@article { author = {akbari ganjeh, sajad and mosavi, alireza and heidarzadeh, kambiz}, title = {Provide a Smart Contract Model for Service Level Agreement with Digital Transformation Competitive Advantage Strategy Based on Grounded Theory}, journal = {Commercial Surveys}, volume = {20}, number = {116}, pages = {75-100}, year = {2022}, publisher = {The Institute for Trade Studies & Research}, issn = {2676-7562}, eissn = {2676-735X}, doi = {10.22034/bs.2022.544729.2441}, abstract = {Smart contract service level agreement, Is the amount of commitment between the service provider and the customer in the form of an electronic agreement concluded on the Chinese blockchain. There is no need for intermediaries to operate automatically.The purpose of this paper is to present a smart contract model of service level agreement to achieve the competitive advantage of digital transformation based on Grounded Theory. This research, based on the data theory of the foundation, was conducted with a qualitative approach and based on the study of literature and background of 44 articles in the period 2017 to 2021 and in-depth interviews with 20 experts.Interview texts were analyzed in three stages of open, axial and selective coding. Maxqda 20 software was used to analyze the data.The method of sampling is snowball, which was obtained by conducting a total of 20 interviews with experts in various fields of information technology management, computer engineering, and saturated marketing management,Blockchain, etc. The present study led to the presentation of a paradigm model as designing a smart contract model of service level agreement for digital transformation based on Grounded Theory.}, keywords = {Service Level Agreement / Smart Contract / digital Transformation / Grounded Theory}, title_fa = {طراحی مدل قراردادهوشمندتوافق سطح خدمات با راهبرد تحول دیجیتال بر اساس نظریه داده بنیاد}, abstract_fa = {قرارداد هوشمند توافقنامه سطح خدمات، میزان تعهدی است که بین ارائه‌دهنده خدمت و مشتری در غالب، یک توافق‌نامه الکترونیکی منعقد وبر روی بلاکچین فعال می‌گردد تا بدون نیاز به واسطه‌ها به‌طور خودکار اجرا شود. هدف از این مقاله، ارائه الگوی قرارداد هوشمند توافقنامه سطح خدمات با راهبرد مزیت رقابتی تحول دیجیتال بر اساس نظریه داده بنیاد است. این پژوهش، بر اساس نظریه داده بنیاد، با رویکرد کیفی وبر اساس مطالعه ادبیات و پیشینه موضوع از 44 مقاله در بازه زمانی 2017 تا 2021 و مصاحبه عمیق از 20 نفر خبرگان انجام شد. متون مصاحبه در سه مرحله کدگذاری باز، محوری و انتخابی مورد تحلیل قرار گرفت. برای تحلیل داده‌ها از نرم‌افزار مکس کیودا 20 استفاده گردید. روش نمونه‌گیری از نوع گلوله برفی است که درمجموع با انجام 20 مصاحبه با اساتید و خبرگان حوزه‌های مختلف مدیریت فناوری اطلاعات، مهندسی کامپیوتر، مدیریت بازاریابی اشباع نظری حاصل شد. بر اساس نتایج پژوهش، برخی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار بر قرارداد هوشمند توافقنامه سطح خدمات شامل تطابق قصد، اعتماد الکترونیکی، اعتمادسازی میان شرکای تجاری، آنالیز پیشرفته اطلاعات، مشتریان هوشمند، شفاف‌سازی انتظارات طرفین، پشتیبانی دیجیتالی هوشمند، دانش و مهارت شبکه‌ای، ارتباطات هوشمند، اینترنت اشیا، تحلیل هوشمند، بلاکچین و غیره است. پژوهش حاضر منجر به ارائه الگوی پارادایمی با عنوان طراحی مدل قرارداد هوشمند توافقنامه سطح خدمات با راهبرد تحول دیجیتال بر اساس نظریه داده بنیاد شد.}, keywords_fa = {گرایش کارآفرینانه توافق سطح خدمات /قرارداد هوشمند /تحول دیجیتال/ نظریه داده بنیاد}, url = {https://barresybazargani.itsr.ir/article_254032.html}, eprint = {https://barresybazargani.itsr.ir/article_254032_b67a635a10188e6a775e4ca4d85a6889.pdf} }