احمدی، عباد اله، امین شایان جهرمی، شاپور و زارعی، صدیقه، 1391.رابطه مدیریت کیفیت فراگیر با توانمندسازی و ارزیابی عملکرد کارکنان.فصلنامه علمی-پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی.2. 54-35.
احمدی، فریدون، محمدی، اسفندیار و فرجی، بهیه، 1391. بررسی رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی، مدیریت کیفیت جامع و عملکرد شرکتهای صنعتی استان تهران.پژوهشهای مدیریت عمومی.5(16). 117-99.
اسکندری عطا، محمدرضا و میرزا محمدی، سعید، 1393. ارزیابی تأثیر عملکرد مالی و خصوصیسازی بر کارایی فنی شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار. فصلنامه علمی-پژوهشی مدیریت دارایی و تأمین مالی.2 (3). 108-93.
اعتمادی، حسین، تاری، غفار و رسائیان، امیر، 1390. پارادوکسهای مدیریت کیفیت جامع و راهبردهای آنها.راهبرد توسعه. 27. 248-221.
بزرگمهریان، شاهرخ و عربی، مهدی، 1393. تأثیر فرآیند خصوصیسازی بر شاخصهای عملکرد مالی شرکتهای واگذارشده.ماهنامه مدیریت سازمانی و اجتماعی.4(21). 33-25.
بهرامی رودباری، رضا، زرکندی، سهیل و قاضیانی، خدیجه، 1393. آمار و احتمالات مهندسی.تهران: انتشارات نوین پویا.
پاسبان، محمد، زنجانی، سعید و فاتحی خشکناب، لیلا، 1392. بررسی میزان آمادگی کارکنان دانشگاهها برای پیادهسازی و استقرار مدیریت بهرهوری و کیفیت جامع (مطالعه موردی).مدیریت بهرهوری.24. 158-141.
دیانتی دیلمی، زهرا و پورچنگیز، محمدصادق، 1393. بررسی تأثیر بهکارگیری مدل مدیریت کیفیت جامع (TQM) بر روند عملکرد مالی شرکت (بررسی موردی). پژوهشهای مدیریت در ایران.18(3). 131-113.
رحمانزاده، سید علی و نجفی نیاسر، طاهره، 1392. مطالعه رابطه بین مهارتهای ارتباطی اساتید دانشکده فنی دختران تهران ولی عصر با اثربخشی آموزشی.مطالعات رسانهای.8 (23). 198-185.
رحمانی نوروزآباد، سامان و رستمی نوروزآباد، مجتبی، 1393. بررسی رابطه مدیریت کیفیت جامع و رضایت مشتری در شرکتهای تولیدی شهرستان سنندج.مدیریت فرهنگ سازمانی.12(3). 481-461.
روشندل اربطانی، طاهر و شیروانی ناغانی، مسلم، 1394. ارائه مدلی برای بهبود عملکرد مالی سازمان، با تأکید بر نقش ترکیب منابع انسانی و ثبات مدیریت.تحقیقات مالی.17(2). 218-199.
زندحسامی، حسام و فرید، سمیه، 1392. بررسی اثر ابعاد مختلف مدیریت کیفیت جامع بر قابلیت سفارشیسازی انبوه. فصلنامه مدیریت توسعه و تحول. 13. 17-7.
سپهوند، رضا و عارفنژاد، محسن، 1393. بررسی و تحلیل تأثیر مدیریت کیفیت جامع (TQM) و یادگیری سازمانی بر عملکرد نوآوری (با مطالعه موردی در شرکت زمزم اصفهان). پژوهشنامه مدیریت اجرایی. 11. 82-59.
شیخی، ایوب و حمزیی، آرزو، 1394. بررسی ارتباط بین مدیریت کیفیت جامع و توسعه زنجیره تأمین در شرکتهای خودروسازی عضو بورس اوراق بهادار تهران (با استفاده از مدل معادلات ساختاری). ماهنامه مهندسی مدیریت.63. 45-36.
ضیایی، محمد، 1393. کاربرد مدل تعالی (INQA) با رویکرد پروفرما-کارگاه در ارزیابی سیستم مدیریت کیفیت در گروه صنعتی بارز.فصلنامه صنعت لاستیک ایران. 18(73). 76-65.
طالبی، کامبیز، داوری، علی و تقوی، نگار سادات، 1393. شناسایی تأثیر کارآفرینی بر عملکرد مالی و غیرمالی (موردمطالعه: شرکت فناپ).توسعه کارآفرینی.7(4). 651-635.
فروتنی، زهرا و بحرانی، عطیه.(1392).سنجش مدیریت کیفیت فراگیر در دانشگاه پیام نور (موردمطالعه: دانشگاه پیام نور استان آذربایجان غربی).فصلنامه آموزش عالی.12(23). 170-147.
گلپرور، محسن و عریضی سامانی، سید حمیدرضا، 1388. روابط مستقیم و غیر مستقیم مدیریت کیفیت جامع (TQM) و عدالت رویهای ادراک شده با تعهد سازمانی.فصلنامه مدرس علوم انسانی.13(2). 270-239.
نیکزاد زیدی، محمود و طیبی، محمد جعفر، 1391. تأثیر استقرار سیستم مدیریت کیفیت جامع (TQM) بر رضایت مشتریان با هدف دستیابی به توسعه پایدار. اقتصاد شهر، رویدادهای علمی و اجرایی.13. 104-99.
هاشمیپور، سیده زهرا، 1389. مدیریت کیفیت فراگیر.ماهنامه استاندارد. 219. 27-20.
Akgun, A. E., Ince, H., Imamoglu, S. Z., Keskin, H., & Kocoglu, I., 2014. The mediator role of learning capability and business innovativeness between total quality management and financial performance. International Journal of Production Research.52(3).888-901.
Bani Ismail, L., 2012. An evaluation of the implementation of Total Quality Management (TQM) within the construction sector in the United Kingdom and Jordan.Doctoral thesis. University of Huddersfield.
Chen, J., & Chen, I., 2009. TQM measurement model for the biotechnology in Taiwan. Expert systems with applications.36.8789-8798.
Corredor, P., & Goni, S., 2011. TQM and performance: Is the relationship so obvious. Journal of Business Research.64.830-838.
Herzallah, A. M., Gutierrez-Gutierrez, L.,& Rosas, F. M., 2014. Total quality management practices, competitive strategies and financial performance: the case of the Palestinian industrial SMEs. Total Quality Management & Business Excellence. 25(5-6).635-649.
Lee, H. , & Lee, C., 2014. The effects of total quality management and organizational learning on business performance: evidence from Taiwanese insurance industries.Total Quality Manangement. 25(9).1072-1087.
Munir Ahmad, M., & Elhuni, R., 2014. Critical quality factors for successful TQM implementation in Libyan oil and gas sector.Benchmarking:An International Journal. 21(5).713-733.
Nasim, K. , Igbal, M. Z., & Khan, I. A., 2014. Antecedents of TQM implementation capability: A review with a conceptual model.Total Quality Manangement & Business Excellence.25(11-12).1395-1409.
Teh, P. ,Yong, C., & Lin, B., 2014. Multidimensional and mediating relationships between TQM, role conflict and role ambiguity: A role theory perspective.Total Quality Management & Business Excellence. 25(11-12). 1365-1381.