%0 Journal Article %T بررسی میزان اجرای بانکداری الکترونیکی در بانک ملی شهر کرمان و تعیین رابطه آن با عوامل انسانی %J بررسی‌های بازرگانی %I موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی %Z 2676-7562 %A سلاجقه, سنجر %A نیک‌پور, امین %A صاحب اختیاری, شهرزاد %D 2013 %\ 12/22/2013 %V 11 %N 62 %P 45-53 %! بررسی میزان اجرای بانکداری الکترونیکی در بانک ملی شهر کرمان و تعیین رابطه آن با عوامل انسانی %K فناوری ارتباطات و اطلاعات / بانکداری الکترونیکی / منابع انسانی / بهره‌وری سازمانی %R %X با افزایش استفاده از اینترنت، روش‌های سنتی سرویس‌دهی به مشتریان مبدل به روش‌‌هایی شده است که به نحوی از خدمات اینترنتی بهره می‏‌گیرند. در بانک‌های امروزی، بایستی انواع زیادی از سرویس‌های جدید برای مشتریان در نظر گرفته شود. هدف نهایی در چنین سیستمی که بانکداری الکترونیکینیز نامیده می‌شود، این است که خدمات‌رسانی به کاربران به صورت سریع و کاملاً امن و با شفافیت بیشتر انجام ‌شود. هدف از مطالعه حاضر بررسی میزان اجرای بانکداری الکترونیکی در بانک ملی شهر کرمان و تعیین رابطه آن با عوامل انسانی می‌باشد. تحقیق حاضر از نوع پژوهش‌های توصیفی و همبستگی است که به روش پیمایشی انجام شده است. جامعه آماری پژوهش شامل کارکنان بانک ملی شهر کرمان می‌باشد و نمونه‌گیری به صورت تصادفی بوده و تعداد 117 نفر به عنوان نمونه تحقیق انتخاب شدند. به منظور تجزیه و تحلیل داده‌ها از روش آمار توصیفی و استنباطی استفاده گردیده و ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه‌های میزان اجرای بانکداری الکترونیکی و عوامل انسانی مرتبط با آن می‌باشد. یافته‌های تحقیق نشان می‌دهد که بین متغیرهای آموزش کارکنان، مشارکت کارکنان و میزان اجرای بانکداری الکترونیکی رابطه معنادار وجود دارد. %U https://barresybazargani.itsr.ir/article_13970_d1035c7cae48621c9ad19acc5bbda199.pdf