (مورد ایران) [دوره 12، شماره 67، 1393، صفحه 72-80]
-
پورناصرانی، امیر
عوامل موثر بر ارزش ویژه برند سبز [دوره 12، شماره 64، 1393، صفحه 44-57]
-
پورنامی، جواد
تقسیمبندی بازار داخلی فـرش دستباف اصفهان بر حسب گروههای درآمدی و سنی [دوره 12، شماره 67، 1393، صفحه 29-38]
ت
-
تقیزاده، محمدرضا
ارزیابی رابطه بازارگرایی با عملکرد: نقش رضایت کارمندان و مشتریان (مورد مطالعه: شعب یک بانک) [دوره 12، شماره 68، 1393، صفحه 42-55]
ج
-
جاودان، ابراهیم
بررسی تأثیر آزادسازی تجاری بر واردات ذرت در ایران [دوره 12، شماره 64، 1393، صفحه 82-92]
ح
-
حسنی، مهسا
بررسی تأثیر توسعهی بانکداری الکترونیکی بر سودآوری بانکهای منتخب ایران [دوره 12، شماره 69، 1393، صفحه 33-44]
-
حسینی، میرعبداله
محاسبهو تحلیل رابطه مبادله نفتخام در جهان و جایگاه ایران در آن در چهار دهه گذشته [دوره 12، شماره 65، 1393، صفحه 49-65]
-
حقیقت، جعفر
بررسی تأثیر آزادسازی تجاری بر واردات ذرت در ایران [دوره 12، شماره 64، 1393، صفحه 82-92]
-
حقیقی، ایمان
بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی خریداران مواد غذایی فروشگاههای زنجیرهای اتکا [دوره 12، شماره 67، 1393، صفحه 39-56]
-
حیدرزاده هنزائی، کامبیز
رفتار خرید وسواسی [دوره 12، شماره 65، 1393، صفحه 90-106]
خ
-
خالقی، حسین
تئوریهای بد مدیریت، اقدامات خوب مدیریت را تخریب میکند [دوره 12، شماره 69، 1393، صفحه 45-67]
د
-
درزی، علی
تأمین مالی فاکتورینگ [دوره 12، شماره 66، 1393، صفحه 1-16]
-
دشت لعلی، زهرا
استراتژی اقیانوس آبی: بررسی فضای بلامنازع در بازار [دوره 12، شماره 68، 1393، صفحه 31-41]
ر
-
رازینی، ابراهیم علی
ارزیابی عملکردهای پژوهشی و آموزشی سازمانهای بازرگانی استانها با استفاده از روش تصمیمگیری چند عاملی [دوره 12، شماره 66، 1393، صفحه 28-42]
-
راستی، محمد
خدمات عمدهفروشی و الحاق ایران به WTO: پیشنویس جدول تعهدات ایران و تجربه کشورها [دوره 12، شماره 69، 1393، صفحه 87-99]
-
راستی، محمد
شناسایی اقدامات فنی فراروی تجارت (TBT) ایران در راستای الحاق به WTO [دوره 12، شماره 68، 1393، صفحه 1-15]
-
راستی، محمد
بررسی تجربه کشورهای ملحق شده به WTO در زمینه تعهدات خدمات خردهفروشی [دوره 12، شماره 67، 1393، صفحه 16-28]
-
رحمانی، میترا
تحولات شمال آفریقا و فرصتهای تجاری ایران(تعیین کالاهای درخواستی ایران برای کاهش تعرفه در صورت برقراری تجارت ترجیحی) [دوره 12، شماره 65، 1393، صفحه 38-48]
-
رحمانی، میترا
معرفی متدولوژی تعیین کالاهای خاص بخش کشاورزی ایران [دوره 12، شماره 64، 1393، صفحه 1-17]
-
رحیمنیا، فریبرز
طبقهبندی نیازهای مشتریان از بستهبندی محصولات مواد غذایی با استفاده از مدل کانو [دوره 12، شماره 67، 1393، صفحه 1-15]
-
رحیمی بدر، بیتا
شناسایی اقدامات فنی فراروی تجارت (TBT) ایران در راستای الحاق به WTO [دوره 12، شماره 68، 1393، صفحه 1-15]
-
رحیمی بدر، بیتا
معرفی متدولوژی تعیین کالاهای خاص بخش کشاورزی ایران [دوره 12، شماره 64، 1393، صفحه 1-17]
-
رضایی، مهدی
رتبهبندی صنایع کارخانهای متکی بر منابع طبیعی ایران برای جذب FDI و انتقال فناوری در راستای توسعه صادرات [دوره 12، شماره 67، 1393، صفحه 81-93]
-
رضوانی، حمیدرضا
بررسی رابطه ویژگیهای درونی و بیرونی محصول با رضایتمندی مشتری [دوره 12، شماره 65، 1393، صفحه 76-89]
س
-
سالاری، مصطفی
بررسی حقوقی امکان بهکارگیری روش قراردادی ساخت، بهرهبرداری و واگذاری در صنعت نفت ایران [دوره 12، شماره 64، 1393، صفحه 29-43]
