نمایه نویسندگان

آ

  • آریانی، فائزه اثر نرخ ارز بر صادرات سیمان: مطالعه موردی سیمان مازندران [دوره 12، شماره 69، 1393، صفحه 13-21]

ا

  • احسانفر، محمدحسین بررسی تأثیر توسعه‌ی بانک‌داری الکترونیکی بر سود‌آوری بانک‌های منتخب ایران [دوره 12، شماره 69، 1393، صفحه 33-44]
  • اخلاصی، امیر بررسی و شناسایی سبک‌های تصمیم‌گیری خرید مشتریان بر اساس مدل اسپرولز و کندال (مورد مطالعه: مشتریان شعب شهر تهران فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا) [دوره 12، شماره 65، 1393، صفحه 27-37]
  • ازوجی، علاءالدین اندازه‌گیری و مقایسه تطبیقی شاخص‌های بهره‌وری در اقتصاد ایران با کشورهای منتخب و تحلیل عوامل پیش‌برنده بهره‌وری [دوره 12، شماره 65، 1393، صفحه 1-26]
  • اکبری، مهسا مروری بر بازاریابی عصبی و کاربردهای آن [دوره 12، شماره 65، 1393، صفحه 66-76]
  • الماسی، هادی آسیب‌شناسی کارکرد مغازه‌های خرده‌فروشی در توسعه روستایی (مطالعه موردی: دهستان حومه شهرستان هرسین) [دوره 12، شماره 68، 1393، صفحه 56-66]
  • امیدی، محمدرضا بررسی موقعیت استراتژیک صنایع دستی استان ایلام (براساس مدل SPACE) [دوره 12، شماره 64، 1393، صفحه 58-68]
  • امیدی، نبی بررسی موقعیت استراتژیک صنایع دستی استان ایلام (براساس مدل SPACE) [دوره 12، شماره 64، 1393، صفحه 58-68]
  • امینی، علیرضا اندازه‌گیری و مقایسه تطبیقی شاخص‌های بهره‌وری در اقتصاد ایران با کشورهای منتخب و تحلیل عوامل پیش‌برنده بهره‌وری [دوره 12، شماره 65، 1393، صفحه 1-26]

ب

  • باقری، فاطمه محاسبه‌و تحلیل رابطه مبادله نفت‌خام در جهان ‌و جایگاه ایران در آن در چهار دهه گذشته [دوره 12، شماره 65، 1393، صفحه 49-65]
  • بخشی، لطفعلی تأمین مالی فاکتورینگ [دوره 12، شماره 66، 1393، صفحه 1-16]
  • بزرگی، وحید دیپلماسی تجاری و ساختار نهادی آن [دوره 12، شماره 68، 1393، صفحه 75-89]
  • بصام، سیدجلال‌الدین تقسیم‌بندی بازار داخلی فـرش دستباف اصفهان بر حسب گروه‌های درآمدی و سنی [دوره 12، شماره 67، 1393، صفحه 29-38]

پ

  • پرون، صدیقه تاثیر بی‌ثباتی صادرات محصولات کشاورزی در رشد اقتصادی (مورد ایران) [دوره 12، شماره 67، 1393، صفحه 72-80]
  • پرون، عبدالمجید تاثیر بی‌ثباتی صادرات محصولات کشاورزی در رشد اقتصادی (مورد ایران) [دوره 12، شماره 67، 1393، صفحه 72-80]
  • پورناصرانی، امیر عوامل موثر بر ارزش ویژه برند سبز [دوره 12، شماره 64، 1393، صفحه 44-57]
  • پورنامی، جواد تقسیم‌بندی بازار داخلی فـرش دستباف اصفهان بر حسب گروه‌های درآمدی و سنی [دوره 12، شماره 67، 1393، صفحه 29-38]

ت

  • تقی‌زاده، محمدرضا ارزیابی رابطه بازارگرایی با عملکرد: نقش رضایت کارمندان و مشتریان (مورد مطالعه: شعب یک بانک) [دوره 12، شماره 68، 1393، صفحه 42-55]

ج

  • جاودان، ابراهیم بررسی تأثیر آزادسازی تجاری بر واردات ذرت در ایران [دوره 12، شماره 64، 1393، صفحه 82-92]

