اوحدی، فریدون، محمدی، مهرنوش و تارخ، محمد جعفر (1397). ارزیابی کارایی روش بازاریابی ویروسی ترکیبی با روش خوشهبندی شبکهای و مقایسه نتایج، فصلنامه رشد فناوری، 15(58)، 65 - 72.
برگر، جونا (1395). بازاریابی ویروسی تکنیکی شگفتانگیز در فروش، ترجمه مینا عسگری، انتشارات طاهریان، تهران.
تلافی داریانی، مجتبی و خبیری، سیدحسین (1396). ارایه یک چارچوب جامع مبتنی بر روش فراترکیب به منظور استفاده از تکنیکهای داده کاوی در مسایل مدیریت منابع انسانی. نشریه مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه، 2(4)، 13-31.
ثقفی، فاطمه، محقر، علی، دسترنج ممقانی، نسرین، کاشیها، منیره. (1399). ارائه چارچوب همپایی فناورانه مبتنی بر نظریه داده بنیاد و فراترکیب. پژوهشهای مدیریت در ایران، 24(1)، 107-129.
حاجیپور، بهمن، و مومنی، منصور و قاسمی، زهرا (1391). انتخاب استراتژی بازاریابی با استفاده از ترکیب روشهای تصمیم گیری ANP و TOPSIS (مورد مطالعه هتلهای ممتاز و عادی مراکز استانهای خوزستان، تهران، اصفهان). مطالعات کمی در مدیریت، 3(1)، 99-112.
حاجیحیدری، نسترن، خانلری، امیر، و ریحانی، حمیدرضا (1396). شناسایی و تعیین اهمیت عوامل موثر بر بازاریابی ویروسی درحوزه نرمافزارهای کاربردی موبایل. نشریه مدیریت فناوری اطلاعات، 31، 237-252.
حدادی، شقایق، یزدانی، سعید و صالح، ایرج (1396). بررسی عوامل موثر بر تمایل کشاورزان به کشت ارگانیک محصول خیار در استان البرز، فصلنامه تحقیقات اقتصاد و توسعه کشاورزی ایران، سال چهل و هشتم شماره ۳، صص۳۶۹ -۳۷۸
خدیور، آمنه، و تقیزاده، االهه (1400). مدلسازی اثر دانش فرایندهای کسب وکار بر ارزش سازمان با استفاده از روش دیمتل و فرایند تحلیل شبکهای فازی. مدیریت دانش سازمانی، 4(13) ، 67-94.
رضوانی، مهران، خداداد حسینی، سید حمید و کیایی، کیاندخت (1396). مدلیابی تأثیر بازاریابی ویروسی بر ارزش ویژۀ برند مشتریمحور در بازار تلفن همراه تهران. مدیریت بازرگانی 9(2)، 337-352.
رعیتپیشه، سعید، و احمدیکهن علی، رضا، و عباس نژاد، طیبه (1395). به کارگیری رویکرد کیفی فراترکیب جهت ارائه مدل جامع ارزیابی پایداری زنجیره تامین. پژوهشهای نوین در تصمیمگیری، 1(1)، 127-151.
زارع احمدآبادی، حبیب، و قاسمی، فاطمه (1394). سیاستگذاری اکتساب تکنولوژی؛ کاربرد ANP فازی و DEMATEL فازی (مطالعه موردی: صنعت لعاب-سازی استان یزد). مدیریت تولید و عملیات، 6(1)، 79-98.
شیرخدایی، میثم، و رضایی، سعید (1393). شناسایی انگیزههای انتقال پیام تبلیغاتی در بازاریابی ویروسی (مورد مطالعه: دانشگاه مازندران). راهبردهای بازرگانی، 21(3)، 83-92.
عبدالهی، علی، حاجی حیدری، نسترن و امیدوار، مریم (1394). شناسایی و اولویتبندی عوامل کلیدی موفقیت بازاریابی ویروسی. فصلنامه انجمن علوم مدیریت ایران، 10(38)، 124-145.
علمی، بیژن، و رمضانی، مجتبی (1390). بررسی جامعهشناختی تاکتیکهای موثر بر بازاریابی ویروسی و نقش آن بر رفتار خرید (مطالعه موردی فروشگاه زنجیرهای رفاه استان آذربایجان شرقی). مطالعات جامعهشناسی، 3(10)، 125-137.
علی پور، مهرداد، و جعفری، فرشید، و شفقی درویش گورنمز، علی (1390). بازاریابی ویروسی و تاثیر آن بر موفقیت احزاب و کاندیداها در رقابتهای انتخاباتی. علوم سیاسی، 7(17)، 111-137.