-
سلطانی، شیما
تبیین و تحلیل و اولویتبندی مدلهای سیستم بازاریابی هوشمند با استفاده از روش AHP [دوره 12، شماره 64، 1393، صفحه 69-81]
-
سیدی، میرهادی
شناسایی اقدامات فنی فراروی تجارت (TBT) ایران در راستای الحاق به WTO [دوره 12، شماره 68، 1393، صفحه 1-15]
ش
-
شاهرودی، کامبیز
عوامل موثر بر ارزش ویژه برند سبز [دوره 12، شماره 64، 1393، صفحه 44-57]
ص
-
صادقی، محسن
بررسی تجربه کشورهای ملحق شده به WTO در زمینه تعهدات خدمات خردهفروشی [دوره 12، شماره 67، 1393، صفحه 16-28]
ط
-
طالبنژاد، عاطفه
بررسی رابطه ویژگیهای درونی و بیرونی محصول با رضایتمندی مشتری [دوره 12، شماره 65، 1393، صفحه 76-89]
-
طالقانی، محمد
ارزیابی رابطه بازارگرایی با عملکرد: نقش رضایت کارمندان و مشتریان (مورد مطالعه: شعب یک بانک) [دوره 12، شماره 68، 1393، صفحه 42-55]
-
طاهرپرور، نسترن
تبیین و تحلیل و اولویتبندی مدلهای سیستم بازاریابی هوشمند با استفاده از روش AHP [دوره 12، شماره 64، 1393، صفحه 69-81]
-
طبیبی، محمدرضا
مروری بر مبانی استانداردسازی صنعت نمایشگاهی [دوره 12، شماره 66، 1393، صفحه 17-27]
ع
-
عارف عشقی، طراوت
بررسی تأثیر آزادسازی تجاری بر واردات ذرت در ایران [دوره 12، شماره 64، 1393، صفحه 82-92]
-
عزمی، آئیژ
آسیبشناسی کارکرد مغازههای خردهفروشی در توسعه روستایی (مطالعه موردی: دهستان حومه شهرستان هرسین) [دوره 12، شماره 68، 1393، صفحه 56-66]
-
علوی، سیدمسلم
طبقهبندی نیازهای مشتریان از بستهبندی محصولات مواد غذایی با استفاده از مدل کانو [دوره 12، شماره 67، 1393، صفحه 1-15]
-
علوی، سیدمسلم
بررسی اثر ارزشهای مصرفی در خرید خودروهای تجملاتی با تحلیلی بر تفاوت بومشناختی مشتری [دوره 12، شماره 66، 1393، صفحه 43-56]
غ
-
غفاری آشتیانی، پیمان
بررسی رابطه بین اعزام هیأتهای تجاری با عملکرد صادراتی (استان مرکزی 1387-1390) [دوره 12، شماره 69، 1393، صفحه 22-32]
-
غفاری فارسانی، بهنام
نقش حقوق در رشد و توسعه اقتصادی [دوره 12، شماره 69، 1393، صفحه 68-86]
ف
-
فرهادی کیا، علیرضا
اندازهگیری و مقایسه تطبیقی شاخصهای بهرهوری در اقتصاد ایران با کشورهای منتخب و تحلیل عوامل پیشبرنده بهرهوری [دوره 12، شماره 65، 1393، صفحه 1-26]
ق
-
قربانی، رحیم
بررسی و شناسایی عوامل موثر بر حضور شرکتهای تولیدی و خدماتی در نمایشگاههای بینالمللی تهران [دوره 12، شماره 64، 1393، صفحه 18-28]
-
قمیها، وحید
بررسی تأثیر توسعهی بانکداری الکترونیکی بر سودآوری بانکهای منتخب ایران [دوره 12، شماره 69، 1393، صفحه 33-44]
ک
-
کوراوند، عقیل
بررسی عوامل مؤثر بر رضایت مشتری از پذیرش بانکداری تلفن همراه(مطالعه موردی: بانک ملی، سپه و صادرات) [دوره 12، شماره 66، 1393، صفحه 64-77]
گ
-
گرشاسبی، علیرضا
مدیریت واردات کالاهای وارداتی در وضعیت تشدید تحریمهای بینالمللی با اولویتبندی [دوره 12، شماره 69، 1393، صفحه 1-12]
-
گلکاران مقدم، سمیرا
ارائه روشی برای تعیین فهرست کالاهای حساس در مذاکرات تجاری [دوره 12، شماره 68، 1393، صفحه 67-76]
-
گلکاران مقدم، سمیرا
بررسی موارد تناقض میان قوانین ناظر بر تدارکات دولتی و موافقتنامه تدارکات دولتی سازمان جهانی تجارت [دوره 12، شماره 66، 1393، صفحه 57-63]
ل
-
لعلیپور، اعظم
بررسی و شناسایی عوامل موثر بر حضور شرکتهای تولیدی و خدماتی در نمایشگاههای بینالمللی تهران [دوره 12، شماره 64، 1393، صفحه 18-28]
م
-
مالکی، امین