ح

  • حسنی، مهسا بررسی تأثیر توسعه‌ی بانک‌داری الکترونیکی بر سود‌آوری بانک‌های منتخب ایران [دوره 12، شماره 69، 1393، صفحه 33-44]
  • حسینی، میرعبداله محاسبه‌و تحلیل رابطه مبادله نفت‌خام در جهان ‌و جایگاه ایران در آن در چهار دهه گذشته [دوره 12، شماره 65، 1393، صفحه 49-65]
  • حقیقت، جعفر بررسی تأثیر آزادسازی تجاری بر واردات ذرت در ایران [دوره 12، شماره 64، 1393، صفحه 82-92]
  • حقیقی، ایمان بررسی عوامل موثر بر رضایت‌مندی خریداران مواد غذایی فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا [دوره 12، شماره 67، 1393، صفحه 39-56]
  • حیدرزاده هنزائی، کامبیز رفتار خرید وسواسی [دوره 12، شماره 65، 1393، صفحه 90-106]

خ

  • خالقی، حسین تئوری‌های بد مدیریت، اقدامات خوب مدیریت را تخریب می‌کند [دوره 12، شماره 69، 1393، صفحه 45-67]

د

  • درزی، علی تأمین مالی فاکتورینگ [دوره 12، شماره 66، 1393، صفحه 1-16]
  • دشت لعلی، زهرا استراتژی اقیانوس آبی: بررسی فضای بلامنازع در بازار [دوره 12، شماره 68، 1393، صفحه 31-41]

ر

  • رازینی، ابراهیم علی ارزیابی عملکردهای پژوهشی و آموزشی سازمان‌های بازرگانی استان‌ها با استفاده از روش تصمیم‌گیری چند عاملی [دوره 12، شماره 66، 1393، صفحه 28-42]
  • راستی، محمد خدمات عمده‌فروشی و الحاق ایران به WTO: پیش‌نویس جدول تعهدات ایران و تجربه کشورها [دوره 12، شماره 69، 1393، صفحه 87-99]
  • راستی، محمد شناسایی اقدامات فنی فراروی تجارت (TBT) ایران در راستای الحاق به WTO [دوره 12، شماره 68، 1393، صفحه 1-15]
  • راستی، محمد بررسی تجربه کشورهای ملحق شده به WTO در زمینه تعهدات خدمات خرده‌فروشی [دوره 12، شماره 67، 1393، صفحه 16-28]
  • رحمانی، میترا تحولات شمال آفریقا و فرصت‌های تجاری ایران(تعیین کالاهای درخواستی ایران برای کاهش تعرفه در صورت برقراری تجارت ترجیحی) [دوره 12، شماره 65، 1393، صفحه 38-48]
  • رحمانی، میترا معرفی متدولوژی تعیین کالاهای خاص بخش کشاورزی ایران [دوره 12، شماره 64، 1393، صفحه 1-17]
  • رحیم‌نیا، فریبرز طبقه‌بندی نیازهای مشتریان از بسته‌بندی محصولات مواد غذایی با استفاده از مدل کانو [دوره 12، شماره 67، 1393، صفحه 1-15]
  • رحیمی بدر، بیتا شناسایی اقدامات فنی فراروی تجارت (TBT) ایران در راستای الحاق به WTO [دوره 12، شماره 68، 1393، صفحه 1-15]
  • رحیمی بدر، بیتا معرفی متدولوژی تعیین کالاهای خاص بخش کشاورزی ایران [دوره 12، شماره 64، 1393، صفحه 1-17]
  • رضایی، مهدی رتبه‌بندی صنایع کارخانه‌ای متکی بر منابع طبیعی ایران برای جذب FDI و انتقال فناوری در راستای توسعه صادرات [دوره 12، شماره 67، 1393، صفحه 81-93]
  • رضوانی، حمیدرضا بررسی رابطه ویژگی‌های درونی و بیرونی محصول با رضایتمندی مشتری [دوره 12، شماره 65، 1393، صفحه 76-89]

س

  • سالاری، مصطفی بررسی حقوقی امکان به‌کارگیری روش قراردادی ساخت، بهره‌برداری و واگذاری در صنعت نفت ایران [دوره 12، شماره 64، 1393، صفحه 29-43]
  • سلطانی، شیما تبیین و تحلیل و اولویت‌بندی مدل‌های سیستم بازاریابی هوشمند با استفاده از روش AHP [دوره 12، شماره 64، 1393، صفحه 69-81]
  • سیدی، میرهادی شناسایی اقدامات فنی فراروی تجارت (TBT) ایران در راستای الحاق به WTO [دوره 12، شماره 68، 1393، صفحه 1-15]

