آبنار، شهیاد؛ سیدصفدر حسینی و رضا مقدسی. (1399). «عوامل مؤثر بر صادرات محصولات کشاورزی و صنایع غذایی ایران با تأکید بر شاخص رقابت پذیری نرخ ارز واقعی ترکیبی»، اقتصاد کشاورزی و توسعه، 28 (109)، 24-1.
الفت، لعیا و مهدی اسماعیلی. (1398)،.«ارزیابی، انتخاب و مدیریت عملکرد شرکتهای ارائه کننده خدمات لجستیکی (مطالعه موردی: شرکت ساپکو)»، پژوهشهای نوین در تصمیمگیری، 4 (3)، 203-181.
باشکوه، محمد؛ سیدحمید خدادادحسینی؛ اسدالله کردنائیج و عادل آذر. (1391). «بررسی عوامل مؤثر بر هماهنگی کانالهای توزیع چندگانه از منظر عرضهکنندگان»، مدیریت بازرگانی، 4 (1-11)، 18-1.
باشکوه، محمد. (1399). «شناسایی و بررسی الزامات شکلدهی ترکیب کانالهای توزیع چندگانه»، پژوهشهای مدیریت در ایران، 24 (2)، 170-139.
باشکوه، محمد؛ ناصر سیفاللهی و اللهیار بیگیفیروزی. (1400). «تأثیر قابلیتهای بازاریابی تجارت الکترونیکی و تجربه صادراتی بر عملکرد صادراتی: نقش میانجی کارایی توزیع»، تحقیقات بازاریابی نوین، 11 (2).
بیات، روحالله و لیلا بهنیا. (1399). «تأثیر قابلیتها و راهبردهای زیست محیطی زنجیره تأمین سبز بر بهبود عملکردهای نیروگاههای حرارتی کشور»، مطالعات مدیریت راهبردی، 11 (42)، 140-119.
خداداد کاشی، فرهاد؛ جعفر عبادی؛ سید ضیاءالدین کیاالحسینی و خلیل حیدری. (1397). «برآورد قدرت بازاری و پراکندگی آن در صنایع غذایی ایران»، فصلنامه اقتصاد کشاورزی و توسعه، 26 (102)، 215-195.
سرایینیا، الهام؛ سلیمان ایرانزاده؛ هوشنگ تقیزاده و مجید باقرزاده. (1396). «توسعه مدلی جهت بررسی تأثیر آیندهنگری پایدار بر یکپارچگی استراتژیک زنجیره تأمین با رویکرد خلق ارزش (مطالعه موردی: زنجیره تأمین ایران خودرو)»، مجله آینده پژوهی مدیریت، 28 (2)، 39-25.
هندیجانی، روزا و رضا سعیدی ساعی. (1399). «تأثیر یکپارچگی زنجیره تأمین و عدم قطعیت تقاضا بر عملکرد بنگاه»، مطالعات مدیریت صنعتی، 18 (59)، 45-1.
Alshehri, F., Kauser, S., & Fotaki, M. (2017), “Muslims’ View of God as a Predictor of Ethical Behaviour in Organisations: Scale Development and Validation”, Journal of Business Ethics, 158, 1009-1027.
Baardman, L., Cohen, M., Panchamgan, K, Perakis, G., & Segev, D. (2019), “Scheduling promotion vehicles to boost profits”, Management Science, 65 (1).
Berger, P., Weinberg, L. (2005), “Optimal cooperative advertising integration strategy for organizations adding a direct online channel”, Journal of the Operational Research Society, 57 (8), 920-927.
Chen, J., H. Zhang and Y. Sun (2012), “Implementing coordination contracts in a manufacturer Stackelberg dual-channel supply chain”, Omega-International Journal of Management Science, 40(5): 571-583.
Chen, J., Huang, D., Fang, C., Wang, X., & Zhang, J. (2020), “Automotive supply chain networks equilibrium model under uncertain payment delay and objective weights”, Computers & Industrial Engineering, 150. Available on: https://doi.org/10.1016/j.cie.2020.106866.
Chin, W.W. (2010), “How to write up and report PLS analyses, Handbook of partial least squares”, Berlin Heidelberg: Springer, 655-690.
Cohen MC, Leung NHZ, Panchamgam K, Perakis G, Smith A. (2017), “The impact of linear optimization on promotion planning”, Oper Res 65(2):446-468.
Dewsnap, B., Micevski, M., Cadogan, J., & Kadic-Maglajlic, S. (2020), “Flexibility in marketing & sales interfacing processes”, Industrial Marketing Management, 91, 285-300.
Donnell, T.O., Humphreys, P., McIvor, R., Maguire, L (2009), “Reducing the negative effects of sales promotions in supply chains using genetic algorithms”, Expert Systems with Applications, 36, 7827-7837.
