alireza
amini
استادیار دانشکده اقتصاد و حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی، دکترای اقتصاد
author
alireza
farhadikia
کارشناس دفتر برنامهریزی اقتصاد کلان و ارزیابی برنامه، معاونت برنامهریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری، فوق لیسانس علوم اقتصادی
author
alaedin
azvegi
معاون دفتر برنامهریزی اقتصاد کلان و ارزیابی برنامه، معاونت برنامهریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری و دانشجوی دکترای اقتصاد دانشگاه تربیت مدرس
author
text
article
2014
per
Commercial Surveys
The Institute for Trade Studies & Research
2676-7562
12
v.
65
no.
2014
1
26
https://barresybazargani.itsr.ir/article_13926_d8f5aaaeac90976fafbe2d1c4d576694.pdf
amir
ekhlasi
عضو هیات علمی دانشگاه تهران
author
amir
vahid moghaddam
دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی، موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامهریزی
author
samin sadat
mirtorabi
دانشجوی کارشناسی ارشد MBA، دانشگاه صنعتی شریف
author
text
article
2014
per
Commercial Surveys
The Institute for Trade Studies & Research
2676-7562
12
v.
65
no.
2014
27
37
https://barresybazargani.itsr.ir/article_13927_2520e372d5b8f5713bd3457d569c32e1.pdf
mitra
rahmani
عضو هیات علمی موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی
author
text
article
2014
per
Commercial Surveys
The Institute for Trade Studies & Research
2676-7562
12
v.
65
no.
2014
38
48
https://barresybazargani.itsr.ir/article_13928_86803c8a355a216efd8fd5e2b98b0f67.pdf
mirabdollah
hoseini
عضو هیات علمی موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی
author
fatemeh
bagheri
کارشناس ارشد مدیریت
author
text
article
2014
per
Commercial Surveys
The Institute for Trade Studies & Research
2676-7562
12
v.
65
no.
2014
49
65
https://barresybazargani.itsr.ir/article_13929_03eaa8002f1b74ccd9f6490b17aa6d03.pdf
mahsa
akbari
دانشجوی دکتری مدیریت بازرگانی (بازاریابی) واحد علوم و تحقیقات
author
text
article
2014
per
Commercial Surveys
The Institute for Trade Studies & Research
2676-7562
12
v.
65
no.
2014
66
76
https://barresybazargani.itsr.ir/article_13930_523c62cfa862903d914adf4a7e02c4c8.pdf
hamidreza
rezvani
استادیار، دکترای مدیریت استراتژیک، عضو هیات علمی گروه مدیریت اجرایی دانشگاه مازندران
author
atefeh
talebnejad
دانشجوی دکترای مدیریت بازاریابی، گروه مدیریت دانشگاه اصفهان
author
text
article
2014
per
Commercial Surveys
The Institute for Trade Studies & Research
2676-7562
12
v.
65
no.
2014
76
89
https://barresybazargani.itsr.ir/article_13931_9a4e46dfc4a98a2949422deb5893423a.pdf
zahra
zahiri abianeh
دانشجوی کارشناسی ارشد
author
kambiz
heidarzadeh
دانشیار، عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات تهران، گروه مدیریت بازرگانی، تهران، ایران
author
text
article
2014
per
Commercial Surveys
The Institute for Trade Studies & Research
2676-7562
12
v.
65
no.
2014
90
106
https://barresybazargani.itsr.ir/article_13932_23e42d7039890427e828dff764a3c756.pdf