ش

ص

  • صادقی، محسن بررسی تجربه کشورهای ملحق شده به WTO در زمینه تعهدات خدمات خرده‌فروشی [دوره 12، شماره 67، 1393، صفحه 16-28]

ط

  • طالب‌نژاد، عاطفه بررسی رابطه ویژگی‌های درونی و بیرونی محصول با رضایتمندی مشتری [دوره 12، شماره 65، 1393، صفحه 76-89]
  • طالقانی، محمد ارزیابی رابطه بازارگرایی با عملکرد: نقش رضایت کارمندان و مشتریان (مورد مطالعه: شعب یک بانک) [دوره 12، شماره 68، 1393، صفحه 42-55]
  • طاهرپرور، نسترن تبیین و تحلیل و اولویت‌بندی مدل‌های سیستم بازاریابی هوشمند با استفاده از روش AHP [دوره 12، شماره 64، 1393، صفحه 69-81]
  • طبیبی، محمدرضا مروری بر مبانی استانداردسازی صنعت نمایشگاهی [دوره 12، شماره 66، 1393، صفحه 17-27]

ظ

ع

  • عارف عشقی، طراوت بررسی تأثیر آزادسازی تجاری بر واردات ذرت در ایران [دوره 12، شماره 64، 1393، صفحه 82-92]
  • عزمی، آئیژ آسیب‌شناسی کارکرد مغازه‌های خرده‌فروشی در توسعه روستایی (مطالعه موردی: دهستان حومه شهرستان هرسین) [دوره 12، شماره 68، 1393، صفحه 56-66]
  • علوی، سیدمسلم طبقه‌بندی نیازهای مشتریان از بسته‌بندی محصولات مواد غذایی با استفاده از مدل کانو [دوره 12، شماره 67، 1393، صفحه 1-15]
  • علوی، سیدمسلم بررسی اثر ارزش‌های مصرفی در خرید خودروهای تجملاتی با تحلیلی بر تفاوت بوم‌شناختی مشتری [دوره 12، شماره 66، 1393، صفحه 43-56]

غ

ف

  • فرهادی کیا، علیرضا اندازه‌گیری و مقایسه تطبیقی شاخص‌های بهره‌وری در اقتصاد ایران با کشورهای منتخب و تحلیل عوامل پیش‌برنده بهره‌وری [دوره 12، شماره 65، 1393، صفحه 1-26]

ق

  • قربانی، رحیم بررسی و شناسایی عوامل موثر بر حضور شرکت‌های تولیدی و خدماتی در نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران [دوره 12، شماره 64، 1393، صفحه 18-28]
  • قمی‌ها، وحید بررسی تأثیر توسعه‌ی بانک‌داری الکترونیکی بر سود‌آوری بانک‌های منتخب ایران [دوره 12، شماره 69، 1393، صفحه 33-44]

ک

  • کوراوند، عقیل بررسی عوامل مؤثر بر رضایت مشتری از پذیرش بانکداری تلفن همراه(مطالعه موردی: بانک ملی، سپه و صادرات) [دوره 12، شماره 66، 1393، صفحه 64-77]

گ

  • گرشاسبی، علیرضا مدیریت واردات کالاهای وارداتی در وضعیت تشدید تحریم‌های بین‌المللی با اولویت‌بندی [دوره 12، شماره 69، 1393، صفحه 1-12]
  • گلکاران مقدم، سمیرا ارائه روشی برای تعیین فهرست کالاهای حساس در مذاکرات تجاری [دوره 12، شماره 68، 1393، صفحه 67-76]
  • گلکاران مقدم، سمیرا بررسی موارد تناقض میان قوانین ناظر بر تدارکات دولتی و موافقتنامه تدارکات دولتی سازمان جهانی تجارت [دوره 12، شماره 66، 1393، صفحه 57-63]

ل

  • لعلی‌پور، اعظم بررسی و شناسایی عوامل موثر بر حضور شرکت‌های تولیدی و خدماتی در نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران [دوره 12، شماره 64، 1393، صفحه 18-28]