Erengüça, S.S., Simpson, N.C., Vakharia, A (1999), “Integrated production/distribution planning in supply chains: An invited review”, European Journal of Operational Research, 115 (2), 219-236.
Fan, Z., Huang, S., & Wang, X. (2021), “The vertical cooperation and pricing strategies of electric vehicle supply chain under brand competition”, Computers & Industrial Engineering, 152. Available on: https://doi.org/10.1016/j.cie.2020.106968.
Freije, I., Calle, A., & V.Ugarte. (2021), “Role of supply chain integration in the product innovation capability of servitized manufacturing companies”, Technovation. In press. Available on: https://doi.org/10.1016/j.technovation.2020.102216.
Gupta, D., & Weerawat, W. (2006), “Supplier-manufacturer coordination in capacitated two stage supply chains”, European Journal of Operational Research, 175 (1), 67-89.
Hu, Y., Qu, S., Li, G., & Sethi, S. (2019), “Power structure and channel integration strategy for online retailers”, European Journal of Operational Research, 182, Available on: https://doi.org/10.1016/j.ejor.2019.10.050.
Hulland, J. (1999), “Use of partial least squares (PLS) in strategic management research: A review of four recent studies”, Strategic management journal, 20(2), 195-204.
Li, W., & Chen, J. (2020), “Manufacturer’s vertical integration strategies in a three-tier supply chain”, Transportation Research Part E: Logistics and Transportation Review, 135. Available on: https://doi.org/10.1016/j.tre.2020.101884.
Nihtila, J (1999), “R&D-Production integration in the early phases of new product development projects”, Journal of Engineering and Technology Management, 16 (1), 55-81.
Panda, S., Modak, NM., Sana, SS. & Basu, M.(2015), “Pricing and replenishment policies in dual-channel supply chain under continuous unit cost decrease”, Applied Mathematics and Computation, 256, 913-929.
Papavassiliou, N (2005), “Total System Integration in Distribution Channels: An Exploratory Investigation of a Market Setting in Greece”, Journal of Marketing Channels, 13(2), 29-49.
Percy, J., Crain, J., Rein, L., & Hohmeier, K. (2020), “The impact of a pharmacist-extender training program to improve pneumococcal vaccination rates within a community chain pharmacy”, Journal of the American Pharmacists Association, 60 (1), 39-46.
Pham, T., & Pham, H. (2021), “Improving green performance of construction projects through supply chain integration: The role of environmental knowledge”, Sustainable Production and Consumption, 26, 933-942. Available on: https://doi.org/10.1016/j.spc.2021.01.004.
Philips, M., Parsons, A., Wilkinsin, H., & Ballantine, P. (2015), “Competing for attention with in-store promotions”, Journal of Retailing and Consumer Services, 26, 141-146. Available on: https://doi.org/10.1016/j.jretconser.2015.05.009.
Rivard, S., and Huff, S. L. (1988), “Factors of success for end-user computing”, Communications of the ACM, 31(5), 552-561.
Rosenbloom, B. (2007), “Multi-Channel Strategy in Business-to-Business Markets: Prospects and Problems”, Industrial Marketing Management, Vol.36, pp.4-9.
Rosenbloom, B. (2013), “Marketing Channels: A management view”, Dryden Press, 8th edition.
Thome, K.M., Cappellesso, G., Ramos, E.D., Durate, S.C. (2021), “Food Supply Chains and Short Food Supply Chains: Coexistence conceptual framework”, Journal of Cleaner Production, 278, available on: https://linkinghub.elsevier.com/retrieve/pii/S0959652620332522.
Wang, Y., Jila, F., Schoenherr, T., Gong, Y., & Chen, L. (2020), “Cross-border e-commerce firms as supply chain integrators: The management of three flows”, Industrial Marketing Management, 89, 72-88.
Yang, L., Huang, Y., Ho, Yi-Chun, & Lin, Z. (2020), “Is online multiple-stores cooperative promotion better than single-store promotion? Misprediction from evaluation mode”, Information & Management, 56 (1), 103-148.
Yang, L., Wang, G., & Chenxu Ke, G.W. (2018), “Remanufacturing and promotion in dual-channel supply chains under cap-and-trade regulation”, Journal of Cleaner Production, 204, 939-957.
Zhang, C., Fang, D., Yang, X., & Zhang, X. (2018), “Push and pull strategies by component suppliers when OEMs can produce the component in-house: The roles of branding in a supply chain”, Industrial Marketing Management, 72, 99-111.
Zhao, X., Wang, P., & Pal, R. (2021), “The effects of agro-food supply chain integration on product quality and financial performance: Evidence from Chinese agro-food processing business”, International Journal of Production Economics, 31. Available on:
https://doi.org/10.1016/j.ijpe.2020.107832