کلیدواژه‌ها = بازاریابی سبز
ارائه مدل مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها در حوزه بازاریابی سبز با تاکید بر وابستگی به برند از نگاه مصرف‌کنندگان محصولات ارگانیک با رویکرد داده‌بنیاد

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 18 مرداد 1401

10.22034/bs.2022.554189.2553

روزا طاعتی؛ عبدالحمید ابراهیمی؛ حمیدرضا سعیدنیا؛ زهرا علیپور درویشی؛ محمد طالقانی


شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر تمایل افراد به خرید کالاهای سبز

دوره 17، شماره 97، مهر و آبان 1398، صفحه 20-32

مهدی بشیرپور؛ محمود محمدیان