رتبهبندی صنایع کارخانهای متکی بر منابع طبیعی ایران برای جذب FDI و انتقال فناوری در راستای توسعه صادرات [دوره 12، شماره 67، 1393، صفحه 81-93]
-
محمدی آلمانی، امین
عوامل موثر بر ارزش ویژه برند سبز [دوره 12، شماره 64، 1393، صفحه 44-57]
-
مصطفی منتقمی، فروغ
نقد و بررسی مواد قانونی راجع به استاندارد و مراجع رسیدگی به دعاوی مربوط به استاندارد [دوره 12، شماره 67، 1393، صفحه 57-71]
-
معیر، الناز
مروری بر مبانی استانداردسازی صنعت نمایشگاهی [دوره 12، شماره 66، 1393، صفحه 17-27]
-
مفیدیان، شراره
بررسی حقوقی امکان بهکارگیری روش قراردادی ساخت، بهرهبرداری و واگذاری در صنعت نفت ایران [دوره 12، شماره 64، 1393، صفحه 29-43]
-
ملک اخلاق، اسماعیل
تبیین و تحلیل و اولویتبندی مدلهای سیستم بازاریابی هوشمند با استفاده از روش AHP [دوره 12، شماره 64، 1393، صفحه 69-81]
-
ملکی، رضا
بررسی رابطه بین اعزام هیأتهای تجاری با عملکرد صادراتی (استان مرکزی 1387-1390) [دوره 12، شماره 69، 1393، صفحه 22-32]
-
موتمنی، مانی
اثر نرخ ارز بر صادرات سیمان: مطالعه موردی سیمان مازندران [دوره 12، شماره 69، 1393، صفحه 13-21]
-
موسویزاده نوقابی، الهام سادات
بررسی عوامل مؤثر بر رضایت مشتری از پذیرش بانکداری تلفن همراه(مطالعه موردی: بانک ملی، سپه و صادرات) [دوره 12، شماره 66، 1393، صفحه 64-77]
-
میرترابی، ثمین سادات
بررسی و شناسایی سبکهای تصمیمگیری خرید مشتریان بر اساس مدل اسپرولز و کندال (مورد مطالعه: مشتریان شعب شهر تهران فروشگاههای زنجیرهای اتکا) [دوره 12، شماره 65، 1393، صفحه 27-37]
-
میرزاکریمی اصفهانی، نجمه
تقسیمبندی بازار داخلی فـرش دستباف اصفهان بر حسب گروههای درآمدی و سنی [دوره 12، شماره 67، 1393، صفحه 29-38]
-
میرظفرجویان، سیدحسین
مروری بر مبانی استانداردسازی صنعت نمایشگاهی [دوره 12، شماره 66، 1393، صفحه 17-27]
ن
-
نجفی سیاهرودی، مهدی
طبقهبندی نیازهای مشتریان از بستهبندی محصولات مواد غذایی با استفاده از مدل کانو [دوره 12، شماره 67، 1393، صفحه 1-15]
-
نجفی سیاهرودی، مهدی
بررسی اثر ارزشهای مصرفی در خرید خودروهای تجملاتی با تحلیلی بر تفاوت بومشناختی مشتری [دوره 12، شماره 66، 1393، صفحه 43-56]
-
نوروزی، بیتا
بررسی صنعت حلال کشور با محوریت صنایع غذایی [دوره 12، شماره 68، 1393، صفحه 16-30]
و
-
وثوقی، فاطمه
بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی خریداران مواد غذایی فروشگاههای زنجیرهای اتکا [دوره 12، شماره 67، 1393، صفحه 39-56]
-
وجدانی طهرانی، هدیه
ارزیابی عملکردهای پژوهشی و آموزشی سازمانهای بازرگانی استانها با استفاده از روش تصمیمگیری چند عاملی [دوره 12، شماره 66، 1393، صفحه 28-42]
-
وحید مقدم، امیر
بررسی و شناسایی سبکهای تصمیمگیری خرید مشتریان بر اساس مدل اسپرولز و کندال (مورد مطالعه: مشتریان شعب شهر تهران فروشگاههای زنجیرهای اتکا) [دوره 12، شماره 65، 1393، صفحه 27-37]
ه
-
هوشیار، اکبر
بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی خریداران مواد غذایی فروشگاههای زنجیرهای اتکا [دوره 12، شماره 67، 1393، صفحه 39-56]
-
هوشیار، عبدالله
بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی خریداران مواد غذایی فروشگاههای زنجیرهای اتکا [دوره 12، شماره 67، 1393، صفحه 39-56]
ی
-
یارعلی، مرضیه
بررسی عوامل مؤثر بر رضایت مشتری از پذیرش بانکداری تلفن همراه(مطالعه موردی: بانک ملی، سپه و صادرات) [دوره 12، شماره 66، 1393، صفحه 64-77]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد