ترکستانی، محمدصالح، دهدشتی شاهرخ، زهره و بخشنده، قاسم، «الگوی عوامل مؤثر بر نگرش و تمایل خرید مصرفکنندگان نسبت به محصولات وارداتی»، چشمانداز مدیریت بازرگانی، شمارۀ 22، صفحات 49-67، 1394.
دهدشتی شاهرخ، زهره، کهیاری حقیقت، امین، عطوفی، امین، «شناسایی عوامل مؤثر بر تمایل خرید کالاهای با برند خارجی در ایران (مورد مطالعه: لوازم خانگی برند بوش و سامسونگ)»، فصلنامۀ مدیریت برند، سال اول، شمارۀ اول، صفحات 75-99، 1393.
سیدجوادین، سیدرضا و اسفیدانی، محمدرحیم، رفتار مصرفکننده، تهران: انتشارات دانشگاه تهران، 1393.
کاتلر، فیلیپ، و آرمسترانگ، گری، اصول بازاریابی، ترجمۀ بهمن فروزنده، اصفهان: نشر آموخته، 1385.
محنتفر، یوسف، و خاکپور، حسین، «ارزیابی میزان صادرات غیرنفتی و اثر آن بر رشد اقتصادی در ایران: یک تحلیل تجربی (1383-1355)»، مجلۀ اقتصادی، سال پنجم، شمارههای 51 و 52، صفحات 91-111، 1384.
نجفیزاده، نادره السادات، محرابی، مهدی، کرجالیان، رضا و مشایخنیا، علی، «بررسی رابطۀ بین کشور مبدأ و ارزش برند (مطالعه موردی: گراد)»، مجلۀ مدیریت بازاریابی، شمارۀ 17، صفحات 96-83، 1391.
Abdelkader, O.A., “Influences Of Country-Of-Origin On Perceived Quality & Value According To Saudi Consumers Of Vehicles”, International Journal Of Marketing Studies, Vol. 7, No. 1, Pp. 93-105, 2015.
Adina, C., Gabriela, C., & Stoenescu, R.-D., “Cuntry-Of-Origin Effects On Perceived Brand Positioning”, Procedia Economics And Finance, Vol. 23, Pp. 422-427, 2015.
Anić, I.-D., “Attitudes And Purchasing Behavior Of Consumers In Domestic And Foreign Food Retailers In Croatia”, Zb. Rad. Ekon. Fak. Rij., Vol. 28, Sv.1, Pp. 113-133, 2010.
Asshidin, N.H.N., Abidin, N. & Borhan, H.B., “Perceived Quality And Emotional Value That Influence Consumer’S Purchase Intention Towards American And Local Products”, Procedia Economics And Finance, Vol. 35, Pp. 639-643, 2016.
Bolliger, C., “Assessing Consumers’ Cognitive, Affective And Normative Associations On Willingness-To-Pay For Domestic Foods”, Paper Prepared For Presentation At The Eaae 2011 Congress Change And Uncertainty, (Pp.1-12), 2011.
Byrne, B.M., Structural Equation Modeling With Amos: Basic Concepts, Applications, & Programming. 2Th Edition, New York: Taylor & Francis Group. 2010.
Degoma, A. & Shetemam, E., “The Effect Of Country Of Origin Image On Purchase Intention: A Case Study On Bahir Dar University Instructors”, Journal Account Mark, Vol. 3, Issue 1, Pp. 1-5, 2014. Doi: 10.4172/2168-9601.1000109.
Dehdashti Shahrokh, Z., & Deilami Azodi, A., “The Effect Of Country Of Origin Image On Brand Equity And Purchase Intention”, Journal Of Applied Environmental And Biological Sciences, Vol. 3, No. 12, Pp. 52-61, 2013.
Feng, Z., & Yu, G., “Animosity And Purchase Intention: How Perceived Quality Impacts Consumers’ Willingness To Buy, As A Moderating Factor”, Journal Of International Business And Law, Vol. 15, No. 2, Pp. 197-216, 2016.
Fornell, C., & Larcker, D.F., “Evaluating Structural Equation Models With Unobservable Variables & Measurement Error”, Journal Marketing Research, Vol. 18, No. 1, Pp. 39–47, 1981.
Hair, J.R., Joseph, F., Black, W.C. & Anderson, R.E., Multivariate Data Analysis. 7Th Edit…