اکبری، محسن؛ کامران زاهدفر و زهرا ایاغ. (1395). «درک اعتماد اولیه کاربران به شبکههای اجتماعی». فصلنامه فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، 8(27)، 81-94.
چنکشی، صدف؛ پیمان غفاری آشتیانی و سید جلالالدین حسینی غنچه. (1400). «تأثیر اعتماد، خدمات مشتری و راحتی بر تمایل به خرید آنلاین با نقش واسط نگرش به خرید آنلاین (مطالعه موردی: دیجی استایل)». مدیریت بازاریابی 19-1، (52)16
زهرهوند، محمدمهدی و حسین اسلامی. (1397). «معرفی عوامل موثر بر رفتار خرید تکانشی در محیط آنلاین: یازدهمین کنفرانس بینالمللی حسابداری و مدیریت و هفتمین کنفرانس کارآفرینی و نوآوریهای باز». شرکت همایشگران مهر اشراق تهران.
عیوضینژاد، سلمان و محسن اکبری. (1400). «طراحی مدل ریسک ادراکشده خریداران کالاهای برند غیرمعروف در شبکه اجتماعی اینستاگرام: مبتنی بر نظریه داده بنیاد». فصلنامه علمی پژوهشی مدیریت برند، 8(1)، 109-148.
گزارش سالانه تجارت الکترونیکی ایران (1399).
Akbari, Mohsen., Zahadfar, Kamran, Ayagh, Zahra. (2016). Understanding users’ initial trust in social networks. Iranian Information and Communication Technology Quarterly, 8(27), 81-94(in persian)
Ayvazinejad, Salman, Akbari, Mohsen. (2021). Designing a model of the perceived risk of buyers of non-famous brand goods in the Instagram social network: based on foundational data theory. Scientific Research Quarterly of Brand Management, 8(1), 109-148.(in persian)
Bednarz, M. I. C. H. E. L. L. E., & Ponder, N. (2010). “Perceptions of retail convenience for in-store and online shoppers”. Marketing Management Journal, 20(1), 49-65.
Chankshi, Sadaf, Ghaffari Ashtiani, Peyman, Hosseini Ghancheh, Seyyed Jalaluddin. (2021). The effect of trust, customer service and convenience on the willingness to buy online with the role of attitude towards online shopping (case study: Digistyle). Marketing Management 19-1, (52)16.(in persian)
Chen, L. D., & Tan, J. (2004). “Technology adaptation in e-commerce:: key determinants of virtual stores acceptance”. European Management Journal, 22(1), 74-86.
Duarte, P., Costa e Silva, S., and Ferreira, M. B. (2018). How convenient is it? Delivering online shopping convenience to enhance customer satisfaction and encourage eWOM. Journal of Retailing and Consumer Services. https://doi.org/10.1016/j.jretconser.2018.06.007
Escobar-Rodríguez, T., & Bonsón-Fernández, R. (2017). Analysing online purchase intention in Spain: fashion e-commerce. Information Systems and e-Business Management, 15(3), 599-622.
Hansen, D. S. (2021). The Effects of Consumer Perceptions on Retailers’ Brick-and-Mortar and E-Commerce Sales Segments (Doctoral dissertation, Capella University).
Iran’s annual e-commerce report. (2019). (in persian)
Jayanti, R. D. (2015). Pengaruh Harga dan Kepercayaan Terhadap Keputusan Pembelian Secara Online (Studi Kasus pada Harapan Maulina Hijab Jombang) jurnal 1. STIE PGRI Dewantara Jombang.
Jiang, C., Rashid, R. M., & Wang, J. (2019). Investigating the role of social presence dimensions and information support on consumers’ trust and shopping intentions. Journal of Retailing and Consumer Services, 51, 263-270.
Kristiyono, Y. R., Roring, E. R., & Suryawan, I. N. (2021). “The Effect Of Perceived Benefits In Formatting Male Online Shoppers’ Attitude”. Jurnal Manajemen, 25(2), 290-311.
Leung, Lira. (2013). Generational differences in content generation in social media: The roles of the gratifications sought and of narcissism. Computers in Human Behavior, 29(3): 997-1006.
Mahkota, A. (2014). Pengaruh Kepercayaan Dan Kenyamanan Terhadap Keputusan Pembelian Online (Studi Pada Pelanggan Website Ride Inc). Jurnal Administrasi Bisnis S1 Universitas Brawijaya.
Ranganathan, Carryi., andS. Jha. (2007). Examining online purchase intentions in B2C E-commerce Testing an integrated model. Information Resources Management Journal 20(4): 36- 48.
Rodgers, S., andM. Harris. (2003). “Gender and e-commerce: an exploratory study”. Journal of advertising research 43(3): 322-329.
Zhong, L., Sun, S., Law, R., and Zhang, X. (2020). “Impact of robot hotel service on consumers’ purchase intention: a control experiment”. Asia Pacific Journal of Tourism Research. https://doi.org/10.1080/10941665.2020.1726421
Zohravand, Mohammad Mahdi and Eslami, Hossein. (2017). Introduction of factors affecting impulse buying behavior in the online environment: the 11th international conference on accounting and management and the 7th conference on entrepreneurship and open innovation. Mehr Eshraq Conferences Company of Tehran.(in persian)