الفت، لعیا و شهریارینیا، آرش (1393). مدلسازی ساختاری تفسیری عوامل موثر بر انتخاب همکار در زنجیره تامین چابک. مدیریت تولید و عملیات، 5(2)، 109-128.
فیروزجائیان، علی اصغر، فیروزجائیان، مجتبی، هاشمی پطرودی، سید حمید، و غلامرضا زاده، فاطمه (1392). کاربرد تکنیک مدلسازی ساختاری تفسیری (ISM) درمطالعات گردشگری (تحلیلی با رویکرد آسیب شناسانه). برنامهریزی و توسعه گردشگری، 2(6)، 129-159.
قاضیزاده، مصطفی، سرداری، احمد، شجاعی، سیدرضا و سمیعزاده، مهدی (1390). تمایل به انتشار پیام در بازاریابی ویروسی اینترنتی. تحقیقات بازاریابی نوین، 1(3)، 219-236.
کوچکی، علیرضا، و منصوری، هومن، و قربانی، محمد و رجبزاده، محسن (1392). بررسی عوامل موثر بر تمایل به مصرف محصولات ارگانیک در شهرستان مشهد. اقتصاد و توسعه کشاورزی، 27(3)، 188-194.
محمدی، شهریار، و کریمی دهکردی، کیوان (1389). تاثیر ویترینگردی در بهبود عملکرد بازاریابی ویروسی و بازاریابی شبکهای. فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، 2(4-3)، 9-26.
مرادی، محسن، و علی پور درویش، زهرا (1391). انگیزه افراد در ارسال پیامهای الکترونیکی برای دیگران (بازاریابی ویروسی). پژوهشنامه اقتصاد و کسب و کار، 3(1)، 55-63.
Abdollahi, A., Hajiheidari, N., Ommidvar, M. (2015). Investigating and prioritizing the viral marketing key success factors. Iranian journal of management sciences, 10(38), 124-145. (in Persian)
Al Abri, D., & Valaee, S. (2020). Diversified viral marketing: The power of sharing over multiple online social networks. Knowledge-Based Systems, 193, 105430.
Alipor, M., Jaafari, F. & Shafaghi Darwish Gornmaz, A. (2010). Virus marketing and its effect on success of parties and candidates during election competition. Political Sciences, 7(17), 111-137. (in Persian)
Berger, J. (2016). Viral marketing: an amazing technique in sales, translated by Mina Asgari, Taherian Publishing, Tehran. (in Persian)
Borges-Tiago, M. T., Tiago, F., & Cosme, C. (2019). Exploring users’ motivations to participate in viral communication on social media. Journal of Business Research, 101, 574-582.
ÇEKEROL, G. S., & ŞEKERCİ, U. (2021). Viral Marketing as an Alternative Marketing Strategy: A Review of Applied Viral Marketing Advertisements and Model Recommendations for the Food Industry. Journal of Current Researches on Social Sciences, 11(2), 167-186.
Digestive Diseases Research Institute. (2022). The most common cancers in Iran. https://b2n.ir/e65322. (in Persian)
Elmi, B., & Ramezani, M. (2011). The sociological study of effective tactics on viral marketing and its effect on purchasing behavior (Case study of Refah chain stores of East Azerbaijan province). Sociological studies, 4(10), 125-137. (in Persian)
Fatemeh, S., Mohaghar, A., dastranj, N., Monireh, K. (2021). Presenting technological catch up framework based on grounded theory and meta-synthesis. Management Research in Iran, 24(1), 107-129. (in Persian)
Firuzjaeyan, A., Firuzjaeyan, M., Hashemi Petroodi, S. & Gholamrezazadeh, F. (2013). Applying Techniques of Interpretive Structural Modeling (ISM) in Tourism Studies (A Pathological Approach). Journal of Tourism Planning and Development, 2(6), 129-159.
Ghazizadeh, M., Sardari, A., Shojaee, S., Samizadeh, M. (2011). Tendency to Message Delivery in Internet Viral Marketing. New Marketing Research Journal, 1(3), 219-236. (in Persian)
Haddadi, S., Yazdani, S. (2017). Investigating Factors Affecting Adoption of Organic Cucumber Cultivation by Farmers in Alborz Province. Iranian Journal of Agricultural Economics and Development Research, 48(3), 369-378. (in Persian)
Hajipour, B., Momeni, M., and Ghasemi, Z. (2011). Choosing a marketing strategy using the combination of ANP and TOPSIS decision-making methods (a case study of premium and ordinary hotels in the centers of Khuzestan, Tehran, Isfahan provinces). Quarterly Journal of Quantitative Studies in Management, 3(1), 99-112. (in Persian)
Hajiheidari, N., Khanlari, A., Reyhani, H. (2017). Exploring and Prioritizing Factors Influencing Viral Marketing in the Context of Mobile Application. Journal of Information Technology Management, 9(2), 237-252.