م

  • مالکی، امین رتبه‌بندی صنایع کارخانه‌ای متکی بر منابع طبیعی ایران برای جذب FDI و انتقال فناوری در راستای توسعه صادرات [دوره 12، شماره 67، 1393، صفحه 81-93]
  • محمدی آلمانی، امین عوامل موثر بر ارزش ویژه برند سبز [دوره 12، شماره 64، 1393، صفحه 44-57]
  • مصطفی منتقمی، فروغ نقد و بررسی مواد قانونی راجع به استاندارد و مراجع رسیدگی به دعاوی مربوط به استاندارد [دوره 12، شماره 67، 1393، صفحه 57-71]
  • معیر، الناز مروری بر مبانی استانداردسازی صنعت نمایشگاهی [دوره 12، شماره 66، 1393، صفحه 17-27]
  • مفیدیان، شراره بررسی حقوقی امکان به‌کارگیری روش قراردادی ساخت، بهره‌برداری و واگذاری در صنعت نفت ایران [دوره 12، شماره 64، 1393، صفحه 29-43]
  • ملک اخلاق، اسماعیل تبیین و تحلیل و اولویت‌بندی مدل‌های سیستم بازاریابی هوشمند با استفاده از روش AHP [دوره 12، شماره 64، 1393، صفحه 69-81]
  • ملکی، رضا بررسی رابطه بین اعزام هیأت‌های تجاری با عملکرد صادراتی (استان مرکزی 1387-1390) [دوره 12، شماره 69، 1393، صفحه 22-32]
  • موتمنی، مانی اثر نرخ ارز بر صادرات سیمان: مطالعه موردی سیمان مازندران [دوره 12، شماره 69، 1393، صفحه 13-21]
  • موسوی‌زاده نوقابی، الهام سادات بررسی عوامل مؤثر بر رضایت مشتری از پذیرش بانکداری تلفن همراه(مطالعه موردی: بانک ملی، سپه و صادرات) [دوره 12، شماره 66، 1393، صفحه 64-77]
  • میرترابی، ثمین سادات بررسی و شناسایی سبک‌های تصمیم‌گیری خرید مشتریان بر اساس مدل اسپرولز و کندال (مورد مطالعه: مشتریان شعب شهر تهران فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا) [دوره 12، شماره 65، 1393، صفحه 27-37]
  • میرزاکریمی اصفهانی، نجمه تقسیم‌بندی بازار داخلی فـرش دستباف اصفهان بر حسب گروه‌های درآمدی و سنی [دوره 12، شماره 67، 1393، صفحه 29-38]
  • میرظفرجویان، سیدحسین مروری بر مبانی استانداردسازی صنعت نمایشگاهی [دوره 12، شماره 66، 1393، صفحه 17-27]

ن

  • نجفی سیاهرودی، مهدی طبقه‌بندی نیازهای مشتریان از بسته‌بندی محصولات مواد غذایی با استفاده از مدل کانو [دوره 12، شماره 67، 1393، صفحه 1-15]
  • نجفی سیاهرودی، مهدی بررسی اثر ارزش‌های مصرفی در خرید خودروهای تجملاتی با تحلیلی بر تفاوت بوم‌شناختی مشتری [دوره 12، شماره 66، 1393، صفحه 43-56]
  • نوروزی، بیتا بررسی صنعت حلال کشور با محوریت صنایع غذایی [دوره 12، شماره 68، 1393، صفحه 16-30]

و

  • وثوقی، فاطمه بررسی عوامل موثر بر رضایت‌مندی خریداران مواد غذایی فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا [دوره 12، شماره 67، 1393، صفحه 39-56]
  • وجدانی طهرانی، هدیه ارزیابی عملکردهای پژوهشی و آموزشی سازمان‌های بازرگانی استان‌ها با استفاده از روش تصمیم‌گیری چند عاملی [دوره 12، شماره 66، 1393، صفحه 28-42]
  • وحید مقدم، امیر بررسی و شناسایی سبک‌های تصمیم‌گیری خرید مشتریان بر اساس مدل اسپرولز و کندال (مورد مطالعه: مشتریان شعب شهر تهران فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا) [دوره 12، شماره 65، 1393، صفحه 27-37]

ه

  • هوشیار، اکبر بررسی عوامل موثر بر رضایت‌مندی خریداران مواد غذایی فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا [دوره 12، شماره 67، 1393، صفحه 39-56]
  • هوشیار، عبدالله بررسی عوامل موثر بر رضایت‌مندی خریداران مواد غذایی فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا [دوره 12، شماره 67، 1393، صفحه 39-56]

ی

  • یارعلی، مرضیه بررسی عوامل مؤثر بر رضایت مشتری از پذیرش بانکداری تلفن همراه(مطالعه موردی: بانک ملی، سپه و صادرات) [دوره 12، شماره 66، 1393، صفحه 64-77]