کلیدواژه‌ها = %D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA %2F %D8%AA%D8%B1%D9%81%DB%8C%D8%B9%D8%A7%D8%AA %D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4 %2F %D8%A7%D8%B1%D8%B2%D8%B4 %D9%88%DB%8C%DA%98%D9%87 %D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF
بررسی نقش تبلیغات و ترفیعات فروش در ایجاد ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: برند سافتلن)

دوره 13، شماره 71، خرداد و تیر 1394، صفحه 38-53

اسماعیل شاه طهماسبی؛ بردیا عندلیب؛ ابوذر غلامعلی‌زاده