Hosseinikhah Choshaly, S. and Mirabolghasemi, M. (2022). The role of viral marketing strategies in predicting purchasing intention of eco-labelled products, Journal of Islamic Marketing, 13(5), 997-1015.
Khadivar, A., TaghiZadeh, E. (2021). Modeling the Effect of Business Process Knowledge on Organizational Value Using DEMATEL and Fuzzy ANP. Scientific Journal of Strategic Management of Organizational Knowledge, 4(2), 67-94.
Koocheki, A., Mansori, H., Ghorbani, M., Rajabzadeh, M. (2013). Evaluation of Factors Affecting Willingness to Use of Organic Products in Mashhad County. Journal of Agricultural Economics and Development, 27(3), 188-194. (in Persian)
Kulkarni, K. K., Kalro, A. D., Sharma, D., & Sharma, P. (2020). A typology of viral ad sharers using sentiment analysis. Journal of Retailing and Consumer Services, 53, 101739.
Mohammadi, S., & Karimi, D. K. (2010). Window-shopping as an effective element to improve viral marketing. Journal of Information and Communication Technology, 3(2), 9-26.
Moradi, M., Alipour Darvish, Z. (2012). Personal Motivations to pass along Electronic Messages for Others (Viral Marketing). Journal of Economic and Business Research, 3(1), 55-63.
Mousavi, S., Sajedi, S., Mozaffari, Z. (2016). Valuation of organic dairy products, proteins and factors affecting willingness to pay: A Case Study of milk in the city of Shiraz. Journal of Applied Economics Studies in Iran, 5(17), 273-300.
Nasrollahi, M., Ramezani, J., Sadraei, M., & Fathi, M. R. (2022). Simultaneous interpretive structural modelling and weighting (SISMW). Operations Research and Decisions, 32(1), 111-126.
Nguyen, H. T., & Chaudhuri, M. (2019). Making new products go viral and succeed. International journal of research in marketing, 36(1), 39-62.
Olfat, L., Shahryari nia, A. (2014). Interpretive Structural Modeling of Effective Factors of Partner Selection in Agile Supply Chain. Journal of Production and Operations Management, 5(2), 128-109. (in Persian)
Rayat Pisha, S., Ahmadi Kahnali, R., Abbasnejad, T. (2016). Applying the qualitative approach meta-syntheses for provide a comprehensive model of assessment of the sustainability in supply chain. Modern Research in Decision Making, 1(1), 139-166. (in Persian)
Rezvani, M., Khodadad Hoseini, S., Kiaee, K. (2017). The Role of Viral Marketing on Costumer-Based Brand Equity in Tehran Mobile Market. Journal of Business Management, 9(2), 337-352. (in Persian)
Robles, J. F., Chica, M., & Cordon, O. (2020). Evolutionary multiobjective optimization to target social network influentials in viral marketing. Expert systems with applications, 147, 113183.
Sekaran, U., & Bougie, R. (2016). Research methods for business: A skill building approach. John wiley & sons.
Sela, A., Goldenberg, D., Ben-Gal, I., & Shmueli, E. (2018). Active viral marketing: Incorporating continuous active seeding efforts into the diffusion model. Expert Systems with Applications, 107, 45-60.
Shirkhodaie, M., Rezaee, S. (2020). Identification of Advertisement Message Delivery Motivations in Virus Marketing (Case Study: University of Mazandaran). Commercial Strategies, 11(3), 83-92. (in Persian)
Sushil, S. (2012). Interpreting the interpretive structural model. Global Journal of Flexible Systems Management, 13(2), 87-106.
Sushil. (2018). How to check correctness of total interpretive structural models? Annals of Operations Research, 270(1-2), 473-487.
Talafi Dariani, M., Khabiri, S.H., (2016). Presenting a comprehensive framework based on meta-synthesis method in order to use data mining techniques in human resource management issues. Journal of Applied Studies in Management and Development Sciences, 2(4), 13-31. (in Persian)
Tarokh, M. J. (2019). Evaluation of the Efficacy of the Combined Viral Marketing Method with the Network Clustering Method and Comparing the Results. Roshd-e-Fanavari, 2(58), 65. (in Persian)
Vice Chancellor for Food & Drug (2022). Characteristics of organic food and its impact on human health. http://fdo.kaums.ac.ir/Default.aspx?PageID=45&NewsID=858
Zareahmadabadi, H., Ghasemi, F. (2015). Policy Making for Technology Acquisition Application of Fuzzy ANP and Fuzzy DEMATEL (Case Study: Frit Industry of YAZD Province). Journal of Production and Operations Management, 6(1), 79-98. (in Persian)