کلیدواژه‌ها = %D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C %D8%B3%D8%A8%D8%B2%2F %D9%85%D8%B3%D8%A6%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%AA %D8%A7%D8%AC%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B9%DB%8C %D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA%2F %D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1 %D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%2F %D9%82%D8%B5%D8%AF %D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF %D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA %D8%B3%D8%A8%D8%B2
تأثیر بازاریابی سبز بر قصد خرید مشتریان با نقش واسطه‌ای مسئولیت اجتماعی شرکت و تصویر محصول

دوره 13، شماره 72، مرداد و شهریور 1394، صفحه 31-42

محسن اکبری؛ سیدحسن آل‌طه؛ پویا صادق‌پور